ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ Έφη Γρηγοριάδου Αθανάσιος Ιωσηφίδης Θεματική εκδήλωση «Ημερίδα Ενημέρωσης και Διάδοσης των αποτελεσμάτων του προγράμματος ERASMUS»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
Ημερίδα Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γυμνάσιο19 Νοεμβρίου ο Πειραματικό ‘Σύγχρονες προσεγγίσεις μαθημάτων Νομικών και Πολιτικών Επιστημών’
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής Μάθημα 3: Αντικείμενο, αρχές, σκοπός της Δασοκομίας Συσταδογνωσία Στέργιος Βέργος, καθηγητής Καρδίτσα, 18 Οκτωβρίου.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Τμήμα Διεθνών & Δημοσίων Σχέσεων Πανεπιστημίου Πειραιώς
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Α.Ε. Ντίνος Μπλιάτσιος 26/09/2013.
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Η ΚΑΠ μετά το 2014 : Επισημάνσεις & Θέσεις της ΠΑΣΕΓΕΣ
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Β. Ευρωπαϊκά Προγράμματα
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
WELCOME TO ESN! ΟΠΑ.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
ERASMUS+2018 ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΟΥΤΤΗΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ Έφη Γρηγοριάδου Αθανάσιος Ιωσηφίδης Θεματική εκδήλωση «Ημερίδα Ενημέρωσης και Διάδοσης των αποτελεσμάτων του προγράμματος ERASMUS» Ξενοδοχείο «Αμαλία» 10 Δεκεμβρίου 2012

Εξέλιξη κινητικότητας Ενέργειες βελτίωσης μετά από την επίσκεψη ECA ΔιαδικασίεςΈρευνα Συμπεράσματα – Προοπτικές Καλές Πρακτικές

Η κινητικότητα για πρακτική άσκηση αυξάνεται συνεχώς σε αντίθεση με την κινητικότητα για σπουδές από 14.5% σε 47.3% σε 5 χρόνια Βασικοί λόγοι ● Οικονομική κρίση ● Οι φοιτητές κατανοούν την σημασία της πρακτικής άσκησης και της διεθνούς προϋπηρεσίας ● Οι ακαδημαϊκοί υπεύθυνοι εντείνουν τις προσπάθειές τους

ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟΙΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ 26% 28%

ΑΡΙΘΜΟΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Σύσταση συντονιστικής επιτροπής Erasmus (Ιδρυματικός συντονιστής, 4 ακαδημαϊκοί συντονιστές, Υπεύθυνος Γραφείου Erasmus) Ενέργειες συντονιστικής επιτροπής 1. Βελτίωση της εικόνας του ιδρύματος στην Ευρώπη ● Erasmus Newsletter ● Αναδιοργάνωση ιστοσελίδας (σε εξέλιξη) 2. Εισαγωγή κριτηρίων επιλογής φοιτητών για συμμετοχή στο πρόγραμμα LLP/Erasmus με στόχο τη διαφάνεια 3. Ανάλυση στατιστικών δεδομένων και πραγματοποίηση πιλοτικών ερευνών για την αναλυτική καταγραφή της κατάστασης και τον εντοπισμό αδυναμιών. 4. Ενίσχυση του Erasmus Student Network

Erasmus Newsletter ● Προβολή ιδρύματος και καλών πρακτικών ● Ενημέρωση συνεργαζόμενων και νέων πανεπιστημίων Πολύ καλή υποδοχή και ανταπόκριση από τα συνεργαζόμενα ιδρύματα

Προϋποθέσεις συμμετοχής φοιτητών στο πρόγραμμα ● Να έχουν συμπληρώσει δύο τουλάχιστον εξάμηνα σπουδών και τουλάχιστον 60 διδακτικές μονάδες. ● Να κατέχουν πιστοποιητικό γλωσσομάθειας επιπέδου τουλάχιστον Β2 στην γλώσσα διδασκαλίας του ιδρύματος υποδοχής ή/και στην Αγγλική. Κριτήρια αξιολόγησης ● Ακαδημαϊκή επίδοση: Οι φοιτητές κατατάσσονται σε 1 από 4 δυνατά επίπεδα (25%, 50%, 75% και 100%). ● Συνέντευξη – motivation letter: Οι φοιτητές αξιολογούνται με προσωπική συνέντευξη. Επιπρόσθετα, υποβάλλεται από τον φοιτητή motivation letter στην Αγγλική. Από τον συνδυασμό των δύο προκύπτει βαθμολογία που κυμαίνεται από 0% έως 100%. Ο τελικός δείκτης αξιολόγησης προκύπτει ως ο μέσος όρος των δύο παραπάνω δεικτών και πρέπει να ξεπερνά το 60%.

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ (25%, 50%, 75%, 100%) ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ / MOTIVATION LETTER (0% – 100 %) ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ / MOTIVATION LETTER (0% – 100 %) ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (0% – 100 %) ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (0% – 100 %) Εγκρίνεται η μετακίνηση του/της φοιτητή/τριας... Εγκρίνεται η μετακίνηση του/της φοιτητή/τριας... στο (φορέας υποδοχής)... Απορρίπτεται η μετακίνηση του/της φοιτητή/ριας... Απορρίπτεται η μετακίνηση του/της φοιτητή/ριας... Σχόλια Σχόλια * Συμπληρώνεται από τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο * Συμπληρώνεται από τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο Ο Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Ο Προϊστάμενος του τμήματος του τμήματος του τμήματος του τμήματος

Δημιουργία κύκλου επαφών ● Aκαδημαϊκοί υπεύθυνοι, Γραφείο Erasmus ● Σε αρκετές περιπτώσεις oι φοιτητές βρίσκουν μόνοι τους το φορέα ( προσπάθεια ενίσχυσης αυτής της διαδικασίας ) Διαδικασία αίτησης εκπόνησης πρακτικής άσκησης Διαδικασία αίτησης εκπόνησης πρακτικής άσκησης (αίτηση – έλεγχος – έγκριση) Διαδικασία επιλογής στο πρόγραμμα LLP/Erasmus Διαδικασία επιλογής στο πρόγραμμα LLP/Erasmus (αίτηση – αξιολόγηση – έγκριση ) Διερεύνηση επιλογών πρακτικής άσκησης ● Επαφή με τους φοιτητές και τους φορείς ● Αξιολόγηση περιπτώσεων που εισηγούνται οι φοιτητές ● Training AgreementΕπίβλεψη ● Επικοινωνία με τους φορείς (τακτικές/τελικές αναφορές) ● Τακτική επικοινωνία με τους φοιτητές Τελική αξιολόγηση πρακτικής άσκησης ● Εισήγηση ακαδημαϊκού υπευθύνου ● Έγκριση από τον υπεύθυνο πρακτικής άσκησης

Η συμμετοχή σας στο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης του Erasmus σας βοήθησε… α)…στην ανεύρεση εργασίας; β)…στην πραγματοποίηση μεταπτυχιακών σπουδών; ΝΑΙ 100% γ)…να αποκτήσετε γνώσεις και εφόδια για την επαγγελματική σας αποκατάσταση;

Για τους φοιτητές ● Συνέχιση σπουδών στο εξωτερικό (μεταπτυχιακά – διδακτορικά σε κάποιες περιπτώσεις με υποτροφίες) ● Ανάπτυξη δεξιοτήτων (γλωσσικές, διαπολιτισμικές, επαγγελματικές) ● Επαγγελματική αποκατάσταση και καριέρα – Άμεση, στο φορέα απασχόλησης – Έμμεση, μέσω του κύκλου επαφών που αναπτύσσει ο φοιτητής Για τα τμήματα ● Ανάπτυξη συνεργασίας με τους φορείς υποδοχής – Ερευνητικές δραστηριότητες με ερευνητικά ινστιτούτα, εταιρίες και πανεπιστήμια – Συνέργιες για τη δημιουργία εντατικών προγραμμάτων ή μεταπτυχιακών σπουδών

Παναγιώτης Παπαϊωάννου – Γεώργιος Ξακόπουλος Πτυχιακή εργασία στο HAΜΚ (Φινλανδία) Πρόταση για βράβευση της πτυχιακής εργασίας τους σε επίπεδο σχολής (για πρώτη φορά στην ιστορία της σχολής προτάθηκαν φοιτητές Erasmus). Μιχαήλ Πληγουρούδης Πρακτική εργασία στο ερευνητικό ινστιτούτο GSI (Γερμανία) Έλαβε εξαιρετικές κριτικές για την εργασία που πραγματοποίησε. Πρόσληψη από το ινστιτούτο στο πλαίσιο ερευνητικού προγράμματος και εκπόνηση διδακτορικού. Τσβετάν Μπουρτιτσέλοβ Πτυχιακή εργασία στο University of York (Αγγλία) Κέρδισε το βραβείο «The York EMC Services Ltd Project Prize». Συνεχίζει την πρακτική του στο ίδιο αντικείμενο και του έγινε πρόταση για να πραγματοποιήσει διδακτορική διατριβή

Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Erasmus» δεν αναφέρεται σχεδόν ποτέ στις οικονομικές σελίδες των εφημερίδων κι όμως το “Erasmus" δημιούργησε την πρώτη γενιά νέων Ευρωπαϊων. Το ονομάζω σεξουαλική επανάσταση: ένας νεαρός Καταλανός γνωρίζει μια Φλαμανδή, ερωτεύονται, παντρεύονται και γίνονται Ευρωπαίοι. Το ίδιο και τα παιδιά τους. Η ιδέα του «Erasmus» θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική και όχι μόνο για τους σπουδαστές αλλά και για τους ταξιτζήδες, τους υδραυλικούς και άλλους εργάτες. Αυτό που στην πραγματικότητα εννοώ είναι ότι πρέπει να ζήσουν σε διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες, πρέπει ν‘ αφομοιωθούν αναμεταξύ τους".

Ευχαριστώ για την προσοχή σας