ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜ. 2012-13 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Γωγώ Παπαδοπούλου ΠΡΟΣΟΧΉ! Το εκπαιδευτικό υλικό που ακολουθεί είναι ένα μικρό μόνο δείγμα-μέρος του εκπαιδευτικού υλικού.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
1 Συνδικαλιστική Επικοινωνία Λοϊζος Χατζηκωστής. 2 Ποιο το αντικείμενο του σεμιναρίου; Θα ασχοληθούμε με ορισμένα θέματα Θα ασχοληθούμε με ορισμένα θέματαεπικοινωνίας.
Προσωπικές δεξιότητες
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Επικοινωνιών
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
Communication in Mother tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
«Το κολλάζ της επικοινωνίας»
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
Επικοινωνία στο χώρο εργασίας
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αντανάκλαση Συναισθήματος
Υπηρεσίες Μετάφρασης και Διερμηνείας στις Επιχειρηματικές Συναλλαγές
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Ανάπτυξη και Λειτουργία
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων Ηγεσία.
Πληροφόρηση – Γενικές έννοιες Διονύσης Κόκκινος, Βιβλιοθηκονόμος, MSc Εργαστηριακός συνεργάτης ΤΕΙ Αθήνας
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΚΑΖΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ 1.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 6 Ο.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού και για την αποτελεσματική λήψη των αποφάσεων. Σε αυτό το κεφάλαιο.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II – CHAPTER 9
12-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique"
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Η πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Επικοινωνία ….τι είναι;
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Σχέσεις με την Κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τί είναι η επικοινωνία ; Η ανταλλαγή πληροφοριών, σκέψεων, ιδεών ή συναισθημάτων μεταξύ δύο ή περισσότερων ανθρώπων.

Διαδικασία της επικοινωνίας Μήνυμα προς αποστολή (πληροφορία-ιδέα-σκέψη-συναίσθημα) Κωδικοποίηση (λέξεις-σύμβολα-ήχοι-κινήσεις) Μέσο - Μεταβίβαση του μηνύματος (πληροφορία-ιδέα-σκέψη-συναίσθημα) Λήψη μηνύματος (αισθήσεις) Αποκωδικοποίηση (διανοητική εργασία) Κατανόηση μηνύματος ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ ΛΗΠΤΗΣ ΑΝΑΔΡΑΣΗ ΘΟΡΥΒΟΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Βασικά συστατικά της επικοινωνίας –Πομπός –Δέκτης –Μήνυμα –Κανάλι –Θόρυβος

Σημαντικά σημεία στην επικοινωνία : Κώδικας - κωδικοποίηση Μήνυμα – περιεχόμενο Κανάλι μετάδοσης Ποιός είναι ο παραλήπτης Έλεγχος αποτελέσματος

Είπαν για την επικοινωνία : Διαθέτουμε 2 αυτιά και 1 στόμα και πρέπει να τα χρησιμοποιούμε αναλόγως ( Επίκτητος ) Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην επικοινωνία είναι η φαντασίωση ότι πραγματοποιήθηκε ( G. B. Shaw ) Αυτός που γνωρίζει δε μιλά, αυτός που μιλά δε γνωρίζει ( Lao Tzu ) Η γλώσσα κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει

Μια μικρή ιστορία... Μπορώ να καπνίζω όταν προσεύχομαι ; OXI! Μπορώ να προσεύχομαι όταν καπνίζω ; NAI! Η απάντηση που παίρνεις εξαρτάται από την ερώτηση που κάνεις!

Είδη Επικοινωνίας Λεκτική Μή Λεκτική (εκφραστική – συμβολική – γλώσσα του σώματος) Τυπική - Άτυπη «Από πάνω προς τα κάτω» - «από κάτω προς τα πάνω» Οριζόντια

Σημασία της «από κάτω επικοινωνίας» Μεταφορά προβλημάτων και προτάσεων λύσης Καλύτερη πληροφόρηση της διοίκησης Ουσιαστική συμμετοχή των εργαζόμένων Ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ διοίκησης και εργαζομένων

Εμπόδια στην επικοινωνία 1/3 Παρεμβολές (στην πηγή, στο μήνυμα, στο διαβιβαστή, στο λήπτη). Κακή επιλογή χώρου και χρόνου επικοινωνίας Έλλειψη αξιοπιστίας Φόβος επικοινωνίας Κακή επιλογή τρόπου και μέσου επικοινωνίας

Εμπόδια στην επικοινωνία 2/3 Προδιάθεση / προκατάληψη Έλλειψη ενδιαφέροντος Βιαστικά συμπεράσματα Υπερευαισθησία Διαφορετικές αντιλήψεις

Εμπόδια στην επικοινωνία 3/3 Σχέσεις πομπού – δέκτη Οργανωτικές δομές και διαδικασίες Υπερφόρτωση Επιχειρηματικό κλίμα/παιδεία Ικανότητες επικοινωνίας

Ελλάδα, Πακιστάν, Αφρική, Ιαπωνία Ιταλία, Λ.Αμερική, Μ. Ανατολή

Φιλιπίνες Σχεδόν παντού!

Αποτελεσματική Επικοινωνία 1/3 Βελτίωση της επικοινωνίας μέσω : Επαφής πρόσωπο με πρόσωπο Απλή γλώσσα και λίγες λέξεις Κατάλληλος χρόνος μεταβίβασης μηνύματος Ενίσχυση λέξεων με πράξεις Χρήση επαναπληροφόρησης

Αποτελεσματική Επικοινωνία 2/3 Βελτίωση της επικοινωνίας μέσω : Εξασφάλιση υποστήριξης από τη Διοίκηση Ενίσχυση της αξιοπιστίας των πομπών Ευθυγράμμισης με τους στόχους και τη στρατηγική Χρήσης συμβόλων, λογοτύπων, σλόγκαν Έμφασης στην αμφίδρομη επικοινωνία

Αποτελεσματική Επικοινωνία 3/3 Βελτίωση της επικοινωνίας μέσω : Ελαχιστοποίησης διαφορών αντίληψης Active listening (ενεργητική ακρόαση) Συναισθηματικής φόρτισης Απλής οργανωτικής δομής Ευελιξίας στη επίτευξη στόχων

Βασικά Κανάλια Επιχειρηματικής Επικοινωνίας Ομαδικές – διατμηματικές συναντήσεις Συνέδρια και συσκέψεις εργαζομένων Τηλεδιασκέψεις – ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Εταιρικά έντυπα - αφίσες Πίνακες ανακοινώσεων

Άσκηση : Ο βοσκός... Τί έφταιξε ;