Τριτοβάθμια εκπαίδευση Σ. Ηλιάδου-Τάχου
Επιτροπή Keeling (2006) Δημοσιεύει κείμενα για τις προκλήσεις με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπη η εκπαίδευση Διλήμματα: Διατήρηση της κρατικής χρηματοδότησης ή ενίσχυση των ιδιωτικών πιστώσεων με τον φόβο του περιορισμού της αυτονομίας από εξωγενείς παράγοντες Επαγγελματική κατάρτιση ή έμφαση στη μορφωτική αποστολή
Η απομάκρυσνη από τον Wan Humboldt To Πανεπιστήμιο θέτει πραγματιστικά κριτήρια στον τρόπο οργάνωσής του Απομακρύνεται από τις ιδεαλιστικές καταβολές του Ανταποκρίνεται στην οικονομική παγκοσμιοποίηση και τις προκλήσεις της. Εγκαθιδρύονται δεσμοί μεταξύ πανεπιστημιακών και οικονομικών φορέων
Οι καίριες προκλήσεις των ΑΕΙ Η διασφάλιση της ποιότητας Η εξασφάλιση της χρηματοδότησης Η βελτίωση του τρόπου διοίκησης Σε τι υστερούν τα ευρ. ΑΕΙ Α. Στην πρωτότυπη βασική και εφαρμοσμ΄νη έρευνα Στο ποσοτό πτυχιούχων Στην προσέλκυση ξένων φοιτητών Στη χρηματοδότηση προγραμμάτων Στην ποιότητα σπουδών
Ασυμμετρία σε σχέση με την παγκόσμια μετακίνηση φοιτητικού πληθυσμού Η ανταγωνιστική προσέλκυση, η αύξηση των εξ αποστάσεως σεμιναρίων, η ίδρυση σχολών από πολυεθνικές, η δικτυακή συνεργασία κορυφαίων πανεπιστημίων ώθησαν τον ΠΟΕμπορίου να απελευθερώσει τις υπηρεσίες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Μέτρα Η αύξηση της ευελιξίας των προγραμμάτων Εξατομικευμένες διαδρομές μάθησης Δημιουργία κέντρων αριστείας Αναγνώριση των πτυχίων μέσα από ευρ. σύστημα μεταφοράς και συσσώρευσης διδακτικών μονάδων. Προϋπόθεση Η εφαρμογή εσωτερικών κοινών δεικτών ποιότητας