Το σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ και η έρευνα Μάρκετινγκ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ BRAND NAME ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ...!
Advertisements

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 13 : ΠΡΟΪΟΝ IV Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
Αποφάσεις Προώθησης. Εισαγωγή  Προώθηση είναι η προσπάθεια να πειστούν οι άνθρωποι να αποδεχτούν προϊόντα, αντιλήψεις και ιδέες.  Στρατηγική προώθησης.
1 Η έννοια του Πελάτη- Προμηθευτή. 2 Θεματικές ενότητες Η διαφορά μεταξύ αναγκών και προσδοκιών. Οι έννοιες των πελατών και προμηθευτών. Ο «εσωτερικός»
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Royal.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Και η «σωστή» συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
- Έλα Αναστασια πάμε βόλτα να δούμε τις βιτρίνες είναι Χριστούγεννα, θα περάσουμε τέλεια θα ψωνίσουμε ρούχα, θα πάμε στα jumbo και το κυριότερο θα πάμε.
Σέρρες ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΣ Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο το ηλεκτρονικό εμπόριο εφαρμόζεται από τις τράπεζες.
Περιεχόμενα Εισαγωγή 8 Ταυτότητα έργου 9 Στόχος του έργου 10
ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης (RISCrete)
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Αρχές Μάρκετινγκ Διάλεξη 3.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 7
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΡΕΥΝΑ Αποτίμηση 2012 – Εκτιμήσεις για το 2013
Επενδύσεις και επιχειρηματικότητα στις ελληνικές περιφέρειες
Κλαδική Ανάλυση – Μελέτη της ICAP Group «Οι Συνέπειες της Κρίσης στους διαφόρους Κλάδους της Ελληνικής Οικονομίας» Διεύθυνση.
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Το κέντρο του πρώτου ευρωπαϊκού πολιτισμού – χρόνια πριν…
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Συγκεντρωτικοί Πίνακες Ιδιοκτησία-Τηλεθέαση- Διαφημιστική Δαπάνη
Βαρομετρο για ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης
Project: Εθισμός στο Internet
Το Διαδίκτυο.
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
ΕΡΕΥΝΑ Αποτίμηση 2013 – Εκτιμήσεις για το 2014
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Πολιτική Έρευνα.
Κοινωνική Έρευνα.
Δείκτες ΓΣΕΕ Σεπτέμβριος 2018
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Διδάσκουσα Δρ. Γεωργία Κηπουροπούλου
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Έρευνα για την Υγεία Κοινό
Η ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ 2020
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ασφάλεια κινητού τηλεφώνου
Εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο η Παγκύπρια Έρευνα Πολιτικής Κουλτούρας & Εκλογικής Συμπεριφοράς Πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του.
Εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο η Παγκύπρια Έρευνα Πολιτικής Κουλτούρας & Εκλογικής Συμπεριφοράς Πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του.
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πολιτική Έρευνα Πανελλήνια Κοινωνική Έρευνα.
Πολιτική Έρευνα Πανελλήνια Κοινωνική Έρευνα.
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ και η έρευνα Μάρκετινγκ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 1. Σημασία πληροφοριών στη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων 2. Σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ και έρευνας Μάρκετινγκ 3. Λόγοι που επιβάλουν την έρευνα Μάρκετινγκ 4. Σχεδιασμός της έρευνας Μάρκετινγκ 5. Οργανωτική διάρθρωση του τμήματος Έρευνας Μάρκετινγκ

Αναγκαιότητα για ΜΚΤ Research Η υιοθέτηση της ιδεολογίας ΜΚΤ προϋποθέτει την πλήρη γνώση των αναγκών των πελατών  ΕΡΕΥΝΑ Η υλοποίηση της ιδεολογίας ΜΚΤ, δια μέσου του μίγματος ΜΚΤ, επειδή απαιτεί πολύτιμους πόρους, θα πρέπει να υφίσταται συνεχή έλεγχο  ΕΡΕΥΝΑ Για το ΜΚΤ οι μεταβολές του περιβάλλοντος και οι προκύπτουσες επιπτώσεις τους πάνω στην επιχείρηση είναι κάτι δεδομένο  ΕΡΕΥΝΑ

Θέματα ΜΚΤ Research Ανάγκη για νέο προϊόν/όντα. Στοιχεία αγοράς στόχου (ποιοι?πόσοι?) Πώς επιλέγονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προϊόντος Όνομα???Brand name??? Είδος, μέγεθος,συσκευασία Χρώματα,κείμενα Δίαυλοι διανομής Μίγμα προβολής  Media/Promotion/Στρατηγική Τιμή

Παραδείγματα Προϊόντων & ΜΚΤR Σαμπουάν Mobile phone Εκτυπωτής

Όρια Έρευνας ΜΚΤ Χρονικά Επιστημονικά Σκοπού  Δίνει εισροές που επεξεργαζόμενες καταλήγουν σε αποφάσεις  με ακατάλληλη επεξεργασία μειώνονται οι πιθανότητες λήψης σωστής απόφασης

ΚΕΦ.3/ Σχήμα Συνδυασμός συστήματος Μάρκετινγκ και Έρευνας Μάρκετινγκ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ)

ΚΕΦ.3/ Σχήμα Στάδια έρευνας Μάρκετινγκ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΚΕΦ.3/ Σχήμα 3.2α.- Πρωτογενή στοιχεία ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Μέθοδοι συλλογής Πρωτογενών Στοιχείων ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΟΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Επιλογή δείγματος Επιλογή ερευνητών Δοκιμαστική έρευνα Συλλογή στοιχείων ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Τηλεφωνικές επαφές Προσωπικές συνεντεύξεις Μέσω του ταχυδρομείου

ΚΕΦ.3/ Πίνακας 3.1α.- Εξωτερικές πηγές για δευτερογενή στοιχεία ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 1. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Υπηρεσία επισήμων εκδόσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ΟΟΣΑ, ΟΗΕ, Διεθνές Κέντρο Εμπορίου, ΝΑΤ κ.α. 2. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ, ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ ΣΥΕ, ΚΕΠΕ, ΕΟΜΜΕΧ, ΕΛΟΤ, ΟΠΕ, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΕΔΕ, ΚΕΕΜ, κ.α. 3. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ Εμπορικά και Βιομηχανικά Επιμελητήρια, Επαγγελματικά Επιμελητήρια, ΓΣΕΕ, Πανελλήνια Ομοσπονδία Γεωργικών Συνεταιρισμών Ελλάδας, κ.α. 4. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ Μελέτες και Στατιστικά Δελτία της Τράπεζας της Ελλάδος, Μελέτες Εμπορικών Τραπεζών, ΕΤΒΑ, κ.α.

ΚΕΦ.3/ Πίνακας 3.1β.- Εξωτερικές πηγές για δευτερογενή στοιχεία ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 5. ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Βιβλία, περιοδικά, δελτία, εφημερίδες κ.α. 6. ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ESOMAR, ICAP, NIELSEN, Market Analysis κ.α. 7. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Τώρα είναι δυνατό να συνδεθεί ο Η/Υ της επιχείρησης με άλλες Τράπεζες πληροφοριών, μέσω π.χ. του Internet, για αναζήτηση στοιχείων

ΚΕΦ.3/ Πίνακας 3.2α.- Χαρακτηριστικά τριών τρόπων συμπλήρωσης ενός ερωτηματολογίου ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜ/ΓΙΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜ/ΓΙΟΥ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜ/ΓΙΟΥ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΕ ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ Σχετικά ΓρήγοραΠολύ Γρήγορα Ο ερευνητής δεν ελέγχει την ταχύτητα επιστροφής του ερωτηματολογίου Άριστη συνεργασία Καλή συνεργασία Χαμηλός βαθμός συνεργασίας. Ερωτηματολόγια φτωχά. Λίγοι ερωτώμενοι ανταποκρίνονται ΜεγάλοΜέτριο

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΕ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ Ο ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΕ ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΜικρήΜέτρια Πολύ μεγάλη, επειδή δεν υπάρχει ερευνητής να του επεξηγήσει ΠολύΜέτριαΚαθόλου ΥψηλόΣχεδόν χαμηλό Πολύ χαμηλό ΚΕΦ.3/ Πίνακας 3.2β.- Χαρακτηριστικά τριών τρόπων συμπλήρωσης ενός ερωτηματολογίου

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΕΦ.3/ Πίνακας Οργανωτική διάρθρωση τμήματος Έρευνα Μάρκετινγκ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΞΑΓΩΓΕΣ Συντελεστές παραγωγής Α’ Συντελεστές παραγωγής Β’