ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΟΡΩΝ ΧΡΗΣΗ ΠΟΡΩΝ ΧΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Advertisements

Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Μποχρίνη Σταυρούλα ΑΜ:3173 Σταθόπουλος Αναστάσιος ΑΜ:3220.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης
Η Δομή Επανάληψης οι 3 Δομές Επανάληψης ή αλλιώς οι τρεις σωματοφύλακες… Η παρουσίαση της εντολής Μέχρις_ότου είναι από την εισήγηση των κ. Σ. Δουκάκη.
Δομές Δεδομένων 1 Θέματα Απόδοσης. Δομές Δεδομένων 2 Οργανώνοντας τα Δεδομένα  Η επιλογή της δομής δεδομένων και του αλγορίθμου επηρεάζουν το χρόνο εκτέλεσης.
1 Αδιέξοδα Μοντέλο συστήματος Χαρακτηρισμός αδιεξόδου Μέθοδοι διαχείρισης αδιεξόδων Πρόληψη Αποφυγή Ανίχνευση.
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
1 Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 7 η Διαχείριση Πόρων.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο) Ενότητα 5: Αναθέσεις σε πόρους Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, T.E.I.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Κλεάνθης Συρακούλης ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ (Υ103)
© Ανδρέας Νεάρχου Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 1 Διοίκηση Λειτουργιών Ενότητα 7: Διοίκηση Έργων IV (Project Management) Ανδρέας Νεάρχου.
1 Έλεγχος και τα μέσα ελέγχου. 2 Θέματα που αναλύονται Η αναγκαιότητα του ελέγχου Τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού ελέγχου. Η διαδικασία του ελέγχου.
Μεθοδολογίες και εργαλεία διαχείρισης έργων πληροφορικής) 2 ο Κεφάλαιο.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
ΜΑΘΗΜΑ 3 Ο ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (εργαστήριο) ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΕΤΟΣ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ.
Critical Chain Project Management Κάστωρ Αντώνης.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
1 ΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Μηχανογράφηση υπηρεσιών καταστημάτων Self-Video TMHMA ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τ.Ε.Ι. ΣΕΡΡΩΝ.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο) Ενότητα 1: Εισαγωγή Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, T.E.I. Θεσσαλίας.
1 Εργαστήριο Διαχείρισης Έργων MS Project Ρύθμιση λεπτομερειών για πόρους και αντιστοιχίσεις Υπεραπασχόληση πόρων και εξισορρόπηση Νίκος Μαστρογιάννης.
Εργαστήριο Διαχείρισης Έργων (MS Project) Εργασία με το Κόστος Χρονοπρογραμματισμός Εργασιών Βάσει της Επίδρασης των Πόρων Νίκος Μαστρογιάννης Διδάκτορας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΈΡΓΩΝ
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Εισαγωγή στο λογισμικό & αρχική περιήγηση
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΈΡΓΩΝ
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
Διαχειριση εργου μεσω κρισιμησ αλυσιδασ (;)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Φοιτητής: Γκούλης Ευάγγελος ΑΕΜ: 3342
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ
ΧΠΕ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2ο Κατανόηση του έργου ΝΕΟΛΑΙΑ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
οι 3 Δομές Επανάληψης ή αλλιώς οι τρεις σωματοφύλακες…
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Case 01: Προγραμματισμός Αγροτικής Παραγωγής «AGRO» ΣΕΝΑΡΙΟ
Από τη Δομή Ακολουθίας στις Δομές Επανάληψης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ 10/12/2015
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΟΡΩΝ ΧΡΗΣΗ ΠΟΡΩΝ ΧΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Τι πρέπει να έχουμε περάσει ήδη… Αλληλουχίες Περιορισμούς Διακοπές / Αργίες - Ημερολόγιο Θυμόμαστε ότι: διάρκεια=εργασία/πλήθος πόρων

Αλληλουχίες

Περιορισμοί

Διακοπές / Αργίες - Ημερολόγιο Έργο / Ιδιότητες / Αλλαγή χρόνου εργασίας

Θυμόμαστε ότι … Διάρκεια ο πραγματικός χρόνος μέχρι την ολοκλήρωση της δραστηριότητας Εργασία η προσπάθεια (σε εργατοώρες) που απαιτείται σε μια περίοδο χρόνο για την ολοκλήρωση της εργασίας. Πλήθος πόρων οι διαθέσιμοι πόροι στους οποίους ανατίθεται η υλοποίηση της δραστηριότητας.

Παράδειγμα Τρεις εργάτες εργάζονται 2 ημέρες για μια δραστηριότητα, δίνοντας 8 εργατοώρες ανά ημέρα, η εργασία (work) που βάζει κάθε πόρος είναι 16 ώρες: (2 days * 8 hours). Η συνολική προσπάθεια που δίνουν οι πόροι είναι 24 ώρες ανά ημέρα: (3 painters * 8 hours). Η συνολική εργασία (total work) που απαιτεί η δραστηριότητα είναι 48 ώρες: (2 d*8 h*3 r). Η διάρκεια (duration) είναι 2 ημέρες:48h/(3r*8h).

Το πρόβλημα Η εταιρία σας ανέλαβε την υλοποίηση ενός έργου, το οποίο για την ολοκλήρωση του απαιτεί την υλοποίηση 7 επιμέρους δραστηριοτήτων. Οι σχέσεις μεταξύ των δραστηριοτήτων, η διάρκεια (σε ημέρες) κάθε μιας καθώς και ο αριθμός των εργατών που απαιτεί η κάθε δραστηριότητα δίνονται στον πίνακα που ακολουθεί. Αν υποθέσουμε ότι υπάρχουν διαθέσιμοι 6 εργάτες για πλήρη απασχόληση στο έργο, ΤΑ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ: νομίζετε ότι μπορεί να υλοποιηθεί το έργο χωρίς παράταση της διάρκειάς του; Αν όχι, πόσο πρέπει να παραταθεί το έργο;

Πίνακας δραστηριοτήτων ΔραστηριότηταΠροαπαιτ.ΔιάρκειαΠόροι

Βήμα 1: Εισάγουμε τα δεδομένα Ελέγχουμε Έργο/ Ιδιότητες/ Πληροφορίες έργου για την ημέρα έναρξης του έργου. Τοποθετούμε το Πόρος/ Επίπεδο/ Επιλογές ισοστάθμισης στο Μη αυτόματο Εισάγουμε τα δεδομένα, αγνοώντας προς το παρόν τους πόρους. Το αποτέλεσμα είναι:

Βήμα 2: Δουλεύοντας με πόρους Επιλέγουμε Εργασία/ Προβολή/ Φύλλο πόρων Εφόσον δεν υπάρχει διάκριση μεταξύ των πόρων μπορούμε να τους εισάγουμε ως έναν πόρο με διαθεσιμότητα 6 μονάδων. Το αποτέλεσμα είναι:

Κάνουμε αναθέσεις (allocation) Η ανάγκη σε πόρους Ο πόρος Η δραστηριότητα

Επαρκούν οι πόροι;;;;

Χρήση πόρων – Χρήση εργασιών Χρήση πόρων Απαντάει στο ερώτημα “Σε ποιες δραστηριότητες αφιερώνουν και πόση εργασία οι πόροι σε δεδομένη μονάδα χρόνου” Χρήση εργασιών Απαντάει στο ερώτημα “Ποια δραστηριότητα καταναλώνει και πόση εργασία κάθε πόρου σε δεδομένη μονάδα χρόνου”

Επιλέγουμε γράφημα Gantt Επιλέγουμε Προβολή/ Διαίρεση προβολής/ Λεπτομέρειες Έχοντας επιλεγμένο το κάτω παράθυρο, επιλέγουμε Εργασία/ Προβολή/ Γράφημα πόρων