1 Ζαρικάκη Ελισάβετ. 2 Διακόσμηση τάξης και δημιουργία παραμυθογωνιάς και βιβλιοθήκης μέσα στην τάξη Με μαξιλάρια, χαλάκι και παραμυθάκια που έφεραν τα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καινοτόμο Πολιτιστικό Πρόγραμμα Νηπιαγωγείο Αρμένων Ρεθύμνου
Advertisements

Η σημασία της σχέσης παιδιού-περιβάλλοντος Είναι αποδεδειγμένο ότι τα παιδιά είναι ευαίσθητα απέναντι στο δομημένο χώρο. Οι διάφορες αρχιτεκτονικές μορφές.
Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2014 θέμα: ''Η διδασκαλία τραγουδιών σχετικά με τις σχολικές εορτές.
Η 25 η Μαρτίου Σχέδιο Εργασίας Δ’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού Κωνσταντίνου Άντρη Νικολάου Πολύμνια Στυλιανού Μαριλένα.
1o Γυμνάσιο Συκεών «Οδυσσέας Φωκάς» Comenius day for teachers.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
2η Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2013 θέμα: “Μουσική γνωστική ανάπτυξη μέσα από το βίωμα” Δρ Γιώτα.
ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝ ΣΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ MedISys MedISys Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα υγείας Τεχνολογία αιχμής Κάλυψη του θεσμικού.
1 ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΧΑΡΤΩΝ Συνέντευξη Τύπου 5 Απριλίου 2011.
 Καταργείται η θεώρηση (ή αλλιώς η διάτρηση) των βιβλίων, είτε αυτά τηρούνται χειρόγραφα, είτε μηχανογραφικά.  Καταργείται και δεν θα ενημερώνεται πλέον.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ...ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!! ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ: Καλλιόπη Κρασίδου Μπερναντέτ Χριστοφή.
ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Τάξη:Τμήμα: KΑΘΗΓΗΤΗΣ………………………………………………… ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Της διδακτέας ύλης στο μάθημα…………………………………………… Η ύλη αυτή κατανέμεται.
Τεχνικές Εξοικονόμησης Χρόνου Αναφέρετε κάποιες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν στην εξοικονόμηση χρόνου.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Αγροδιατροφικών Προϊόντων. Συσκευασία ενός πρωτογενούς αγροτικού προϊόντος ονομάζεται η περικάλυψη του από κάποιο ειδικό υλικό που χρησιμοποιείται.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Θεολογία και Φυσική στη στωική φιλοσοφία Φυσικοποίηση του Θεού ή θεοποίηση της Φύσης; Χριστίνα Ι. Κούρφαλη, δρ Φιλοσοφίας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΜΕΛΙΣΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ
ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ.
Διδασκαλία μαθημάτων Φυσικών Επιστημών Γυμνασίου
Χαράλαμπος Πουλόπουλος
Πολιτιστικός Σχεδιασμός σε Περιφερειακό Επίπεδο
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
Καταγραφή των κυήσεων στις οροθετικές γυναίκες της ΜΕΛ του ΠΑΓΝΗ
1 περίπτωση στα πλαίσια οξείας σπειραματικής βλάβης- οξέος νεφριτιδικού συνδρόμου
Ανάλυση Νεκρού Σημείου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Eφαρμοσμένα προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας στο εξωτερικό
Τοπικη ιστορια- βιωματικη δραση
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Σύμβολα ανακύκλωσης και επεξήγηση.
Μάινας Διονύσιος Η Διδασκαλία της Ιστορίας με τη βοήθεια των ΤΠΕ
ΒΙΟΛ. ΚΥΤΤΑΡΟΥ, ΑΣΚΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ-ΜΕΡΟΣ Β_2007, Λ.Χ. Μαργαρίτης
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΕΡΩΤΗΣΗ 1 Ως μέρος μιας επιδημιολογικής μελέτης, 2 ομάδες γυναικών ρωτήθηκαν (με συνέντευξη) για την ύπαρξη ναυτίας και στομαχικού πόνου. Σε μια σύγκριση.
Δασκάλα – σύμβουλος ΣΧΤ
Εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύχθηκε στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΡΥΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Το υλικό του Υπολογιστή
Υλικό Υπολογιστών Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
Κλασικό τμήμα Σχολικό έτος «Η Αγγελική και ο Αλέξης παντρεύονται» Μια ιστορία που συνέθεσαν τα νήπια βλέποντας τους πίνακες του λαϊκού ζωγράφου.
ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας Σταυρακάκης Κων/νος Εφραίμ.
NOMIKO-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εισαγωγή στην Ψηφιακή Τεχνολογία
Ιστορίες για παιδιά και γονείς
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
«TΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ» «ΠΕΡΙ ΚΥΠΡΟΥ»
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
بسم الله الرحمن الرحيم.
ΠΛΑΙΣΙΟ 14ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Ένα γεγονός που συγκλονίζει τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
ΤΙΤΛΟΣ: Δημοσθένης (Demosthenes Speech composer)
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
H ΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Στα διάφορα επαγγέλματα
ΗΛΙΑΚΗ ΕΚΛΕΙΨΗ Το πιο μεγαλειώδες θέαμα στη φύση.
Επιμέλεια παρουσίασης: Γεωργίου Βασίλειος ΣΤ΄ Εξάμηνο Ιούνιος 2018
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Σεμινάριο -e – Τασούλα Βερβενιώτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ζαρικάκη Ελισάβετ

2 Διακόσμηση τάξης και δημιουργία παραμυθογωνιάς και βιβλιοθήκης μέσα στην τάξη Με μαξιλάρια, χαλάκι και παραμυθάκια που έφεραν τα παιδιά από το σπίτι τους φτιάξαμε την παραμυθογωνιά μας. Εκεί τα παιδιά ξεκουράζονταν, διαβάζαμε παραμύθια, συζητούσαμε και πολλές φορές κάναμε Γλώσσα και Μελέτη Περιβάλλοντος

3 Ενότητα 1 Πού είναι ο Άρης ; ε να ε πιτο

4 Στην ώρα των Τεχνικών για εμπέδωση και δημιουργική απασχόληση τα παιδιά για κάθε γράμμα ζωγραφίζουν μια φανταστική ιστορία και την παρουσιάζουν στην τάξη Τραγούδι - Μουσική Το παπί ( από το CD Λάχανα και Χάχανα ) Δραματοποίηση της ιστορίας Διαθεματική προσέγγιση

5 Δημιουργία του πρώτου μας παραμυθιού με τις περιπέτειες του σαλιγκαριού

6 Διδασκαλία γράμματος Β β Εισαγωγή με τραγούδι που να περιέχει λέξεις με το γράμμα Β β Απομονώνουμε λέξεις από το τραγούδι και τις γράφουμε στον πίνακα ή στο καβαλέτο Διδασκαλία γράμματος Β β Δημιουργούμε συλλαβές ( βα, βο, βω, βε, βη, βι, βυ, βου ) Παιχνίδι στο καβαλέτο Βρίσκουμε και κυκλώνουμε τις συλλαβές σε κάποιες λέξεις του τραγουδιού. Ενώνουμε λέξεις με φωνούλα σ ω σ ί β ι ο Χωρίζουμε σε συλλαβές και γράμματα τη λέξη σ ω σ ί β ι ο σωσίβοι

7 Μοιράζουμε στα παιδιά καρτελάκια με τις φωνούλες ( βα, βο, βω, βε, βη, βι, βυ, βου ) και παίζουμε με αυτές ( τις διαβάζουν δυνατά, βρίσκουν λέξεις που να αρχίζουν από αυτές και φτιάχνουν προτάσεις ) Βρίσκουμε και κυκλώνουμε το γράμμα σε παραμύθια, εφημερίδες, περιοδικά, σακούλες κτλ. Σχολιάζουμε την εικόνα του βιβλίου ( Γλώσσα, Α΄ Δημοτικού, Πρώτο Τεύχος, σελ.64) Διαβάζουμε όλοι μαζί και δραματοποιούμε Δουλεύουμε στο τετράδιο εργασιών το γράμμα Ββ Τραγούδι από το CD Λάχανα και Χάχανα βα βε βο βω βι βυ βου βη βασιλιάςβούτυρο Ο βασιλιάς τρώει βούτυρο.

8 Προβολή μελοποιημένης ιστορίας για το γράμμα Ββ από την εκπαιδευτική τηλεόραση ( Ένα γράμμα μια ιστορία -

9 Φτιάχνουμε το δικό μας παραμύθι με λέξεις που να περιέχουν το γράμμα Β β και το εικονογραφούμε ή δημιουργούμε το βιβλίο του γράμματος Διαβάζουμε στη παραμυθογωνιά ένα παραμύθι σχετικό με το γράμμα Β β. Β β

10 Διαλέγουμε διάφορες λέξεις από το γραμματοχώρι ή Εισαγωγή στο γραπτό λόγο

11 το της τάξης και φτιάχνουμε μικρές προτάσεις το αλφαβητάρι της τάξης και φτιάχνουμε μικρές προτάσεις

12 Δίνουμε λέξεις ανακατεμένες και κάνουμε προτάσεις Ξεκινώ μια πρόταση και την τελειώνουν οι μαθητές Δύο λέξεις - Πρόταση Εικόνα - Λέξη - Πρόταση Άρης Ο μπάλα παίζει. Μαρίνα Η θάλασσα. στη πήγε Σήμερα πήγαμε ……… Θα ήθελα ………… δάσος - φωτιά Ο πυροσβέστης έσβησε τη μεγάλη φωτιά στο δάσος. ποδήλατο Το ποδήλατό μου έχει πολλά χρώματα.

13 δυο σκάκι γραφείο φίλοι στο παίζουν θάλασσα Νίκος ψαρεύουν Γιάννης στη ψάρια Ο και ο Βάζω τις λέξεις στη σωστή σειρά και κάνω πρόταση

14 Βλέπω την εικόνα, διαβάζω και συνεχίζω την ιστορία Ο Βασίλης και η Σοφία ξεκίνησαν το απόγευμα να πάνε στην παιδική χαρά να βρουν τους φίλους τους. Ήταν πολύ χαρούμενοι. Στο δρόμο όμως ……………………………………………… ……………………………………………… …………………… ………………………………………………. Η μητέρα είναι χαρούμενη. (Γιατί;) ……………………………………………… ……………………………………………… …………………… ………………………………………………. Δίνω ολοκληρωμένη απάντηση στην ερώτηση

15 Παρατηρώ καλά τις εικόνες. Βάζω τις λέξεις στη σειρά και γράφω την ιστορία. 1.κοιμόταν Ένα παιδί. κρεβάτι του στο ……………………………………………………………….. 2. πήρε Ο την παντόφλα. σκύλος ……………………………………………………………….. 3. παντόφλα. παιδί μία Το ξύπνησε και φόρεσε ……………………………………………………………….. 4. την άλλη Άρχισε παντόφλα. ψάχνει να …………………………………………………….………….. 5. παιδί έψαχνε το κρεβάτι. κάτω από Το ……………………………………………………….……….. 6. σκύλος την παντόφλα είχε στόμα! στο Ο …………………………………………………………….….. 7. άτακτο Τι σκυλάκι ! ……………………………………………………………….. Το άτακτο σκυλάκι

16 Θέμα: > Γράφω για την άνοιξη στο τετράδιό μου. Απαντώ στις ερωτήσεις ολοκληρωμένα χρησιμοποιώντας τις λέξεις των παρενθέσεων. 1.Τι είναι η άνοιξη; (εποχές, μια, χρόνου, τέσσερις, από) 2.Πόσους και ποιους μήνες έχει; (Μάρτιο, Απρίλιο, Μάιο, τρεις) 3.Τι κάνει η γη; (πρασινίζει) 4.Τι κάνουν τα δέντρα και τα λουλούδια; (ανθίζουν) 5.Από πού έρχονται τα χελιδόνια; (ζεστές χώρες) 6.Σου αρέσει η άνοιξη; (Μου, !) Σκέφτομαι και γράφω….

17 Ημερολόγιο