Ευρωπαϊκοί Πολιτισμοί και Λογοτεχνίες Υ.Π. 1461/Β 7/6-2-2009/ΦΕΚ 298/18-2-2009/τ. Β Ευρωπαϊκοί Πολιτισμοί και Λογοτεχνίες Υ.Π. 1461/Β 7/6-2-2009/ΦΕΚ 298/18-2-2009/τ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ Σέρρες, 6/11/2015 ΟΜΙΛΟΣ ΟΥΝΕΣΚΟ ΣΕΡΡΩΝ ΑΝΤΩΝΙΑ ΤΣΑΪΡΑ, ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΕΡΓΩΝ.
Advertisements

CLIL. H ΠΡΟΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΛΙΛ Ο όρος Ενσωματωμένη Εκμάθηση Περιεχομένου και Γλώσσας (CLIL) πρωτοχρησιμοποιήθηκε τo 1994, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών Τ.Ε. ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
Μάθημα: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ, ΟΙΚΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΩΝ Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ Διδάσκουσα: Ρόϊδω Μητούλα, Αν.Καθηγήτρια Χαροκοπείου Πανεπιστημίου.
C.D.A. COLLEGE Διαιτολογία - ECTS 2 Styliana Ioannou Bsc Food Technologist & Nutrition M.B.A Business Administration.
Πτυχιακή Εργασία Σεμινάριο για τελειόφοιτους φοιτητές τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Επίκ. Καθ. Γιώργος Χ. Χριστοφορίδης.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Χρηματοοικονομικοί κανόνες διαχείρισης – Διενέργεια.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΤΡΙΤΗ, 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2011 ΑΘΗΝΑ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ‘ATHENS PARK’ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ/
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα.
ERASMUS+ το Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( ) Λευκωσία, 09 Δεκεμβρίου
ERASMUS INTENSIVE PROGRAM SYNAPS Σύνθεση και ρετροσύνθεση στη χημεία των φυσικών προϊόντων ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ Τμήμα χημείας, σχολή θετικών επιστημών University.
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS + Κύπρος, 13-20/2/2016 ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία δυναμική Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για.
Ημερίδα Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γυμνάσιο19 Νοεμβρίου ο Πειραματικό ‘Σύγχρονες προσεγγίσεις μαθημάτων Νομικών και Πολιτικών Επιστημών’
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
2 ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ/ΩΝ.
ΠΡΑΚΤΙΚH AΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Ενημερωτική συνάντηση στο ΤΕΙ Κρήτης, 15 Δεκεμβρίου 2015 ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Joint Master Degrees Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Σοφία Φούρλαρη 14/12/2015.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΣΜΟΙ
Δομή παρουσίασης Γενική παρουσίαση προγράμματος Erasmus+ Βασική Δράση 1: Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων Αποκεντρωμένη Δράση – Σχέδια Κινητικότητας Βασική.
θεματικεσ μαθηματοσ Είδη επιστημονικών μελετών
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
Joint Master Degrees Γενικές Πληροφορίες
Τμήμα Διεθνών & Δημοσίων Σχέσεων Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Γλωσσολογία επιστήμη της γλώσσας
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2017
Επιμέλεια-παρουσίαση
Κρεολές και πίτζιν γλώσσες
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα  ERASMUS +  Κύπρος, 13-20/2/2016            ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική.
Η ΓΑΛΛΙΑ ERASMUS + ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
YEREVAN COMMUNIQUÉ 18η Διημερίδα Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Β. Ευρωπαϊκά Προγράμματα
ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΓΑΛΛΟΦΩΝΙΑΣ
Τίτλος εργασίας: «Εργαλείο Εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017 Συγχρηματοδοτούμενο από το Πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η γλώσσα, οι διάλεκτοι και η σύζευξή τους
Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός Κεφάλαιο 2ο Η Ευρώπη του Μεσαίωνα
Workshop 1: Αναγνώριση τομεακό πρόγραμμα Erasmus
Erasmus+ KA Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Animal integration in the Educational programme) «ZORO» 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο.
Dissemination & Exploitation Activities
στην Επετειακή Εκδήλωση συμπλήρωσης 30 χρόνων Erasmus,
BIG ISSUES IN SMALL HANDS
Οι σπουδές στο Τμήμα Φαρμακευτικής του Α. Π. Θ. Δ
«ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Αθήνα, 12 Ιουλίου 2011
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Συνοπτική Παρουσίαση
Παρουσίαση κατευθύνσεων Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
Δρ Νίκη Παπαδοπούλου-Παπά
Ευρωπαϊκή κοινωνική πολιτική Πολιτική απασχόλησης
ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού σε ένα Διεθνές Πλαίσιο
Erasmus Το Πρόγραμμα για την Εκπαίδευση, Κατάρτιση, Νεολαία και Αθλητισμό Ανδρούλα Παπαναστασίου Διευθύντρια ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Κινητικοτητα Προσωπικού
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Erasmus+Czech Republic
ERASMUS+2018 ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΟΥΤΤΗΣ
Παρουσίαση Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Ψυχολογίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ευρωπαϊκοί Πολιτισμοί και Λογοτεχνίες Υ.Π. 1461/Β 7/ /ΦΕΚ 298/ /τ. Β Ευρωπαϊκοί Πολιτισμοί και Λογοτεχνίες Υ.Π. 1461/Β 7/ /ΦΕΚ 298/ /τ. Β Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Erasmus Mundus

Το πρόγραμμα προέκυψε από αντίστοιχο που αφορά μόνον τις διδακτορικές σπουδές, το Διδακτορικό Ανωτάτων Ευρωπαϊκών Σπουδών (Δ.Α.Ε.Σ.) [ όπου συμμετέχει το Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ. από το 2002, με άλλα 9 ευρωπαϊκά πανεπιστήμια. Ιστορικό : Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ.

Συμμετοχή : - το Πανεπιστήμιο της Μπολώνια (Ιταλία) ως συντονιστής -το Πανεπιστήμιο της Μυλούζης (Γαλλία) - το Πανεπιστήμιο του Στρασβούργου (Γαλλία) - το Α.Π.Θ. Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ.

Μετά την υπογραφή σύμβασης στην Θεσσαλονίκη, στις 29 Μαρτίου 2012, στο πρόγραμμα εντάχθηκαν και τα πανεπιστήμια:  του Ντακάρ (Σενεγάλη)  της Αλμπέρτα (Καναδάς)  της Βομβάης (Ινδία) Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ.. Μετά την υπογραφή σύμβασης στην Θεσσαλονίκη, στις 29 Μαρτίου 2012, στο πρόγραμμα εντάχθηκαν και τα πανεπιστήμια:  του Ντακάρ (Σενεγάλη)  της Αλμπέρτα (Καναδάς)  της Βομβάης (Ινδία) Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ..

Χαρακτηριστικά: -Συνεργασία και κινητικότητα στις ανθρωπιστικές σπουδές, -Διαρκεί 2 χρόνια (4 εξάμηνα), -Προσφέρει μαθήματα σε 2 ή 3 ευρωπαϊκά πανεπιστήμια, -Σε τρεις τομείς (λογοτεχνίας, ιστορίας του πολιτισμού, επιστημών των γλωσσών), -Σε τέσσερεις γλώσσες (γαλλική, ελληνική, ιταλική, αγγλική), -Συνεργασία και κινητικότητα στις ανθρωπιστικές σπουδές, -Διαρκεί 2 χρόνια (4 εξάμηνα), -Προσφέρει μαθήματα σε 2 ή 3 ευρωπαϊκά πανεπιστήμια, -Σε τρεις τομείς (λογοτεχνίας, ιστορίας του πολιτισμού, επιστημών των γλωσσών), -Σε τέσσερεις γλώσσες (γαλλική, ελληνική, ιταλική, αγγλική), Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ.

-Ο κάθε φοιτητής οφείλει να συγκεντρώσει 120 ECTS (30 δηλαδή ανά εξάμηνο) για την απόκτηση του Δ.Μ.Ε. -Στο τέταρτο εξάμηνο ο φοιτητής υποστηρίζει ενώπιον επιτροπής τη Διπλωματική του εργασία, την οποία συνέταξε σε μία από τις γλώσσες του Προγράμματος, εκτός της μητρικής του. -Ο κάθε φοιτητής οφείλει να συγκεντρώσει 120 ECTS (30 δηλαδή ανά εξάμηνο) για την απόκτηση του Δ.Μ.Ε. -Στο τέταρτο εξάμηνο ο φοιτητής υποστηρίζει ενώπιον επιτροπής τη Διπλωματική του εργασία, την οποία συνέταξε σε μία από τις γλώσσες του Προγράμματος, εκτός της μητρικής του. Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ..

Σκοπός: -Να προσφέρει υψηλού επιπέδου εξειδικευμένα μαθήματα, -Να αναδείξει τη διάσταση της ευρωπαϊκής πολυπολιτισμικότητας, -Να ενθαρρύνει την πολυγλωσσία, -Να τονίσει την ιδιαιτερότητα κάθε ιδρύματος και το εκπαιδευτικό σύστημα κάθε χώρας. -Να προσφέρει υψηλού επιπέδου εξειδικευμένα μαθήματα, -Να αναδείξει τη διάσταση της ευρωπαϊκής πολυπολιτισμικότητας, -Να ενθαρρύνει την πολυγλωσσία, -Να τονίσει την ιδιαιτερότητα κάθε ιδρύματος και το εκπαιδευτικό σύστημα κάθε χώρας. Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ..

Κινητικότητα: Οι φοιτητές οφείλουν : -να μετακινηθούν - στο Γ’ και Δ’ εξάμηνο των Σπουδών τους - σε ένα από τα τέσσερα συνεργαζόμενα ευρωπαϊκά ιδρύματα ή και σε ένα από τις τρίτες χώρες, -να ασχοληθούν μ’ένα ερευνητικό σχέδιο, -να αποκτήσουν ένα διπλό ή πολλαπλό Μ.Δ.Ε. (Μάστερ). Οι φοιτητές οφείλουν : -να μετακινηθούν - στο Γ’ και Δ’ εξάμηνο των Σπουδών τους - σε ένα από τα τέσσερα συνεργαζόμενα ευρωπαϊκά ιδρύματα ή και σε ένα από τις τρίτες χώρες, -να ασχοληθούν μ’ένα ερευνητικό σχέδιο, -να αποκτήσουν ένα διπλό ή πολλαπλό Μ.Δ.Ε. (Μάστερ). Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ.

Στόχος : 1.Πολιτιστική εκπαίδευση: -ενοποίηση μεθοδολογιών, εκπαιδευτικών και ερευνητικών συστημάτων, -διατήρηση της ιδιαιτερότητας κάθε εθνικού εκπαιδευτικού συστήματος, -διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης εικόνας της ευρωπαϊκής παιδείας και του ευρωπαϊκού πολιτισμού, -ανάδειξη του πολυπολιτισμικού χαρακτήρα της Ευρώπης. 1.Πολιτιστική εκπαίδευση: -ενοποίηση μεθοδολογιών, εκπαιδευτικών και ερευνητικών συστημάτων, -διατήρηση της ιδιαιτερότητας κάθε εθνικού εκπαιδευτικού συστήματος, -διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης εικόνας της ευρωπαϊκής παιδείας και του ευρωπαϊκού πολιτισμού, -ανάδειξη του πολυπολιτισμικού χαρακτήρα της Ευρώπης. Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ.

-ενθάρρυνση εκμάθησης άλλων γλωσσών, αφού η αγγλική θεωρείται lingua franca σήμερα, -πρακτική άσκηση της γλώσσας που μαθαίνει ο φοιτητής σε τουλάχιστον δύο χώρες, -ενθάρρυνση εκμάθησης άλλων γλωσσών, αφού η αγγλική θεωρείται lingua franca σήμερα, -πρακτική άσκηση της γλώσσας που μαθαίνει ο φοιτητής σε τουλάχιστον δύο χώρες, 2. Γλωσσική εκπαίδευση: Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ.

3. Δυναμική εκπαίδευση: -κατάρτιση εξειδικευμένων επιστημόνων στις ανθρωπιστικές σπουδές, -συνειδητοποίηση των πολιτισμικών ιδιαιτεροτήτων κάθε χώρας, -απόκτηση πολλαπλών πολιτισμικών εμπειριών. -κατάρτιση εξειδικευμένων επιστημόνων στις ανθρωπιστικές σπουδές, -συνειδητοποίηση των πολιτισμικών ιδιαιτεροτήτων κάθε χώρας, -απόκτηση πολλαπλών πολιτισμικών εμπειριών. Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ.

Επαγγελματικοί διέξοδοι: -στη διδασκαλία της ευρωπαϊκής λογοτεχνίας και του ευρωπαϊκού πολιτισμού στην εκπαίδευση, -ενθάρρυνση για εμβάθυνση μελέτης στις ευρωπαϊκές λογοτεχνίες και πολιτισμούς, -στη διδασκαλία της ευρωπαϊκής λογοτεχνίας και του ευρωπαϊκού πολιτισμού στην εκπαίδευση, -ενθάρρυνση για εμβάθυνση μελέτης στις ευρωπαϊκές λογοτεχνίες και πολιτισμούς, Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ.

- απασχόληση στα ευρωπαϊκά ιδρύματα πολιτισμού ή σε τοπικούς φορείς που ασχολούνται με πολιτιστικά θέματα, - επεξεργασία προγραμμάτων πολιτισμικού περιεχομένου, συμφωνιών ή άλλου τύπου συνεργασιών. Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ.

-χώρος του βιβλίου και της έκδοσης, -μετάφραση, φιλολογική έκδοση & επιμέλεια, -κριτική θεάτρου & της λογοτεχνίας, -ραδιοφωνικές ή τηλεοπτικές εκπομπές πολιτισμού, -διορθώσεις κειμένων, -δημόσιες ή διεθνείς σχέσεις. -χώρος του βιβλίου και της έκδοσης, -μετάφραση, φιλολογική έκδοση & επιμέλεια, -κριτική θεάτρου & της λογοτεχνίας, -ραδιοφωνικές ή τηλεοπτικές εκπομπές πολιτισμού, -διορθώσεις κειμένων, -δημόσιες ή διεθνείς σχέσεις. Απορρόφηση στον ιδιωτικό τομέα : Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ.

 Από το ακαδημαϊκό έτος προτείνουμε στους φοιτητές, μια πρακτική άσκηση δύο εβδομάδων, σε Εταιρείες, Οργανισμούς κρατικούς ή ιδιωτικούς, που το κάθε Πανεπιστήμιο επιλέγει.  Το Α.Π.Θ. επέλεξε να συνεργαστεί με το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και την ΕΡΤ3, και επίκειται συνεργασία με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.  Από το ακαδημαϊκό έτος προτείνουμε στους φοιτητές, μια πρακτική άσκηση δύο εβδομάδων, σε Εταιρείες, Οργανισμούς κρατικούς ή ιδιωτικούς, που το κάθε Πανεπιστήμιο επιλέγει.  Το Α.Π.Θ. επέλεξε να συνεργαστεί με το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και την ΕΡΤ3, και επίκειται συνεργασία με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ..

Πρόγραμμα σπουδών: Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ. Κάθε πανεπιστήμιο παρουσιάζει μια εξειδίκευση στα μαθήματά του. Το Πανεπιστήμιο της Μπολώνια στοχεύει προς μια ευρωπαϊκή λογοτεχνία, αναλύοντας ιστορικά την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής λογοτεχνίας από την Αναγέννηση μέχρι σήμερα. Κάθε πανεπιστήμιο παρουσιάζει μια εξειδίκευση στα μαθήματά του. Το Πανεπιστήμιο της Μπολώνια στοχεύει προς μια ευρωπαϊκή λογοτεχνία, αναλύοντας ιστορικά την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής λογοτεχνίας από την Αναγέννηση μέχρι σήμερα.

Το Πανεπιστήμιο της Μυλούζης με τα μαθήματα που προσφέρει επιδιώκει να μελετήσει τους σταθμούς των ευρωπαϊκών πολιτισμών, εξετάζοντας διαχρονικά το σύμπλεγμα και τη διαλεκτική φύση της ευρωπαϊκής λογοτεχνικής παραγωγής. Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ..

Το Πανεπιστήμιο του Στρασβούργου επικεντρώνει την προσοχή του στις μορφολογίες της ρητορικής και της λογοτεχνίας, αναλύοντας τους ρητορικούς, αφηγηματικούς και διακειμενικούς μηχανισμούς που διέπουν την ευρωπαϊκή λογοτεχνία και τον ευρωπαϊκό πολιτισμό, Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ.

Το Α.Π.Θ. εστιάζει το πρόγραμμα του στην επίδραση και πρόσληψη της παράδοσης στο ευρωπαϊκό πολιτισμικό γίγνεσθαι, εξετάζοντας την πρόσληψη και αφομοίωση αρχαίων, λατινικών, βυζαντινών και μεσαιωνικών κειμένων στο σύγχρονο ευρωπαϊκό πολιτισμό. Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ.

Προϋποθέσεις Εγγραφής: 1.Πανεπιστημιακό πτυχίο με μαθήματα στη Λογοτεχνία, στις Επιστήμες της γλώσσας, στη Φιλολογία, στην Ιστορία, στην Ιστορία της Τέχνης. 2.Καλή γνώση της αγγλικής και πολύ καλή γνώση μιας από τις ακόλουθες : γαλλική, ελληνική, ιταλική. 1.Πανεπιστημιακό πτυχίο με μαθήματα στη Λογοτεχνία, στις Επιστήμες της γλώσσας, στη Φιλολογία, στην Ιστορία, στην Ιστορία της Τέχνης. 2.Καλή γνώση της αγγλικής και πολύ καλή γνώση μιας από τις ακόλουθες : γαλλική, ελληνική, ιταλική. ΕΡγαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ.

Πόροι του Προγράμματος: -Τα δίδακτρα ανέρχονται σε € το εξάμηνο ανά φοιτητή, -Επιχορήγηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, -Χορηγίες διαφόρων οργανισμών, -Υποτροφίες για περιορισμένο αριθμό φοιτητών που προέρχονται από τρίτες χώρες και που παραχωρεί η Ε.Ε.ή άλλα ιδρύματα. -Τα δίδακτρα ανέρχονται σε € το εξάμηνο ανά φοιτητή, -Επιχορήγηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, -Χορηγίες διαφόρων οργανισμών, -Υποτροφίες για περιορισμένο αριθμό φοιτητών που προέρχονται από τρίτες χώρες και που παραχωρεί η Ε.Ε.ή άλλα ιδρύματα. Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ.

Μερικά στατιστικά στοιχεία:  Στα τέσσερα χρόνια που λειτουργεό το Πρόγραμμα επέλεξαν το Α.Π.Θ. 40 φοιτητές από ένα σύνολο 120 φοιτητών. Απ’αυτούς  10 για να φοιτήσουν ένα έτος:  5 για να παρακολουθήσουν το Α’ και Β’εξάμηνο και  5 το Γ’ και το Δ’ εξάμηνο,  11 φοιτητές για να φοιτήσουν μόνον το Γ΄εξάμηνο και  24 μόνον το Δ΄εξάμηνο, προκειμένου να συντάξουν τη Διπλωματική τους εργασία υπό την επίβλεψη Έλληνα καθηγητή. Μερικά στατιστικά στοιχεία:  Στα τέσσερα χρόνια που λειτουργεό το Πρόγραμμα επέλεξαν το Α.Π.Θ. 40 φοιτητές από ένα σύνολο 120 φοιτητών. Απ’αυτούς  10 για να φοιτήσουν ένα έτος:  5 για να παρακολουθήσουν το Α’ και Β’εξάμηνο και  5 το Γ’ και το Δ’ εξάμηνο,  11 φοιτητές για να φοιτήσουν μόνον το Γ΄εξάμηνο και  24 μόνον το Δ΄εξάμηνο, προκειμένου να συντάξουν τη Διπλωματική τους εργασία υπό την επίβλεψη Έλληνα καθηγητή. Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ..

 Οι φοιτητές που επέλεξαν το Α.Π.Θ. προέρχονται από 23 χώρες:  1 από την Αργεντινή,  1 από το Βέλγιο,  1 από το Βιετνάμ,  1 από τη Βοσνία-Ερζεγκοβίνη,  1 από τη Βραζιλία,  1 από τη Γαλλία,  1 από τη Γερμανία,  1 από τη Γεωργία,  1 από τη Γκουατεμάλα,  5 από την Ελλάδα,  Οι φοιτητές που επέλεξαν το Α.Π.Θ. προέρχονται από 23 χώρες:  1 από την Αργεντινή,  1 από το Βέλγιο,  1 από το Βιετνάμ,  1 από τη Βοσνία-Ερζεγκοβίνη,  1 από τη Βραζιλία,  1 από τη Γαλλία,  1 από τη Γερμανία,  1 από τη Γεωργία,  1 από τη Γκουατεμάλα,  5 από την Ελλάδα, Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ..

2 από τις Η.Π.Α., 2 από την Ισπανία, 5 από την Ιταλία, 2 από την Κίνα, 1 από την Κύπρο, 1 από την Κολομβία, 4 από την Ουκρανία, 3 από τη Ρωσία, 1 από τη Σενεγάλη, 2 από τη Σερβία, 1 από τα Σκόπια, 1 από το Σουδάν, 1 από τις Φιλιππίνες. 2 από τις Η.Π.Α., 2 από την Ισπανία, 5 από την Ιταλία, 2 από την Κίνα, 1 από την Κύπρο, 1 από την Κολομβία, 4 από την Ουκρανία, 3 από τη Ρωσία, 1 από τη Σενεγάλη, 2 από τη Σερβία, 1 από τα Σκόπια, 1 από το Σουδάν, 1 από τις Φιλιππίνες. Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ..

Προβλήματα:  Για την απόκτηση άδειας εισόδου και παρομονής,  Με την ελληνική πανεπιστημιακή γραφειοκρατία που αργεί υπερβολικά και δυσχεραίνει την έγκριση κάθε αλλαγής των Μ.Π.Σ.,  Με τη σημερινή κατάσταση πολλών πολιτιστικών φορέων που δεν επιθυμούν να ανοιχθούν στις νέες αντιλήψεις της διεθνούς αγοράς. Προβλήματα:  Για την απόκτηση άδειας εισόδου και παρομονής,  Με την ελληνική πανεπιστημιακή γραφειοκρατία που αργεί υπερβολικά και δυσχεραίνει την έγκριση κάθε αλλαγής των Μ.Π.Σ.,  Με τη σημερινή κατάσταση πολλών πολιτιστικών φορέων που δεν επιθυμούν να ανοιχθούν στις νέες αντιλήψεις της διεθνούς αγοράς. Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ.

Eπικοινωνία: Ιστοσελίδα: Tμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ. Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Τ.Θ Θεσσαλονίκη Τηλ: Φαξ: Η/Δ: Ιστοσελίδα: Tμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ. Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Τ.Θ Θεσσαλονίκη Τηλ: Φαξ: Η/Δ: Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας Α.Π.Θ..