Μια όμορφη, σχετικά απλή αλλά υπεύθυνη δουλειά… ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 20121.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Advertisements

Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ενημερωτική Συνάντηση με τους Υπεύθυνους ΣΕΦΕ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Π.Τ.Δ.Ε.) του Α.Π.Θ.
4η Διημερίδα Πληροφορικής στη Δυτική Μακεδονία Πτολεμαΐδα, 22 & 23 Σεπτ 2006 Η Καινούργια Νομοθεσία για τα Εργαστήρια Πληροφορικής και τα Κέντρα ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
Αρχική Κατάρτιση και Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Στελεχών στην Ελλάδα
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Ηλεκτρονικός-Μηχανικός(Η/Υ)
Τεμπρίδου Αντιόπη Ελένη Σχ. Σύμβουλος Π.Ε.
Επιμέλεια: Α. Παπαθανασίου* I. Τζιγκουνάκης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: ΓΝΩΡΙΜΙΑ, ΧΡΗΣΗ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (ΙΙ) Σχολή Χημικών Μηχανικών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Η αξιολόγηση του διευθυντή από τον σχολικό σύμβουλο ΠΔ 152/ΦΕΚ 240, Τ. Α΄/ , άρθρα 3,4,6,10,16,17 ΥΑ 10940/
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Προγραμματισμός σχολικού έτους Ερωτήματα, με την έναρξη του νέου σχολικού έτους.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής. Πρακτικά ζητήματα, Ωρολόγιο Πρόγραμμα, Ωράριο, Δημιουργία τμημάτων ενδιαφέροντος Για τη διεξαγωγή των Ερευνητικών.
ΠΔ152/2013 (ΦΕΚ240 Α ): Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της Α’/βάθμιας και Β’/βάθμιας Eκπ/σης Διευθυντές σχολικών μονάδων και Ε.Κ.: Κριτήρια διοικητικής.
ΕΚΦΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ Σχολικό έτος Υπεύθυνος : Σεραφείμ Μπίτσιος Συνεργάτες: Α. Αθανασόπουλος Π. Κλάψας Γ. Λίτσιος Καρδίτσα Απρίλης 2005.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Διδασκαλείο Δ.Ε. ¨Αλέξανδρος Δελμούζος¨ Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ (Π.Δ.152/2013) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ PORTFOLIO Κομοτηνή Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014 Εισηγήτρια: Γεωργία Χαμζαδάκη.
Ευγενία Τσιτοπούλου – Χριστοδουλίδη Υπεύθυνη Εργαστηριακού Κέντρου Φυσικών Επιστημών (ΕΚΦΕ) Αιγάλεω Γ΄ Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αθήνας
«ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ» ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ: «ΤO ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑΣ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΒΑΛΙΕΡΑΤΟΥ ΤΑΞΗ:
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Γιάννης Δ. Καραντζής τ. Επίκουρος Καθηγητής ΠΤΔΕ Μάιος 2016.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Α.Π.Θ. Γιώργος Μπλέκας Αναπληρωτής Καθηγητής
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Απολογισμός σχολικού έτους & Προγραμματισμός σχολικού έτους
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Για τους εκπαιδευτικούς του Ηλεκτρονικού Τομέα
Δ.Ι.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Βασικές διαδικασίες 1ου έτους εφαρμογής
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
1 Ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑς1ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ 10 ΧΡΟΝΙΑ Υ.Σ.Ε.Φ.Ε ( ) 10 Χρόνια εργαστήριο Φυσικών Επιστημών.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Οργάνωση, Διοίκηση και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση Ν.4440/2016 Γιάννης Σπηλιωτόπουλος ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ 
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μια όμορφη, σχετικά απλή αλλά υπεύθυνη δουλειά… ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 20121

ΥΣΕΦΕ και ο ρόλος του: Μια «υπαρκτή» συζήτηση Είναι μια ευκαιρία για την αναβάθμιση του ρόλου των καθηγητών ΠΕ04;;; Είναι ένα βαρετό πάρεργο;;; Μπορεί να προωθήσει την πειραματική διδασκαλία;;; Είναι μια ευκαιρία για «λούφα και παραλλαγή»;;; Πόσο καλά μπορούμε να εκτελούμε τα καθήκοντα του ΥΣΕΦΕ ;;; Να καταργηθεί η θέση ή να αναβαθμιστεί;;; Υπάρχει κατανόηση του ρόλου του ΥΣΕΦΕ από τους καθηγητές άλλης ειδικότητες;;; Τι θα λέγατε για πρόταση καθιέρωσης ώρας Εργαστηρίου Φ.Ε. και πόσο εφικτό είναι αυτό σήμερα στο ελληνικό σχολείο; ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 20122

ΥΣΕΦΕ: Τι λέει το Υπουργείο; (Αριθ. Πρωτ /Γ7/ της Δ/νσης ΣΕΠΕΔ του Υπουργείου) Διαδικασία Επιλογής (κλάδου ΠΕ04, ΠΕ12.08, ΠΕ12.10 ) Συνεδρίαση του συλλόγου των διδασκόντων-Εκδήλωση επιθυμίας-Πρόταση του συλλόγου–Απόφαση από το Δ/ντή Β’θμιας Εκπαίδευσης Σε τι ΥΣΕΦΕ: Σχολικό Εργαστήριο που χρησιμοποιεί το σχολείο και το οποίο καλύπτει τη δυνατότητα πραγματοποίησης εργαστηριακών δραστηριοτήτων Σε κάθε σχολείο ένας ΥΣΕΦΕ. Θητεία που διαρκεί ένα διδακτικό έτος. Αν δεν υπάρχει προθυμία, υποχρεωτική ανάθεση. ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 20123

ΥΣΕΦΕ: Τι λέει ο Νόμος; (Αριθ. Πρωτ /Γ7/ της Δ/νσης ΣΕΠΕΔ του Υπουργείου) Κριτήρια επιλογής Διδακτορικό δίπλωμα σε συναφές αντικείμενο που δεν είναι αναγκαίο προσόν για το διορισμό (μόρια 4) Δεύτερο διδακτορικό δίπλωμα (μόρια 2) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών επιπέδου Master ή μετεκπαίδευση δύο ετών (ΜΔΕ ή αντίστοιχη) σε συναφές αντικείμενο που δεν είναι αναγκαίο προσόν για το διορισμό (μόρια 2) Δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών (μόρια 1) Θητεία του υποψηφίου ΥΣΕΦΕ ως Υπευθύνου ΕΚΦΕ. (μόρια 4) Απόσπαση ως συνεργάτης σε ΕΚΦΕ (μόρια 2) Πιστοποίηση επιμόρφωσης στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) επιπέδου Α (μόρια 2) Πιστοποίηση επιμόρφωσης στις ΤΠΕ επιπέδου Β (μόρια 3) Εξωσχολική εργαστηριακή εμπειρία. (μόρια 2) Άριστη γνώση ξένης γλώσσας (μόρια 2) Πολύ καλή γνώση ξένης γλώσσας ( μόρια 1,5) Καλή γνώση ξένης γλώσσας (μόρια 1) Αποτελεσματική θητεία του ως ΥΣΕΦΕ, όπως προκύπτει από την έκθεση του Διευθυντή του σχολείου.(μόρια 2) Οργανική θέση στη σχολική μονάδα στην οποία ανήκει το εργαστήριο.(μόρια 2) * Για τη θέση του ΥΣΕΦΕ δεν προτείνεται ο Διευθυντής και ο Υποδιευθυντής του σχολείου εκτός αν δεν υπάρχει άλλος καθηγητής κλάδου ΠΕ04, ΠΕ12.08 ή ΠΕ ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 20124

ΥΣΕΦΕ: Τι λέει το Υπουργείο; (Αριθ. Πρωτ /Γ7/ της Δ/νσης ΣΕΠΕΔ του Υπουργείου) ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ; «Φροντίζει για την καλή λειτουργική και οργανωτική κατάσταση του χώρου και του Εξοπλισμού» Βιβλία και Ντοσιέ του ΣΕΦΕ. Και άλλα πολλά!!! Θα τα δούμε παρακάτω… ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 20125

ΥΣΕΦΕ: Τι λέει το Υπουργείο; (Αριθ. Πρωτ /Γ7/ της Δ/νσης ΣΕΠΕΔ του Υπουργείου) Ποιά Βιβλία και Ντοσιέ πρέπει να τηρεί ο ΥΣΕΦΕ; Βιβλίο υλικού του Εργαστηρίου Αρχείο με τα τεχνικά εγχειρίδια των οργάνων του εργαστηρίου κλπ. Ημερολόγιο του εργαστηρίου (βιβλίο συμβάντων) Πρόγραμμα λειτουργίας του εργαστηρίου. Κατατίθεται στο Διευθυντή του σχολείου ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 20126

ΥΣΕΦΕ: Τι λέει το Υπουργείο; (Αριθ. Πρωτ /Γ7/ της Δ/νσης ΣΕΠΕΔ του Υπουργείου) Τι άλλο κάνουμε; «Συνεργάζεται σε τακτική βάση με τον Υπεύθυνο ΕΚΦΕ και φροντίζει για τη διευθέτηση κάθε οργανωτικού, τεχνικού ή άλλου προβλήματος.» «Προσφέρει κάθε δυνατή αρωγή στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ04, ΠΕ12.08 και ΠΕ12.10» που χρησιμοποιούν το εργαστήριο (ενδεικτικά, επικουρεί στην προετοιμασία των εργαστηριακών ασκήσεων και παρίσταται ως δεύτερος καθηγητής, όπου είναι απαραίτητο και εφόσον είναι εφικτό).» ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 20127

ΥΣΕΦΕ: Τι λέει το Υπουργείο; (Αριθ. Πρωτ /Γ7/ της Δ/νσης ΣΕΠΕΔ του Υπουργείου) Και άλλα; ……. «Επιμελείται τη συντήρηση και επισκευή των οργάνων.» «Ενημερώνει έγκαιρα το Διευθυντή του σχολείου για τις απαιτούμενες δαπάνες και την προμήθεια των αναγκαίων αναλώσιμων ειδών.» «Φροντίζει για την τήρηση των κανόνων ασφαλείας και υγιεινής του εργαστηρίου.» «Στο τέλος του διδακτικού έτους συντάσσει ετήσια έκθεση, στην οποία συμπεριλαμβάνει ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία από τη λειτουργία του εργαστηρίου, τις προτάσεις του …» κλπ «Η έκθεση υποβάλλεται στο Διευθυντή του Σχολείου και κοινοποιείται στο οικείο ΕΚΦΕ.» ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 20128

Και τι δικαιούμαστε; «Ο ΥΣΕΦΕ θα διαθέτει 3 ώρες από το υποχρεωτικό του ωράριο. Οι τρεις αυτές ώρες θα καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου και τουλάχιστον 2 από αυτές θα συμπίπτουν εφόσον είναι εφικτό με ώρες διδασκαλίες μαθημάτων Φυσικών Επιστημών άλλων εκπαιδευτικών του σχολείου». ΑΛΛΑ δεν δικαιούμαστε: Ο Υπεύθυνος ΣΕΦΕ ΔΕΝ απαλλάσσεται από κάθε εξωδιδακτική εργασία και τις εφημερίες. ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 20129

Και μην ξεχνάμε ότι: «Το εργαστήριο είναι οργανικό κομμάτι της διδασκαλίας των Φυσικών μαθημάτων, είναι χώρος κανονικού μαθήματος. Δεν είναι χώρος κάποιας δευτερεύουσας ή συμπληρωματικής δραστηριότητας». (Άπό τις οδηγίες Εργονομικής διευθέτησης των Εργαστηρίων Φ.Ε. του ΥΠΕΠΘ-Αρ.Πρωτ /Γ2/ του Γραφείου Εργαστηρίων) ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Μήπως είμαστε ρομαντικοί; ΌΧΙ, υπάρχουν και καλά Εργαστήρια Φυσικών Επιστημών στα ελληνικά σχολεία π.χ.: Δείτε το Εργαστήριο του 4 ου Λυκείου Ζωγράφου: ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΑΥΤΑ… Τα συμπεράσματά σας, παρακαλώ! Να πούμε ένα μεγάλο: ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ