1 Ανακαλύπτοντας το νόημα της ποιότητας…. 2 Ο ορισμός της Ποιότητας από τον Deming Τι είναι ποιότητα ? Πως κάποιος θα μπορούσε να εννοεί την ποιότητα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012.
«ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΑΛΛΑΓΗΣ. ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΑΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Το τμήμα αυτό έχει την ευθύνη για την επιστημονική οργάνωση και εφαρμογή ερευνών και πειραμάτων, με σκοπό τη βελτίωση όλων των φάσεων λειτουργίας της.
Η εφαρμογή των αρχών Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ως απάντηση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα τα Ελληνικά Πανεπιστήμια Μουρούτσος Σπυρίδων, Μήτκα.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ. Ανθρώπινες Ανάγκες, Προσδοκίες και Προτεραιότητες Οι χαρακτηριστικές τάσεις του σύγχρονου πελάτη είναι οι εξής: 
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ Μηχανή που μπορεί να φέρει σε πέρας πνευματικές εργασίες ρουτίνας με μεγάλη ταχύτητα.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Μεθοδολογίες και εργαλεία διαχείρισης έργων πληροφορικής) 2 ο Κεφάλαιο.
Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων Διοίκηση Ολικής Ποιότητας & Επιχειρηματική Αριστεία Ευάγγελος Ψωμάς.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 6: Συστήματα διασφάλισης ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Λόγω αφενός μεν της παγκοσμιοποίησης της αγοράς και αφετέρου της διάδοσης και ευρείας εφαρμογής των Συστημάτων Διοίκησης Ποιότητας, πολλές κυβερνήσεις.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 2: Η Ελληνική πραγματικότητα- Οι gurus της Ποιότητας- Ποιότητα και Παραγωγικότητα. Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ και ΕΘΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Δρ. Μανώλης Δαμίγος Φυσικοχημικός Βιομηχανικών Διεργασιών Σύμβουλος Συστημάτων Διαχείρισης και Συνέχισης.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας
Εισαγωγικά για τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 8: Η φιλοσοφία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
Το κόστος Ποιότητας    
Η εποχή των επαναστάσεων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Διαχείριση των περιορισμών
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Εισαγωγή στην έννοια της ποιότητας
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Διαχείριση έργου Αρχές και τεχνικές
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ανακαλύπτοντας το νόημα της ποιότητας….

2 Ο ορισμός της Ποιότητας από τον Deming Τι είναι ποιότητα ? Πως κάποιος θα μπορούσε να εννοεί την ποιότητα ενός παπουτσιού ? Ας πούμε ότι ένας άνδρας αναζητά το νόημα της ποιότητας για τα παπούτσια που φορά. Λέγοντας ότι είναι καλής ποιότητας μήπως εννοεί ότι τα φορά για μεγάλο χρονικό διάστημα ? Ή ότι γυαλίζονται εύκολα ? ή ότι φορώντας τα αισθάνεται άνετα ? Ή ότι είναι αδιάβροχα ? Ή ότι η τιμή είναι σωστή γι’ αυτό που αγόρασε ? Ας το θέσουμε διαφορετικά, ποια ποιοτικά χαρακτηριστικά ενδιαφέρουν τον πελάτη ? - Deming

3 Η έννοια της ποιότητας… Η αρχή της ποιότητας εφαρμόζεται σε προϊόντα και Υπηρεσίες. Η ποιότητα έχει πολλές “ κλίμακες ” η “ χαρακτηριστικά ” Η ποιότητα πρέπει να στοχεύει στις ανάγκες του πελάτη. Ποιότητα σημαίνει να ικανοποιείς εκείνα τα χαρακτηριστικά του προϊόντος τα οποία είναι σημαντικά για τον πελάτη.

4 Ο ορισμός της Ποιότητας κατά τον Juran Μία σημαντική απαίτηση για ένα προίόν είναι να ικανοποιεί τις ανάγκες εκείνων των μελών της κοινωνίας που το χρησιμοποιούν. Αυτή η αρχή της καταλληλότητας για χρήση είναι παγκόσμια…. Ο δημοφιλής όρος για την καταλληλότητα για χρήση είναι ποιότητα, και ο βασικός μας ορισμός για την ποιότητα είναι ότι ποιότητα σημαίνει καταλληλότητα για χρήση. - J. M. Juran

5 Ο ορισμός της ποιότητας από τον Feigenbaum Η ποιότητα ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας μπορεί να οριστεί ως εξής : Το ολικό πακέτο των χαρακτηριστικών του προϊόντος ή της υπηρεσίας που μπορούν να αφορούν το μάρκετινγκ, την παραγωγή του, την συντήρηση του μέσω των οποίων το εν λόγω προϊόν ικανοποιεί τις προσδοκίες του πελάτη. - A. V. Feigenbaum

6 Ο ορισμός της Ποιότητας από τον Crosby Ποιότητα είναι η συμμόρφωση με απαιτήσεις (προδιαγραφές) P. Crosby

7 Ο ορισμός της Ποιότητας από τον Ishikawa Με στενή μετάφραση, ποιότητα σημαίνει ποιότητα προϊόντος. Σε ευρεία μετάφραση, ποιότητα σημαίνει ποιότητα εργασίας, ποιότητα εξυπηρέτησης, ποιότητα πληροφόρησης, ποιότητα επεξεργασίας, ποιότητα τμημάτων, ποιότητα ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένου του εργατικού προσωπικού, μηχανικών, διοικητικών, διευθυντών, ποιότητα στο σύστημα, ποιότητα στην εταιρεία, ποιότητα στους στόχους, κλπ. To να ελέγχεται η ποιότητα σε κάθε διάσταση της είναι ο κύριος στόχος μας.

8 Ο ορισμός της ποιότητας στο ISO Ποιότητα είναι η ολοκλήρωση των χαρακτηριστικών και των ειδοποιών στοιχείων ενός προϊόντος ή υπηρεσίας που προάγει την ικανότητα του να ικανοποιεί δηλωμένες ή συναπαγόμενες ανάγκες του πελάτη / χρήστη

9 Πρακτικοί ορισμοί της ποιότητας Η ποιότητα ικανοποιεί προδιαγραφές.. –Η ποιότητα έχει πολλές διαστάσεις –Η ποιότητα επικεντρώνεται σε προδιαγραφές –Οι προδιαγραφές αυτές πρέπει να είναι γραπτές και να μπορούν να επιβεβαιωθούν

10 Σημεία σχετικά με την ποιότητα… Η ποιότητα κατευθύνεται στην ικανοποίηση του πελάτη. Ποιότητα σημαίνει “ ικανοποίηση προδιαγραφών ” Η ποιότητα έχει εφαρμογή σε κάθε προϊόν Η ποιότητα είναι μία κερδοφόρα επένδυση Η ποιότητα απαιτεί αλλαγές στην κουλτούρα της επιχείρησης. Η ποιότητα χρειάζεται καθοδήγηση από την ανώτερη διοίκηση της επιχείρησης.

11 Σημεία σχετικά με την ποιότητα…. Η ποιότητα είναι δουλειά όλων.. Η ποιότητα ισοδυναμεί με “ καλή πρακτική εργασίας ” Η ποιότητα απαιτεί επικέντρωση στον άνθρωπο Η ποιότητα επιτυγχάνεται μέσω βελτίωσης των διεργασιών. Η βελτίωση της ποιότητας είναι μία συνεχής διεργασία. Η ποιότητα θα πρέπει να είναι ένας βασικός μακροπρόθεσμός στόχος

12 Προτάσεις….. Αν μία εταιρεία ακολουθεί την αρχή “ πρώτα ή ποιότητα,” τα κέρδη της θα αυξηθούν μακροπρόθεσμα. Αν αντίθετα η εταιρεία προωθεί τον στόχο για βραχυπρόθεσμα κέρδη, θα χάσει την ανταγωνιστικότητα της στην διεθνή αγορά, και θα χάσει τα κέρδη μακροπρόθεσμα - Ishikawa Το μυστικό της επιτυχίας των Ιαπώνων είναι η αταλάντευτη και φανατική προσήλωση σε μία de facto εθνική πολιτική. Αυτή η πολιτική είναι η ποιότητα πρώτη. - Dana M. Cound “A Call for Leadership”