Java Media Framework (JMF)  Τι είναι το JMF  Τι υποστηρίζει  Πού χρησιμοποιείται  Προβλήματα και λύσεις  Το μέλλον.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία Ιστοσελίδων σε HTML και FrontPage Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Σπουδών Κεντρικό Γραφείο Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου Αλέξανδρος Λεκατσάς.
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ PHP. Τι θα μάθουμε;  Να καταλάβουμε τι είναι η PHP και πώς δουλεύουν τα PHP scripts  Τι χρειάζεται για να ξεκινήσουμε με την PHP  Να.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ (INPUT/OUTPUT)
‘’MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ’’ ΤΩΝ MULTIMEDIA
Client Access Internet Explorer. Εισαγωγή aXes Terminal Server είναι ένα πρωτοποριακό προϊόν το οποίο μετατρέπει μεταφέρει άμεσα τις οθόνες του iSeries.
WORDPRESS. Self-Hosting Wordpress • Απαιτείται δικό μας domain, και δικιά μας Web Hosting Υπηρεσία (κατόπιν πληρωμής) • Το λογισμικό του Wordpress κατεβαίνει.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
E-Presence Παρουσίαση Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης Κακαρόντζας Γεώργιος Καθηγητής Εφαρμογών – ΤΤΠΤ – ΤΕΙ Λάρισας.
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5. Νέα χαρακτηριστικά  Επιφάνεια εργασίας  On Line ενημέρωση Λογιστικής  Διαχείριση σχετικών εγγράφων  Data Center  Γεωγραφικές.
Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
• Php • Joomla • Joomla Module • Παρουσίαση του συστήματος μας.
COMPARISON OF STREAMING TOOL - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΡΟΗΣ Σύγκριση προϊόντων τεχνολογίας ροής Μαρία Χατζημπαχάρη Ιούνιος 2002.
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
«MULTI –ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ» ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
JToNic H φυσική λύση για το πρόβλημα της ψηφιοποίησης και της τεκμηρίωσης στην εταιρεία σας... (εισάγεται από την Ιταλία)
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Διαδικασία ανάπτυξης Προσδιορισμός απαιτήσεων Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός Λεπτομερής Σχεδιασμός Κωδικοποίηση Έλεγχος Παράδοση Συστήματος Λειτουργία - Συντήρηση.
Το υλικό του Υπολογιστή
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Τμήμα: Εφαρμοσμένης Πληροφορικής ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2004.
Εργασία στην Πληροφορική Από τους μαθητές: Γιώργο Γκρέγκορυ Νίκο Βρεττό.
Δ.Π.Θ. Συνδέοντας έγγραφα - 1 Συνδέοντας έγγραφα Μια σύνδεση στο Web (link) αποτελείται από δύο μέρη : Aυτό που βλέπουμε στη σελίδα και λέγεται άγκυρα.
Web Services Υπηρεσίες διαδικτύου
Java Media Framework (JMF) Τι είναι το JMF Τι είναι το JMF Τι υποστηρίζει Τι υποστηρίζει Πού χρησιμοποιείται Πού χρησιμοποιείται Προβλήματα και λύσεις.
Uniform Resource Locators (URLs) Ορισμός : URL (Uniform Resource Locator): Δείκτης σε μία πηγή πληροφοριών του Παγκοσμίου Ιστού (World Wide Web) Στη Java,
ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕΝΟΥ – ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΤΗ ( CLIENT – SERVER )
ΕΠ ΚτΠ – Μέτρο 1.2 «Εισαγωγή και Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση» Πράξη «Δράσεις Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πληροφορικής» Ανάδοχος: Ερευνητικό.
ΤCP/IP Τι είναι; Σύντομο Ιστορικό
Τα πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, γραφικών εικόνας,
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Διακρίνεται σε:
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Κεφάλαιο 2.  Με το διαδίκτυο μπορεί κάποιος:  να κάνει έρευνα,  να ψωνίσει για διάφορες υπηρεσίες και προϊόντα,  να δει καιρικούς χάρτες,  να πάρει.
Παναγόπουλος Ασημάκης Βασιλειάδης Βασίλης Β’ τάξη 6ου ΕΠΑΛ Πάτρας
Γρήγορα αποτελέσματα με την Εφαρμογή Lync Windows Store Lync 2013.
Οδηγίες σύνδεσης & χρήσης για το BigMarker Δρ. Α.Παρασκευάς
Πολυμέσα Οι “multi-διαστάσεις’’ των multimedia. Περιγραφή Ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών.
Εισαγωγή στις τεχνολογίες μετάδοσης. Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά Παρόμοια.
19η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Δυτ. Μακεδονίας ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Πολυμεσικές Εφαρμογές με Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΗΜΑΣ Εκπαιδευτικός ΠΕ19 Πληροφορικός ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ.
Εμπλουτισμός της εφαρμογής με φωνή, μουσική, ειδικά εφέ Ήχος Η περιγραφή με αφήγηση χαρακτηρίζεται από τόνο και χρώμα στη φωνή Eνώ γίνεται η φωνητική.
Microsoft BizTalk Server 2002 Αθανασίου Σπύρος Ιωάννης Κουβάρας.
Λειτουργικά Συστήματα Πολλών Χρηστών
Τεχνολογία TCP/IP TCP/IP internet είναι ένα οποιοδήποτε δίκτυο το οποίο χρησιμοποιεί τα πρωτόκολλα TCP/IP. Διαδίκτυο (Internet) είναι το μεγαλύτερο δίκτυο.
Κεφάλαιο 11.1 Uniform Resource Locators (URLs). Ορισμός : URL (Uniform Resource Locator): Δείκτης σε μία πηγή πληροφοριών του Παγκοσμίου Ιστού (World.
Ανεξάρτητα από το θέμα που διαπραγματεύεται μια εφαρμογή πολυμέσων, συνήθως χρειάζεται λεκτική ανάπτυξη, ηχητική επένδυση και οπτική υποστήριξη. Τα κείμενα.
Ε.Κ.Π.Α 1 Διάθεση αρχείων βίντεο στο Διαδίκτυο Δρ. Μιχάλης Γκατζώνης Κέντρο Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Σύνοψη 1 Αρχές διαδικτύου 1.1 Αναδρομή – εισαγωγή
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Λυκείου Κεφ. 4 Λογισμικό Συστήματος
Παρουσίαση εργαλείου Microsoft Silverlight Βερβέρης Παναγιώτης Α.Μ.888 Παπαθανασίου Αθανάσιος Α.Μ.958 1Παρουσίαση τεχνολογίας Silverlight.
16/3/2007 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Ψηφιακές Μορφές Τέχνης»1 Εισαγωγή στους Η/Υ H τεχνολογία streaming Διδάσκουσα: Βούλα Ζώη, Ε.Ε.Δ.Ι.Π. Α.Σ.Κ.Τ.
Μετατροπή αρχείων βίντεο Με το flv to Avi Converter.
Κεφάλαιο 7 Διαδικτύωση-Internet 7.3 Πρωτόκολλο TCP.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ. Περιφερειακές συσκευές  Περιφερειακές συσκευές ονομάζουμε τις συσκευές που συνδέονται εξωτερικά με την Κεντρική Μονάδα του υπολογιστή.
Κατανεμημένα Συστήματα
Κεφάλαιο 4. Επίπεδο μεταφοράς
Κατανεμημένα Συστήματα
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Κεφάλαιο 7 Διαδικτύωση-Internet
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 10.1 Υπηρεσίες Διαδικτύου
Υπηρεσίες του διαδικτύου
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5.
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
Ήχος Εμπλουτισμός της εφαρμογής με φωνή, μουσική, ειδικά εφέ
Ιστορική Αναδρομή Λειτουργικών Συστημάτων (ΛΣ) Εισαγωγή : ο πυρήνας (kernel) / ο φλοιός (shell) Β ΕΠΑΛ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Java Media Framework (JMF)  Τι είναι το JMF  Τι υποστηρίζει  Πού χρησιμοποιείται  Προβλήματα και λύσεις  Το μέλλον

Τι είναι το JMF Είναι ένα API για την ενσωμάτωση και διαχείριση ήχου και video μέσα σε εφαρμογές (applications και applets) Java. 1.Παρουσίαση (presentation) 2.Επεξεργασία (processing): i.(Απο)Πολυπλεξία (multiplexing-demultiplexing) ii.Μετατροπή format (transcoding) iii.Εφαρμογή φίλτρων (effect) 3.Λήψη και αποστολή δεδομένων από/προς το Internet. 4.Καταγραφή από συσκευές (π.χ. κάμερα, μικρόφωνο) Τι εννοούμε με «ενσωμάτωση και διαχείριση»?

Υποστηριζόμενα Format (2.1.1)  Πρωτoκόλλων  File, HTTP, FTP, RTP/RTSP  Ήχου  Σύμφωνα με τη SUN: AIFF, AU, AVI, GSM, MIDI, MP2, QT, RMF, WAV, MP3  Από δοκιμές: παίζει WAV, AVI και το MP3 παίζει με plug-in  Από δοκιμές: δεν παίζει WAV, AVI και το MP3 παίζει με plug-in  Video  Σύμφωνα με τη SUN: AVI, MPEG-1, QT, H.261, H.263  Από δοκιμές: παίζει AVI.  Από δοκιμές: δεν παίζει AVI.  Σημαντικό: Δεν υποστηρίζονται  MPEG-2,  MPEG-4  Αναπαραγωγή CD/DVD

Γενικό Μοντέλο JMF

Το μοντέλο του JMF ( 1/4 ) Αποκωδικοποιεί τα δεδομένα και τα παρουσιάζει Λαμβάνει τα δεδομένα Υλοποιεί τη μηχανή καταστάσεων Renders Creates ControlsFeeds

Το μοντέλο του JMF ( 2/4 )  Χρησιμοποιεί τους Managers για:  Κατασκευή Player ( Manager.createPlayer() )  Κατασκευή Processor ( Manager.createProcessor() )  Κατασκευή Controller  Κατασκευή DataSource  Κατασκευή DataSink  Διαχείριση των Plug-Ins ( PlugInManager )

Το μοντέλο του JMF ( 3/4 )  MediaLocator: Καθορίζει τη διεύθυνση του αρχείου, μαζί με το πρωτόκολλο επικοινωνίας (file, url, rtp, κ.λπ.)  DataSource: Η «πηγή» από όπου προέρχονται τα δεδομένα. Χρησιμοποιεί το MediaLocator.  Player: «παρουσιάζει» τα δεδομένα, είτε στην οθόνη, είτε στα ηχεία, που προέρχονται από το DataSource (ή από τον MediaLocator απ’ ευθείας).  Processor: Player με πρόσθετη λειτουργικότητα, για διαχείριση των δεδομένων.  DataSink: Η «έξοδος» των δεδομένων (συνήθως αναφέρεται σε αρχείο).

Το μοντέλο του JMF ( 4/4 )  Μοντέλο Δεδομένων (Data Model)  Αφορά DataSource ( είτε Push είτε Pull ), είτε DataSink  Χρονικό Μοντέλο (Time Model)  Χρησιμοποιείται για τον καθορισμό διάρκειας, για συγχρονισμό, κ.ά.  Μοντέλο Ελέγχου (Controls Model)  Έλεγχος του media από τον χρήστη (start, stop, κ.λπ)  Μοντέλο Plug-In  Αφορά ό,τι υπάρχει στο JMF ως plug-in, δλδ: renderers, codecs, (de)multiplexers  Μοντέλο Γεγονότων (Event Model)

Μοντέλο Γεγονότων (Event Model)  Χρησιμοποιείται ώστε 1.Να επιτρέπει την επέμβαση του χρήστη (start, stop) 2.Να διαπιστώνει σφάλματα και συμβάντα (π.χ. EndOfMediaEvent) 3.Να διατηρεί συγχρονισμένα τα δεδομένα ήχου και video! 4.Να αναγνωρίζει αλλαγές, όταν πρόκειται για σύνδεση rtp.  Είναι καθοριστικό για τη σωστή ροή του προγράμματος, αφού ο player στηρίζεται σε μια μηχανή καταστάσεων!

JMF MediaLocator  Περιγράφει την τοποθεσία όπου βρίσκεται το περιεχόμενο που θέλουμε να παρουσιάσουμε.  Η πηγή μπορεί να αφορά:  URL  Τοπικό αρχείο  Παράδειγμα:  MediaLocator src = new MediaLocator(“file://” + path);  MediaLocator src = new MediaLocator(“url://” + path);

JMF Player (1/2)  Πρόκειται για Interface, όχι για Class  Χρήση (συνήθως) ενός MediaLocator (ML) για τον καθορισμό της «πηγής» των δεδομένων.  Ένας Player κάνει rendering των δεδομένων που του «δώσαμε». Η έξοδος των δεδομένων μας είναι (συνήθως) τα ηχεία και η οθόνη.  Δημιουργία:  Player p = Manager.createPlayer(ML);

JMF Player (2/2)  Για να λειτουργήσει ο player, πρέπει να φτάσει σε realized κατάσταση. Αυτό γίνεται με την p.realize()  ΠΡΟΣΟΧΗ: Η p.realize() είναι ασύγχρονη και επιστρέφει αμέσως!  Έλεγχος μέσω events, π.χ. RealizeCompleteEvent  Κατόπιν, καλείται η p.start() για την αναπαραγωγή των δεδομένων.  Με την p.stop() σταματά η αναπαραγωγή των δεδομένων.  Παρέχει τα Components στα οποία θα προβληθούν τα δεδομένα (p.getVisualComponent) και τα Components χειρισμού (p.getControlPanelComponent)

JMF Processor (1/3)  Παρέχει ό,τι και ο Player, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, συν επιπλέον λειτουργικότητα  Αποτελεί Interface, που κληρονομεί τον Player  Τι παραπάνω κάνει ο Processor?  Copying/Transcoding  Καθορίζει τα effect  Καθορίζει τους codecs  Ενέργειες πάνω στα Tracks ξεχωριστά  Καθορίζει τη σειρά των παραπάνω (codec chain)

JMF Processor (2/3)  Ένας Processor, πριν γίνει realized, μπορεί να γίνει και configured! (event model)  Σκοπός:  Να έχει τις απαιτούμενες πληροφορίες ώστε να διαχειριστεί σωστά τα δεδομένα.  Να μπορούμε να διαχειριστούμε προγραμματιστικά το περιεχόμενο και τις ενέργειες που θα κάνει  Διαχείριση των tracks γίνεται με τη μέθοδο getTrackControls, που επιστρέφει ένα TrackControl για κάθε Track  Διαχείριση της εξόδου του Processor γίνεται με την setContentDescriptor.

JMF Processor (3/3)  Η setContentDescriptor καθορίζει το format του multiplexing (και άρα της εξόδου).  Με setContentDescriptor(null), συμπεριφέρεται ως Player.  Σημαντικό: Η έξοδος του Processor είναι DataSource. Άρα, μπορεί να είναι είσοδος για άλλο processor/player ή για αναμετάδοση στο net.

JMF RTP/RTCP/RTSP  RTP: Real Time Transport Protocol  Το JMF υποστηρίζει RTP/RTCP μέσω κατάλληλων API’s.  Η παρουσίαση των δεδομένων που προέρχονται μέσω RTP σύνδεσης, γίνεται από τον Player (ή από Processor).  Χρήση Session Manager για πολλαπλές RTP συνδέσεις. Κάθε RTP σύνδεση διαχειρίζεται ξεχωριστά (π.χ. η 1η πάει σε player, η 2η σε αρχείο κ.λπ.)

JMF και RTSP  Το JMF υποστηρίζει RTSP στην πλευρά του client  Δεν υποστηρίζει RTSP στην πλευρά του server  Το RTSP είναι ενσωματωμένο μέσα στον Player.  Για χρήση του RTSP, αρκεί να κατασκευάσουμε έναν Player (ισχύει και για Processor, από την έκδοση beta3) με MediaLocator που να αφορά rtsp URL. Π.χ. rtsp://host:port/mediafile (default port: 554)

Προβλήματα του JMF (v2.1.1e)  Δεν παίζει Mp3.  Δεν παίζει Mpeg2, Mpeg4 (video).  Ο Processor δε συμπεριφέρεται ακριβώς όπως ο Player, όταν κάνουμε setContentDescriptor(null) (συνήθως αφορά το στάδιο της παρουσίασης)  Από τα υποστηριζόμενα Format, παίζουν συγκεκριμένοι τύποι (π.χ. από τα.avi αρχεία παίζουν μόνο τα Cinepak).  Αργή εξέλιξη: v1.0 το ’98, v2.0 το ’99, v2.1.1e το 2002

Λύσεις  Υπάρχει εξωτερικό plug-In, γραμμένο σε Java, που να υποστηρίζει mp3  Για το Mpeg-4, υπάρχει plug-In, γραμμένο σε Java, από την IBM  Χρησιμοποιούμε τον Processor για την προσαρμογή φίλτρων, και output σε DataSource που θα είναι το Input ενός Player.  Δικές μας υλοποιήσεις των Player, Processor, DataSource, DataSink, όλων ή μέρους αυτών  Για το Mpeg-2, υπάρχουν αρκετά project τα οποία στηρίζονται σε Native βιβλιοθήκες (codec) και χρησιμοποιούν JNI για να επικοινωνεί η Java με αυτές  Πρόβλημα: Δεδομένου ότι οι βιβλιοθήκες είναι Native, για κάθε διαφορετικό σύστημα χρειαζόμαστε διαφορετική υλοποίηση. Καταργούμε τη μεταφερσισμότητα.

Λύσεις (για Mpeg-2)  Project που υποστηρίζουν περισσότερα format από το JMF, μέσω Native libraries:  FFMPEG (libavcodec): Υποστηρίζει Mpeg-2, Mpeg-4. Πλήρης λίστα εδώ. Δεν υποστηρίζει RTSP. Project που το χρησιμοποιούν εδώ. JMF wrapper του FFMPEG μπορεί να βρεθεί εδώ εδώ  JFFMPEG: Υποστηρίζει (video) Mpeg1, Mpeg2, Mpeg4, DivX, XViD, H263(/RTP), (audio)AC3, MP3  FMJ: Προσπαθεί να αντικαταστήσει το JMF. Δεν υποστηρίζει JMF. Δεν υποστηρίζει αρκετά format.  FOBS: FOBS4JMF. Χρησιμοποιεί το FFMPEG. Περισσότερες πληροφορίες εδώ εδώ  sJMF: Χρησιμοποιείται για video conferencing. Υποστηρίζει MPEG-2, MPEG-4 codecs, για Windows και Linux. Πληροφορίες εδώ εδώ

Άλλες Λύσεις  QTJ: QuickTime for Java.  Πρόκειται για ένα API του QuickTime γραμμένο σε Java. Παρέχει όλες τις δυνατότητες του QuickTime. Μπορεί να γίνει Integration QuickTime εφαρμογών μέσα σε Java. Θα χρησιμοποιηθεί αντί του JMF.  Προβλήματα: Το QuickTime υπάρχει μόνο για Windows και Mac. Όχι για Linux.  JavaTV  Σύμφωνα με τον Michael Bundschuh (Java Software/ Sun Microsystems, Inc.), το JavaTV ελέγχει έναν MPEG-2 decoder σε επίπεδο υλικού (hardware decoder).

Βιβλιογραφία και Χρήσιμα Links  Java Media Framework API Guide  Java Media Framework Basics, IBM  Quick Time for Java: A Developer's Notebook  Essential JMF - Java Media Frameworκ  Java Media Framework and Sound  e_rem.html           