ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Εργασία στο μάθημα: Συγκριτική Κοινωνική Εργασία. Καθηγήτρια: Κανδυλάκη Αγάπη. Φοιτητής: Καβούκης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαδικασία εγκατάστασης SPSS Κάνετε διπλό κλικ στο εικονίδιο «Ο Υπολογιστής μου» 2. Κάνετε διπλό κλικ στο εικονίδιο του CD-ROM.
Advertisements

Αντιλήψεις και στερεότυπα των χρηστών των νέων τεχνολογιών απέναντι στην καινοτομία Κοντού Β. Χαρίκλεια ΠΒ Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος Πληροφορική.
2016. Σύνοψη δράσεων προγράμματος πρόληψης και ευαισθητοποίησης Κεντρική φιλοσοφία του προγράμματος αποτέλεσε ο στόχος μέσω των δράσεων το μήνυμα για.
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΤΩΣΕΩΝ Λιούτα, Ε., Μέντης, Μ., Δημοπούλου, Α., Κεσουδίδου, Ι., Μπουρδούλης, Κ., Παναγιωτόπουλος, Η.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Φοιτήτρια: Ανδριανοπούλου Κωνσταντίνα.
1 ΔΗΜΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 5 Η (Θ) ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Η εικόνα των Ελλήνων διεθνολόγων για την Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας Επιστημονικός υπεύθυνος: Κυριάκος Πάχος Επιστημονικός υπεύθυνος:
Χωρικά φίλτρα Διαδικασία μέσου όρου : ανάλογη της ολοκλήρωσης, συνεπάγεται θάμπωση Διαδικασία διαφόρισης, αντίστροφη της ολοκλήρωσης επιτυγχάνει ανάδειξη.
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ (Π.Ε.ΣΥ.Π.) ΘΕΩΡΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ.
1 Βιομετρία - Γεωργικός Πειραματισμός Ενότητα 5 : Μέτρα Διασποράς Γεράσιμος Μελετίου Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΤΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Στατιστική και λογισμικά στις επιστήμες συμπεριφοράς
Περιεχόμενα Εισαγωγή 8 Ταυτότητα έργου 9 Στόχος του έργου 10
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΒΙΟΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ – Ποσοτικές μεταβλητές
Δρ. Πέτρος Τομάρας Καθηγητής Μάρκετινγκ ΤΕΙ Αθήνας
Στατιστικές Υποθέσεις
Εκτιμητική: σημειακές εκτιμήσεις παραμέτρων
THE VOICE OF GREEK PATIENTS
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Προσόντα διοικητικών στελεχών του αθλητισμού
Γενετική Βασικές έννοιες
Υπολογισμός του Δείκτη Εσωτερικής Συνέπειας alpha του Cronbach με το SPSS Γεώργιος Σιδερίδης.
ως παράγοντας επιτυχημένης μετάβασης Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Στατιστικές Υποθέσεις III
Βιομετρία - Γεωργικός Πειραματισμός
Συλλογή, επεξεργασία και παρουσίαση δεδομένων
Μάρτιος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ © ΕΚΛΟΓΙΚΟ
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
12/05/2018.
Εκτυπωτικά Υποστρώματα (Ε)
Notes for SPSS Ετήσια Παρουσίαση Διδακτορικής Διατριβής
ΕΘΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΩΝ (ΤΕΙ – Α)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Margaret Hidla Thacher
Βασικοί Ορισμοί (1) Τι είναι ένα Πληροφοριακό Σύστημα;
ΜΕΓΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΑΘΗΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος
ΕΡΕΥΝΑ – ΘΕΩΡΙΑ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ
Δομή Παρουσίασης Έκθεσης Προόδου Διδακτορικών Φοιτητών
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος
Notes for SPSS Ετήσια Παρουσίαση Διδακτορικής Διατριβής
ΣΧΟΛΗ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ τησ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΤα ΤΟΝ PIAGET
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Partalidou Xanthi, PhD Candidate, MSc, BSc.
Εισαγωγή & Ανάλυση δεδομένων με το SPSS
*Fisher’s exact test Γράφημα 4. Έκβαση ασθενών
της Συναισθηματικής Νοημοσύνης σε έναν Αεροπορικό Οργανισμό
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΙ , ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΦΡΙΚΗ ΝΟΣΟ. Φραδέλος Ευάγγελος1, Τζαβέλλα Φωτεινή1,
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Παναγιώτου Νικολέτα1, Πρεζεράκος Παναγιώτης2, Κουράκος Μιχαήλ3, Δρελιώζη.
ΣΤΑΘΜΙΣΗ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΦΟΡΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ (NAS) ΣΕ ΜΕΘ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ THE KIDNEY DISEASE QUESTIONNAIRE ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΥΠΟ ΑΙΜΟΚΑΘΑΡΣΗ Αλικάρη Βικτώρια1, Τσιρώνη Μαρία2, Μάτζιου Βασιλική3,
تقدير المتغيرات في دراسات الجدوى
ملاحظات إحصائية د. سعيد بن علي بن عبدالله الحضرمي
النمو السكانى والاسقاطات السكانية
Στατιστική και λογισμικά στις επιστήμες συμπεριφοράς
Κοινωνικοποίηση στο Σχολείο, στο Πανεπιστήμιο και στο Επάγγελμα
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη χρήση και την ένταξη των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Μαθηματικών Ιωάννης Καραγιάννης.
Στατιστικές Υποθέσεις
Δρ. Γεωργία Κηπουροπούλου
στην Περιφερειακη Ενοτητα Ρεθυμνησ τησ Περιφερειασ Κρητησ
Σεπτέμβριος 2010 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
يئΎصحإ΍ ليϠحتل΍ يف ΔصصΨتϤل΍ ΔيΒيέΪتل΍ ΓέϭΪل΍ عϤجتϤل΍ ΔيϠك ΏΎحέ يف ΕΪقع جمΎنήب ϡ΍ΪΨتسΎب (SPSS) ήيمأ΍ ΪϬعم ΎϬϤظن يتل΍ϭ ،ΔعمΎجلΎب سيέΪتل΍ ΔΌيه.
ΙΟΥΝΙΟΣ 2015 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Δρ. Πήλιος Σταύρου Κλινικός Ψυχολόγος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Εργασία στο μάθημα: Συγκριτική Κοινωνική Εργασία. Καθηγήτρια: Κανδυλάκη Αγάπη. Φοιτητής: Καβούκης Μιχαήλ.

«Κίνητρα επιλογής επαγγέλματος της Κοινωνικής Εργασίας – Συγκριτική μελέτη των απόψεων φοιτητών/φοιτητριών τμήματος Κοινωνικής Εργασίας Τ.Ε.Ι. Κρήτης και τμήματος Κοινωνικής Διοίκησης Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης» Δρ. Παπαδάκη Βασιλεία Μακρυγιάννη Αγγελική Τίτλος άρθρου :

Σκοπός της έρευνας. Τα κίνητρα, σύμφωνα με τα οποία οι φοιτήτριες/φοιτητές επιλέγουν το επάγγελμα της Κοινωνικής Εργασίας και πιθανές διαφοροποιήσεις αυτών ανάμεσα στο τμήμα του Τ.Ε.Ι. Κρήτης και του αντίστοιχου στο Δ.Π.Θ.

Περίληψη. Η συγκεκριμένη εργασία αναφέρεται  στις θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί σχετικά με την επιλογή επαγγέλματος,  περιγράφει την εξέλιξη του συστήματος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση  στον τρόπο λειτουργίας των τμημάτων Κοινωνικής Εργασίας του Τ. Ε. Ι. Κρήτης και της Κοινωνικής Διοίκησης του Δ.Π.Θ. Τ. Ε. Ι. Κρήτης και της Κοινωνικής Διοίκησης του Δ.Π.Θ.  σε προηγούμενες έρευνες αναφορικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή επαγγέλματος της Κοινωνικής Εργασίας, Στο τέλος παρατίθενται οι στόχοι,η μεθοδολογία της έρευνας, τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματά της.

Ορισμός Επιλογής Επαγγέλματος Ο Roberts (1968 στο Κασιμάτη, 1998) υποστηρίζει ότι τα άτομα δεν επιλέγουν ουσιαστικά επάγγελμα, αλλά ακολουθούν ό,τι είναι διαθέσιμο σε αυτά ανάλογα με την κοινωνική τους τάξη, το εκπαιδευτικό τους επίπεδο και τα προσόντα τους. Γι’ αυτό και οι διάφορες κοινωνικές τάξεις δεν έχουν ίδιο βαθμό πρόσβασης στα διάφορα επαγγέλματα. Αποδίδει ιδιαίτερη σημασία «στις κοινωνικές διαρθρώσεις, τις οποίες θεωρεί «υπεύθυνες» για τη δημιουργία των επαγγελματικών φιλοδοξιών, αλλά και για τις ευκαιρίες υλοποίησης τους».

Παράγοντες Επιλογής Επαγγέλματος Οικογένεια Οικογένεια Φύλο Φύλο Ταξική ένταξη ατόμου Ταξική ένταξη ατόμου Αξίες Αξίες Εκπαιδευτικό Σύστημα Εκπαιδευτικό Σύστημα Κοινωνική & Οικονομική Ανάπτυξη Κοινωνική & Οικονομική Ανάπτυξη

Πρόγραμμα Σπουδών Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης Δ.Π.Θ.  Διάρκεια οκτώ εξάμηνα  Κοινή φοίτηση κατά τα 4 πρώτα, ενώ από το 5ο και μετά οι φοιτητές επιλέγουν κατεύθυνση, είτε Κοινωνικής Πολιτικής είτε Κοινωνικής Εργασίας  Οι φοιτητές της Κοινωνικής Εργασίας κάνουν και πρακτική άσκηση κατά τη διάρκεια των τεσσάρων τελευταίων εξαμήνων Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ  Διάρκεια οκτώ εξάμηνα  Διδασκαλία μαθημάτων κατά τα 7 πρώτα.  Πρακτική άσκηση στο 8ο εξάμηνο

Αποτελέσματα Ερευνών Πρότερες έρευνες έδειξαν ότι το επάγγελμα του Κοινωνικού Λειτουργού επιλέγεται  Κυρίως από γυναίκες.  Από άτομα χαμηλότερων κοινωνικών τάξεων.  Από άτομα που δίνουν ιδιαίτερη σημασία στον αλτρουισμό, τον κοινωνικό ιδεαλισμό και την κοινωνική αλλαγή.  Από άτομα που προέρχονται από δυσλειτουργικές οικογένειες.  Από άτομα που επιθυμούν να προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο αλλά παράλληλα επιδιώκουν την κοινωνική εξέλιξη και την απόκτηση χρημάτων.  Σε σχέση με το κοινωνικοοικονομικό επίπεδό τους και το εκπαιδευτικό σύστημα.

Μεθοδολογία Έρευνας Δείγμα 100 φοιτητές/τριες τμήματος κοινωνικής εργασίας Τ.Ε.Ι. Κρήτης και 100 φοιτητές/τριες τμήματος Κοινωνικής Διοίκησης Δ.Π.Θ. οι οποίοι να είναι ενεργοί και να έχουν ολοκληρώσει το 1ο έτος σπουδών τους. Στο σύνολο 169 φοιτήτριες και 31 φοιτητές Ερευνητικό Εργαλείο Ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου και λίγες ανοιχτού. Τα ερωτηματολόγια δόθηκαν το 2007 στους φοιτητές των αντίστοιχων τμημάτων, ήταν ανώνυμα και η συμπλήρωσή τους έγινε εθελοντικά. Τρόπος Συλλογής Στοιχείων Τα ερωτηματολόγια δόθηκαν το 2007 στους φοιτητές των αντίστοιχων τμημάτων, ήταν ανώνυμα και η συμπλήρωσή τους έγινε εθελοντικά. Με το πρόγραμμα SPSS. Στατιστική Ανάλυση Με το πρόγραμμα SPSS.

Βασικά Ευρήματα Τ.Ε.Ι. Κρήτης Το 90% κορίτσια ηλικίας ετών. Καταγωγή από μεσαία και κατώτερη κοινωνική τάξη. Γονείς κατά κύριο λόγο με χαμηλό επίπεδο εκπαίδευσης. Το 13% είχε επαρκή και το 48% μικρή πληροφόρηση για το επάγγελμα του Κοιν.Λειτουργού. Η πληροφόρηση προήλθε κυρίως από οικογενειακό/φιλικό περιβάλλον και μόνο 25% από Σχ.Επαγ.Προσαν.Δ.Π.Θ. Το 79% κορίτσια ηλικίας ετών. Το 79% κορίτσια ηλικίας ετών. Καταγωγή από μεσαία και χαμηλή κοινωνική τάξη. Καταγωγή από μεσαία και χαμηλή κοινωνική τάξη. Επίπεδο εκπαίδευσης γονέων σχετικά χαμηλό. Επίπεδο εκπαίδευσης γονέων σχετικά χαμηλό. Το 50% είχε επαρκή ενώ το 28% μικρή πληροφόρηση για το επάγγελμα του Κοιν.Λειτουργού. Το 50% είχε επαρκή ενώ το 28% μικρή πληροφόρηση για το επάγγελμα του Κοιν.Λειτουργού. Η πληροφόρηση προήλθε κατά 24% από οικογενειακό/φιλικό περιβάλλον και κατά 38% από Σχ.Επαγ.Προσαν. Η πληροφόρηση προήλθε κατά 24% από οικογενειακό/φιλικό περιβάλλον και κατά 38% από Σχ.Επαγ.Προσαν.

Κριτήρια Συμπλήρωσης Μηχανογραφικού (κατά σειρά προτίμησης) Τ.Ε.Ι. Κρήτης Επαγγελματική Αποκατάσταση. Ενδιαφέρον για το επάγγελμα. Επιθυμία εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Βάσεις Τμημάτων. Τοποθεσία Σχολής. Οικονομική Κατάσταση. Προσδοκίες Γονέων.Δ.Π.Θ. Επαγγελματική Αποκατάσταση Ενδιαφέρον για το επάγγελμα Επιθυμία εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Βάσεις Τμημάτων Οικονομική Κατάσταση. Τοποθεσία Σχολής. Προσδοκίες Γονέων.

Λόγοι Επιθυμίας Αποφοίτησης Τ.Ε.Ι. Κρήτης Το 64% θεώρησε το επάγγελμα του Κοιν.Λειτουργού κατάλληλο ως επιλογή. Οι υπόλοιποι θέλουν απλά ένα Πτυχίο. Το 30% θα άφηνε τη συγκεκριμένη σχολή για κάποια άλλη.Δ.Π.Θ. Το 67% θεώρησε το επάγγελμα του Κοιν.Λειτουργού κατάλληλο ως επιλογή. Το 21% θέλει κυρίως ένα Πτυχίο. Το 51% θα άφηνε τη συγκεκριμένη σχολή για κάποια άλλη.

Σκέψεις για μετά την Αποφοίτηση Τ.Ε.Ι. Κρήτης Το 43% επιθυμεί να εργαστεί ως Κοιν. Λειτουργός. Το 31% επιθυμεί να αποκτήσει κάποιο μεταπτυχιακό τίτλο. Το 24% επιθυμεί να εργαστεί σε οποιοδήποτε επάγγελμα.Δ.Π.Θ. να εργαστεί ων Κοιν. Λειτουργός. Το 42% επιθυμεί να εργαστεί ων Κοιν. Λειτουργός. Το 42% επιθυμεί να αποκτήσει κάποιο μεταπτυχιακό τίτλο. Το 42% επιθυμεί να αποκτήσει κάποιο μεταπτυχιακό τίτλο.

Εργασιακές Αξίες (κατά σειρά προτίμησης) Τ.Ε.Ι. Κρήτης Παροχή Βοήθειας σε Ανθρώπους. Βελτίωση Κοινωνικών Συνθηκών. Ικανοποιητικός Μισθός. Επίκεντρο ο Άνθρωπος. Ικανοποιητικές Συνθήκες Εργασίας. Απόκτηση Δεξιοτήτων. Αυτοεκπλήρωση Μέσω Εργασίας. Εξασφάλιση Μονιμότητας. Παροχή Προαγωγής.Δ.Π.Θ. Ικανοποιητικός Μισθός. Παροχή Βοήθειας σε Ανθρώπους. Βελτίωση Κοινωνικών Συνθηκών. Ικανοποιητικές Συνθήκες Εργασίας. Αυτοεκπλήρωση Μέσω Εργασίας. Αυτοανάπτυξη Μέσω Εργασίας. Εξασφάλιση Μονιμότητας. Επίκεντρο ο Άνθρωπος. Παροχή Προαγωγής.

Σ ας Ε υχαριστώ, Γ ια Τ ην Π ροσοχή Σ ας.