BULLYING. LET’S STOP IT ALL TOGETHER. LET’S LEARN HOW DANGEROUS IT IS. A Project in both English and Greek by five 5 th Grade students of the 14 th Primary.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Κατερίνα-Ηλέκτρα Κ. Δήμητρα Γ. Χριστίνα Γk.
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΔΩΡΙΚΙΟΥ «OΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ»
Το αγαπημένο μου μάθημα
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΌΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
SCHOOL BULLYING DISNOSCHOOL.
Σέβομαι τη Διαφορετικότητα….. Λέμε όχι στον σχολικό εκφοβισμό
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
Χριστόφορος Παπαγιαννόπουλος Κωνσταντίνος Μάριος Ρουβάς Δημήτρης Φάγκρας.
ΚΙΜΟΝΑΣ ΜΟΝΤΕΣΑΝΤΟΣ ΚΕΠΠΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΦΙΛΙΑΡΗΣ
Τι ΕΙναι η βια;. Τι ΕΙναι η βια; Που ςυμβαινει; Σχολείο Σπίτι Δουλειά Ανάμεσα σε διαφορετικά κράτη Άνθρωποι σε επαφή με διαφορετική δύναμή.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Πρόληψη & αντιμετώπιση Ερασμία Φείδη Ψυχοπαιδαγωγός – Αναπληρώτρια Επιστημονικά Υπεύθυνη Κέντρου Πρόληψης «Σχεδία»
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Βαλεντίνα Μιχαήλ Στ’1.
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμός στα Σχολεία
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
WE SAY NO TO BULLYING. ALL WE NEED IS RESPECT.
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Αν σε ενοχλήσουν ή σε χτυπήσουν μίλα, μη φοβάσαι!.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Το νταηλίκι είναι μια μορφή κακοποίησης, πιο συγκεκριμένα εκφοβισμού ή εξαναγκασμού. Αυτή συνεπάγεται περιοδικά επαναλαμβανόμενες πράξεις, που σκοπό έχουν.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!! ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Ο Χ Ι στον Μουσαβερές ΚώσταςΤσαρούχας Γιάννης. Τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός ή αλλιώς bullying είναι το φαινόμενο όπου μαθητές ασκούν βία και προκαλούν.
Ονομα ομαδασ: ‘’NUMBER 2’’
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΙΑΝΟΣ
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Εγω,εσυ,αυτοσ, εμεις,εσεισ, αυτοι… ειμαστε ολοι και ολες διαφορετικοι
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Εκφοβισμός στα σχολεία
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
6 Μαρτιου: Πανελληνια μερα κατα του Σχολικου ΕκφοβιΣμου
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
Μεταγράφημα παρουσίασης:

BULLYING. LET’S STOP IT ALL TOGETHER. LET’S LEARN HOW DANGEROUS IT IS. A Project in both English and Greek by five 5 th Grade students of the 14 th Primary School in Drama and their teacher of English.

Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά: school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται σε πολλές χώρες του κόσμου. Ο σχολικός εκφοβισμός αναφέρεται στη χρήση βίας μεταξύ μαθητών ή συνομήλικων παιδιών με στόχο να προκληθεί πόνος ή αναστάτωση. Εμφανίζεται με τη μορφή του λεκτικού εκφοβισμού (κοροϊδία, διακρίσεις, ντροπιαστικά σχόλια), του κοινωνικού εκφοβισμού (διάδοση φημών, καταστροφή προσωπικών αντικειμένων, απομόνωση από την ομάδα), του σωματικού εκφοβισμού (χτυπήματα, σπρωξίματα, κλωτσιές), του ηλεκτρονικού εκφοβισμού (εκβιασμός μέσω Διαδικτύου και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω μηνυμάτων στο κινητό τηλέφωνο).

To bullying (εκφοβισμός) είναι μία επιθετική συμπεριφορά – σωματική, λεκτική, ψυχολογική ή και κοινωνική – που εκδηλώνεται σκόπιμα, απρόκλητα και επαναλαμβανόμενα, στο σχολείο, στη γειτονιά, ακόμη και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σκοπός της είναι η επιβολή και η πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου στο άτομο (ή ομάδα ατόμων) που την υφίσταται.

Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι ο σχολικός εκφοβισμός είναι μόνο το ξύλο. Σχολικός εκφοβισμός είναι επίσης όταν ένας μαθητής βγάζει από την παρέα έναν άλλο μαθητή, όταν τον μειώνει, όταν λέει και διαδίδει άσχημα πράγματα για αυτόν. Ο σχολικός εκφοβισμός δεν είναι μόνο βαράω και δίνω ξύλο.

Ο εκφοβισμός αναπτύσσεται όταν δεν προσπαθούμε να καταλάβουμε και να δεχτούμε ότι όλοι είμαστε διαφορετικοί. Όλοι έχουμε το δικαίωμα να μας φέρονται με σεβασμό και ευγένεια. Όλοι έχουμε το δικαίωμα να αναγνωριζόμαστε για αυτό που είμαστε. Μπορούμε να είμαστε όλοι φίλοι αν το θελήσουμε και προσπαθήσουμε.

Ισότητα Ευκαιριών: Όλοι έχουμε τα ίδια δικαιώματα και ίσες ευκαιρίες συμμετοχής στη ζωή και στο σχολείο. Κοινωνική Ένταξη: Αποδέξου με έτσι, όπως είμαι, στην παρέα σου. Επίλυση διαφορών: Μπορώ να λύσω τα προβλήματά μου συζητώντας με τους άλλους με ειλικρίνεια. Ας προσπαθήσουμε όλοι μας να λύνουμε τα προβλήματά μας ειρηνικά.

Πρέπει να σεβόμαστε τον άλλον ανεξάρτητα αν πιστεύει σε άλλον θεό, αν δεν είναι το ίδιο χρώμα με εμάς ή αν έχει κάποιες ειδικές «ικανότητες», διαφορετικές από εμάς. Δεν πρέπει να κοροϊδεύουμε τους άλλους, ούτε να υπερηφανευόμαστε για τον εαυτό μας. Και τέλος δεν πρέπει να κάνουμε στους άλλους ότι δεν μας αρέσει να μας κάνουν εμάς. Όταν κάποια παιδιά εκφοβίζουν κάποιο άλλο παιδί του λένε άσχημα λόγια, το τρομάζουν, το κοροϊδεύουν και το βρίζουν. Σε αρκετές περιπτώσεις υπάρχει και σωματικό bullying, δηλαδή ξύλο και χτυπήματα.

Όλοι έχουμε το δικαίωμα να μας συμπεριφέρονται με σεβασμό και ευγένεια. Όλοι έχουμε το δικαίωμα να σέβονται τη διαφορετικότητά μας. Να μην μας βρίζουν, να μην μας κοροϊδεύουν, να μας αντιμετωπίζουν ως ίσο προς ίσο. Αν όμως κάποια παιδιά κάνουν όλα αυτά τα πράγματα σε ένα παιδί, το παιδί αυτό πρέπει να μην το κρύψει από τους γονείς του ή από την δασκάλα του και να το πει.

Ως διαφορετικότητα ορίζουμε συνήθως τα προσωπικά στοιχεία ενός ατόμου που το διαφοροποιούν, το ξεχωρίζουν και καθιστούν δύσκολη την δραστηριοποίησή του μέσα σε μια ομάδα (κοινωνική ή μαθητική). Διαφορετικότητα είναι αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε, π.χ. το χρώμα, η εθνικότητα, η καταγωγή, η θρησκεία, η γλώσσα ή η εμφάνισή μας.

Όλοι οι άνθρωποι είναι διαφορετικοί και θα πρέπει να κάνουν ότι μπορούν για να παραμείνουν έτσι. Όλοι οι άνθρωποι γεννιούνται ελεύθεροι και ίσοι. Μερικές φορές αισθανόμαστε υπερήφανοι για τις διαφορές μας και θέλουμε να το δείξουμε. Σε άλλες περιπτώσεις προτιμούμε να το κρύψουμε, είτε γιατί φοβόμαστε την απόρριψη ή επειδή θέλουμε να είμαστε κι εμείς σαν όλους τους άλλους.

Δεν είναι σωστό να φωνάζουμε δυνατά, να βρίζουμε και να ασκούμε βία στους άλλους προσπαθώντας να επιβάλλουμε τη γνώμη μας. Ούτε εμείς πρέπει να το κάνουμε αλλά ούτε να μας το κάνουνε και οι άλλοι σε εμάς. Στην οικογένεια πρέπει όλοι να ακούνε ο ένας τον άλλο, ό,τι ηλικία και αν έχει. Το ίδιο επίσης είναι σωστό να συμβαίνει στο σχολείο με τους δασκάλους αλλά και με τα παιδιά, είτε είναι φίλοι μας, είτε όχι. Οι δάσκαλοι να ακούνε τα παιδιά με μεγάλη προσοχή και κατανόηση, να συζητάνε μαζί τους και να μην κάνουν μόνο μάθημα. Να νοιάζονται για αυτά πραγματικά. Όταν οι μεγάλοι δεν συζητάνε με τα παιδιά και δεν προσπαθούν να λύσουν τα προβλήματα που δημιουργούνται, τότε αυτά θα προσπαθήσουν να τα λύσουν με τη βία γιατί δεν έχουν μάθει να συζητούν.

Ένας τρόπος για να βρούμε λύσεις για την βία είναι ο διάλογος. Ας πούμε λοιπόν: Θα σου άρεσε να σου το κάνουν και εσένα αυτό; Σταματά να το μου το κάνεις αυτό. Δε πρέπει να φοβάσαι να μιλήσεις.

Εγώ μπορώ να λύσω τις διαφορές μου με διάλογο. Γιατί όταν λέω σε κάποιον πως νοιώθω μπορεί να το μετανιώσει και να σταματήσει να με ενοχλεί. Ενώ αν δεν πω κάτι και τον αφήσω να συνεχίζει δεν θα λυθεί ποτέ αυτό το πρόβλημα. Προτιμότερο είναι να του μιλώ χωρίς να δείχνω ότι τον φοβάμαι.

There are four types of bullying: 1)physical bullying 2)verbal bullying 3)bullying on the Internet 4)emotional bullying

Bullying is when a pupil goes to school and one or more of his/her classmates mock and laugh at him or her. Sometimes they play bad tricks on him or her and this can make the pupil feel sad and miserable.

Bullying is very bad for all the children in school: victims, bullies and bystanders. Little children are usually being bullied by older ones. Most of the times they hit them, they call them bad names and they steal their things and take their money. Bullying must stop now!!

I respect others even if they are somewhat different. All people are equal and have the same rights. Whether we are black or white, whether we come from Asia or Africa, we are human beings and we are creatures of God. Even if we are different, we are the same.

THEREFORE, WE ALL PLEDGED

Sources %CE%BE%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-school-bullying (Hey, Bully by Morgan Frazier, 2013)

Participating Students Katerina Galanou Panayiota Karaelia Ioanna Paisidou Eleftheria Vafeiadou Chrysina Testembasi Supervising Teacher: Anastasia Galanou Many thanks to Demetra Pappou for her help with the sound of our Powerpoint Presentation. Thank you for your attention.