Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/17-9-13 και τη συνέντευξη που.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ένας δρόμος μια ιστορία
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Δομή Παρουσίασης Εισαγωγή Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Αρχαιεσ ελληνικεσ εφευρεσεισ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Πολιτισμική Διαμεσολάβηση στο Σχολικό Πλαίσιο
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project: Εθισμός στο Internet
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Οι Δροσουλίτες της Κρήτης!
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Εργασία στο Project.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο

Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που έδωσε ο Διευθυντής του ΓΕΛ Ξυλοκάστρου

Α’ Λυκείου 35 ώρες μαθήματος συνολικά εβδομαδιαίως 2 ώρες μαθήματος εβδομαδιαίως με 1 μάθημα επιλογής ανάμεσα σε 4 33 ώρες μαθήματος εβδομαδιαίως με 9 μαθήματα κοινά για όλους

Τα κοινά μαθήματα Ελληνική Γ λώσσα (9 ώρες) -Αρχαία Ελληνική Γ λώσσα και Γ ραμματεία (5 ώρες) -Νέα Ελληνική Γ λώσσα (2 ώρες) -Λογοτεχνία (2 ώρες) Μαθηματικά (5 ώρες) -Άλγεβρα (3 ώρες) -Γεωμετρία (2 ώρες) Φυσικές επιστήμες (6 ώρες) -Φυσική (2 ώρες) -Χημεία (2 ώρες) -Βιολογία (2 ώρες)

Τα κοινά μαθήματα Πολιτική παιδεία (2 ώρες) -Οικονομία -Πολιτικοί Θ εσμοί και Αρχές Δ ικαίου ( 1 από τα 3 ) -Κοινωνιολογία Θρησκευτικά (2 ώρες) Ερευνητική εργασία / project (2 ώρες) Ξένη γλώσσα (2 ώρες) Φυσική αγωγή (2 ώρες) Ιστορία (2 ώρες)

Τα μαθήματα επιλογής Αρχές Π ληροφορικής Γεωλογία και Δ ιαχείριση Φ υσικών Π όρων Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Κ όσμος Καλλιτεχνική Π αιδεία

Β’ Λυκείου 35 ώρες συνολικά εβδομαδιαίως 30 ώρες μαθήματος γενικής παιδείας συνολικά εβδομαδιαίως 5 ώρες μαθήματος ομάδων προσανατολισμού εβδαμαδιαίως

Γενικής παιδείας 1 Ελληνική Γ λώσσα (6 ώρες) -Αρχαία Ελληνική Γ λώσσα και Γ ραμματεία (2 ώρες) -Νέα Ελληνική Γ λώσσα (2 ώρες) -Λογοτεχνία (2 ώρες) Μαθηματικά (5 ώρες) -Άλγεβρα (3 ώρες) -Γεωμετρία (2 ώρες) Φυσικές επιστήμες (6 ώρες) -Φυσική (2 ώρες) -Χημεία (2 ώρες) -Βιολογία (2 ώρες)

Γενικής παιδείας 2 Εισαγωγή στις Αρχές της Ε πιστήμης των Η/Υ (1 ώρα) Ιστορία (2 ώρες) Φιλοσοφία (2 ώρες) Πολιτική Π αιδεία (2 ώρες) Θρησκευτικά (2 ώρες) Ερευνητική Ε ργασία/ project (1 ώρα) Ξένη Γ λώσσα (2 ώρες) Φυσική Α γωγή ( 1 ώρα)

Ομάδες Π ροσανατολισμού Ανθρωπιστικών σπουδών -Αρχαία Ελληνική Γ λώσσα και Γ ραμματεία (3 ώρες) -Βασικές Α ρχές Κ οινωνικών Ε πιστημών ( Κ οινωνιολογία, Ο ικονομική Ε πιστήμη) (2 ώρες) Θετικών σπουδών -Φυσική (3 ώρες) -Μαθηματικά (2 ώρες)

Γ’ Λυκείου 34 ώρες συνολικά εβδομαδιαίως 14 ώρες μαθήματος συνολικά εβδομαδιαίως γενικής παιδείας 20 ώρες μαθήματος συνολικά εβδομαδιαίως ομάδων προσανατολισμού

Γενικής παιδείας Νέα Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία -Νέα Ελληνική Γ λώσσα (4 ώρες) -Λογοτεχνία (2 ώρες) Εισαγωγή στις Αρχές τις Επιστήμης των Η/Υ (2 ώρες) Ιστορία (2 ώρες) Θρησκευτικά (1 ώρα) Ξένη Γλώσσα (2 ώρες) Φυσική Αγωγή (1 ώρα)

Ομάδες Π ροσανατολισμού Ανθρωπιστικών σπουδών -Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (10 ώρες) -Λατινικά (4 ώρες) -Ιστορία (6 ώρες) Ομάδα θετικών -Φυσική (6 ώρες) -Μαθηματικά (8 ώρες)/ Βιολογία (8 ώρες) για τις Επιστήμες Υγείας -Χημεία (6 ώρες)

Ομάδες προσανατολισμού Ομάδες των Οικονομικών – Πολιτικών – Κοινωνικών και Παιδαγωγικών Σ πουδών -Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής (8 ώρες) -Αρχές Οικονομικής Επιστήμης (6 ώρες) ενώ όσοι επιλέγουν Παιδαγωγικά τμήματα : Αρχές Φυσικών Επιστημών (6 ώρες) - Στοιχεία Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών ( 6 ώρες) ενώ όσοι επιλέγουν Παιδαγωγικά τμήματα : Ιστορία (6 ώρες)

Στο τέλος της Α’ & Β’ Λυκείου Οι γραπτές προαγωγικές εξετάσεις διεξάγονται ενδοσχολικά και περιλαμβάνουν όλα τα διδασκόμενα μαθήματα εκτός των μαθημάτων Ερευνητικής Εργασίας και της Φυσικής Αγωγής με κοινά θέματα για όλα τα τμήματα του σχολείου που ορίζονται ως εξής α) κατά ποσοστό 50% με κλήρωση από την τράπεζα θεμάτων. Β) κατά ποσοστό 50% από τον διδάσκοντα. Τα γραπτά διορθώνονται από τον οικείο διδάσκοντα.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή του μαθητή αποτελεί α) η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του (10) β) Μ.Ο προφορικής και γραπτής βαθμολογίας κατά διακριτό γνωστικό αντικείμενο των μαθημάτων : Ελληνικής Γλώσσας και Μαθηματικών τουλάχιστον (10) και μαθήματα προσανατολισμού για την Β’ Λυκείου τουλάχιστον (8) σε καθένα από τα υπόλοιπα μαθήματα

Όταν ο μαθητής δεν πληροί τις προϋποθέσεις α’ και β’ επαναλαμβάνει τη φοίτηση ενώ όταν δεν πληροί την προϋπόθεση β’ κατά διακριτό ή διακριτά γνωστικά αντικείμενα μαθημάτων ή στα υπόλοιπα μαθήματα παραπέμπεται σε επανεξέταση, σε αυτό ή σε αυτά και προάγεται ή επαναλαμβάνει την φοίτηση κατά τα οριζόμενα και άνω.

Στο τέλος της Γ’ Λυκείου Οι γραπτές απολυτήριες εξετάσεις στη Γ’ τάξη του Γενικού Λυκείου διεξάγονται ενδοσχολικά και περιλαμβάνουν τα μαθήματα:  Νέας Ελληνικής Γλώσσας  Λογοτεχνίας  Ε ισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ  Θρησκευτικών  Ιστορίας  Ξένης Γλώσσας  και 3 από τα μαθήματα της επιλεχθείσας ομάδας προσανατολισμού

Οι γραπτές προαγωγικές εξετάσεις διεξάγονται ενδοσχολικά και περιλαμβάνουν όλα τα διδασκόμενα μαθήματα με κοινά θέματα για όλα τα τμήματα του σχολείου που ορίζονται ως εξής α) κατά ποσοστό 50% με κλήρωση από την τράπεζα θεμάτων. Β) κατά ποσοστό 50% από τον διδάσκοντα. Τα γραπτά διορθώνονται από τον οικείο διδάσκοντα. Τα μαθήματα της Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας με διακριτά διδακτέα αντικείμενα κλάδους τη Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία εξετάζεται ως ενιαίο γνωστικό αντικείμενο με αναλογία 60% Ελληνικής Γλώσσας και 40 % Λογοτεχνία.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή του μαθητή αποτελεί α) η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του (10) β) Μ.Ο προφορικής και γραπτής βαθμολογίας κατά διακριτό γνωστικό αντικείμενο των μαθημάτων : Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας και καθενός από τα μαθήματα της επιλεγείσας Ομάδας Προσανατολισμού τουλάχιστον (10) και μαθήματα προσανατολισμού για την Β’ Λυκείου τουλάχιστον (8) σε καθένα από τα υπόλοιπα μαθήματα

Οι μαθητές της Γ’ Τάξης με την έναρξη του σχολικού έτους και όχι αργότερα της 20ής Σεπτεμβρίου επιβεβαιώνουν οριστικά την Αρχική Δήλωση Ομάδας Μαθημάτων Προσανατολισμού, που έχουν υποβάλει στη σχολική τους μονάδα προ της λήξης του προηγούμενου διδακτικού έτους. Έκαστος μαθητής επιλέγει μια Ομάδα Μαθημάτων Προσανατολισμού και Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης υποχρεωτικά που αντιστοιχεί σε συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο Σχολών και Τμημάτων Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης στις οποίες επιθυμ εί την εισαγωγή του.

Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού και Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ & ΝΟΜΙΚΕΣ ΘΕΤΙΚΕΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ 1 Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία 2 Αρχαία Ελληνική & Γραμματεία Μαθηματικά Βιολογία Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής 3 Ιστορία Φυσική Αρχές Οικονομικής Επιστήμης Ιστορία 4 Λατινικά Χημεία Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών Αρχές Φυσικών Επιστημών

Για τον Βαθμό Προαγωγής Απόλυσης Για τ ο Β αθμό Π ροαγωγή ς Απόλυσης της Α΄, Β΄, Γ΄ προσμετρώνται ο ι «προαγωγικ οί » βαθμ οί της Α΄ λυκείου που πολλαπλασιάζεται με συντελεστή 0,4, της Β΄ με συντελεστή 0,7 και ο «απολυτήριος» βαθμός της Γ΄ τάξης που πολλαπλασιάζεται με συντελεστή 0,9. Το άθροισμα των τριών διαιρούμενο δια δύο αποτελεί τον Β.Π.Α.. Το εν λόγω πηλίκο (και μέχρι του τρίτου δεκαδικού) λογίζεται ως πέμπτος βαθμός για την εισαγωγή του μαθητή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Ειδικά Μαθήματα Για την άσκηση των υποψηφίων προκειμένου να εισα χθούν σε σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που απαιτείται και εξέταση σε «ειδικά μαθήματα» δύνανται να λειτουργούν σε επίπεδο διεύθυνσης Δ.Ε. και σε ώρες εκτός πρωινής λειτουργίας των σχολείων «Τμήματα ενίσχυσης» στο ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο, στα ισπανικά και στα ιταλικά. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ρυθμίζονται τα ωρολόγια και αναλυτικά προγράμματα, θέματα οργάνωσης και λειτουργίας των «Τμημάτων ενίσχυσης», καθώς και κάθε αναγκαία ρύθμιση εφαρμογής.

Κάποιες χρήσιμες πληροφορίες Απουσίες στο Λύκειο: Επιτρέπονται 64 δικαιολογημένες και 50 αδικαιολόγητες, σύνολο 114. Οι γονείς δικαιολογούν μέχρι 10 μέρες, όχι παραπάνω από δύο συνεχόμενες μέρες. Το δικαιολογητικό παραδίδεται από τον κηδεμόνα στο σχολείο το πολύ 10 μέρες μετά την απουσία. Απαγορεύονται οι αδικαιολόγητες μεμονωμένες απουσίες. Μετεγγραφές: Από ΓΕΛ σε ΕΠΑΛ και αντίστροφα μέχρι 15 Οκτωβρίου Κάπνισμα και κινητά: Και τα δύο απαγορεύονται στο χώρο του σχολείου

Κάποιες παρατηρήσεις  Παρατηρείται ότι σύμφωνα με το νέο νόμο οι πανελλήνιες εξετάσεις δίνονται μετά την απόλυση των μαθητών της Γ’ τάξης  Οι μαθητές στην Γ’ τάξη επιλέγουν μια ομάδα προσανατολισμού και ένα επιστημονικό πεδίο  Τα μαθήματα βαρύτητας είναι μόνον ένα.

Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Παπασταμόπουλο, Διευθυντή του ΓΕΛ Ξυλοκάστρου, για την ενημέρωση που μας έκανε

Τη συνέντευξη πήραν οι μαθήτριες Έρικα Χαλαστάνη, Γ3 Σάννυ Φλέσσα, Γ3 Νικολέτα Τσαχτίδη, Γ3 Την παρουσίαση επιμελήθηκε η μαθήτρια Νικολέτα Τσαχτίδη, Γ3 Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σοφία Γ. Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου Σχολικό έτος