 ΑΡΧΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ  ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ  ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΙΑ  ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ  ΑΝΑΓΝΩΣΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Σχεδιασμός α ΕΠΕ μαθητή με δυσλεξία Αλεξανδρούπολη 7 Ιουλίου 2010.
Η φωνολογική επίγνωση.
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
Χαρακτηριστικά και Ταξινόμηση των Ψυχολογικών Τεστ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
ΤΙΤΛΟΣ: CAAS (Cognitive-Aptitude-Assessment-Software) ΕΠΙΠΕΔΟ: Παιδιά δημοτικού – γυμνασίου – λυκείου ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Educational Help. Inc ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: CD-ROM.
Η Παρέμβαση του Λογοθεραπευτή σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Ορισμός της Αναπτυξιακής Δυσαριθμησίας
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ιατρική του Ύπνου ΔΙΑΓΝΩΣΗ.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
6/12/2012 Παρουσίαση: Μιμηγιάννης Δημήτρης
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Γλώσσα και σκέψη Με τον όρο σκέψη εννοούμε ένα μεγάλο φάσμα νοητικών διεργασιών: Επεξεργασία εννοιών, επίλυση προβλημάτων, ονειροπόληση, προγραμματισμό.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 Η Αξιολόγηση των Διαταραχών της Άρθρωσης και των Φωνολογικών Διαταραχών Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΒΛΑΒΗ TRAUMATIC BRAIN INJURY.
ΜΑΘΗΜΑ 9ο. Αρχές της γλωσσικής αποκατάστασης  Ομάδα αποκατάστασης  Λογοθεραπεία  Φυσιοθεραπεία  Εργοθεραπεία  Κοινωνικές υπηρεσίες.
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου Ενότητα 5.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Μαθησιακές δυσκολίες και εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης / ξένης Επιστημονικός Υπεύθυνος Πράξης : Ι. Ν. Καζάζης Υπεύθυνες παραδοτέου : Άννα.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΜΑΘΗΜΑ 4ο. ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΦΑΣΙΑΣ  Το παρόν κεφάλαιο εστιάζει σε ελλείμματα που είναι κοινά στους περισσότερους ανθρώπους με αφασία, κυρίως τα.
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου Ενότητα 8.
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας
Ο λογοθεραπευτής και η λογοθεραπεία
ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Διδακτικό μοντέλο για τη διδασκαλία της ανάγνωσης και της γραφής στην Α΄ τάξη Συνδυαστικό μοντέλο (συνθέτει στοιχεία της αναλυτικοσυνθετικής μεθόδου με.
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Κωδικοποίηση και Αποκωδικοποίηση Συλλαβών
«Διγλωσσία και αφασία»
Νατάσσα Κυριακοπούλου & Στέλλα Βοσνιάδου
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Αναπτυξιακές διαταραχές μάθησης/ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 ΑΡΧΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ  ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ  ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΙΑ  ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ  ΑΝΑΓΝΩΣΗ

 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ  ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ  ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ  ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΗ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΓΝΩΣΗΣ  ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΠΌ:  ΙΑΤΡΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ  ΙΑΤΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ  ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ  ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ  ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

 ΠΙΘΑΝΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ, ΓΝΩΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ  ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΤΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ  ΕΜΜΟΝΕΣ  ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΣΤΗΝ ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ  ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ (ΒΛΑΒΗ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟ, ΧΡΗΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΦΗΡΗΜΕΝΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΒΛΑΒΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ ΛΑΘΩΝ, ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΝΑ ΕΣΤΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟΥ,ΒΛΑΒΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΔΙΑΔΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ)  ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ (ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΣΤΑΘΕΙΑ,ΧΑΜΗΛΗ ΑΝΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ)

 ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΈΝΑ ΗΣΥΧΟ ΜΕΡΟΣ  ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΑΒΕΤΕ ΚΑΙ ΈΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ  ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΤΕ  ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΑΝΕΤΑ  ΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ  ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΟΣ, ΚΑΛΟΣ ΑΚΡΟΑΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΙΞΤΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ  ΜΙΛΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ  ΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ  ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ

 ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ  ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΑΣΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ  ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΑΣΙΩΝ  ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΤΕ ΌΤΙ Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΘΑ ΤΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ  ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ  ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΤΕ  ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΘΜΙΣΤΕΙ

 ΔΙΑΓΝΩΣΗ  ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ  ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΑΘΗΣΗΣ  ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΣΤΙΑΣΤΕΙ Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ  ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΙΑΣ ΛΙΣΤΑΣ ΛΕΞΕΩΝ  ΤΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ  ΨΥΧΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Π.Χ. ΟΙΚΕΙΟΤΗΤΑ  ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ/ ΦΩΝΗΜΑ

 ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ Η’/ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗ ΒΛΑΒΗ  ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΓΕΝΙΚΕΥΣΗΣ ΣΕ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΙ Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΚΑΙ/ Η’ ΣΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΕΙΠΟΜΕΝΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ  ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕΛΩΔΙΚΟΥ ΕΠΙTΟΝΙΣΜΟΥ  ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΟΠΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΈΝΑ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΦΑΣΙΑ ΕΊΝΑΙ:  ΝΑ ΣΚΙΑΓΡΑΦΗΣΕΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΦΑΣΙΑ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΑΦΑΣΙΚΟΣ  ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΟΛΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ  ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΘΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ  ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΑΛΛΩΝ ΠΙΘΑΝΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ, ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΒΛΑΒΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

 ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ  ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙΣ ΝΈΟ-ΑΠΟΚΤΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΕΣ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΕ ΟΙΚΕΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΑΠΌ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΦΑΣΙΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΦΑΣΙΑ

 Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΙΑΣ  ΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ:  ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ  ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ  ΑΣΧΕΤΟ ΛΑΘΟΣ

ΔΙΑΦΟΡΟΔΙΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ:  ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ  ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΛΕΞΗΣ  ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ  ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΛΟΓΩ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΒΛΆΒΗΣ

ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ:  ΑΠΤΗ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ  ΟΠΤΙΚΗ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΙΑ  ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ  ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΟΡΙΣΜΟ  ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ  ΕΥΧΕΡΕΙΑ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΛΕΞΕΩΝ ΔΥΝΑΤΑ  ΓΡΑΠΤΗ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΙΑ  ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΙΚΟΝΑΣ  ΔΙΗΓΗΣΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ  ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ  ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ  ΔΕΙΓΜΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑΣ

 Η ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ Η ΜΝΗΜΗ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΘΟΥΝ  ΟΙ ΑΚΡΟΑΤΕΣ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΛΟΓΟ ΕΆΝ ΔΕ ΤΟΝ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥΣ

ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΗ ΛΕΞΗ  ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ  ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΛΕΞΗΣ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ  ΟΡΙΣΜΟΙ  ΣΥΝΩΝΥΜΑ-ΑΝΤΩΝΥΜΑ

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ  ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ  ΝΑΙ/ΌΧΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ)  ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ  ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ

 ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΈΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ  ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΈΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ  ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΔΥΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ  ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΔΥΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ  ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΈΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΛΛΑΒΙΖΕΙ Ο ΕΞΕΤΑΣΤΗΣ  ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΈΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΕΞΕΤΑΣΤΗΣ ΔΙΝΕΙ ΤΡΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ (ΕΊΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ, ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΟΥΚΟΥΤΣΙ)  ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΜΙΑ ΕΝΤΟΛΗ ΜΕ ΜΙΑ ΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ (ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΣΤΥΛΟ)  ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΡΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ  ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΡΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ  ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΔΥΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ  ΕΝΤΟΛΕΣ ΜΕ ΔΥΟ ΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ (ΠΡΙΝ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ, ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΤΟ ΠΙΡΟΥΝΙ)  ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ

 ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΜΕ ΝΑΙ/ΌΧΙ ΑΝ ΑΥΤΉ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ  Ο ΕΞΕΤΑΣΤΗΣ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ, Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ

ΑΛΛΑΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ  ΠΑΡΕ ΤΟ ΚΟΥΤΑΛΙ  ΔΕΙΞΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ  ΜΕ ΠΟΙΟ ΠΙΝΕΙΣ;  Η ΠΕΜΠΤΗ ΕΊΝΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ;  ΚΑΝΕ ΓΡΟΘΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ  ΒΑΛΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΠΟΤΗΡΙ  ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΕΊΝΑΙ ΚΩΣΤΑΣ;

 ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΆ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΊΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΤΑΝΟΗΤΕΣ ΑΠ ΌΤΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ  ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΌ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ

 ΕΠΙΣΗΣ Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑΣ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΌΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΌ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΟ ΤΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.  ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΣ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠ ΌΤΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΥΠΟΝΟΟΥΝΤΑΙ

 ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΗΠΙΑ ΕΩΣ ΜΕΤΡΙΑ ΑΦΑΣΙΑ ΕΊΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΌ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ.  ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΙΔΕΕΣ, ΕΆΝ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΔΙΦΟΡΟΥΜΕΝΗ  ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΞΑΓΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, ΙΔΙΩΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΙΔΕΑ

 Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΕΊΝΑΙ Η ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΝΌΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΛΙΝΙΚΟ, ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.  ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΊΝΑΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΝΑΙ/ΌΧΙ ΏΣΤΕ ΝΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΝΗΜΗΣ, ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ  ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΝΑΙ/ΌΧΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΑΠΌ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ (ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ)  ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΤΥΠΟΥ  ΕΠΑΝΑΦΗΓΗΣΗ (ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ, ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ, ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ)

 ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΌΤΑΝ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΛΕΚΤΙΚΑ ΜΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ Η’ ΓΡΗΓΟΡΟ ΡΥΘΜΟ, Ο ΡΥΘΜΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΜΕΣΩ ΠΑΥΣΕΩΝ ΣΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.  ΣΤΑΔΙΑΚΑ Ο ΡΥΘΜΟΣ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ  ΟΙ ΠΑΥΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΕΙ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ.

 ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ (ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ Η’ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ Π.Χ. ΈΝΑ ΠΟΤΗΡΙ….., ΒΑΛΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΟ ΣΤΟΝ ….  ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΛΕΞΕΩΝ ΚΑΙ ΦΡΑΣΕΩΝ (ΓΙΑ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ ΟΜΙΛΙΑ, ΕΧΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΥΧΙΑ ΤΩΝ ΦΩΝΗΜΑΤΩΝ, ΜΕ ΑΔΥΝΑΜΙΑ, ΠΑΡΑΛΥΣΗ Η’ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΜΥΪΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ)

ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΜΙΑΣ ΛΕΞΗΣ 1. ΠΡΩΤΟΣ ΗΧΟΣ Η’ ΣΥΛΛΑΒΗ 2. ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ 3. ΟΜΟΙΟΚΑΤΑΛΗΞΙΑ 4. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 5. ΣΥΝΩΝΥΜΑ/ΑΝΤΩΝΥΜΑ

 ΓΡΑΠΤΗ ΛΕΞΗ  ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ  ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΕΙΣΟΔΟΥ  ΓΝΩΣΤΙΚΟ-ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ  ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΕΞΟΔΟΥ  ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ  ΟΜΙΛΙΑ (ΥΠΟΛΕΞΙΚΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΓΡΑΦΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΦΩΝΗΜΑΤΑ)

 ΤΡΕΙΣ ΠΙΘΑΝΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΟΙ: 1. ΛΕΚΤΙΚΟΣ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ 2. ΛΕΚΤΙΚΟΣ ΜΗ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ 3. ΜΗ-ΛΕΞΙΚΟΣ Η’ ΓΡΑΦΟΦΩΝΗΜΙΚΟΣ

 ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΕΠΙΚΤΗΤΕΣ ΔΥΣΛΕΞΙΕΣ  ΚΑΤΑΝΕΜΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΕΣ  ΟΙ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΌ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ  ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΕΣ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΈΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΒΛΑΒΗ ΚΑΠΟΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ  ΒΑΘΟΥΣ – ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΜΗ ΛΕΞΕΙΣ  ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗ – ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΜΗ ΛΕΞΕΙΣ  ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ – ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΜΗ ΛΕΞΕΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΕΣ  ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ – ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ, ΟΠΤΙΚΑ ΛΑΘΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΛΕΞΗ  ΠΡΟΣΟΧΗΣ – ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΛΕΞΕΩΝ  ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΓΡΑΜΜΑ – Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΛΕΞΗΣ

 ΟΠΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ  ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΝΝΟΙΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ (ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΕΣ, ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣ- ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, ΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ)  ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΙΡΑΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ (ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΖΕΥΓΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΣΕ ΈΝΑ ΓΡΑΜΜΑ)  ΟΠΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΛΕΞΕΩΝ  ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ (ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ, ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΟΡΦΩΝ/ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΛΟΓΟΥ, ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ, ΚΡΙΣΗ ΣΥΝΩΝΥΜΩΝ)

ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ  ΛΕΞΙΚΟ-ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΚΤΗΣΗ (ΚΡΙΣΗ ΟΜΟΙΟΚΑΤΑΛΗΞΙΑΣ)  ΑΝΑΛΥΣΗ-ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΓΡΑΦΗΜΑΤΟΣ (ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΤΜΗΣΗ)  ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΓΡΑΦΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΦΩΝΗΜΑ)  ΑΝΑΜΙΞΗ (ΑΝΑΜΙΞΗ ΣΥΛΛΑΒΩΝ, ΑΝΑΜΙΞΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ)

 ΑΠΤΙΚΗ-ΚΙΝΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ  ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΛΕΚΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ (Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΙΑ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΝΗΜΗΣ Η’ ΟΠΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΧΩΡΟΥ, ΒΟΗΘΑΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ)