ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Υπεύθυνος μαθήματος: Αμούτζας Κ. Επίκουρος Καθηγητής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
Advertisements

Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ 2013/2014
16ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Ε.Γ.Β.Ε ΑΠΡΙΛΙΟΥ
Μια πόλη για τους πεζούς
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Έρευνα της ΣΤ’2 τάξης με θέμα «Ατυχήματα στο χώρο του σχολείου»
Το Φάσμα των Αθλητικών Κακώσεων του Ώμου στα Χειμερινά Αθλήματα
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Πώς να αποφύγουμε τα τροχαία ατυχήματα στη ζωή μας!
ΝΟΣΟΣ PARKINSON Εργασία: Άννα Μ..
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν παγκόσμιο σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας. Στη χώρα μας, δυστυχώς, οι θάνατοι από τροχαία είναι σχεδόν διπλάσιοι.
Το σκι ή χιονοδρομία είναι ένα χειμερινό άθλημα.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Συμπεριφορά
Ζ. Καλαϊτζή Θέμα: Πρόληψη Ατυχημάτων Και Πρώτες βοήθειες
Άσκηση και Διατροφή. Η άσκηση ωφελεί κάνει όμορφο κορμί Αρκεί να σκεφτείς τα θαύματα που κάνει για σένα : Βοηθά στην ανάπτυξη του μυοσκελετικού συστήματος:φτιάχνει.
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες- ΣΚΙ
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Μηνίσκοι του γόνατος και οι λειτουργίες τους ΠΗΔΟΥΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Κινητά Τηλέφωνα -Ασφάλεια-
TA XIONOΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΖΥΤΗΣΗΣ ΣΤΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΟΡΕΙΝΩΝ.
Υπεύθυνη καθηγήτρια Ιντζιάδου Γεωργία Τμήμα Α project 4
Κατάγματα και αποκατάσταση
Τι είναι η Κατανομή (Distribution)
Θερμική άνεση και παραγωγικότητα Βάβαλος Πασχάλης Διδ. Καθηγητής: Νικολάου Ιωάννης ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Τομέας: «Περιβαλλοντική Μηχανική και Επιστήμη»
Ομιλείτε Ελληνικά; Παιχνίδια που αναδεικνύουν τον πλούτο και την ομορφιά της ελληνικής γλώσσας Ενότητα 10 - Ατυχήματα.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΟΜΙΧΛΗ ΒΡΕΓΜΕΝΟΙ ΔΡΟΜΟΙ. Η ΟΜΙΧΛΗ Όταν οι οδηγοί πλησιάζουν περιοχές με πιθανότητα εμφάνισης ομίχλης, θα συναντήσουν την πρώτη.
Πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων Το 1896 καταγράφηκε ο πρώτος θάνατος λόγω οδικού δυστυχήματος. Κατά τη διερεύνηση του δυστυχήματος, ο ιατροδικαστής είχε τότε.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Προπονητική ποδοσφαίρου
ΓΟΝΑΤΟ Μεγαλύτερη άρθρωση Σύνθετη άρθρωση
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
Υγιεινή & Ασφάλεια Εργασίας ΚΕΚ-ΕΛΤΑ Δεκέμβριος 2013.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Λεωφορείο χωρίς οδηγο- Τεχνολογία Λεωφορείου Είμαστε οι : Κατσικάρη Αθανασία Παπαποστόλου Ξένια Καντζούρα Κατερίνα Γκαραγκούνη Έλενα.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ Ρομποτής Δ. Νικόλαος Επιβλέπουσα : Ε. Βλαχογιάννη, Επίκουρος.
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ 1ο ΚΑΚΩΣΕΙΣ – ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Υπεύθυνος μαθήματος: Αμούτζας Κ. Επίκουρος Καθηγητής
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
Σήκω ψυχή μου, δώσε ρεύμα… Διονύσης Σαββόπουλος
Πρώτες βοήθειες στη χιονοδρομία
Διοικητική Πρακτική 3ο μάθημα
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΠΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Η κατανομή του πληθυσμού της Γης
ΕΞΑΡΘΡΗΜΑΤΑ ΙΣΧΙΟΥ ΠΑΥΛΟΣ Γ. ΚΑΤΩΝΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
Αντιμετώπιση επιληπτικής κρίσης Mια επιληπτική κρίση είναι ένα παροδικό επεισόδιο νευρολογικής δυσλειτουργίας που οφείλεται στην ανάπτυξη ανώμαλης ηλεκτρικής.
Ανάλυση της τεχνικής στο
Μυϊκή κράμπα (muscle cramp)
Αυτές οι μηχανές λειτουργούν πάντα;
15 «χρυσοί κανόνες» στο τραπέζι
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Υπεύθυνος μαθήματος: Αμούτζας Κ. Επίκουρος Καθηγητής

 Σήμερα υπολογίζετε ότι παγκοσμίως χιονοδρομούν περισσότεροι από skiers και snowboarders.  Η συχνότητα τραυματισμών στο αλπικό σκι κυμαίνεται παγκοσμίως από 1.7 έως 4.1 τραυματισμούς ανά 1000 χιονοδρομο-ημέρες. Περίπου το ένα τρίτο όλων τραυματισμών αφορούν το γόνατο. Συνήθως, γίνονται κακώσεις στον έσω πλάγιο σύνδεσμο (MCL=Medial Collateral Ligament), στον πρόσθιο χιαστό σύνδεσμο (ACL=Anterior Cruciate Ligament), τους μηνίσκους ή οποιονδήποτε συνδυασμό τους.

Περίπου 22% των τραυματισμένων skier ήταν κάτω των 16 ετών, ενώ 17% ήταν άνω των 40. Δηλαδή οι ακραίες ηλικιακές ομάδες στο Ski είναι επιρρεπείς σε τραυματισμούς.

Σε μελέτη που έγινε στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, βρέθηκε ότι το σχεδόν το 60% των τραυματισμένων Skier και το 80% των τραυματισμένων Snowboarder που ζήτησαν ιατρική βοήθεια ήταν άνδρες.

Για τους Skier η σημαντικότερη αιτία (15%) είναι η σύγκρουση με άλλο χιονοδρόμο (skier ή snowboarder) και η απώλεια ισορροπίας, ενώ ένας στους πέντε τραυματισμούς (23,5%) στο Snowboard οφείλεται σε άλμα!

Οι περισσότεροι τραυματισμοί γίνονται τα Σαββατοκύριακα. Δηλαδή ανάλογα με τις προσελεύσεις στο Κέντρο αυξάνονται και οι τραυματισμοί. Συνεπώς, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή από τους χιονοδρόμους τις ημέρες με συνωστισμό.

 Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν σε εκείνους που χιονοδρόμουν 1-3 έτη, αλλά υπάρχει ένα ποσοστό περίπου 6% που τραυματίζονται κατά την πρώτη μέρα της χιονοδρομίας.

Σεβασμός προς τους άλλους: Πρέπει να συμπεριφερόμαστε με τέτοιο τρόπο ώστε να μην ενοχλούμε η φέρνουμε σε κίνδυνο τους άλλους. Ελέγχουμε την ταχύτητα μας: Προσαρμόζουμε την ταχύτητα μας ανάλογα με τις δυνατότητες μας, τις εκάστοτε συνθήκες χιονιού, καιρού και ανάλογα την κίνηση που έχει η πίστα

Επιλογή κατεύθυνσης : Ο skier-snowboarder που είναι μπροστά μας έχει πάντα προτεραιότητα. Πρέπει να διαλέξουμε την πορεία μας έτσι ώστε να μην βάλουμε σε κίνδυνο τον προπορευόμενο. Προσπεράσεις: Μπορούμε να προσπεράσουμε άλλους skier-snowboarders από όποια μεριά θέλουμε αλλά αφήνοντας τους αρκετό χώρο ώστε να έχουν την άνεση να κινηθούν χωρίς πρόβλημα.

Είσοδος στην πίστα, ξεκίνημα: Όταν εισερχόμαστε σε μια ασφαλισμένη πίστα ή ξεκινάμε μετά από μια στάση, ελέγχουμε προς όλες τις κατευθύνσεις, και κινούμαστε έτσι ώστε να μην κινδυνέψουμε να συγκρουστούμε με κάποιον επερχόμενο skier-snowboarder. Σταμάτημα στην πίστα: Πρέπει να αποφεύγουμε να σταματάμε η να περπατάμε σε σημεία που είναι απότομα και η ορατότητα είναι περιορισμένη, εκτός κι αν είναι απαραίτητο. Σε περίπτωση πτώσης σε τέτοιο σημείο, θα πρέπει να κινηθούμε αμέσως προς την άκρη της πίστας.

Περπατώντας στην πίστα: Όταν κινούμαστε με τα πόδια θα πρέπει να ήμαστε πάντα στην άκρη της πίστας. Σεβασμός στα σήματα: Πρέπει να σεβόμαστε τα σήματα που βρίσκονται στις πίστες. Βοήθεια: Σε περίπτωση ατυχήματος καλούμαστε όλοι να βοηθήσουμε. Ανταλλαγή στοιχείων: Σε περίπτωση που έχουμε αναμιχθεί σε κάποιο ατύχημα είτε ευθυνόμαστε είτε όχι, δίνουμε τα στοιχεία μας στους υπεύθυνους του χιονοδρομικού.