1 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ Εμμ. Κ. Κονδύλης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς 2013.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
Advertisements

Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #4: Core Competencies, Core Processes, Balanced Scorecard and 6Sigma Διδάσκων: Αγγελική Πουλυμενάκου.
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
ΝΕΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ Ν: 4067/2012 Εισήγηση 2 ΜΑΡΑ ΣΟΦΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Ο Συνεργάτης Σας Στην Αποτελεσματικότητα Σύντομη Εταιρική Παρουσίαση.
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Απόκτηση, Υλοποίηση και Χρήση Συστημάτων ΤΠΕ, Επιλογή αναδόχου και διαχείριση αλλαγών.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Εργαστήριο : Δασοκομίας και Δασικής.
Το νέο ευρωπαϊκό ρυθμιστικό πλαίσιο για τα στεγαστικά δάνεια και οι αλλαγές που θα επιφέρει στο ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο Μάρτιος 2016 Χριστίνα Λιβαδά.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Ελεγκτικό Συνέδριο Προγραμματικές συμβάσεις Δήμων. Επίκαιρα νομολογιακά ζητήματα. Π. Παππίδας Πάρεδρος ΕλΣ Πάρεδρος ΕλΣ Διημερίδα ΚΕΔΕ Αθήνα, 14 και
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή 1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον Δημόσιο και Ευρύτερο Δημόσιο Τομέα.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2016.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Η μαντινάδα είναι ένα ξεχωριστό ποιητικό είδος, ιδιαίτερα γνωστό στην Κρήτη αλλά και σε άλλες ελληνικές περιοχές κυρίως του νησιωτικού χώρου.
Μεταναστευτικό και Προσφυγικό ζήτημα Η κατάσταση σήμερα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΑΝΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΧΙΖΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εμπορική Ιδιότητα Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Διοικητική Πρακτική 2 ο μάθημα Μαρία Μπατσικούρα.
Ηγέτες της Αναπηρίας του Αύριο
Επανασχεδιασμός Επιχειρηματικών Διαδικασιών
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Αναδοχή & σχεδιασμός ελέγχου
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
Σύστημα εσωτερικών δικλίδων
Καλώς Ορίσατε στο CERN Το Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Κέντρο Σωματιδιακής Φυσικής CERN - Σήμερα και στο Μέλλον... Ευάγγελος ΓΑΖΗΣ Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Στρατηγικός προγραμματισμός
Νεοελληνική μεταπολεμική ποίηση: α΄ και β΄ μεταπολεμική γενιά ΕΥ, VIII
Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οδηγίες διατροφής για Παιδιά
Καλώς Ορίσατε στο CERN Το Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Κέντρο Σωματιδιακής Φυσικής CERN - Σήμερα και στο Μέλλον... Ευάγγελος ΓΑΖΗΣ Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
A΄Τετράμηνο Η ιστορια του κινηματογράφου
Το Grande Reportagem είναι ένα Πορτογαλικό ειδησεογραφικό περιοδικό.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ «ΜΠΟΔΟΣΑΚΕΙΟ» ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
Αντιστοιχία δεξιοτήτων – αγοράς εργασίας Η θεωρία συναντά την πράξη
Χ Α Π GOLD Global Initiative for Chronic Obstructive Lung Disease
ΕΛΕΓΧΟΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
« Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση : Εξατομικευμένη και αυτορυθμιζόμενη μάθηση - Η Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας Ανοικτού Κώδικα Moodle» Κερασοβίτης.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ/ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (MANAGEMENT) ΕΝΌΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
ΚΕΣΥΠ Ρεθύμνου Στέλλα Γιαννέλα Ελένη Ζωγραφίδου Σχ. έτος
Απο τον φιλιππο β΄ στα Ελληνιστικα βασιλεια
מבנה האטום (היסודות ומבנה האטום)
Πληροφοριακά Συστήματα
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Хичээлийн сэдэв: « Молекул кинетик онол»
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
Сучасная беларуская мова
Ευρωπαϊκή Πολιτική για τη Γνώση
МИЛ. АВВ. V АСРДА АФИНАДАГИ ДЕМОКРАТИЯ ВА СПАРТАДАГИ ОЛИГАРХИЯ–ИККИТА СИЁСИЙ ТИЗИМ. МИЛ.АВВ. IV АСРНИНГ БИРИНЧИ ЯРМИДА ЮНОНИСТОН гурух Мисрбекова.
Ανταγωνιστεσ ασβεστιου
Қан тобын анықтау.Резус фактор анықтау,қан тобының сәйкестігін анықтау.Қан құю техникасы . Қан кетуді тоқтату.Қан кетудің анықтаудың барлық түрлері. Қабылдаған:
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΑΣΚΟΥΜΕΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ Εμμ. Κ. Κονδύλης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς 2013

2 1.1 ΣΥΣΤΗΜΑ

3 Τι είναι σύστημα; Σύστημα: Ένα όλον με μέρη τα οποία αλληλεξαρτώνται. Υπάρχουν δύο είδη συστημάτων:  Hard systems.  Soft systems.

4 Hard Systems Συστήματα στα οποία δεν συζητάμε ποια οπτική γωνία είναι σωστή. Συνήθως τα τεχνολογικά συστήματα είναι hard συστήματα, γιατί βασίζονται πάνω σε αρχές που για όλα είναι ίδιες. Π.χ. Ένα μηχανολογικό σύστημα βασίζεται πάνω στους νόμους της φυσικής της χημείας και γενικά γνωστών κανόνων της φυσικής και της χημείας που για όλους είναι ίδιοι.

5 Soft systems Συστήματα στα οποία η οπτική γωνία του παρατηρητή είναι αυτή που καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε το σύστημα. Συστήματα όπου ο προσδιορισμός τους εξαρτάται από την υποκειμενική θεώρηση του παρατηρητή, η οποία προσδιορίζεται από το συμφέρον και το ενδιαφέρον του παρατηρητή τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Συστήματα τα οποία έχουν μεγάλο βαθμό υποκειμενισμού στον τρόπο που τα καθορίζουμε.

6 Σχέση soft και hard συστημάτων \Είναι απαραίτητη για την επιβίωση ενός οργανισμού η συνύπαρξη soft και hard συστημάτων.

7 Το βασικό Συστημικό Μοντέλο (Basic Model of a System) Input Εισροή Process Διαδικασία Output Εκροή («Συντελεστές Παραγωγής») («Παραγωγή») (Αποτέλεσμα) (Προϊόν)

8 Το βασικό Συστημικό Μοντέλο (Basic Model of a System) Παράδειγμα ΒιβλίοΔιαβάζω Μαθαίνω (Γνώση) (1) (2)(3) Εισροή (1) + Διαδικασία (2) = Αίτιο Εκροή (3) = Αποτέλεσμα

9 Συντελεστές Επιχειρησιακού Έργου (Ι–V) Αποτελέσματα / Ικανοποίηση (VI–IX) (enablers: 50%) (results: 50%) ΙΙΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΙΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΙV ΠΟΡΟΙ & ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ VII ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ VI «ΠΕΛΑΤΕΣ» ΜΑΘΗΤΕΣ, ΓΟΝΕΙΣ VIII ΚΟΙΝΩΝΙΑ V ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ / ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ IV ΣΚΟΠΟΙ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ I ΗΓΕΣΙΑ Καινοτόμηση & Γνώση (Innovation and learning) Αίτιο = Εισροές (I – IV) + Διαδικασίες (V) / Αποτέλεσμα = Εκροές (VI – IV)

10 Θεμελιώδης Λειτουργικός Ορισμός Διοικητικού Συστήματος PLAN Σχεδιασμός CONTROL Έλεγχος ACT Υλοποίηση

11 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΤΑΚΤΙΚΗ

12 Στρατηγική Θεώρηση Στρατηγική Θεώρηση (Στρατός):  Γενική αλλά Στοχευμένη Θεώρηση Πολιτική Θεώρηση (Πόλη):  Γενική (αλλά όχι ιδιαίτερα Στοχευμένη Θεώρηση) Τακτική Θεώρηση (Τάξη):  Ειδική (και ως εκ τούτου Στοχευμένη Θεώρηση)

13 Στρατηγική (Γενική αλλά Στοχευμένη Θεώρηση) Θεώρηση που «βλέπει» σε μια ΓΕΝΙΚΗ (μεγάλη εικόνα) μια συγκεκριμένη (μελλοντική) επιθυμητή κατάσταση.

14 Στοχευμένη Θεώρηση Στόχος (Αντικειμενικός;) Σκοπός (Αντικειμενικός;) Αποστολή Όραμα (ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ) ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

15 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΗΓΕΣΙΑ

ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ

17 Έννοια της Παραγωγικότητας (1) αποτελεσματικότητα (effectiveness) Παραγωγικότητα (Productivity) (2) αποδοτικότητα (efficiency) και

18 Αποτελεσματικότητα Ο βαθμός επίτευξης ενός προκαθορισμένου επιθυμητού αποτελέσματος*. *(όπως αυτό το αντιλαμβάνεται ο πελάτης - αποδέκτης). 100% 90% 80% Επιθυμητό Αποτέλεσμα

19 Αποδοτικότητα είναι το: ληφθέν αποτέλεσμα (προϊόν / εκροή) σε σχέση με τους χρησιμοποιηθέντες πόρους (προσπάθεια / εισροή). Αποτέλεσμα Προϊόν Εκροή Αποδοτικότητα = = = Προσπάθεια Πόροι* Εισροή *Συνδυασμός Πόρων ή υποκατάστατο συνδυασμού πόρων (π.χ. ανθρωποώρες, σύνολο εργαζομένων, κ.λπ.)

20 World Indicators of Efficiency (1/2) $/ personPopulation (millions) Earth11, EU USA47, Germany38,17082 Greece27,36011 Switzerland49,1808 Pakistan2, India3, China7, Japan34, Year 2010 Source: CD & ulation CD ulation

21 World Indicators of Efficiency (2/2) $/ personPopulation (millions) Russia19, Brazil10, Nicaragua2,6106 Turkey14,58074 Egypt5,91080 Jordan5,7706 S.Africa10,28050 Australia 38,510 (2009) 22 Source: & pulation pulation Year 2010

22 Σήμερα… Παρατηρείται μια μετατόπιση από την διάσταση της Αποδοτικότητας σ’ αυτήν της Αποτελεσματικότητας - ικανοποίησης του «πελάτη»*. *(Από την οπτική γωνία του Μάνατζμεντ Ολικής Ποιότητας, οι εργαζόμενοι θεωρούνται «εσωτερικοί πελάτες»).

23 Λειτουργικός Ορισμός Κατάστασης Η κατάσταση ορίζεται με κάποιο μετρήσιμο κριτήριο, βάση του οποίου ελέγχεται το αν και κατά πόσο γίνεται αυτή αποδεκτή. => Μπορεί να υπάρχει μια θεωρητικά ορισμένη κατάσταση, στην οποία αντιστοιχούν πολλές λειτουργικές καταστάσεις.

24 Αξιολογητής της κατάστασης είναι πάντοτε ο Αποδέκτης της («Πελάτης»)! («Ο Πελάτης έχει πάντα δίκιο»!)

25 Η Πυραμίδα Αναγκών του Maslow Βιολογικές Ασφάλειας Κοινωνικές (ανήκειν) Εκτίμησης (εγώ) Αυτοπραγμάτωσης Hard Soft Ανάγκες

26 Η Πυραμίδα Ικανοποίησης του Πελάτη Βασικές Προσδοκίες Επιθυμίες Εκπλήξεις Soft Hard

27 Διαχείριση Γνώσης Γνώση Soft Hard

28 Εφαρμογή Μελέτης Εκπόνηση Μελέτης Soft Hard Project Management

29 Συστήματα Management Στρατηγικό Επίπεδο Vision, Balanced Scorecard, Corporate Culture: Υποκίνηση Δική μας / Άλλων Λειτουργικό Επίπεδο BPR Υποστηρικτικό Επίπεδο ERP, CRM, Workflow, ….. Hard Soft

30 Γνωστικά Πεδία & Συμπεριφορά Συμπεριφορά Ψυχολογία Κοινωνικές Επιστήμες Φυσικές Επιστήμες Συναισθηματική Νοημοσύνη (E.Q.) Νοημοσύνη (I.Q.) Soft Hard

31 Το κλειδί για την αύξηση της παραγωγικότητας Η αναζήτηση και ικανοποίηση πιο ποιοτικών (soft) και προσωπικών (individualized) απαιτήσεων των πελατών είναι: όχι απλά υψηλή «νοημοσύνη» (I.Q.) αλλά και ανάπτυξη των ικανοτήτων «συναισθηματικής νοημοσύνης» (E.Q.) και ηγεσίας. απαιτεί:

32 «στην αρχή της καριέρας μου υπήρχε εξαιρετικά μεγάλη έμφαση σε αριθμούς και σημαντικά μικρότερη σε πιο ποιοτικές (softer) αξίες όπως η δημιουργία ομάδων και κοινών ιδεών, το να συναρπάζεις και να συστρατεύεις άλλους, κ.λπ.» Jack Welch, CEO General Electric,1995

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ

34 ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ Η αντίληψη – διαχείριση: 1)του «εαυτού» μας και 2) των «άλλων»* * (πελατών, προμηθευτών, συνεργατών, ανταγωνιστών, κ.λπ.)

35 (1) Αντίληψη – Διαχείριση του «Εαυτού μας» (Personal Competence) a.Αυτοεπίγνωση (Self-Awareness) b.Αυτορύθμιση (Self-Management)

36 (1)Αντίληψη – Διαχείριση του «Εαυτού μας» (Personal Competence) α. Αυτoεπίγνωση (Self-Awareness) Η γνώση της εσωτερικής μας καταστάσεως, των προτιμήσεών μας και η επαφή με την διαίσθησή μας.

37 (1) Αντίληψη – Διαχείριση του «Εαυτού μας» (Personal Competence) β. Αυτορύθμιση (Self-Management) Ο αποτελεσματικός χειρισμός της εσωτερικής μας κατάστασης, των παρορμήσεων και προκαταλήψεών μας.

38 (2) Αντίληψη – Διαχείριση των «Άλλων» (Social Competencies) a.Κοινωνική Επίγνωση (Social Awareness) b. Διαχείριση Σχέσεων (Relationship Management)

39 (2) Αντίληψη – Διαχείριση των «Άλλων» (Social Competencies) α. Κοινωνική Επίγνωση (Social Awareness) Επίγνωση των συναισθημάτων, των αναγκών και των ανησυχιών των άλλων.

40 (2) Αντίληψη – Διαχείριση των «Άλλων» (Social Competencies) β. Διαχείριση Σχέσεων (Relationship Management) Η ικανότητα να χειριζόμαστε τις σχέσεις μας..

41 ΑΞΙΕΣ Αυτοενεργοποίηση + Αισιοδοξία (++) Αυτογνωσία Αυτορύθμιση (ΕΓΩ) Ενσυναίσθηση (ΑΛΛΟΙ) Επιτυχής χειρισμός σχέσεων (“ΕΓΩ”+”ΑΛΛΟΙ”) Αποτέλεσμα Πελάτες Μέτοχοι & Χρηματοδότες Προσωπικό Κοινωνία

42 ΓΝΩΘΙ Σ’ ΑΥΤΟΝ

43 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ Εμμ. Κ. Κονδύλης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς 2013