52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φεβρουάριος 2010 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ στη συγκυρία της οικονομικής κρίσης Ποσοτική Έρευνα με τη μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων στο μισθωτό και άνεργο.
Advertisements

Το Δίκτυο Εθνικών Σημείων Επαφής του Ειδικού Προγράμματος «Άνθρωποι»
Δήμος Πύργου Ηλείας 04/11/2006 H FORTHnet μπροστά στο στοίχημα της ευρυζωνικότητας.
Ν. Σαριδάκης Ημερίδα Τεχνικού Επιμελητηρίου Το ΥΠΕΣΔΔΑ και οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ Γενική Γραμματεία Δημόσιας.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ : ΠΑΥΛΟΣ Γ. ΠΑΥΛΑΚΗΣ Δρ. ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ
«ΣΥΖΕΥΞΙΣ».
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Τί είναι η σειρά προϊόντων Easy Line
Εφαρμογές πληροφοριακών συστημάτων στα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Μυλωνάς Θεόφιλος Διευθύνων Σύμβουλος Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχ/κος MSC MIS.
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
Διαδραστικές διεπαφές στα μνημεία της Ρόδου Δημήτρης Πλατής.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για την πρόσβαση στη γνώση: βιβλιοθήκες, αρχεία Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ Ειδική Γραμματέας ΥΠΕΠΘ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Εκπαιδευτής: Μουσέλλης Αναστάσιος Μηχανικός Πληροφορικής (Μέλος Τ.Ε.Ε.) Msc «Επιστήμες της Αγωγής – Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών» Εκπαιδευτικό.
«Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας» Αμφιλοχία 10/5/2006 Ασύρματο Ευρυζωνικό Δίκτυο τοπικής πρόσβασης Δήμου Ανακτορίου Φιώρου.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ» Κτίζοντας το Ψηφιακό Αύριο ICT FORUM – 30 Οκτωβρίου 2007.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
«Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας» Πάτρα 9/12/2006 Ασύρματο Ευρυζωνικό Δίκτυο Τοπικής Πρόσβασης Δήμου Μεσσάτιδος Κωτσόπουλος.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου Πανεπιστήμιο Αθηνών, 22 Μαΐου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής ΕΘΝΙΚΟ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠ. ΕΣΩΤ., ΔΗΜ. ΔΙΟΙΚ. & ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» Μελέτη έρευνας.
1 Εφαρμογές του IoT στα Δίκτυα του ΔΕΔΔΗΕ Smart metering & smart grids Διαμαντής Ξυδάς Τομεάρχης Συστημάτων Μετρήσεων Κλάδος Μετρήσεων Διεύθυνση Δικτύου.
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 1 Ομάδα Εργασίας Θ2 «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ EΔET A.E. EΘNIKO ΔIKTYO EPEYNAΣ & TEXNOΛOΓIAΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠ. ΕΣΩΤ., ΔΗΜ. ΔΙΟΙΚ. & ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
«Η χρήση του Internet ως μέσο επικοινωνίας από μικρές και μεσαίες ελληνικές βιομηχανικές επιχειρήσεις»
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας και Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης Πρακτική Άσκηση Ονοματεπώνυμο:
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ EΔET A.E. EΘNIKO ΔIKTYO EPEYNAΣ & TEXNOΛOΓIAΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠ. ΕΣΩΤ., ΔΗΜ. ΔΙΟΙΚ. & ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Έρευνα έτους Συνοψίζοντας…. Έρευνα έτους Χρήση Internet στο 100% των επιχειρήσεων. Πολύ μεγάλη χρήση , LAN, Website, Intranet.
«ΜΕΛΕΤΕΣ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΔΡΑΣΕΩΝ ΕΤΑΚ» «Βάσεις δεδομένων ΓΓΕΤ και έργου. Ανάλυση μη απόκρισης» Αθήνα, 9 Μαΐου 2016.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Ι2: Διερεύνηση και Καταγραφή Χρήσης Ιnternet Έρευνα έτους I2: Διερεύνηση και καταγραφή χρήσης Internet.
Βιομηχανική Πληροφορική Βολογιαννίδης Σταύρος Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Ελλάδα.
Η ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 12 ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ EUROPEAN REGIONAL SCIENCE ASSOCIATION.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Kiosk & Retail.
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Ερ.66o: Άλλοι τρόπος πραγματοποίησης online προμηθειών;
Ξενοδοχείο DOMOTEL XENIA ΒΟΛΟΥ Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
Ημερίδα Τράπεζας της Ελλάδος
Προσφορά προς τα μέλη του Ιατρικού συλλόγου Πυργου
ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ

53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Η/Υ (Ν=716) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Η/Υ (Ν=640) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Η/Υ (Ν=617) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Η/Υ (Ν=788) ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ 2004 Ερ. 18

55 Νότιο Αιγαίο ΚρήτηΘεσσαλίαΔυτική Ελλάδα Πελοπόν -νησος Ιόνια Νησιά ΑττικήΉπειρος Κεντρική Μακεδον. Στερεά Έλλάδα Βόρειο Αιγαίο Α. Μακ. & Θράκη Δυτική Μακεδον. Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ * Ενδεικτικά αποτελέσματα % % ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ Ερ. 18 ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης

Νότιο Αιγαίο ΚρήτηΘεσσαλίαΔυτική Ελλάδα Πελοπόν -νησος Ιόνια Νησιά ΑττικήΉπειρος Κεντρική Μακεδον. Στερεά Έλλάδα Βόρειο Αιγαίο Α. Μακ. & Θράκη Δυτική Μακεδον. Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ * Ενδεικτικά αποτελέσματα % % % ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ Ερ. 18

57 Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ 1-5 εργ εργ.Σύνολο 1-10 εργ εργ εργ.Σύνολο εργ. * Ενδεικτικά αποτελέσματα % Ερ. 18 ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης

58 Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΚΛΑΔΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ % % Χονδρικό και Λιανικό Εμπόριο Μεταποιητικές Βιομηχανίες Ξενοδοχεία & Εστιατόρια Μεταφορές, Αποθήκευση & Επικοινωνίες Διαχείριση Ακίν. Περιουσίας, Εκμισθώσεις Άλλη Παροχή Υπηρεσιών Κατασκευές Διάφοροι Άλλοι Κλάδοι 2003 Ερ. 18 ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ 2004 ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης

59 Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΚΛΑΔΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ % % % Χονδρικό και Λιανικό Εμπόριο Μεταποιητικές Βιομηχανίες Ξενοδοχεία & Εστιατόρια Μεταφορές, Αποθήκευση & Επικοινωνίες Διαχείριση Ακίν. Περιουσίας, Εκμισθώσεις Άλλη Παροχή Υπηρεσιών Κατασκευές Διάφοροι Άλλοι Κλάδοι ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ

(Ν=287) 2003 (Ν=326) % Κύριος Λόγος Άλλοι κύριοι Συμπληρωματικοί Κύριος Λόγος Άλλοι κύριοι Συμπληρωματικοί (Ν=259) ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΔΕΣΗ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΔΕΣΗ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet Κανένας άλλος λόγος -30%- Άλλοι λόγοι4% 1%2% ΔΞ/ΔΑ-13%58%

Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν σύνδεση Internet (Ν=287) Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν σύνδεση Internet (Ν=340) Βάση: Όσες επιχειρήσεις δήλωσαν πρόθεση απόκτησης σύνδεσης Internet Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν σύνδεση Internet (Ν=326) Χρόνος Σύνδεσης σε Δίκτυο (N=163)(Ν=124) (Ν=133) (N=90) Τον επόμενο μήνα 9% 5%5%9% Τους επόμενους 3 μήνες 18% 13%9%9% Τους επόμενους 6 μήνες 17%16%13%19% Τον επόμενο χρόνο 26%20%37%32% Περισσότερο από 1 χρόνο 7%11%12%26% ΔΞ/ ΔΑ= 23%35%24%5% Ερ. 20α-β Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν σύνδεση Internet (Ν=259) ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet 2004

Νότιο Αιγαίο ΚρήτηΘεσσαλίαΔυτική Ελλάδα Πελοπόν -νησος Ιόνια Νησιά ΑττικήΉπειρος Κεντρική Μακεδον. Στερεά Έλλάδα Βόρειο Αιγαίο Α. Μακ. & Θράκη Δυτική Μακεδον. Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ * Ενδεικτικά αποτελέσματα % Ερ. 20α 2004 % ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης

Νότιο Αιγαίο ΚρήτηΘεσσαλίαΔυτική Ελλάδα Πελοπόν -νησος Ιόνια Νησιά ΑττικήΉπειρος Κεντρική Μακεδον. Στερεά Έλλάδα Βόρειο Αιγαίο Α. Μακ. & Θράκη Δυτική Μακεδον. Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ * Ενδεικτικά αποτελέσματα % % ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet

64 Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ 1-5 εργ εργ.Σύνολο 1-10 εργ εργ εργ.Σύνολο εργ. * Ενδεικτικά αποτελέσματα % Ερ. 20α ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης

65 Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΚΛΑΔΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ 2003 % Χονδρικό και Λιανικό Εμπόριο Μεταποιητικές Βιομηχανίες Ξενοδοχεία & Εστιατόρια Μεταφορές, Αποθήκευση & Επικοινωνίες Διαχείριση Ακίν. Περιουσίας, Εκμισθώσεις Άλλη Παροχή Υπηρεσιών Κατασκευές Διάφοροι Άλλοι Κλάδοι ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet 2004 Ερ. 20α * Ενδεικτικά αποτελέσματα ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης

66 Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΚΛΑΔΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ Χονδρικό και Λιανικό Εμπόριο Μεταποιητικές Βιομηχανίες Ξενοδοχεία & Εστιατόρια Μεταφορές, Αποθήκευση & Επικοινωνίες Διαχείριση Ακίν. Περιουσίας, Εκμισθώσεις Άλλη Παροχή Υπηρεσιών Κατασκευές Διάφοροι Άλλοι Κλάδοι ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet % % * Ενδεικτικά αποτελέσματα

(Ν=124) 2003 (Ν=133) % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 20γ ΛΟΓΟΙ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ΛΟΓΟΙ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet 2004 (Ν=90)

68 Μ.Ο. ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ Μ.Ο. ΧΡΗΣΤΩΝ συνδρομή =92%96%93% 91% 2 συνδρομές =6%4%4% 7% 3 συνδρομές =--1% 1% 4+ συνδρομές =1%-1% 1% ΔΞ/ΔΑ =1%-1% χρήστες=81%55%73% 80% 3-5 χρήστες=16%26%20% 16% 6-10 χρήστες= 3 % 8%2% 2% χρήστες=- 3%2% 1% χρήστες=- 7%2% 1% 51+ χρήστες=- -1% - ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ & ΧΡΗΣΤΩΝ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ & ΧΡΗΣΤΩΝ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet Ερ. 21α, 21β ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΧΡΗΣΤΩΝ

69 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΜΟΡΦΗ/ ΕΙΔΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet ΜΟΡΦΗ/ ΕΙΔΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet Ερ. 22α

70 ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ / ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ / ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Με βάση τις επιχειρηματικές σας ανάγκες θεωρείτε ότι η πρόσβαση στο Internet σε μεγαλύτερες ταχύτητες θα σας εξυπηρετούσε... Πολύ18 Αρκετά19 Λίγο20 Καθόλου32 ΔΓ/ΔΑ11 n=529 % Ερ. 23, 24α, 24β Μ.Ο kbps43% kbps13% kbps 2% kbps 7% ΔΓ/ΔΑ35% M.O kbps20% kbps 7% kbps36% kbps 2% ΔΓ/ΔΑ35% M.O.401, kbps19% kbps22% ΔΓ/ΔΑ59% M.O η σύνδεση n=529 2η σύνδεση n=~6~ n=198 ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης

(Ν=271)(Ν=354)(N=390)(Ν=529) 1-6 μήνες=15% 7%7% 4% 7-18 μήνες=35%20%10% 13% 2-2,5 έτη=25% 36%32% 13% 2,5+ έτη=24%33%41% 70% ΔΞ/ΔΑ=1 % 4%10% - Μ.Ο. ΣΕ ΕΤΗ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet Ερ. 25

72 ΑΣΥΡΜΑΤΟ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet ΑΣΥΡΜΑΤΟ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet αριθμός επιχειρήσεων Ασύρματο internet μέσω κινητού3 Ασύρματο internet μέσω wi – fi hot spot2 Και τα δύο2 αριθμός επιχειρήσεων Ασύρματο internet μέσω κινητού3 Ασύρματο internet μέσω wi – fi hot spot2 Και τα δύο2 Ερ. 26 ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=529) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν ασύρματη σύνδεση Internet (Ν=~7~) Όχι 99% Ναι 1% ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης

73 ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία M.O. % Ιεράρχηση των λόγων χρήσης με βάση τη μέση συχνότητα * Ενδεικτικά αποτελέσματα

74 M.O % 2002 Ιεράρχηση των λόγων χρήσης με βάση τη μέση συχνότητα * Ενδεικτικά αποτελέσματα ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία

75 M.O % 2003 Ιεράρχηση των λόγων χρήσης με βάση τη μέση συχνότητα * Ενδεικτικά αποτελέσματα ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία

76 M.O % 2004 Ιεράρχηση των λόγων χρήσης με βάση τη μέση συχνότητα * Ενδεικτικά αποτελέσματα ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία Ερ. 27,28

77 Κλίμακα: Κάθε μέρα (7), Κάθε 2-3 μέρες (2.5), Κάθε εβδομάδα (1), Κάθε 15 μέρες (0.5), Κάθε μήνα (0.25), Αραιότερα (0.03) Ιεράρχηση των λόγων χρήσης με βάση τη μέση συχνότητα του 2003 Στο γράφημα δεν συγκρίνεται το 2001 λόγω διαφορετικής κλίμακας ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία Η σύγκριση είναι εφικτή με τα προηγούμενα έτη μόνο σε όσες χρήσεις είναι κοινές. Ερ. 27,28

78 Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων % ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΟΜΒΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΚΟΜΒΟΙ % ΚΟΜΒΟΙ / ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet ΚΟΜΒΟΙ / ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet Ερ. 29

Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet (Ν=390) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet (Ν=354) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet (Ν=277) (Ν=220)(Ν=303)(N=331) (Ν=468) 1 Διεύθυνση=86% 90% 77% 77% 2-3 Διευθύνσεις=7%8% 11% 18% 4-5 Διευθύνσεις=1%1% 3% 2% 6-10 Διευθύνσεις=1%1% 2% 1% Διευθύνσεις=1%- 2% 1% 21+ Διευθύνσεις=-- 3% 1% ΔΞ/ΔΑ=3%- 2% (Ν=220)(Ν=303) (N=331) (Ν=468) 1 Χρήστης=57% 58% 46% 57% 2-3 Χρήστες=30%32% 42% 33% 4-5 Χρήστες=6%6% 5% 6% 6-10 Χρήστες=3%1% 2% 2% Χρήστες=-1% 1% 1% 21+ Χρήστες=-1% 2% 1% ΔΞ/ΔΑ=4%- 2% - Μ.Ο. ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ Μ.Ο. ΧΡΗΣΤΩΝ ΥΠΑΡΞΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet ΥΠΑΡΞΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet (Ν=529) Ερ. 28,32,33

80 % Ανοιχτή ερώτηση ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΕΙΤΑΙ ΤΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν χρησιμοποιούν ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΕΙΤΑΙ ΤΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν χρησιμοποιούν Ερ. 31α

81 Ερ. 32,33 ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΑΚΡΙΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ & ΧΡΗΣΤΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet & ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΑΚΡΙΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ & ΧΡΗΣΤΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet & Διακριτές διευθύνσεις Αριθμός χρηστών ,27 Μέγεθος επιχείρησης 1-51, , , , , ,43 Περιφέρεια Ανατ. Μακεδονία & Θράκη1,69 Αττική1,07 Βόρειο Αιγαίο 1,20 Δυτική Ελλάδα1,51 Δυτική Μακεδονία1,61 Ήπειρος1,32 Θεσσαλία 1,61 Ιόνια νησιά1,20 Κεντρική Μακεδονία1,46 Κρήτη1,63 Νότιο Αιγαίο1,28 Πελοπόννησος1,44 Στερεά Ελλάδα1,67 Κλάδος δραστηριότητας Α1,08 Γ2,33 Δ1,10 Ε2,38 ΣΤ1,56 Ζ1,14 Η2,00 Θ2,17 Ι1,10 Κ1,30 Μ1,00 Ξ1,26 RATIO διακριτών διευθύνσεων/αριθμό χρηστών

Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=354) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=277) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα στο Internet Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=390) Λόγοι (Ν=55*) (Ν=76) (Ν=64) Προβολή προϊόντων=69% 90%76% Πληροφόρηση =64% 58%51% Λήψη παραγγελιών =31% 20%17% Πωλήσεις =22% 22%17% Πληρωμές =5% 8%- Προμήθειες =- -7% ΥΠΑΡΞΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΤΟ INTERNET – ΛΟΓΟΙ ΥΠΑΡΞΗΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet ΥΠΑΡΞΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΤΟ INTERNET – ΛΟΓΟΙ ΥΠΑΡΞΗΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=529) Ερ. 34α

83 ΥΠΑΡΞΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΤΟ INTERNET – ΛΟΓΟΙ ΥΠΑΡΞΗΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet & εταιρική ιστοσελίδαn=85 ΥΠΑΡΞΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΤΟ INTERNET – ΛΟΓΟΙ ΥΠΑΡΞΗΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet & εταιρική ιστοσελίδαn=85 Μέσο προβολής-διαφήμισης προϊόντων95 Μέσο ενημέρωσης για την επιχείρηση57 Μέσο αναζήτησης νέων πελατών στο εσωτερικό36 Μέσο αναζήτησης νέων πελατών στο εξωτερικό33 Κτίσιμο σχέσεων με τους πελάτες της επιχείρησης17 Ηλεκτρονικές πωλήσεις προϊόντων15 Μέσο εξυπηρέτησης υφιστάμενων πελατών14 Μέσο αναζήτησης προμηθευτών13 Μέσο αναζήτησης νέων συνεργατών13 Μέσο προμήθειας πρώτων υλών ηλεκτρονικά 3 Μέσο διάχυσης της γνώσης 2 Μέσο συντονισμού – υποστήριξης δικτύου διανομής 1 Ηλεκτρονική είσπραξη από πωλήσεις προϊόντων 1 % Ερ. 34γ-1

84 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δήλωσαν πρόθεση δημιουργίας εταιρικής ιστοσελίδας Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=327) Εκτιμώμενος χρόνος δημιουργίας εταιρικής ιστοσελίδας (Ν=71) (n =115) Τον επόμενο μήνα=1% 2% Τους επόμενους 3 μήνες = 13% 8% Τους επόμενους 6 μήνες = 17% 9% Τον επόμενο χρόνο = 18% 29% Περισσότερο από 1 χρόνο = 11% 33% Δ.Ξ./Δ.Α = 39% 19% ΠΡΟΘΕΣΗ 2003 ΠΡΟΘΕΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν εταιρική ιστοσελίδα ΠΡΟΘΕΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν εταιρική ιστοσελίδα Ερ. 35α, 35β ΠΡΟΘΕΣΗ 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν εταιρική ιστοσελίδα (n=443)

Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=64) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=77) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=55*) ΥΠΑΡΞΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδαn=85 ΥΠΑΡΞΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδαn= Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα (n=85) Ερ. 34δ1

86 ΥΠΑΡΞΗ ΚΟΙΝΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΤΟ INTERNET – ΛΟΓΟΙ ΥΠΑΡΞΗΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internetn=529 ΥΠΑΡΞΗ ΚΟΙΝΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΤΟ INTERNET – ΛΟΓΟΙ ΥΠΑΡΞΗΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internetn= Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=529) Μέσο προβολής-διαφήμισης προϊόντων89 Μέσο ενημέρωσης για την επιχείρηση38 Μέσο αναζήτησης νέων πελατών στο εξωτερικό31 Μέσο αναζήτησης νέων πελατών στο εσωτερικό30 Κτίσιμο σχέσεων με τους πελάτες της επιχείρησης19 Ηλεκτρονικές πωλήσεις προϊόντων15 Μέσο προμήθειας πρώτων υλών ηλεκτρονικά12 Μέσο αναζήτησης προμηθευτών11 Μέσο αναζήτησης νέων συνεργατών 7 Μέσο εξυπηρέτησης υφιστάμενων πελατών 6 Μέσο συντονισμού – υποστήριξης δικτύου διανομή 4 Μέσο διάχυσης της γνώσης 3 Ηλεκτρονική είσπραξη από πωλήσεις προϊόντων 3 % Ερ. 34β, 34γ-2 Μόνο εταιρική ιστοσελίδα (12%) Εταιρική & κοινή εμπορική ιστοσελίδα (4%) Καμία ιστοσελίδα (78%) Μόνο κοινή εμπορική ιστοσελίδα (6%)

87 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δήλωσαν πρόθεση δημιουργίας κοινή εμπορικής ιστοσελίδας Εκτιμώμενος χρόνος δημιουργίας κοινής εμπορικής ιστοσελίδας 2004 (Ν=59) Τον επόμενο μήνα= 2% Τους επόμενους 3 μήνες= 18% Τους επόμενους 6 μήνες= 5% Τον επόμενο χρόνο= 19% Περισσότερο από 1 χρόνο= 34% Δ.Ξ./Δ.Α. = 22% ΠΡΟΘΕΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν κοινή εμπορική ιστοσελίδα ΠΡΟΘΕΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν κοινή εμπορική ιστοσελίδα ΠΡΟΘΕΣΗ 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν κοινή εμπορική ιστοσελίδα (Ν=474) Ερ. 35γ, 35δ

Και στις 3 φάσεις, τα τμήματα που αναφέρονται ότι επικοινωνούν αυτοματοποιημένα με την εταιρική ιστοσελίδα είναι κυρίως το Λογιστήριο, η Διοίκηση και οι Πωλήσεις. Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=64) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=77) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=55*) 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν είτε εταιρική είτε κοινή εμπορική ιστοσελίδα (Ν=117) Ερ. 34δ3 ΥΠΑΡΞΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ Ή ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΑΡΞΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ Ή ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ n=25 Τα τμήματα που αναφέρονται ότι επικοινωνούν αυτοματοποιημένα με την ιστοσελίδα είναι κυρίως οι Πωλήσεις, η Διοίκηση, η Αποθήκη και το Λογιστήριο.

Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1801) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1804) Σύνολο επιχειρήσεων Επιχειρήσεις με Η/Υ Επιχειρήσεις με Internet Επιχειρήσεις με Επιχειρήσεις με ιστοσελίδα στο Διαδίκτυο 2004 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) ΚΑΤΟΧΗ Η/Υ, INTERNET & ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Βάση: Σύνολο επιχειρήσεωνn=1802 ΚΑΤΟΧΗ Η/Υ, INTERNET & ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Βάση: Σύνολο επιχειρήσεωνn=1802