Γεννήθηκεστην πόλη Αντσιάνο, κοντά στο Βίντσι της Ιταλίας στις 15 Απριλίου του έτους 1452 μ.Χ. Πλήρες όνομα: Leonardo di ser Piero da Vinci Υπέγραφε τα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Leonardo Da Vinci Η βιογραφία του.
Advertisements

ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΒΡΑΧΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΡΓΟΥ.
Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο
Leonardo Da Vinci.
Leonardo da Vinci Μελέτη περίπτωσης (E. Coli). Leonardo da Vinci Περιληπτικό ιστορικό (1) •Μία εγκατάσταση παραγωγής αλλαντικών ζύμωσης ηλικίας 50 ετών,
Το σχέδιο Θεωρία και πρακτικές.
Leonardo da Vinci Αρχιτεκτονική Πρωτοπαπάς Ανδρέας Γεραμούτσος Γιώργος
ΡΑΦΑΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ [ζωγράφος]
HENRI MATISSE
Ζωγράφος Μιχαήλ Άγγελος
Leonardo Da Vinci Άνθρωπος
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΥΛΟΦΑΓΟΥ
Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ Η μητέρα μου κατάγεται από τον Άγιο Μέμνωνα από την πλευρά του πατέρα της και από την Ακανθού από την πλευρά της μητέρας της. Ο πατέρας.
Το Πάθος και η Ανάσταση του Χριστού
Ελ Γκρέκο.
 Α περίοδος : ΚΡΗΤΗ  Β περίοδος : ΙΤΑΛΙΑ  Γ περίοδος : ΙΣΠΑΝΙΑ.
Προοπτική με ένα σημείο φυγής
ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ Ο Λεονάρντο γεννήθηκε στο Βίντσι της Ιταλίας στις 15 Απριλίου του 1452. Το πλήρες όνομά του ήταν "Leonardo di ser Piero da Vinci",
AΝΑΓΕΝΝΗΣΗ.
Λεονάρντο Ντα Βιντσι Ευστάθιος Παναγιώτου.
Τα γλυπτά του Μιχαήλ Αγγέλου
Αλέξανδρος Σμορέλ Κυριακίδης Κυριάκος. Ποιος είναι ο άγιος Μάρτυς Σμορέλ Ο Άγιος Μάρτυς Αλέξανδρος Σμορέλ (Αλέξανδρος του Μονάχου) ήταν ένας φοιτητής.
Αναγέννηση Τον 15ο και 16ο αιώνα στον ευρωπαϊκό χώρο εκδηλώνεται ένα καλλιτεχνικό και πνευματικό συγχρόνως κίνημα : η Αναγέννηση. Κατά την προετοιμασία.
Η αναγέννηση ήταν η εποχή όπου όλα ξαναγεννήθηκαν.(1453)
Εργασία για το τρίγωνο του Πασκάλ
Θέμα του Project : <<Ποιος σκότωσε τον κύριο Χ>>
AΝΑΓΕΝΝΗΣΗ.
Από τη μαθήτρια Δανάη Κασσελάκη
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ Η Αναγέννηση προέρχεται από τα συνθετικά ri- «ξανά» και nascere «γεννιέμαι» (αγγλικά: Renaissance, ιταλικά: Rinascimento, γαλλικά: Renaissance.
Χρυσός αριθμός Φ Εργασία στο πρότζεκτ των μαθητριών: Τρόφιν Στεφανία Λυρίτη Μίρκα Ντόκα Ιφιγένεια Μερμβελιωτάκη Ξένια.
Εικαστικά:Μιχαήλ Άγγελος
Οι Ιταλοί καλλιτέχνες τις Αναγέννησης
Η Χρυσή Τομή Στη Ζωγραφική
Όλγα Μακρή Γιώργος Μοσχόπουλος Αριόλα Τσαρτσάνη Βέρα Βυθούλκα
ΝΙΚΗ ΔΑΔΟΥΠΗ.  Με τον όρο Αναγεννησιακή τέχνη αναφερόμαστε στην καλλιτεχνική παραγωγή κατά την ιστορική περίοδο της Αναγέννησης.  Η καλλιτεχνική αυτή.
Μαθέα Άννα Μπρουκάκη Ελισάβετ Παπαδοπούλου Ερμιόνη Παπαδόπουλος Κυριάκος Χατζηϊωάννου Παναγιώτης 25/2/ ο Γενικό Λύκειο Καβάλας ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
1)Πύργος του Άϊφελ 2)Μουσείο του Λούβρου 3)Παναγία των Παρισίων.
Ο ζωγράφος Θεόφιλος. Ο Θεόφιλος Χατζημιχαήλ ή Θεόφιλος Κεφαλάς ή Κεφάλας όπως ήταν το πραγματικό του όνομα (Βαρειά Λέσβου,1870; – Βαρειά Λέσβου, 24 Μαρτίου;
Εταιρικές Σχέσεις (Partnerships) Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci.
Η οροφή της Capella Sistina, Michelangelo, , Βατικανό ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΜΕΡΟΣ Δ’
Αξίες με την ίδια… αξία!! ανάδειξη των αξιών, της ιστορίας και του πολιτισμού της Ευρώπης μέσα από τις αναπαραστάσεις στην εθνική όψη του € των κρατών.
Ιφιγένεια Ποντίκη Φιλόλογος ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ 15 ος- αρχές 17 ου αι. Ζωγραφική, Γλυπτική, Αρχιτεκτονική.
Μαθηματικά και τέχνη, μουσική και κλάσματα
Πρώτη Έρευνα Τίτλος: Σχέση μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους μαθητών
ΔΟΜΙΝΙΚΟΣ ΘΕΟΤΟΚΟΠΟΥΛΟΣ – ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ
Ο Aριθμός φ στην αρχιτεκτονική
Κεφάλαιο 14: Πρώτοι και Σύνθετοι αριθμοί Στόχοι:
Άννα Δριμή Β1 Υπεύθυνος Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης
4 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡ0ΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
Αναγέννηση: Γράμματα Τέχνη
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Α΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ-ΤΖΟΚΟΝΤΑ.
ΓΑΛΛΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ , ΑΘΛΗΤΕΣ Κ.Α. ΝΕΦΕΛΗ ΜΗΛΙΩΝΗ
Συγκέντρωση υλικού- επιμέλεια: Πόπη Κανάκη Χαραλαμποπούλου
ANAΛΥΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
Ολυμπιακοί Αγώνες! Λαμπρινή Χριστίνα.
25. Η Εκκλησιαστικη τέχνη στη Δύση Δανάη Φιλιπποπούλου
(Λεονάρντο Ντα Βίντσι)
El Greco Η ιστορία του Έλληνα Ζωγράφου 1541–1614.
Leonardo da Vinci Certificate
Να βρείτε πληροφορίες για τον Τζιότο και για τον Ραφαήλ
Τζιότο και Ραφαήλ Δικαίος Κερκουλας.
Ο Ευαγγελισμός στην ορθόδοξη και δυτική ζωγραφική
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Τα σημαντικότερα έργα του Λούβρου
Επιχειρηματολογούμε… Από τους μαθητές της Γ’2
ΑΜΦΙΠΟΛΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γεννήθηκεστην πόλη Αντσιάνο, κοντά στο Βίντσι της Ιταλίας στις 15 Απριλίου του έτους 1452 μ.Χ. Πλήρες όνομα: Leonardo di ser Piero da Vinci Υπέγραφε τα έργα του ως "Leonardo" ή "Io, Leonardo" (= «Εγώ, ο Λεονάρντο»). Γονεις : Ήταν καρπός του έρωτα του Πιέρο ντα Βίντσι και της Κατερίνας, της οποίας δεν γνωρίζουμε την πλήρη ταυτότητα. Οι δυο τους δεν έγιναν ποτέ νόμιμο ζευγάρι. Ο Πιέρο ήταν συμβολαιογράφος στην περιοχή, όπως και ο πατέρας του, παππούς του Λεονάρντο. Η μητέρα του, Κατερίνα, πιθανόν ήταν ταπεινότερης καταγωγής, μάλλον υπηρέτρια. Ένα χρόνο περίπου μετά τη γέννηση του Λεονάρντο οι γονείς του παντρεύτηκαν: ο Πιέρο την κόρη ενός πλούσιου συμβολαιογράφου και η Κατερίνα έναν εργάτη υψικαμίνου.

Οι πρώτες δημιουργίες του Λεονάρντο Εγιναν την περίοδο που ήταν μαθητευόμενος του Βερόκιο. Ακόμα και σε αυτά τα πρώιμα έργα του, αναδεικνύεται το ταλέντο του στο σχέδιο αλλά και η πειθαρχημένη προσοχή του στη λεπτομέρεια. Ο Λεονάρντο πραγματοποίησε μεταξύ άλλων πολλές σπουδές παρατηρώντας τη φύση, όπως το περίφημο Τοπίο του Άρνου. Οι σπουδές αυτές είχαν τελικά άμεση εφαρμογή σε μεταγενέστερα έργα του, καθώς σχεδόν σε κάθε πίνακα του διακρίνεται και ένα τοπίο στο φόντο. Τον Αύγουστο του 1508 ο Λεονάρντο ολοκλήρωσε την δεύτερη εκδοχή της Παναγίας των Βράχων ενώ παράλληλα αναλάμβανε διακοσμήσεις για εορταστικές τελετές της γαλλικής αυλής στο Μιλάνο. Επίσης εργάστηκε ως αρχιτέκτονας και συνέβαλε στην επέκταση του αρδευτικού συστήματος. Σε αυτή την περίοδο ζωγράφισε και τον πίνακα Η Λήδα και ο κύκνος, έργο που δεν έχει σωθεί αλλά γνωρίζουμε μόνο μέσα από πρώιμα σχέδια του ντα Βίντσι ή αντίγραφα από άλλους καλλιτέχνες.

Στοιχεία για την στενή επαγγελματική σχέση που ανέπτυξε ο Λεονάρντο με τον δάσκαλό του μπορούν να εντοπιστούν σε πολλά έργα για τα οποία συνεργάστηκαν. Λέγεται πως σε ένα από αυτά, τη Βάπτιση του Χριστού, έργο κατά κύριο λόγο του Βερόκιο, ο ντα Βίντσι ζωγράφισε έναν άγγελο με τόσο εντυπωσιακό τρόπο που ήταν καλύτερος από κάθε μορφή που ζωγράφιζε ο δάσκαλός του. Όπως σημειώνει ο Βαζάρι, αυτός ήταν και ο λόγος που ο Βερόκιο δεν ξαναζωγράφισε ποτέ, παραμερίζοντας μπροστά στο ταλέντο του μαθητή του. Η εκδοχή αυτή, αν και πιθανή, δεν είναι καθολικά αποδεκτή.