ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Γεώργιος Απλαδάς Καθηγητής Εφαρμογών ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινο 2015 2016.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 12.1 Σχεδιασμός της διάδοσης: στόχοι και διαδικασία.
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
Στρατηγική Προώθησης.
Προώθηση / Επικοινωνία
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Προώθηση / Επικοινωνία
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Προώθηση / Επικοινωνία
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Στρατηγική Προώθησης.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Χρηματοδοτηση των Συνεδριων - Χορηγοι
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Σχέσεις με την Κοινότητα
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Γεώργιος Απλαδάς Καθηγητής Εφαρμογών ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινο

Ο ρόλος των οργανισμών στην εξέλιξη των συνεδριών και των διασκέψεων, οι λειτουργίες των οργανισμών είναι: - Η καθιέρωση των προτύπων της βιομηχανίας αυτής - Επιρροή πολιτικών σχέσεων - Βελτίωση σχέσεων του προσωπικού - Παροχή αγοραστικής δύναμης - Διάδοση γενικών πληροφοριών - Δημιουργία και διατήρηση δημόσιων σχέσεων - Ανάπτυξη στατιστικών δεδομένων και έρευνες - Προσφορά εκπαίδευσης και κατάρτισης - Ευκαιρίες ταξιδιών - Δημιουργία θετικών δημόσιων σχέσεων - Χειρισμός νομικών θεμάτων - Εισαγωγή ευκαιριών διασκέδασης, δικτύωσης και αλληλεπίδρασης

Βασικοί τύποι εκδηλώσεων: Συνέδρια Σεμινάρια Διοικητικά Συμβούλια Απονομή Βραβείων Επέτειος και Εορτασμός Κοινωνικές Εκδηλώσεις Συμπόσια Εκπαιδευτικά Συνέδρια Παρουσιάσεις Αθλητικά Προγράμματα Πολιτικές Ομιλίες Τουριστικά Συνέδρια Επιμορφωτικά Προγράμματα

Εργαλεία για την προωθητική καμπάνια: Ταχυδρομείο Ενημερωτικά φυλλάδια(μονή σελίδα) Προωθητικά φυλλάδια Διαφημιστικό Αφίσες Ομιλίες Καρτ ποστάλ Διαδηλώσεις Τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις Ανακοινώσεις για δημόσιες υπηρεσίες Διαφημιστικά μέσα και έξω από λεωφορεία\μετρό\ηλεκτρικό και στις στάσεις τους

Εργαλεία των Δημόσιων Σχέσεων στις Εκδηλώσεις(για να μεταφερθεί το μήνυμα και να γίνει γνωστή η εκδήλωση στο μεγαλύτερο εφικτό κοινό): Προβολές ΜΜΕ(ειδήσεις) Προβολές Δημοσιότητας(προώθηση) «Κιτ» των ΜΜΕ(φωτογραφίες, βιογραφίες, προβολές, φυλλάδια, έντυπα, προγράμματα, θέματα ομιλιών, δηλώσεις, δραστηριότητες) Τηλέφωνα, φαξ, και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο(πληροφορίες στις επαφές) Ράδιο, τηλεόραση(αθλητικά) Αντίγραφο Ομιλιών Βιντεοκασέτες(DVD) Κασέτες(CD) Προσκλήσεις\Εισιτήρια για την εκδήλωση

Ανάλυση των σκοπών του προγράμματος, των θεατών, τα οφέλη και τα διαθέσιμα ΜΜΕ για την διανομή του σωστού μηνύματος για την εκδήλωση: Να γίνεται πάντα η ερώτηση: Χρειάζεται η εκδήλωση κάλυψη από ΜΜΕ? Και αν ναι, γιατί? Καθορισμός των σκοπών της εκδήλωσης Σε ποιους θα απευθυνθεί αυτή η εκδήλωση? Επιλογή κατάλληλων μέσων ενημέρωσης Καθορισμός του μηνύματος Τι στην συγκεκριμένη εκδήλωση είναι μοναδικό και ασυνήθιστο? Γιατί να ενδιαφερθούν για αυτήν την εκδήλωση?

Στρατηγικές του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ Tα 8Cs των διαδικτυακών συστημάτων της Εκδήλωσης: Επικοινωνία Μείωση εξόδων Διεξαγωγή έρευνας Αγορά\εμπόριο Τρέχον εκδηλώσεις Εφιστά την προσοχή Εξελιγμένες υπηρεσίες Ευκολία\άνεση

Πριν γίνει η διαδικτυακή προώθηση της επιχείρησής σας θα πρέπει να γίνει ο καθορισμός των επιχειρησιακών\εταιρικών στόχων και σε τι κοινό θέλετε να απευθυνθείτε. Σημαντικό είναι: Προσδιορισμός των στόχων της εκδήλωσης Καθορισμός της κατάλληλης θέσης\στάσης της εκδήλωσης στην αγορά Διαπίστωση των δυνατόν και αδύνατον σημείων της εκδήλωσης Αναγνώριση του πελάτη(δημογραφικά στοιχεία, αγοραστική συμπεριφορά) Καθορισμός των ανταγωνιστών Διαφοροποίηση της εκδήλωσής σου από τους ανταγωνιστές Αξιολόγηση των ανθρώπινων πόρων Διεξαγωγή έρευνα αγοράς Απόφαση για το καλύτερο τρόπο να κάνουμε τον πελάτη να ενδιαφερθεί Ένα λεπτομερές επιχειρηματικό σχέδιο

Ο Kevin Dolan διαχειριστής ανάπτυξης διαδικτυακής επιχείρησης του Microsoft πήρε τα πέντε P’s του παραδοσιακού Μάρκετινγκ και τα τροποποίησε ώστε να ταιριάζουν καλύτερα στο internet: Παρόν: Ο κύριος στόχος είναι να οδηγήσουν τους καταναλωτές προς την κατεύθυνσή τους Ευχαρίστηση: Ευχάριστο στο μάτι Προσωποποιώ: Δημιουργία σχέσεων Αγορά: Αγορά-Πώληση υπηρεσιών ή προϊόντων Διαδικασία: Ενσωμάτωση κεντρικών επιχειρησιακών συστημάτων στην ιστοσελίδα Εταιρικές σχέσεις: καλή επικοινωνία με συνέταιρους, προμηθευτές, πελάτες και ανταγωνιστές για να επεκτείνεται την προσιτότητά σας Προγραμματισμός: Εύκολα γίνονται αλλαγές στο μήνυμα της εταιρίας

Τα πλεονεκτήματα του e-marketing Η μάρκα γίνεται εύκολα αναγνωρίσιμη Απευθείας Marketing: Δεν υπάρχουν έξοδα όπως εκτυπώσεις κ.α. που υπάρχουν με άλλου είδους διαφημιστικά Διαδικτυακές πωλήσεις, εύκολη παραγγελία του προϊόντος Έρευνα αγοράς: Πληροφορίες για τους πελάτες όπως δημογραφικά Υποστήριξη πελατών: Γνώμες και ερωτήσεις για την καλύτερη κατανόηση των αναγκών τους Πληροφορίες για την οργάνωση γίνεται διαθέσιμο σε μεγαλύτερο κοινό

Έρευνα για την χρηματοδότηση της εκδήλωση, ποιοι είναι οι καλύτεροι χορηγοί? Εφημερίδες Περιοδικά (αθλητικά, πολιτικά, επιχειρηματικά) Διαφημιστικές Εταιρίες Σελίδες πλοήγησης του διαδικτύου Γραφεία δημόσιων υποθέσεων

Γραφικός σχεδιασμός των διαφημιστικών φυλλαδίων: Μερικά απλά βήματα: Έντονα, σκούρα γράμματα πάνω σε ανοιχτόχρωμο χαρτί για την κατάλληλη αντίθεση Σύντομες προτάσεις, απλές λίστες με έντονα νούμερα ή κουκκίδες που θα τραβάνε την προσοχή Ο σχεδιαστής του φυλλαδίου θα πρέπει να αναθέτει σε άλλους τον τελικό έλεγχο Οι φωτογραφίες να μην είναι πάρα πολλές και αυτές που θα χρησιμοποιηθούν να έχουν σωστά και καλά γραφικά ώστε να μην φαίνεται το φυλλάδιο φθηνό Για τις φωτογραφίες να υπάρχει η κατάλληλη άδεια από τους δημιουργούς Να μην χρησιμοποιούνται πολλοί τύποι γραφής, αλλαγές να υπάρχουν μόνο στην αλλαγή κεφαλίδα σε κείμενο Φωτεινά χρώματα και αντιθέσεις είναι καλό ώστε να ξεχωρίζει το φυλλάδιο Η φόρμα εγγραφής, κρατήσεις, πληροφορίες του ξενοδοχείου, περιγραφές, πληροφορίες μετακινήσεων από και προς τηλέφωνα, mail και fax να είναι εύκολα να τα βρίσκουν μέσα στο φυλλάδιο Τα κενά ανάμεσα σε φωτογραφίες και μεταξύ κειμένου να υπάρχουν αλλά με μέτρο

Μέθοδοι για την αύξηση της κυκλοφορίας\ προσέλκυση των ατόμων: Δώρα στην είσοδο Βραβεία ζωγραφικής Ώρες της έκθεσης που να μην συμπίπτουν με άλλες ανταγωνιστικές εκθέσεις Εμφάνιση διάσημων Περίπτερα για τους επισκέπτες (ώστε να χαρίζουν δικά τους προϊόντα ) Φωτογράφους για αναμνηστικές φωτογραφίες Ζωντανή μουσική και άλλοι διασκεδαστές κοντά στην είσοδο

Μάρκετινγκ για Φεστιβάλ, Πανηγύρι και άλλες Ειδικές Εκδηλώσεις Η επιτυχία σε αυτούς τους είδους εκδηλώσεις δεν είναι ανάγκη να εξασφαλίζεται μόνο από τον τύπο και την κεντρική ιδέα\θέμα, ιδιαίτερο ρόλο έχει: Η επιλογή της Τοποθεσίας Ο ανταγωνισμός (η εκδήλωση θα πρέπει να είναι μοναδικό, διαφορετικό και καλύτερο από όλα τα υπόλοιπα) Ο Καιρός (Ανάλογα με το είδος της εκδήλωσης θα πρέπει να γίνει και στην ανάλογη εποχή του χρόνου, π.χ. Για μια εκδήλωση ski θα επιλέξουμε Νοέμβριο ή Δεκέμβριο, για αθλητικές εκδηλώσεις Μάιο ή Ιούνιο.) Έξοδα-Τιμές (Η λέξη δωρεάν ακούγετε πολύ στα πανηγύρια και στις εκδηλώσεις γιατί έτσι προσελκύουν περισσότερους επισκέπτες. Αν οι τιμές είναι χαμηλές πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στην διαφήμιση) Διασκέδαση (εάν συμπεριλαμβάνει κάποιον διάσημο θα πρέπει να υπάρξει η κατάλληλη διαφήμιση πριν την εκδήλωση, αλλιώς θα πρέπει η διασκέδαση για την εκδήλωση να είναι κάτι νέο και διαφορετικό)

Προσδιορισμός των κατάλληλων μέσων ενημέρωσης για κάθε εκδήλωση: Καλό θα είναι το μέσο ενημέρωσης που θα χρησιμοποιηθεί για την εκδήλωση να συνδέονται μεταξύ τους. Π.χ. εάν είναι αθλητική η εκδήλωση να διαφημίζεται σε αθλητικά κανάλια ή αθλητικές εκπομπές της τηλεόρασης ή του ραδιοφώνου, στην εφημερίδα να είναι στο αθλητικό τμήμα ή σε αθλητική εφημερίδα κ.τ.λ..

Ανάπτυξη ενός προγράμματος Μάρκετινγκ: Οι εκδηλώσεις πρέπει να διαφημίζονται κάποιους μήνες πριν γίνουν για να μπορεί να ενημερωθεί κατάλληλα ο κόσμος για αυτό. Όταν μιλάμε για μια γνωστή εκδήλωση αυτό είναι εύκολο, άλλα όταν είναι μια εκδήλωση που γίνεται για πρώτη φορά είναι δύσκολο να πείσουμε τα ΜΜΕ να τα διαφημίσουν από τόσο νωρίς και αν αργήσουμε τότε δεν θα υπάρχει ο κατάλληλος χρόνος ώστε να μαθευτεί. Ο κόσμος πρέπει να εκπαιδευτεί πάνω στην εκδήλωση ώστε να του κεντρίσει την προσοχή. Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε όσα ποιο πολλά μέσα ενημέρωσης γίνεται, για να ακούνε για αυτήν την εκδήλωση παντού.

Διασημότητες και VIP’s Μεγάλο ρόλο έχει και το εάν θα υπάρχει κάποια διασημότητα στην εκδήλωση. Μπορεί να ενισχύσει την εικόνα της εκδήλωσης και να την διαφοροποιήσει από τις άλλες (έτσι να προσελκύσει περισσότερους χορηγούς και μεγαλύτερη κάλυψη από τα ΜΜΕ). Υπάρχει όμως και η πιθανότητα να δημιουργηθούν κάποια προβλήματα, όπως: Οι διασημότητες δεν ακούνε πάντα τις οδηγίες σας Μπορεί να μην προωθήσουν τον κατάλληλο χορηγό Να μην δώσουν το σωστό μήνυμα που θέλει η εκδήλωση

Πιθανά σενάρια και σχέδιο για την λύση τους Οι διοργανωτές εκδηλώσεων πρέπει να χρησιμοποιούν διάφορα σενάρια που θα μπορούν να γίνουν (τι μπορεί να πάει στραβά, πριν, μετά και κατά την διάρκεια της εκδήλωσης) και να βρίσκουν τον κατάλληλο τρόπο αντιμετώπισής του κάθε σεναρίου. Κάθε σενάριο και ενέργεια μπορεί να αλλάξει από εξωτερικές επιρροές που το επηρεάζουν αρνητικά. Η πρόβλεψη αυτών των προβλημάτων και η επινόηση λύσεων για αυτά θα βοηθήσει στην γρήγορη αντιμετώπισή τους, όταν και εάν προκύψουν.