Κοινωνική Ένταξη THE ANTI BULLYING CAMPAIGN ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΛΑΜΑΡΑ,ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΥΔΑ,ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΧΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΣΕ 5 ΟΜΑΔΕΣ Ομάδα 1 ( Τι είναι το Διαδίκτυο ) Ομάδα 2 ( Πλεονεκτήματα Και Μειονεκτήματα Του Διαδικτύου ) Ομάδα 3 ( Αναζήτηση.
Advertisements

«Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ 2 ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΤΆ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ» Ζωή Πράππα, μέλος ΟΔΠ, εκπ / κός ΠΕ 70 Ε 2 τάξης Σουλτανίδης.
1o Γυμνάσιο Συκεών «Οδυσσέας Φωκάς» Comenius day for teachers.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ - Bullying Πείτε Όχι Στο Bullying Αλλά Πείτε Ναι Στην Φιλία! Ποτέ Μην Αφήσεις Τον Άλλων Να Σε Ελέγχει! Μίλα Στον καθηγητή Σου! Μίλα.
Η βία και ο σχολικός εκφοβισμός παραβιάζουν τα δικαιώματα του παιδιού Σκοπός του κεφαλαίου είναι να παρουσιάσει: τα δικαιώματα του παιδιού τις διεθνείς.
ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ Οι προστριβές μεταξύ παιδιών αποτελούν φυσιολογικό, αποδεκτό φαινόμενο στα πλαίσια ισορροπημένων, ισότιμων σχέσεων. Όμως όταν.
Project - Βιωματικής Δράσης ‘Το σχολείο που μας αξίζει’ Σχολική και Κοινωνική Ζωή Τμήμα Α4 2 ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων.
Β’ Δημοτικό Ιδαλίου Γρούτα Ελένα Χαριδήμου Μελίνα.
ΑΤΑΞΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΤΑΞΗ: κανόνες συμπεριφοράς, Αναλυτικό Πρόγραμμα, δραστηριότητες λειτουργία και συμπεριφορά > πειθαρχία > σχολικό ήθος Η αταξία προσβάλλει.
‘’ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ’’. ‘’Ορισμός του Φαινομένου’’ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Α1 Σχολ. Έτος «Η ομάδα κερδίζει» Υπεύθυνη καθηγήτρια Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ06.
OUR ANTI-BULLYING CAMPAIGN. ΒULLYING ΕΙΝΑΙ Επαναλαμβανόμενη βία Ανισορροπία δυνάμεων.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
…με ζωγραφιές του Γιάννη Γαΐτη Υπεύθυνος Καθηγητής: Παναγιωτόπουλος Β. ΠΕ02.
ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ. Στο προηγούμενο μάθημα Επιθετικότητα- βλαπτική πρόθεση έναντι ενός στόχου Οι θεωρίες για την επιθετικότητα - Θεωρία.
«Σχολικός εκφοβισμός και κυβερνο-εκφοβισμός»
Διαχείριση κρίσεων στην σχολική τάξη
Εισηγητής: Ανδρέας Γκόγκας, Τεχνικός Διευθυντής Αγώνων
Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο
στους Δήμους μέλη του ΕΔΔΥΠΠΥ
PROJECT Κοινωνικα Ευαλωτεσ Ομαδεσ
στους Δήμους μέλη του ΕΔΔΥΠΠΥ
Cyberbullying Μια παρουσίαση από το 6ο Δημοτικό σχολείο Ν. Ηρακλείου Αττικής και τις μαθήτριες τις Στ1 τάξης: Τόνια Αντωνή Χριστίνα Βάιου Ευθυμία Παπαδογαμβράκη.
Batman The Anti-Bullying Hero
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ: Η ΝΕΑ ΜΑΣΤΙΓΑ Η βία μεταξύ των παιδιών ήταν ένα πρόβλημα χωρίς όνομα που τα τελευταία χρόνια γιγαντώθηκε και έγινε ιδιαίτερα σοβαρό. 0.
ΤΟ ΒULLYING ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ!
Μιχαέλα Φλώρου Α2 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
ABS (Anti-lock Braking System) ΓΑΒΑΛΑΚΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Το bullying δεν είναι παιχνίδι Στ Τάξη 15ο Δ.Σ. Χανίων
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Σχολικός εκφοβισμός Bullying
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ενδοσχολική βία Μαθητές: Υπεύθυνη Καθηγ.: Κα. Τσούτσουρα Α.
Η ΒΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο: συμβουλές για παιδιά
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο
Bullying ή σχολικός εκφοβισμός
bullying Ονόματα: Γιώργος Τριμίντζιος Πατσουμαδάκης Χρήστος Σ.
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
«Συμβουλές για παιδιά»
Ερευνητική εργασία ταξίδι στο Διαδίκτυο 20/7/
Σχολικός Εκφοβισμός: Μορφές – Θύτες – Θύματα
Anti-bullying Campaign
ΗΘΙΚΟΤΗΤΑ ένα σύστημα αξιολόγησης των ανθρώπινων πράξεων. Η ανάπτυξη της ηθικότητας αποτελεί το βασικό πυρήνα της διαδικασίας κοινωνικοποίησης του παιδιού.
Τρία χρόνια εφαρμογής της βιωματικής Άσκησης
Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Journal club Լիլիթ Ավետիսյան
מבוא לביולוגיה כללית שיעור מס' 13 קרן לייבסון ורפאל פלג,
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός χαρακτηρίζεται από την επαναλαμβανόμενη, απρόκλητη παρενόχληση, κάποιου παιδιού το οποίο δυσκολεύεται να υπερασπιστεί.
Ο ρόλος του οπτικού συστήματος στις επιδόσεις των αθλητών
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΔΙΚΑΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε. ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΑΝΤΙΜΕΤΡΑ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ , ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ !!!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α1
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κοινωνική Ένταξη THE ANTI BULLYING CAMPAIGN ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΛΑΜΑΡΑ,ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΥΔΑ,ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ

Θεωρούμε σημαντικό να μελετήσουμε το φαινόμενο της κοινωνικής ένταξης, καθώς μέσω αυτής της διεργασιάς το αναπτυσσόμενο άτομο αφομοιώνει βαθμιαία τα πολιτιστικά στοιχεία που του προσφέρονται και διαμορφώνει την πολιτιστική του ταυτότητα. Εντάσσεται στο κοινωνικό σύνολο και καθίσταται ικανό να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του, ιδιαίτερα στις σημερινές,ανταγωνιστικές και με ταχείς ρυθμούς μεταβαλλόμενες κοινωνίες. Το άτομο καλείται διαρκώς να εντάσσεται σε νέες ομάδες, να μαθαίνει νέους κανόνες και αξίες και να αποδέχεται νέες θέσεις αλλά και ρόλους που του αποδίδονται στα πλαίσια της οργάνωσεις του κοινωνικού συνόλου. Όταν η συμπεριφορά συμπίπτει με τα πρότυπα,τους κανόνες,εκδηλώνεται ο θετικός κοινωνικός έλεγχος με τον έπαινο και διασφαλίζεται η αναγκαία κοινωνική συνοχή. Όταν όμως η συμπεριφορά ξεπερνάει τα >,τότε εκδηλώνεται ο αρνητικός κοινωνικός έλεγχος και επιβάλει ποινή.

Ενδεχομένος ένα άτομο να μην μπορεί να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις απαιτήσεις του κοινωνικού συνόλου μέσα στο οποίο ικανοποιεί τις ανάγκες του. Είναι πιθανό οι εξωτερικές δυσκολίες και πιέσεις να είναι ισχυρές, είτε προσωπικές του δυνάμεις να είναι ανεπαρκείς για την αντιμετώπιση τους. Τότε το άτομο κινδυνεύει να μην μπορέσει να ενταχθεί κοινωνικά και να βρεθεί σε ατομικό και κοινωνικό αδιέξοδο. Σε αυτή την περίπτωση,δεν του μένουν άλλες λύσεις παρά η αναζήτηση άλλων τρόπων ικανοποίησης των ανάγκων του, που μπορέι να τον οδηγήσουν ακόμα και σε αντικοινώνικη συμπεριφορά, δηλαδή, είτε να αλλάξει ομάδα ή να εκδηλώσει συμπεριφορά που να χαρακτηρίζεται ως αποκλίνουσα.

ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ BULLYING ~ Φόβος ~ Πόνος ~ Ερωτηματικά: γιατί εγώ, τι φταίει, τι έχω, γιατί να μην είμαι και εγώ δυνατός; ~ Οργή ~ Μίσος ~ Εκδίκηση

ΣΥΜΠΟΝΙΑ ~Δεν είμαι εγώ το πρόβλημα τελικά ~Του κάνουν τα ίδια ~Υποφέρει και αυτός ~Τον λυπάμαι

ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ~Κάτι πρέπει να κάνω ; ~Πως μπορώ να βοηθήσω; ~Αν το πω, θα με καταλάβουν; ~Τι έχω να χάσω;

ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ

Τέλος, αποφασιστικό ρόλο για την διαμόρφωση της προσωπικότητας του ανθρώπου παίζουν εκτός από τους γενετικούς παράγοντες και τις εξελικτικές διαδικασίες ωρίμανσης, οι προϋποθέσεις του κοινωνικοπολιτιστικού περιβάλλοντος, όπως για παράδειγμα, οι συνθήκες που επικρατούν στον οικογενειακό κύκλο επηρεάζουν άμεσα την προσωπικότητα του ατόμου. Επιπρόσθετα, κάθε παιδί πρέπει να βιώνει θετικές εμπειρίες στο σχολικό και οικογενειακό του χώρο. Κάθε προσωπικότητα είναι σημαντική και ξεχωριστή. Δεν πρέπει να μένουμε παρατηρητές στο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και της βίας, πάντα πρέπει να αναφέρουμε το φαινόμενο αυτό σε αυτούς που είναι ικανοί να μας βοηθήσουν.

ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΑΣΤΕ ΕΝΕΡΓΑ. ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ