Στρατηγικό σχέδιο για το branding και marketing του Επώνυμου Ελληνικού Κρασιού στην Ελλάδα και το εξωτερικό ΕαρΟινά 2010 Δρ Ιωάννης Βογιατζής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΤΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ 1 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ(contents) ΠΟΙΑ ΕIΝΑΙ Η ΟΒΕΣ (what OBES is) ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΟΒΕΣ (OBES activities) 1998.
Advertisements

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΣΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ Νίκος Ζώης Αθήνα, 28/06/2012.
Μηχανές Αναζήτησης Ξένες: Excite - Go - Google - Highway
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γεώργιος Βενιέρης Σάνδρα Κοέν.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΡΕΘΥΜΝΗΣ MUNICIPALITY OF RETHYMNO Department of Tourism ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2015 ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
«Σύνδεση Αγροτικού Τομέα με Τουρισμό & Πολιτισμό» Τούντας Σ. Κανέλλος Εντεταλμένος Διδασκαλίας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών τ. Υποδιοικητής.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Η TSAKALOU INTERACTIVE PR είναι μία σύγχρονη εταιρεία, με νέα αντίληψη για την ποιότητα των υπηρεσιών, που εξειδικεύεται.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΜΑΘΗΜΑ. Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η αγροτική παραγωγή είναι μια πολύχρονη και επίπονη.
Καλλινικάκη Θ, ΔΠΘ Γενική - διαμεθοδική Κ Ε ολιστικές προσεγγίσεις Κύριες πηγές: Δημοπούλου-Λαγωνίκα, Μ Μεθοδολογία Κοινωνικής Εργασίας,
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών BizExperts.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Κοινωνική Οικονομία και Επιχειρηματικότητα Νίκος Δημητριάδης, Γεν. Δ/ντής STRATIS ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ & ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΕΠΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων αποφοίτων ΤΕΙ / ΑΕΙ στην καινοτομία και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Περιφερειακή.
ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΝΝα διατυπώνετε την έννοια του οικονομικού προβλήματος. ΝΝα επισημαίνετε τις αιτίες ύπαρξης.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ. Εναλλακτικός Τουρισμός & Αειφόρος Τουριστική Ανάπτυξη.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Νέος Νόμος για Φάρμακα Καθηγητής Νίκος Μανιαδάκης BSc, ΜSc, PhD, FESC Διευθυντής Τομέας Οργάνωσης & Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας Αναπληρωτής Κοσμήτορας Εθνική.
Τεχνογνωσία εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας Ώρα 19:00 46η Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας 2012 Περίπτερο Α΄ Ημερίδα Σάββατο,19 Μαϊου 2012 Ημερίδα Σάββατο,19 Μαϊου.
Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος Αποτελεί μια συνοπτική και δομημένη παρουσίαση του προφίλ του υποψηφίου. Απευθύνεται συνήθως στο Διευθυντή προσωπικού και.
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Β
Maritime Hellas-navigate the Greek cluster
SURVIVOR GREECE 2017.
Αειφορια και εθελοντισμοσ
Διοίκηση Τουριστικών Μονάδων
Αξία Μέσω Προϊόντων και Μαρκών
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚA ΣΤΟΙΧΕΙΑ Α΄ΕΞΑΜΗΝΩΝ – 2017
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Μεταπτυχιακό - M.Sc. «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία» Πλήρους Φοίτησης
Η καθιέρωση του σοσιαλισμού πριν το 1914
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
Νεοελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
Φώτης Κοκοτός: επιχειρηματίας, μηχανικός περιβάλλοντος, υποψήφιος βουλευτής με τη ΔΡΑΣΗ και τη ΔηΞα -
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2016 (03-07/10) Κοτόπουλο μπαρδουνιώτικο – πουρές λαχανικών
Επικεφαλής κινήματος οι συνταγματάρχες Νικόλαος Πλαστήρας
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Modern Greek Lessons 34, 35.
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ημερομηνία: Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012
Μελετήστε το άρθρο και διαμορφώστε μια σύντομη παρουσίασή του στην τάξη (ερευνητικά ερωτήματα, μεθοδολογία/συμμετέχοντες, σύντομη παρουσίαση των αποτελεσμάτων)
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
Cola wars Case study.
Οι προοπτικές του αγροτικού τομέα στη Μεσσηνία
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
Maritime Hellas-navigate the Greek cluster
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Οι Δήμοι στο κατώφλι της νέας προγραμματικής περιόδου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Marketing για εκπαιδευτικούς
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Σας προσκαλούν το Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018
Συγγραφική ομάδα πχ. Κωνσταντίνος Παπακώστας1, Ειρήνη Παπαδοπούλου2
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Ιδρύθηκε το 1925
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ
Σ.Ε.Γ.Α.Σ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΜΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Στρατηγική της Π.Ν.Α για τον Τουρισμό Αντιπεριφερειάρχης Ν.Αιγαίου
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στρατηγικό σχέδιο για το branding και marketing του Επώνυμου Ελληνικού Κρασιού στην Ελλάδα και το εξωτερικό ΕαρΟινά 2010 Δρ Ιωάννης Βογιατζής

Αποτύπωση Θέσης και εικόνας του ελληνικού κρασιού Εικόνα στην ελληνική αγορά : «Κρασιά από μοναδικές ποικιλίες που εμπλουτίζουν ευχάριστες κοινωνικές επαφές και εμπειρίες : είτε εμφιαλωμένα, ποιοτικά, εντούτοις ακριβά που χαίρουν αναγνώρισης από τους γνώστες, είτε ‘χύμα’, γνήσια και καθημερινά» Εικόνα στις διεθνείς αγορές : «Traditional, mediocre, Funny-named wines, complementing stereotype Greek dishes, recalling a typical island summer vacation experience”

Στρατηγική Διαφοροποίησης : η μόνη βιώσιμη επιλογή για το ελληνικό κρασί Αυθεντικότητα Καινοτομία Οινοτουρισμός

Το Όραμα για το ελληνικό κρασί «Αύξηση της αντιλαμβανόμενης αξίας που προσφέρει η ελληνική οινική προέλευση στα επώνυμα, τυποποιημένα κρασιά που παράγονται στην ελληνική επικράτεια»

Αποστολή Αναβάθμιση της οινικής εμπειρίας στην Ελλάδα Δημιουργία εικόνας αξίας στο εξωτερικό

Σκοποί για το ελληνικό κρασί Εγχώρια αγορά : «ανάδειξη του επώνυμου, τυποποιημένου ελληνικού κρασιού και η αύξηση των πωλήσεών του» Διεθνείς αγορές : «αύξηση της μέσης τιμής πώλησης των ελληνικών εμφιαλωμένων κρασιών»

Άξονες στρατηγικής στην εγχώρια αγορά Δημιουργία και εφαρμογή ενός αποτελεσματικού θεσμικού και νομικού πλαισίου Ενστάλαξη ορθών οινικών αντιλήψεων σε επαγγελματίες εστίασης και καταναλωτές Εδραίωση παροχής ποιοτικής οινικής εμπειρίας

Εθνική Οινική Υπογραφή Επώνυμο Ελληνικό Κρασί New Wines of Greece

Εθνική Οινική Υπογραφή

Εθνική Οινική Αρχιτεκτονική Γεωγραφικές Ενδείξεις Ποικιλίες του ελληνικού αμπελώνα Οίνοι κατά παράδοση Οίνοι εναλλακτικών πρακτικών Οινική έρευνα και καινοτομία Οινοποιεία & παραγωγοί Οινοτουρισμός

Εικόνα της εθνικής οινικής οντότητας Εύρος σύγχρονων, επώνυμων ποιοτικών κρασιών Σύγχρονη, ανθρώπινης κλίμακας οινοπαραγωγή Ενθουσιώδεις επαγγελματίες οινοποιοί, αμπελουργοί και επιστημονικό προσωπικό Το κρασί αναπόσπαστο τμήμα του ελληνικού πολιτισμού

Εικόνα της εθνικής οινικής οντότητας Περιοχές και ονομασίες προέλευσης / Μοναδικά και ποικίλα terroir Ποικιλίες σταφυλιού Μέρος της Μεσογειακής διατροφής & της ελληνικής γαστρονομίας

Βασική υπόσχεση Η αυθεντική απόλαυση του ελληνικού κρασιού σήμερα

Α. Στρατηγικές βάσης - εγχώρια και διεθνείς αγορές Εφαρμογή ολοκληρωμένης διαχείρισης της εθνικής οντότητας Δημιουργία κορυφαίας ποιότητας υλικού μάρκετινγκ Κεφαλαιοποίηση στη χρήση του διαδικτύου Επένδυση στην ανταγωνιστικότητα του προιόντος Επικοινωνία και συνοχή μεταξύ των μελών του κλάδου

Β. Στρατηγικές για την εγχώρια αγορά Αύξηση των πωλήσεων του ελληνικού τυποποιημένου, επώνυμου κρασιού έναντι του ανώνυμου, μη τυποποιημένου Περαιτέρω διεύρυνση της «πίτας» κατανάλωσης κρασιού

Β. Στρατηγικές για την εγχώρια αγορά Πάταξη αθέμιτου ανταγωνισμού και κακών πρακτικών Αποκατάσταση ορθών οινικών αντιλήψεων σε σχέση με το ανώνυμο, μη τυποποιημένο κρασί Αναβάθμιση της ελληνικής οινικής εμπειρίας

Β.1. Πάταξη αθέμιτου ανταγωνισμού και κακών πρακτικών Επικαιροποίηση νομοθετικού και ρυθμιστικού πλαισίου για περιορισμό κακών πρακτικών Αυτοδέμευση του κλάδου στην αντιμετώπιση κακών πρακτικών Έλεγχος και μέτρα αντιμετώπισης κακών πρακτικών και σε τοπικό επίπεδο

Β.2. Αποκατάσταση ορθών οινικών αντιλήψεων σε σχέση με το ανώνυμο, μη τυποποιημένο κρασί Επικαιροποίηση νομοθετικού και ρυθμιστικού πλαισίου για περιορισμό εμπορίας του ανώνυμου, μη τυποποιημένου κρασιού Αυτοδέμευση του κλάδου και υιοθέτηση συνυπογραφής «Επώνυμο Ελληνικό κρασί» και κλαδικών οργάνων Εμπέδωση ορθής οινικής κουλτούρας στους Έλληνες καταναλωτές και την ομογένεια

Β.3. Αναβάθμιση της ελληνικής οινικής εμπειρίας Ανάπτυξη στρατηγικών συμμαχιών με κλάδους φιλοξενίας, εστίασης, μεταφορών Εδραίωση αντίληψης της οινικής εμπειρίας ως πολιτιστικού αγαθού Εξορθολογισμός τιμολογιακής τοποθέτησης Εκπαίδευση κλάδου εστίαση και φιλοξενίας Δημιουργία πιστοποιημένου δικτύου on- trade οινικής εμπειρίας Συνέργειες προώθησης με κορυφαία εστιατόρια και ξενοδοχεία

Ολοκληρωμένη Οινοτουριστική εμπειρία Ένα αλησμόνητο προσωπικό βίωμα για τον επισκέπτη, αποτέλεσμα συνδιασμού ετερόκλιτων στοιχείων που προάγουν τη γνωριμία και την απόλαυση των κρασιών μιας συγκεκριμένης περιοχής ως αναπόσπαστο κομμάτι της ιδιαίτερης φυσιογνωμίας του τόπου.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΠΩΝΥΜΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΣΙ