ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ PROJECT Α. Μητρογιαννοπούλου 4-11-2014 Σχ. σύμβουλος ΠΕ3.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ: ΟΒΒΑΔΙΑ ΑΙΜΙΛΙΑ ΝΤΑΒΛΑΜΑΝΟΥ ΕΛΕΝΑ ΒΟΛΟΣ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
Σεμινάρια Επιθεωρητών Φιλολογικών Μαθημάτων Φεβρουάριος – Μάρτιος 2012 Σόνια Κούμουρου, Σύμβουλος Λογοτεχνίας Βασιλική Σελιώτη, Φιλόλογος, Γραφείο Α.Π.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
Κοκκίνου Ελένη – Παπαχρήστου Μαίρη
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Σμαράγδα Χρυσοστόμου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μουσικής Παιδαγωγίας και Διδακτικής, ΤΜΣ, ΕΚΠΑ Συνεργάτης ΙΤΥΕ «Διόφαντος» Συντονίστρια της Ομάδας Αισθητικής.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
«Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E»
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ PROJECT Α. Μητρογιαννοπούλου Σχ. σύμβουλος ΠΕ3

141288/Γ2/ Γ΄ Τάξη 1. Τοπική Ιστορία 2. Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Π.Ε.Α.Α.) 3. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)

Θέματα Εκμετάλλευση φυσικών πόρων (σ. 46) Ανακύκλωση (σ. 47) Προστασία περιβάλλοντος, Αειφορία (σ. 84) Επαγγέλματα που χάνονται (σ. 46) Επαγγέλματα - Φύλλο (σ. 85) Κατάρτηση απασχόληση στον ευρωπαïκό χώρο (σ. 99)

Β΄ Τάξη Α΄ Τάξη Φύση και Άσκηση Πολιτισμός και Δραστηριότητες Τέχνης Σχολική και Κοινωνική Ζωή (Σ.Κ.Ζ.) από

main.php?course=DSGYM-A119 (σ.6) (ίδια Παιδαγωγική Φιλοσοφία με Ε.Ε., σ.1) Οδηγός Εκπαιδευτικού για Ε.Ε.

Σ.Κ.Ζ /Γ2/ (σσ ) Μείζων Πρόγραμμα Επιμόρφωσης, Τόμος Δ΄ (σσ )

ΘΕΜΑΤΑ Σ.Κ.Ζ. σχέσεις μαθητή με εαυτό του και συμμαθητές ταυτότητα – ετερότητα αυτοδιαχείριση συναισθημάτων (ρήξεις, συγκρούσεις) αυτοέλεγχος συμπεριφοράς

γ΄τρίμηνο – σχολική βία (σ. 4) Ερωτήματα Ποιες οι μορφές της Ποιο το προφίλ δραστών και θυμάτων Ποιες οι αντιδράσεις των παρατηρητών Αίτια και επιπτώσεις Ποιες δράσεις για πρόληψη/αντιμετώπιση

Θέματα δράσεων Ας μιλήσουμε για μας Ας μιλήσουμε…… Είμαστε μαζί, ας δράσουμε μαζί Η γειτονιά του σχολείου μας Το σχολείο μας χθες σήμερα αύριο Το σχολείο των ονείρων μας (σ. 23) Η πόλη που θα θέλαμε να ζούμε

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ Ενιαίος προγραμματισμός και για τα 3 τρίμηνα Ο διευθυντής τηρεί αρχείο με εγκεκριμένους πίνακες υποβολής θεμάτων (σ. 10)

Α. ΣΚΟΠΟΣ - ΣΤΟΧΟΙ - ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Να δοθεί η ευκαιρία να ανακαλύψουν άγνωστες πτυχές του εαυτού τους Να γνωρίσουν σημαντικές περιοχές ή άγνωστα σημεία της γειτονιάς Γνωριμία με κοινωνικό και ιστορικό ρόλο του σχολείου τους

Πόσο καλά γνωρίζω τον εαυτό μου Ποια χαρακτηριστικά μου θα ήθελα να αναπτύξω Ποια σημεία της γειτονιάς παρουσιάζουν πολιτισμικό ενδιαφέρον Πως θα τα αναδείξω Ποια γεγονότα συνδέονται με το σχολείο Ποια η κοινωνική διάσταση του σχολείου

Β. ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΘΕΜΑΤΟΣ κριτήρια επιλογής – συσχέτιση με διδασκόμενα μαθήματα Μεταβατική ηλικία μαθητών και …. Μέσω παρατήρησης και έρευνας να ….. Θα δοθεί η ευκαιρία να μιλήσουν για …… Πρόκειται για νέο αντικείμενο του προγράμματος σπουδών (δεν έχει συναφή διδασκόμενα, σ. 3)

Γ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΗΓΩΝ, ΜΕΘΟΔΟΥ, ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΣΥΛ. ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (πηγές, μέθοδοι, επεξ/σία δεδομένων) Φάκελος μαθητή όπως Φάκελος ομάδας Ε.Ε. (σ. 6) κείμενα αναγκαία (αυτό-παρουσίαση, σ. 7) ! (μη υποχρεωτικά)

Δ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΟΥΣ Συνεργασία Ανάδειξη/Καλλιέργεια δεξιοτήτων (‘άνοιγμα’) Μάθηση με βιωματικό τρόπο Ενεργός έρευνα Μη υποχρεωτικά Εκδηλώσεις σχολείου Τοπική κοινωνία (εφ.) Δημιουργία εντύπου Ανάρτηση σε ιστοσελίδα σχολείου

Ε. ΠΟΡΟΙ – ΥΛΙΚΑ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ - ΕΙΔΙΚΟΙ Ό, τι υπάρχει στο σχολείο! (βιντεο-προβολέας, διαδραστικό σύστημα, …) Για επισκέψεις (ό,τι και για περιπάτους)

ΣΤ΄ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ main.php?course=DSGYM-A119 Οδηγός Εκπαιδευτικού (για ερευνητικές εργασίες) ……………………….. …………………………

Β΄ Τάξη Φύση και Άσκηση (Φυσική Αγωγή) Αξιοποίηση διευρυμένου διεπιστημονικής φύσης Πολιτισμός και Δραστηριότητες Τέχνης (Μουσική, Καλλιτεχνικά) χρόνου για θέματα (μετακίνηση καθηγητών)

ΦΥΣΗ & ΑΘΛΗΣΗ Θέματα Αθλητικές δραστηριότητες σε φυσικό περιβάλλον (βουνό, θάλασσα, ……..) Φύση - Άσκηση - Τέχνη

Α. ΣΚΟΠΟΣ - ΣΤΟΧΟΙ - ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Μορφές άσκησης στη φύση - σχέση με αναψυχή και ποιότητα ζωής - οφέλη Να εξοικειωθούν οι μαθητές με την άσκηση στη φύση για βίωμα διαχρονικά Δραματοποίηση Ποιες δραστηριότητες μπορούν να γίνουν στη φύση? Τι είναι το ………?

Β. ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΘΕΜΑΤΟΣ κριτήρια επιλογής – συσχέτιση με διδασκόμενα μαθήματα Απλότητα δραστηριότητας – πρακτική εφαρμογή της Σύνδεση με Φυσική Αγωγή, Βιολογία (Αισθητική Αγωγή) Ευεργετικά οφέλη κίνησης μέσα στη φύση

Γ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΗΓΩΝ, ΜΕΘΟΔΟΥ, ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΣΥΛ. ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (πηγές, μέθοδοι, επεξ/σία δεδομένων) Μέθοδος όπως Ε.Ε. Ομαδοσυνεργατική διαδικασία Έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό

Δ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΟΥΣ Συνεργασία με συμμαθητές (που δεν είχαν τη δυνατότητα μέχρι τώρα) Ανταλλαγή απόψεων Παρουσίαση ευρημάτων / αποτελεσμάτων προαιρετικό (ppt, θεατρικό δρώμενο, κείμενο)

Ε. ΠΟΡΟΙ – ΥΛΙΚΑ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ - ΕΙΔΙΚΟΙ Οτικοακουστικό υλικό (ειδικά για μη γνωστά αθλήματα) Έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό Επίσκεψη αθλητικών χώρων Συνέντευξη (ενδεχόμενη) με ολυμπιονίκη

ΣΤ. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ main.php?course=DSGYM-A119 Βιβλίο Εικαστικών Β΄ Γυμνασίου ……………………… ……………………

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ & ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΕΧΝΗΣ Θέατρο – Κινηματογράφος Χορός Ποίηση - Μουσική Ζωγραφική Αφίσα – Κολλάζ Βιντεοκλιπ ……………

Θέματα Η Λογοτεχνία στο Θέατρο (θεατρικό δρώμενο - σ. 27) Ποίηση και Μουσική Το τραγούδι στην πόλη μας Σχετικά με τον/την …. (ζωγράφο, ποιητή, σκηνοθέτη, συνθέτη, στιχουργό, ……) «Ας γνωρίσουμε λίγο τον κ. Van Gogh»

ΣΚΟΠΟΣ Επαφή με διάφορες μορφές τέχνης Γνώση συντελεστών ενός έργου (σεναριογράφος, σκηνογράφος, ενδυματολόγος, ηχολήπτης, ….) Ανάδειξη άλλης μορφής επικοινωνίας (ποίηση, μουσική, ζωγραφική, ….) Καλλιέργεια κριτικής σκέψης και φαντασίας Ανάπτυξη παρατηρητικότητας Ευαισθητοποίηση σε κοινωνικά θέματα Ψυχαγωγία

Ερευνητικά Ερωτήματα Ποιος είναι ο/η …. Ποια τα κεντρικά σημεία του έργου Ποια η ιδιαιτερότητα του έργου Ποια συναισθήματα προκαλούν Ποια η σχέση με κοινωνία / ζωή / εποχή Ποια μηνύματα και αξίες αναδύονται

ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ Ενασχόληση με ένα σπουδαίο πρόσωπο Προσέγγιση ενός σημαντικού / γνωστού θέματος Διεπιστημονική προσέγγιση Συσχέτιση με το / τα ……. και συνεπώς ανάλογα μαθησιακά οφέλη

Ποίημα (εθνικός ύμνος, ωδή εις Σάμο – σ ) Ταινία (πολίτης Κέιν) Ταινιοθήκη, αρχείο ΕΡΤ, ………. Τραγούδι (Δραπετσώνα – Λειβαδίτης / Θεοδωράκης ) Πίνακας - Αφίσα Βίντεο …………… ΠΗΓΕΣ- ΜΕΘΟΔΟΣ - ΔΕΔΟΜΕΝΑ

ΜΕΘΟΔΟΣ Καταιγισμός ιδεών Ποιο έργο έχετε παρακολουθήσει Ποιες εκθέσεις έχετε επισκεφθεί Ποια ποιήματα έχουν μελοποιηθεί Δημιουργία ομάδων Παρακολούθηση ταινίας / θεατρικού (βίντεο) Επίσκεψη σε έκθεση

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Επαφή με την τέχνη μέσα από συνεργατικές και βιωματικές διαδικασίες Δυνατότητα αναγνώρισης διαφόρων ειδών έργων (θεατρικό, κινηματογραφικό, ντοκυμαντέρ,..) και των πλάνων του (εξ. -εσ.) Ενδεχόμενη δημιουργία βίντεο, ταινίας μικρού μήκους, θεατρικού δρώμενου (ή διασκευής), αφίσας, τεχνήματος, λευκώματος, …. Παρουσίαση πονήματος σε εκδηλώσεις σχολείου, τοπική εφημερίδα, ιστοσελίδα σχολείου

ΠΟΡΟΙ – ΥΛΙΚΑ- ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ - ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ Γραφική ύλη Υλικά ζωγραφικής Ταινίες, dvd Η/Υ, βιντεοκάμερα, βιντοεπροβολέας Σχολική Βιβλιοθήκη Αίθουσα Καλλιτεχνικών Εργαστήριο Πολυμέσων Συνέντευξη με ειδικό ……..

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ main.php?course=DSGYM-A119 DSGYM-A119 (ψηφιακό σχολείο) schools.gr/download/programs/EuZin/ergasies 03 04/Attiki/Attiki.pdf schools.gr/download/programs/EuZin/ergasies epimorfotes/texnes/9.TEXNES.pdf (μείζων) epimorfotes/texnes/9.TEXNES.pdf τόμος Γ (Γ1-κιν., Γ2-ζωγ., Γ3- λογ., Γ4-θετ., Γ5-μουσ.) Σχετικά με το εξεταζόμενο θέμα ………………….

ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ