Σύγχρονη Επιχείρηση και Περιβάλλον Ποια είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για την βιωσιμότητα και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και οργανισμών; Ποιος ο στόχος;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Galaxy είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?  Η μεγαλύτερη επένδυση στην Πληροφορική  Τεχνολογία αιχμής  Συσσωρευμένη τεχνογνωσία  Μοναδική εμπειρία χρήσης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
ΟΤΑ & Πάροχοι: Διαφορετικοί ρόλοι- Κοινός στόχος προς όφελος του Πολίτη- Χρήστη Καραγιάννης Διαμαντής, Προϊστάμενος Μηχανικός Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο & Επιχειρηματικότητα Αναγνωστόπουλος Χρήστος ( PhD cand ) Salford Business School.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
 Σμίκρυνση της αγοράς σε αξίες και όγκο  Προβλήματα Ρευστότητας  Μείωση Περιθωρίων  Μακροχρόνιες Συνθήκες.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Η επιστήμη του Web.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Σχολή Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Τμήμα Διοίκησης.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Έρευνα έτους Συνοψίζοντας…. Έρευνα έτους Χρήση Internet στο 100% των επιχειρήσεων. Πολύ μεγάλη χρήση , LAN, Website, Intranet.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Βιομηχανική Πληροφορική Βολογιαννίδης Σταύρος Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Ελλάδα.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Σερρών Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών Διερεύνηση της επίδρασης που έχει η εφαρμογή μεθόδων.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σύγχρονη Επιχείρηση και Περιβάλλον Ποια είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για την βιωσιμότητα και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και οργανισμών; Ποιος ο στόχος; 1

Σύγχρονη Επιχείρηση και Περιβάλλον Προϋπόθεση επιβίωσης: Προσαρμογή στις συνθήκες του Περιβάλλοντος Στόχος: Απόκτηση Συγκριτικού Πλεονεκτήματος έναντι του Περιβάλλοντος της Αγοράς 2

Άξονας επιδίωξης συγκριτικού πλεονεκτήματος στα 2000 και ύστερα: Επιχειρηματική δικτύωση (Network Organization – Business network relationships) Εποχή της γνώσης και του εξατομικευμένου μάρκετινγκ (Knowledge era, era of personalized marketing, relationship marketing) Εποχή του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ και του Μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο Εποχή των σχέσεων και της παροχής αξίας προς την αγορά, και τους stakeholders 3

4

Ηλεκτρονική Επιχείρηση (e-business) –Η συνεχής βελτιστοποίηση των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας Ηλεκτρονικό Εμπόριο (e-commerce) –Το υποσύνολο του ηλεκτρονικού εμπορίου που εστιάζεται στις συναλλαγές Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ (e-marketing) –To μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί την τεχνολογία, αυξάνοντας έτσι την αποδοτικότητα και μεταμορφώνοντας τις στρατηγικές μάρκετινγκ για να δημιουργήσει επιχειρηματικά μοντέλα που αυξάνουν την αξία για τον πελάτη και/ή την κερδοφορία για την επιχείρηση Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και η χρήση του από τις σύγχρονες επιχειρήσεις 5

Hλεκτρονική Επιχείρηση Περιλαμβάνει όλες τις ηλεκτρονικές δραστηριότητες που διενεργούνται από μια επιχείρηση, όπως: –η επιχειρηματική γνώση (business intelligence) –η διοίκηση σχέσεων πελατών (Customer Relationship Management) –η διοίκηση αλυσίδας προσφοράς (Supply chain management) –To ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) –Και ο σχεδιασμός των πόρων της επιχείρησης (enterprise resource planning) Oι όροι: ηλεκτρονική επιχείρηση και ηλεκτρονικό εμπόριο χρησιμοποιούνται εναλλακτικά 6

Ηλεκτρονικό Εμπόριο Περιλαμβάνει συναλλαγές και πωλήσεις με ηλεκτρονικό τρόπο (on-line) Τη δημιουργία αξίας απ’ τις ηλεκτρονικές συναλλαγές Τις εικονικές αγορές (virtual markets and storefronts) Νέους διαμέσους στο δίκτυο διανομής 7

Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ Το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ αφορά το πώς τα ηλεκτρονικά δεδομένα και οι εφαρμογές της ΙΤ αναβαθμίζουν τις ήδη υπάρχουσες ή/και δημιουργούν ριζοσπαστικές νέες οργανωσιακές λειτουργίες και διαδικασίες, με σκοπό τη δημιουργία, επικοινωνία και παράδοση αξίας στους πελάτες και τη διοίκηση σχέσεων πελατών, με τέτοιο τρόπο ώστε να ωφεληθεί ο οργανισμός και οι μέτοχοί του. Ορισμός Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ 8

Στρατηγική Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ Η στρατηγική Μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί την τεχνολογία πληροφορικής –Η/Υ και φορητούς Η/Υ –EDI –Βάσεις δεδομένων (Data bases) –EPOS (electronic point of sales systems) –Καλωδιακή, διαδραστική τηλεόραση Cable TV, interactive TV –Multimedia CDs Infokiosks –Διαδίκτυο Internet marketing Internet commerce –Kινητή τηλεφωνία εμπόριο κινητής τηλεφωνίας m-commerce m-marketing (smart phones, tablets, iOs & Android) 9

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Εμπορική Αξιοποίηση του Ίντερνετ Ίντερνετ Hardware (Διαδίκτυο) Software (σύνολο από πρωτόκολλα επικοινωνίας) Αγορά ανθρώπων.

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Εμπορική Αξιοποίηση του Ίντερνετ Εργαλεία του Ίντερνετ Ε-mail FTP Newsgroups Bulletin Boards WWW Telnet

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Εμπορική Αξιοποίηση του Ίντερνετ Χαρακτηριστικά Συνδεσιμότητας Συμβατό με όλα τα περιβάλλοντα Λογισμικού ή εξοπλισμού σε Hardware (Interoperable) : Δεν απαιτεί επένδυση σε ειδικό εξοπλισμό για τις συναλλαγές (Νοn Specific Asset). Είδος Δημόσιου Αγαθού (Quasi Public). Δεν συνεπάγεται switching costs για τους συναλλασσόμενους.

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Εμπορική Αξιοποίηση του Ίντερνετ Χαρακτηριστικά Επικοινωνίας Διάδραση (Interactivity) Έμφαση στην προσωπική επικοινωνία (demassification-απομαζικοποίηση) Ασύχρονη (asychronous)

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Εμπορική Αξιοποίηση του Ίντερνετ Σε σχέση με άλλες μορφές Ηλεκτρονικού Εμπορίου (πχ. EDI, Intranet,κλπ.) Δεν απαιτεί μεγάλες εξειδικευμένες επενδύσεις. Δημιουργεί network externalities (όσο περισσότεροι μπαίνουν στο σύστημα τόσο αυξάνεται η χρησιμότητά του για το σύνολο των χρηστών. Κατά συνέπεια...

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Εμπορική Αξιοποίηση του Ίντερνετ Σε σχέση με άλλες μορφές Ηλεκτρονικού Εμπορίου (πχ. EDI, Intranet,κλπ.)... δεν υπάρχει συγκριτικό πλεονέκτημα από τη χρήση του λόγω : Εμποδίων εισόδου ή Πρώιμης υιοθέτησης της χρήσης του (early adoption). Aλλά μπορεί να δημιουργηθεί από την : Εφαρμογή καινοτομικών ιδεών κατά την αξιοποίηση των εργαλείων του Ίντερνετ εκ μέρους της επιχείρησης έναντι των υπολοίπων χρηστών.

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Εμπορική Αξιοποίηση του Ίντερνετ Κατα συνέπεια η αξιοποίηση του Ίντερνετ προκειμένου να δημιουργήσει στρατηγικό πλεονέκτημα απαιτεί: Γνώση των δυνατοτήτων όλων των εργαλείων του Ίντερνετ Γνώση των σύγχρονων τάσεων και προτιμήσεων της αγοράς Γνώση των σύγχρονων τάσεων και θεωριών του Μάρκετινγκ.

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Στρατηγικό Πλεονέκτημα μέσω: Αύξησης της αποδοτικότητας (μείωσης κόστους πωλήσεων και παγίων εξόδων) Μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά (νέα τμήματα της αγοράς, απομακρυσμένες αγορές, μικροί πελάτες, κλπ.) Ικανοποίησης νέων αναγκών πελατών (π.χ. αγορές εκτός ωραρίου, μείωση μετακινήσεων, εκμετάλλευση χρόνου, κλπ.) Εμπoρική Χρήση του Ίντερνετ

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Εμπoρική Χρήση του Ίντερνετ Στρατηγικό Πλεονέκτημα μέσω: Αύξησης περιθωρίου μικτού κέρδους ανά προϊόν Αντιμετώπιση του ανταγωνισμού Νέες δυνατότητες ανάλυσης της αγοράς μέσω : αξιοποίησης βάσεων δεδομένων πελατών σύγχρονων μεθόδων ανάλυσης πωλήσεων σύγχρονων μεθόδων έρευνας αγοράς

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Στρατηγική Τοποθέτησης Ηγεσία Κόστους Διαφοροποίηση Εστίαση σε τμήματα της αγοράς (Microsegmentation) Ίντερνετ Στρατηγικές Μάρκετινγκ

Στρατηγική Προϊόντος Eίδος Προϊόντων (τυποποιημένα, χαμηλής πολυπλοκότητας, κλπ.) Βαθμός Προσαρμογής Προϊόντος ανάλογα με τις ανάγκες του Πελάτη (Mass Product Customisation) : Δυνατότητα σχεδιασμού του προϊόντος μαζί με τον πελάτη Ως προς τα εξωτερικά χαρακτηριστικά (χρώμα, μέγεθος, κλπ.- customised). Από το στάδιο σχεδιασμού και παραγωγής (tailored) Στρατηγική Μάρκετινγκ 20

Στρατηγική Διαφήμισης ΄Εμφαση στην πληροφόρηση Προσαρμόσιμη ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του καθενός πελάτη ξεχωριστά : Στροφή από την Mass Communication στην Οne-to-one communication επικοινωνιακή στρατηγική. Μεγαλύτερη λεπτομέρεια στην πληροφόρηση. Στρατηγική Μάρκετινγκ 21

Στρατηγική Tιμών Προσφορά μειωμένων τιμών σε σχέση με τα παραδοσιακά δίκτυα διανομής. Τάση προβολής της αξίας των προϊόντων και υπηρεσιών και όχι των τιμών. Εξάπλωση νέων μορφών πληρωμής (π.χ. ηλεκτρονικό χρήμα). Στρατηγική Μάρκετινγκ 22

Στρατηγική Πωλήσεων Έμφαση στην εξυπηρέτηση πριν και μετά την πώληση Cross selling μορφές Έμφαση της Pull-Strategy Στρατηγική Μάρκετινγκ Αξιοποίηση βάσεων δεδομένων πελατών (database marketing), και πληροφοριών από την αγορά (intelligence marketing). 23

Επιδράσεις στο Δίκτυο Διανομής Ενδυνάμωση του πελάτη Αύξηση της πληροφόρησης του πελάτη Συρρίκνωση του δικτύου διανομής. Στρατηγική Μάρκετινγκ Αύξηση του ανταγωνισμού και της ανάγκης για προσφορά value-adding υπηρεσιών. 24

Επιδράσεις στο Δίκτυο Διανομής Νέες δυνατότητες επέκτασης στη διεθνή αγορά Πολιτική προσαρμογής σύμφωνα με τις επιμέρους πολιτιστικές, κλπ. συνθήκες Στρατηγική Μάρκετινγκ Συμμαχικές μορφές εταιριών (network organisations), νέες δυνατότητες άσκησης πολιτικής δημοσίων σχέσεων. Nέα τμήματα της αγοράς και νέες αγορές (π.χ. απομακρυσμένες περιοχές). 25

Συμπεράσματα Ένα νέο αποτελεσματικό δίκτυο μάρκετινγκ, μία νέα αγορά) με πολύ θετικές προοπτικές ανάπτυξης. Η αξιοποίησή του συνοδεύεται από νέες δυνατότητες στην οργάνωση των επιχειρήσεων και στην εφαρμογή των αρχών του μάρκετινγκ. Στρατηγική Μάρκετινγκ Το Ιντερνετ αποτελεί ένα νέο μέσο αποτελεσματικής επικοινωνίας και, παράλληλα, 26