ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΕΜΙΝΑΡΙ Α ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ποιοι είμαστε • To εργαστήριο in-design seminars λειτουργεί από το 2008 στο Χαλάνδρι, με κύριο στόχο την πρωτοτυπία στη σκέψη,
Advertisements

Χαρακτηριστικά της πολεοδομικής πολιτικής στην Ελλάδα
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΡΟΟΠΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα: ●Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Φωτογραφίας και.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Ενημερωτική Συνάντηση με τους Υπεύθυνους ΣΕΦΕ
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων
το χρώμα στον υπολογιστή
ΚΤΗΡΙΟΛΟΓΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ « ΜΑΪΣΤΩΡ » Δάφνη Χρονάκη 13η Εφορεία Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Αρχαιοτήτων.
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
Σχολή: Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών ΤΕΙ- Αθήνας
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Διαχείριση αντικειμένων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΜΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Θεωρία των Χρωμάτων.
Αρχές Σχεδίου και Θεωρίας Χρωμάτων
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
CAD III. Ορισμός φωτορεαλισμού Ο φωτορεαλισμός είναι η τρισδιάστατη αναπαράσταση των κτιρίων ή άλλων σχεδιαστικών αντικειμένων με τη βοήθεια ηλεκτρονικού.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Μόραλη Αθανασία Νούλα Ζωή Παπαδάκη Σοφία
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΕ ΡΟΜΠΟΤIKΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» 2Ο ΕΠΑΛ-2ο ΣΕΚ Ρόδου Β’ Τάξη ,Τομέας Πληροφορικής Εργασία στο μάθημα «Ειδική Θεματική Δραστηριότητα»
Μπορείς να πεις ποιος είναι ο διάσημος πίνακας ζωγραφικής ?
Γραφικά Γραφικά είναι: Οι γραφικές παραστάσεις Τα διαγράμματα
7° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Σκιές-Χρώματα.
Εργονομία Η Εργονομία μελετά τις μεθόδους με τις οποίες σχεδιάζονται οι διάφορες συσκευές , τα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιεί ο άνθρωπος καθώς.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Έλεγχος Ποιότητας και Τεχνολογία Μεταλλικών Υλικών
Ψηφιακή καταγραφή και αποθήκευση εικόνας. Αισθητήρας, πιστότητα, θόρυβος, μνήμη, ανάλυση, μέγεθος, απεικόνιση στην οθόνη, πίξελ, είδη αρχείων. (Συνάντηση.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Γ ι ά ν ν η ς Μ ό ρ α λ η ς « Π Α Ν Σ Ε Λ Η Ν Ο Σ »
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ & ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ & ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.
Σωστή έκθεση, Φωτομέτρηση, γκρίζα καρτα, κλίμακες, Ψηφιακή φωτογραφική μηχανή (Συνάντηση 2) Τεχνικές Φωτογράφισης (Θ) Τμημα Τεχνολόγων περιβάλλοντος Συντήρηση.
Εγγραφή ψηφιακής εικόνας: Πιστοτητα, θόρυβος, μνήμη, ανάλυση, μέγεθος, απεικόνιση στην οθονη (Συνάντηση 2) Ψηφιοποίηση & ψηφιακή επεξεργασία εικόνας Τμημα.
Eισηγητής: Δρ. Γεώργιος Καρρής Βιολόγος (Kαθηγητής Εφαρμογών) ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Τμήμα Τεχνολόγων Περιβάλλοντος Κατεύθυνση Τεχνολογιών Φυσικού Περιβάλλοντος.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
ΜΑΘΗΜΑ 1: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΑΣΟΚΟΜΙΚΗ
Ψηφιοποίηση & ψηφιακή επεξεργασία εικόνας
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Διανυσματικές & Ψηφιογραφικές Εικόνες
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΜΕ ΠΡΙΣΜΑ
Χαρακτική: νέες τεχνολογίες, μέσα και τεχνικές
PAUL CEZANNE M O N T S A I N T – V I C T O I R E.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
   Γύρω μας βλέπουμε συνεχώς χρώματα .
Κρυστα ρακαλλιδου.
Ψηφιοποίηση & ψηφιακή επεξεργασία εικόνας
Δυναμική (του υλικού σημείου) σε μία διάσταση.
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
Ενημέρωση μαθητών Γ Λυκείου 2ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Σχ. Έτος
Ενημερωση ΜΑΘΗΤΩΝ/ ΤΡΙΩΝ της α΄ταξηΣ
A A.1 ΤΙΤΛΟΣ: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: ΣΚΟΠΟΣ:
Γεωχημεία Εισαγωγή: Εισαγωγή, Περιεχόμενα Μαθήματος
Γραφικά Γραφικά είναι: Οι γραφικές παραστάσεις Τα διαγράμματα
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Ελεύθερο - Προοπτικό.
Γεωχημεία Εισαγωγή: Εισαγωγή, Περιεχόμενα Μαθήματος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β’: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ: Ν. ΣΑΛΑΜΟΥΡΗΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Ν. ΣΑΛΑΜΟΥΡΗΣ Ε. ΓΟΥΝΑΡΗ 1 Πίνακας Ασκήσεων - Παρουσίαση Ύλης

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ 2 Το μάθημα ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ σε εργαστηριακό επίπεδο βασίζεται στην εκμάθηση του χρώματος βάσει της χρήσης διαφόρων υλικών και τεχνοτροπιών με κύριο δεδομένο την σχεδίαση σύνθεσης αντικειμένων εξ αποστάσεως. Η εφαρμογή του Σχεδίου γίνεται βάσει της παρατήρησης και της σχεδιαστικής ικανότητας με κριτήριο τη σωστή απόδοση του θέματος με γνώμονα την αναλογία, την σύνθεση, την τονικότητα και την χρωματική του απεικόνιση. Στην πορεία εξέλιξης, του σχεδίου και του χρώματος, επιδιώκεται αφενός, η ολοκλήρωση των συνθετικών απαιτήσεων με σκοπό την αισθητική ισορροπία, την καλυτέρευση της αντίληψης ως προς την κατανόηση του τριών διαστάσεων χώρου και των χρωματικών αποχρώσεων μέσω των συνδυασμών χρωμάτων. Τέλος, η ολοκλήρωση ενός ζωγραφικού έργου βάσει των παραπάνω απαιτήσεων προκαλεί την σωστή γνώση της ζωγραφικής μέσω της πρακτικής και της κατανόησης των διαφόρων ιδιαιτεροτήτων της τεχνικής και της χρήσης των διαφόρων υλικών.

3 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ 1 Η ΑΣΚΗΣΗ Απόδοση των αποχρώσεων βάσει της μίξης βασικών χρωμάτων. Στην άσκηση γίνεται ανάλυση των αποχρώσεων μέσω της μίξης των βασικών χρωμάτων. Η απόδοση τους πάνω στην ζωγραφική επιφάνεια γίνεται σε μορφή κλιμακωτής ανάλυσης. 2 Η ΚΑΙ 3 Η ΑΣΚΗΣΗ Τονικότητα. Η τονικότητα μιας απόχρωσης και η εφαρμογή της πάνω σε μια σχεδιαστική επιφάνεια. Επτά τονικές διακυμάνσεις των βασικών χρωμάτων. Η τονική διαβάθμιση γίνεται είτε μέσω της μίξης του χρώματος με ένα ουδέτερο χρώμα (άσπρο, μαύρο) είτε με σταδιακή αραίωση του χρώματος, σε ότι αφορά την φωτεινότητα του χρώματος. 4 Η, 5 Η ΚΑΙ 6 Η ΑΣΚΗΣΗ Δημιουργία σχεδιαστικής σύνθεσης βάσει συνόλου αντικειμένων εξ αποστάσεως. Η διάστασης της σχεδιαστικής επιφάνειας είναι 35 Χ 50 εκ. με προαπαιτούμενα της άσκησης, την σωστή απόδοση των αναλογιών και των αντικειμένων της σύνθεσης, την σωστή τοποθέτηση αυτών μέσα στην σχεδιαστική επιφάνεια και την σωστή απόδοση του βάθους. Απόδοση της χρωματικότητας της σύνθεσης. Η απόδοση γίνεται με την χρήση υδροδιαλυτών χρωμάτων (τέμπερας) και με την σταδιακή απόδοση της τονικότητας. Η τονική απόδοση του χρώματος σε κάθε αντικείμενο έρχεται σε συνδυασμό με τα παραπλήσια αντικείμενα. Με το τέλος της χρωματικής απόδοσης της σύνθεσης δημιουργείται χρωματολόγιο βάσει τις αποχρώσεις της συνθέσεως.

4 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ 7 Η ΚΑΙ 8 Η ΑΣΚΗΣΗ Δημιουργία σχεδιαστικής σύνθεσης βάσει συνόλου αντικειμένων εξ αποστάσεως. Η διάστασης της σχεδιαστικής επιφάνειας είναι 35 Χ 50 εκ. με προαπαιτούμενα της άσκησης, την σωστή απόδοση των αναλογιών και των αντικειμένων της σύνθεσης, την σωστή τοποθέτηση αυτών μέσα στην σχεδιαστική επιφάνεια και την σωστή απόδοση του βάθους. Απόδοση της χρωματικότητας της σύνθεσης. Η απόδοση γίνεται με την χρήση υδροδιαλυτών χρωμάτων (αυγοτέμπερας) και με την σταδιακή απόδοση της τονικότητας. Η τονική απόδοση του χρώματος σε κάθε αντικείμενο έρχεται σε συνδυασμό με τα παραπλήσια αντικείμενα. Με το τέλος της χρωματικής απόδοσης της σύνθεσης δημιουργείται χρωματολόγιο βάσει τις αποχρώσεις της συνθέσεως. 9 Η ΚΑΙ 10 Η ΑΣΚΗΣΗ Δημιουργία σχεδιαστικής σύνθεσης βάσει συνόλου αντικειμένων εξ αποστάσεως. Η διάστασης της σχεδιαστικής επιφάνειας είναι 35 Χ 50 εκ. με προαπαιτούμενα της άσκησης, την σωστή απόδοση των αναλογιών και των αντικειμένων της σύνθεσης, την σωστή τοποθέτηση αυτών μέσα στην σχεδιαστική επιφάνεια και την σωστή απόδοση του βάθους. Απόδοση της χρωματικότητας της σύνθεσης. Η απόδοση γίνεται με την χρήση χρωμάτων λαδιού (λάδοπαστελ) και με την σταδιακή απόδοση της τονικότητας. Η τονική απόδοση του χρώματος σε κάθε αντικείμενο έρχεται σε συνδυασμό με τα παραπλήσια αντικείμενα. Με το τέλος της χρωματικής απόδοσης της σύνθεσης δημιουργείται χρωματολόγιο βάσει τις αποχρώσεις της συνθέσεως.

5 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ 11 Η ΑΣΚΗΣΗ Απόδοση χρωματικότητα αντικειμένων βάσει του χρώματος της τερακότας. Η απόδοση της τερακότας σε σχέση με διάφορες αποχρώσεις και τονικότητες. 12 ΚΑΙ 13 Η ΑΣΚΗΣΗ Απόδοση χρωματικότητας μεταλλικών αντικειμένων. Η απόδοση του μεταλλικού χρώματος και των αντανακλάσεων που δημιουργούνται πάνω σε αυτό. Απόδοση χρωματικότητας μεταλλικών αντικειμένων βάσει της αλλοίωσης και της οξείδωσης.

AΣΚΗΣΗ: 1 η 1.1 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ 6 1 Η ΑΣΚΗΣΗ Απόδοση των αποχρώσεων βάσει της μίξης βασικών χρωμάτων. Στην άσκηση γίνεται ανάλυση των αποχρώσεων μέσω της μίξης των βασικών χρωμάτων. Η απόδοση τους πάνω στην ζωγραφική επιφάνεια γίνεται σε μορφή κλιμακωτής ανάλυσης. Δημιουργία δευτερευόντων χρωμάτων μέσω της μίξης βασικών χρωμάτων.

2-3 AΣΚΗΣΗ: 2 η –3 η 7 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ Τονικότητα. Η τονικότητα μιας απόχρωσης και η εφαρμογή της πάνω σε μια σχεδιαστική επιφάνεια. Επτά τονικές διακυμάνσεις των βασικών χρωμάτων. Η τονική διαβάθμιση γίνεται είτε μέσω της μίξης του χρώματος με ένα ουδέτερο χρώμα (άσπρο, μαύρο) είτε με σταδιακή αραίωση του χρώματος, σε ότι αφορά την φωτεινότητα του χρώματος.

AΣΚΗΣΗ: 4 η,5 η,6 η Δημιουργία σχεδιαστικής σύνθεσης βάσει συνόλου αντικειμένων εξ αποστάσεως. Οι διαστάσεις της σχεδιαστικής επιφάνειας είναι 35 Χ 50 εκ. με προαπαιτούμενα της άσκησης, την σωστή απόδοση των αναλογιών και των αντικειμένων της σύνθεσης, την σωστή τοποθέτηση αυτών μέσα στην σχεδιαστική επιφάνεια και την σωστή απόδοση του βάθους. Απόδοση της χρωματικότητας της σύνθεσης. Η απόδοση γίνεται με την χρήση υδροδιαλυτών χρωμάτων (τέμπερας) και με την σταδιακή απόδοση της τονικότητας. Η τονική απόδοση του χρώματος σε κάθε αντικείμενο έρχεται σε συνδυασμό με τα παραπλήσια αντικείμενα. Με το τέλος της χρωματικής απόδοσης της σύνθεσης δημιουργείται χρωματολόγιο βάσει τις αποχρώσεις της συνθέσεως. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ

AΣΚΗΣΗ: 4,5,6 η 9 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ Απόδοση της χρωματικότητας της σύνθεσης. Η απόδοση γίνεται με την χρήση υδροδιαλυτών χρωμάτων (τέμπερας) και με την σταδιακή απόδοση της τονικότητας.

10 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ 9-10 Απόδοση της χρωματικότητας της σύνθεσης. Η απόδοση γίνεται με την χρήση χρωμάτων λαδιού (λάδοπαστελ) και με την σταδιακή απόδοση της τονικότητας.

11 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ 11 Απόδοση χρωματικότητα αντικειμένων βάσει του χρώματος της τερακότας. Η απόδοση της τερακότας σε σχέση με διάφορες αποχρώσεις και τονικότητες.

12 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ Απόδοση χρωματικότητας μεταλλικών αντικειμένων. Η απόδοση του μεταλλικού χρώματος και των αντανακλάσεων που δημιουργούνται πάνω σε αυτό. Απόδοση χρωματικότητας μεταλλικών αντικειμένων βάσει της αλλοίωσης και της οξείδωσης.