Σχολικός εκφοβισμός 1 ο Δημοτικό Αγίου Στεφάνου Ομάδα Γεωργία, Θανάσης, Μάγδα Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Μαρία Καρρά ΠΕ 19.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων από δουλειές μαθητών στο Revelation Natural Art σχετικά με την συμμετρία στη ζωγραφική (Έχει προηγηθεί επίδειξη από.
Advertisements

Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
« Φεγγαράκι μου λαμπρό» Twinkle twinkle little star Ternary form Α Β Α.
Χρήση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Στην ενότητα αυτή εντάσσεται η εκμάθηση της χρήσης αντιπροσωπευτικών δειγμάτων από τις μεγάλες κατηγορίες εκπαιδευτικού.
Αντιυπερτασικά φάρμακα. Υπέρταση Ορισμός = ΣΑΠ > 140mm Hg / ΔΑΠ > 90mm Hg Οφείλεται σε αυξημένο τόνο λείων μυών των περιφερικών αγγείων που οδηγεί σε.
Αντιυπερλιπιδαιμικά Φάρμακα. Στεφανιαία νόσος (ΣΝ) ΣΝ = αυξημένα επίπεδα χοληστερόλης LDL και τριγλυκεριδίων (TG) και χαμηλά επίπεδα ΗDL στο πλάσμα Παράγοντες.
H Εικόνα στη διδασκαλία της Ιστορίας Μία πρόταση αξιοποίησης ιστορικών γελοιογραφιών στην Ιστορία Γενικής Παιδείας και Θεωρητικής Κατεύθυνσης της Γ ´ Λυκείου.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ Ομάδα Εργασίας Ιδιωτικής Ασφάλισης / Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο Βλασσόπουλος Γεώργιος, Regional.
15/1/2013 Επιμελητήριο Ηρακλείου ΚΑΛΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ «Ζωοδόχος Πηγή»
ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ (1)  Προεγχειρητικοί ασθενείς: αποφυγή λήψης τροφής-νερού 8 ώρες πριν την επέμβαση – πρόληψη αναγωγής και εισρόφησης κ.λ.π.
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος. Διδακτική των Μαθηματικών. Υπεύθυνος Καθηγητής: Χ. Λεμονίδης Φοιτήτρια: Ε. Δαϊκοπούλου 1.
9 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΚΑΨΙΩΧΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΜΠΟΥΛΟΓΕΩΡΓΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ ΟΕΠΕΚ Οκτώβριος 2010 Ενδεικτικά σενάρια, δραστηριότητες.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Ο Γύρος Του Κόσμου Σε 80 Ημέρες Συγγραφέας: Ιούλιος Βερν -Εκδοτικός Οίκος: Brijbasi Art Press Limited, India.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΙΤΑΝΗ ΧΡΥΣΑ ΣΑΙΤΑΝΗ Καλαμάτα. Άποψη της Καλαμάτας, 1880.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 12: Μέτρα βελτίωσης συνθηκών ανάπτυξης αστικού πρασίνου Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας Τμήμα Μαιευτικής ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ (ΜΑ0241) 3 η παράδοση.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 5: Κοινωνικά και οικονομικά οφέλη Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, Ανοιχτά.
Παρουσιάσεις με το MS PowerPoint Διαφάνεια 1 Στόχοι του Σεμιναρίου  Το περιβάλλον εργασίας του PowerPoint  Χρήση της βοήθειας  Δημιουργία, αποθήκευση,
Smoothie Φράουλα! Προσθέστε όλα τα υλικά στο blender με πάγο και χτυπήστε τα για 1’-2’ scoop Natural Balance Shake Φράουλα 150 ml Χυμό φράουλα 3-4.
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Μαρξιστικές θεωρίες των διεθνών σχέσεων
ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΩΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΡΟΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ Σ.Ε.Γ.Α.Σ
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΔΕΠ-Υ Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής -Υπερκινητικότητα
Βασικές αρχές διαχείρησης του πόνου
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΚΥΤΤΑΡΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΝΟΣΙΑΣ
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
IL CARNEVALE DI VENEZIA - SU E ZO PER I PONTI DI VANEZIA
Χαρτογράφηση των μνημείων Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.
Διαθεματική προσέγγιση
ΒΡΙΣΚΩ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΜΙΑΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ
Η Αλληγορία των Βατράχων
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΣΑΡΚΩΔΗ ΧΕΙΛΗ ΟΡΧΙΔΕΑ ΘΑΝΑΤΙΦΟΡΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!
Προσεγγίσεις εκπαιδευτικής τεχνολογίας: 3
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ GRAFFITI Μέλη ομάδας Ντενισα Ολντασι Αρχοντια Ταλαδιανου
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ –Λ.Τ. ΓΕΡΑΚΑ
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Απορρυπαντική δράση σαπώνων
Ένα χειροποίητο έργο από χρωματιστά αποτυπώματα των μαθητών μας!
Γενικό Λύκειο Σκύδρας Α’ τάξη
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Θεοδοσιόπολη (Ερζερούμ): η γη των Ρωμιών – η πόλη του ορίου
Θεόδωρος Μητράκος Τράπεζα της Ελλάδος Πάνος Τσακλόγλου
“Τίτλος του άρθρου” Ονόματα συγγραφέων Ονόματα Φοιτητών.
Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης
Μικροοικονομική Μια σύγχρονη προσέγγιση ΤΟΜΟΣ Β΄ Hal Varian.
«Τίποτα δεν πάει χαμένο»
Μεταξοτυπια Σηρογραφια Βακιρτζης Αθανασιος
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
محاضر بجامعة السودان للعلوم والتكنولوجيا
Στοιχεία θεωρίας σφαλμάτων
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ(ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Κάμψη πλακών
Βροχόπτωση A4 A3 A2 A1 Όγκος απορροής Χρόνος.
GDPR- ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ.
Συμπεράσματα για δύο διαφορετικά αναλυτικά προγράμματα
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Art Psychotherapy Art as Therapy
ΔΕΗ (ΛΙΓΝΙΤΕΣ) C-553 & C-554/12 P
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχολικός εκφοβισμός 1 ο Δημοτικό Αγίου Στεφάνου Ομάδα Γεωργία, Θανάσης, Μάγδα Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Μαρία Καρρά ΠΕ 19

Στο τμήμα μας ήρθε ένας καινούργιος μαθητής Ο δάσκαλός τον παρουσίασε σε μας, αλλά δεν ακούστηκαν καλά σχόλια γι αυτόν από μέρους μας.

- Χα χα κοιτάξτε πόσο κοντός είναι ο καινούργιος μας συμμαθητής ! -N αι είναι γελοίος.

Ο δάσκαλος μας συμβουλεύει πως δεν πρέπει να συμπεριφερόμαστε έτσι στους καινούργιους μας συμμαθητές.

Την ώρα του διαλείμματος λοιπόν τον περίμενε μια έκπληξη τον συμμαθητή μας ! Όχι και καλή πάντως …

-T έλεια τα κατάφερα τον έριξα. -E γινε λούτσα και είναι τόσο αστείος -X αχα χα χα

- Παιδιά λέτε να το πούμε στον κύριο ; - Ναι γιατί τον λυπήθηκα λίγο.. - Εντάξει πάμε

- Δεν ήταν καθόλου ωραίο που τον έριξες μέσα στην λιμνούλα - Συγνώμη κύριε από εδώ και πέρα θα παίζουμε μαζί του.

 Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε να τον κάνουμε μέρος της παρέας μας.

- Έλα σπίτι μου να παίξουμε, αν το θέλεις και εσύ - Ναι Θέλω πολύ, στις 6

- Να σου πω την αλήθεια αυτός είναι ο μόνος φίλος που είχα, αλλά τώρα απέκτησα εσένα !!! Και τώρα νιώθω υπέροχα !!!

 Η ιδέα είναι βασισμένη στα ιδανικά και τις αξίες της Ολυμπιακής Εκεχειρίας : Κοινωνική ένταξη και Επίλυση διαφορών  Η ομάδα των παιδιών εργάστηκε κατά τη διάρκεια του μαθήματος ΤΠΕ χρησιμοποιώντας για τα σκίτσα το πρόγραμμα ζωγραφικής Natural Art.  Μουσική Mozart Dodici variazioni per pianoforte su Ah, vous dirais-je, Maman  Ευχαριστούμε πολύ που μας παρακολουθήσατε.