Exercícios relativos ao texto “Τὰ ἱερά” (RESOLUÇÃO)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
NOMINATIVO SINGULAR ORACIÓN COPULATIVA
Advertisements

SINTAXIS FUNCIONES DE LOS CASOS. NOMINATIVO SUJETO Ο θεο ε σ ν ATRIBUTO Ο θεο θ νατο ε σιν COMPLEMENTO PREDICATIVO Ο τοι δ μ τοικοι καλο νται.
Los verbos III. ἀ κούω 1. Juan 10:3: ἀ κούει 3 sing pres act ind 2. Juan 10:8: ἤ κουσαν 3 pl aor act ind 3. El sujeto de los dos es τ ὰ πρόβατα. Un.
Terceira declinação. Informações gerais: Contém palavras dos três géneros. Identifica-se pelo genitivo em - ος ou – ως. Engloba palavras de tema em consoante.
Exercícios relativos ao texto Héracles e a rainha das Amazonas.
Conjugação Verbal. Verbo ε ἰ μί Presente do Indicativo.
Adjetivos da segunda classe. Tema em consoante Não contratos.
Voz passiva. As formas de voz média são iguais às da voz passiva, exceto no aoristo e no futuro. que nos leva a distinguir uma voz da outra é a presença.
Pronomes. Pessoais Singular 1ª pessoa2ª pessoa3ª p. reflexa Nom.ἐγώσύ῞ Acus.ἐμέ, μεσέ, σεοὗ Gen.ἐμοῦ, μουσοῦ, σουοἷ Dat.ἐμοί, μοισοί, σοιἕ Plural 1ª.
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
ΝΕΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ Ν: 4067/2012 Εισήγηση 2 ΜΑΡΑ ΣΟΦΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
Ελεγκτικό Συνέδριο Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Μαρία – Ευαγγελία Καλλιτσιώτη.
Το νέο ευρωπαϊκό ρυθμιστικό πλαίσιο για τα στεγαστικά δάνεια και οι αλλαγές που θα επιφέρει στο ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο Μάρτιος 2016 Χριστίνα Λιβαδά.
Ελεγκτικό Συνέδριο Προγραμματικές συμβάσεις Δήμων. Επίκαιρα νομολογιακά ζητήματα. Π. Παππίδας Πάρεδρος ΕλΣ Πάρεδρος ΕλΣ Διημερίδα ΚΕΔΕ Αθήνα, 14 και
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Μεθοδολογία έρευνας και αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου του θεολόγου.
Γ ΕΩΠΟΝΙΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΡΟΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΠΟΛΗΣ.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2016.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Eπίκτητες διαταραχές πήξης ΙΙ Μ.Καρακάντζα. Eπίκτητες διαταραχές πήξης Έλλειψη βιταμίνης Κ Ηπατοπάθεια Διάχυτη ενδαγγειακή πήξη Μικροαγγειοπαθητικές αιμολυτικές.
ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΕΦ.1: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΑΚΟΙ ΤΥΠΟΙ LEWIS (α) ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΣΘΕΝΟΥΣ (Kossel, Lewis)  Στους χημικούς.
Ημερίδα Ενημέρωσης Δυνητικών Δικαιούχων του ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Εξειδίκευση Εφαρμογής ΕΠ 1.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα 10 
Μεταναστευτικό και Προσφυγικό ζήτημα Η κατάσταση σήμερα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΑΝΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΧΙΖΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εμπορική Ιδιότητα Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Καθ. Μ.Θ. Μαρίνος 1ο εξάμηνο1. Καθ. Μ.-Θ. Μαρίνος 1ο εξάμηνο2.
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΕΝΔΟΦΛΕΒΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΓΡΩΝ Κυφωνίδης Δημήτριος Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΘΕΩΡΙΑ 1. 2 Oι παράγοντες, οι οποίοι επέδρασαν σημαντικά και αποφασιστικά στην αναβάθμιση του ρόλου της συσκευασίας στην παραγωγή και εμπορία των προϊόντων,
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
Ηγέτες της Αναπηρίας του Αύριο
Διεθνής Σύμβαση για τις Διεθνείς Πωλήσεις Κινητών Πραγμάτων, Βιέννη 11 Απριλίου 1980, ν. 2532/1997 §1. Υποκειμενικό πεδίο εφαρμογής (Άρθρο 1) 1. Μέρη.
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΛΕΞΗΣ Το βασικό ερώτημα:
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
H ΑΝΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΆΡΘΡΟΥ 27Α ΚΦΕ
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Νεοελληνική μεταπολεμική ποίηση: α΄ και β΄ μεταπολεμική γενιά ΕΥ, VIII
Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οδηγίες διατροφής για Παιδιά
Χρόνος καί αἰωνιότητα στόν Πλωτῖνο Ενότητα 10η: Χρόνος ΙI Ελένη Περδικούρη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
A΄Τετράμηνο Η ιστορια του κινηματογράφου
Ανάληψη Υποχρέωσης (Π. Δ
Η εποχή των επαναστάσεων
Περιβαλλοντικά Εργαλεία – Περιβαλλοντική Πολιτική
ΕΛΕΓΧΟΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
Σύμφωνο Συμβίωσης Σεμινάριο Ιδιωτικού Διεθνούς Δικαίου
MANUAL Χρήσης Υπηρεσίας
Nunha reacción do tipo aA + bB  productos, estudiada experimentalmente no laboratorio, obtivéronse os dados da táboa. Con eles calcula: 1.- A orde da.
Η νέα οικονομική διακυβέρνηση στην Ε. Ε
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
Απο τον φιλιππο β΄ στα Ελληνιστικα βασιλεια
מבנה האטום (היסודות ומבנה האטום)
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης
М.Әуезов атындағы орта мектебі
С.Бреусов атындағы жалпы орта мектеп
Бор постулаттары. Сутегі тектес атом үшін Бор теориясы
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру ІІ. Өтілген материалдарға шолу
ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΙ Μητράκας Π. Λάμπρος MD, MSc, PhD Ουρολόγος, FEBU
Сучасная беларуская мова
Ευρωπαϊκή Πολιτική για τη Γνώση
Үй тапсырмасын тексеру
Ανταγωνιστεσ ασβεστιου
Το αισθητήριο της όρασης
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
UMUN’17 SCHEDULE FOR AIPPM, HRC 20th , 21st & 22nd July, 2017
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΑΣΚΟΥΜΕΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Exercícios relativos ao texto “Τὰ ἱερά” (RESOLUÇÃO)

I. 1. Ο ἱ Ἀ θηνα ῖ οι τ ὰ πολλ ὰ κα ὶ μεγάλα το ῦ κόσμου μυστήρια δι ὰ τ ῶ ν θε ῶ ν ἑ ρμηνεύουσιν. 2. Ο ἱ θεο ὶ ἄ ρχουσι τ ῆ ς γ ῆ ς. 3. Τ ὸ ἱ ερόν ἐ στιν ἱ ερ ὸ ς τόπος ἐ π ὶ τ ῆ ς γ ῆ ς. 4. Ο ἱ ἄ νθρωποι τ ὸ το ῦ θεο ῦ ε ἴ δωλον ἐ ν το ῖ ς ἱ ερο ῖ ς τάττουσιν. 5. Ναί, τ ὸ πολ ὺ τ ὰ ε ἴ δωλα λίθινά ἐ στιν. 6. Ναί, ο ἱ θεο ὶ χρηστοί ε ἰ σιν. 7. Πολλάκις ἐ στ ὶ ν ἐ ν το ῖ ς ἱ ερο ῖ ς θέατρα κα ὶ στάδια ὅ τε ο ἱ ἄ νθρωποι ἐ ορτ ὰ ς θε ῷ ἀ ε ὶ παρασκευάζουσιν. 8. Ο ὐ, ἐ ν τ ῷ Ὀ λυμπιακ ῷ ἱ ερ ῷ ο ὐ κ θέατρόν ἐ στιν. 9. Ναί, στάδιόν ἐ στιν ἐ ν Δελφο ῖ ς κα ὶ ἐ ν τ ῷ Ὀ λυμπιακ ῷ ἱ ερ ῷ.

ΙΙ. a) το ῦ το τ ὸ μέγα θέατρον 1.Βαδίζει ε ἰ ς το ῦ το τ ὸ μέγα θέατρον. Βαδίζει ε ἰ ς τα ῦ τα τ ὰ μεγάλα θέατρα. 2. Το ῦ το τ ὸ μέγα θέατρόν ἐ στι καλόν. Τα ῦ τα τ ὰ μεγάλα θέατρά ἐ στι καλά. 3. Βαδίζει ἐ κ τούτου το ῦ μεγάλου θεάτρου ε ἰ ς τ ὸ στάδιόν. Βαδίζει ἐ κ τούτων τ ῶ ν μεγάλων θεάτρων ε ἰ ς τ ὸ στάδιόν. 4. Ο ἱ Ἀ θηνα ῖ οί ε ἰ σιν ἐ ν τούτ ῳ τ ῷ μεγάλ ῳ θεάτρ ῳ. Ο ἱ Ἀ θηνα ῖ οί ε ἰ σιν ἐ ν τούτοις το ῖ ς μεγάλοις θεάτροις.

ΙΙ. b) το ῦ το τ ὸ μέγα ε ἴ δωλον 1.Το ῦ το τ ὸ μέγα ε ἴ δωλον λ ί θιν ό ν ἐ στιν. Τα ῦ τα τ ὰ μεγ ά λα ε ἴ δωλα λ ί θιν ά ἐ στιν. 2. Ἡ το ύ του το ῦ μεγ ά λου ε ἰ δ ώ λου κεφ ά λη ἐ στ ὶ καλ ή. Ἡ το ύ των τ ῶ ν μεγ ά λων ε ἰ δ ώ λων κεφ ά λη ἐ στ ὶ καλ ή. 3.Ο ἱ Ἀ θηνα ῖ οι θεραπε ύ ουσι το ῦ το τ ὸ μέγα ε ἴ δωλον. Ο ἱ Ἀ θηνα ῖ οι θεραπε ύ ουσι τα ῦ τα τ ὰ μεγ ά λα ε ἴ δωλα. 4. Ο ἱ Ἀ θηνα ῖ οι προσφ έ ρουσι δ ῶ ρα το ύ τ ῳ τ ῷ μεγ ά λ ῳ ε ἰ δ ώ λ ῳ. Ο ἱ Ἀ θηνα ῖ οι προσφ έ ρουσι δ ῶ ρα το ύ τοις το ῖ ς μεγ ά λοις ε ἰ δ ώ λοις.

III. a) formas corretas do verbo ε ἰ μί 1. Τ ὰ μυστ ή ρι ά ἐ στι πολλ ά. 2. Α ἱ ἑ ορτα ί ε ἰ σι πολλα ί. 3. Τ ὰ ἱ ερ ά ἐ στι πολλ ά. 4. Ο ἱ νεαν ί αι ε ἰ σ ὶ πολλο ί. 5. Τ ὰ δ ῶ ρ ά ἐ στι πολλ ά. 6. Ο ἱ φιλ ό σοφο ί ε ἰ σι πολλο ί. 7. Ο ἱ π ό λεμο ί ε ἰ σι πολλο ί. 8. Τ ὰ στ ά δι ά ἐ στι πολλ ά. 9. Τ ὰ ε ἴ δωλ ά ἐ στι πολλ ά. 10. Ο ἱ ἔ φηβο ί ε ἰ σι πολλο ί.

III. b) verbo ε ἰ μί + a expressão com valor de predicativo do sujeito καλ ὸ ς κα ὶ μέγας 1. Τ ὸ μυστ ή ρι ό ν ἐ στι καλ ό ν κα ὶ μ έ γα. 2. Ἡ ἑ ορτ ή ἐ στι καλ ή κα ὶ μεγ ά λη. 3. Α ἱ παρθ έ νοι ε ἰ σ ὶ καλα ί κα ὶ μεγ ά λαι. 4. Α ἱ θεα ί ε ἰ σι καλα ί κα ὶ μεγ ά λαι. 5. Τ ὰ δ ῶ ρ ά ἐ στι καλ ά κα ὶ μεγ ά λα. 6. Τ ὸ στ ά δι ό ν ἐ στι καλ ό ν κα ὶ μ έ γα. 7. Ὁ στρατι ώ της ἐ στ ί καλ ό ς κα ὶ μ έ γας. 8. Τ ὰ ε ἴ δωλ ά ἐ στι καλ ά κα ὶ μεγ ά λα. 9. Α ἱ ἄ μπελο ί ε ἰ σι καλα ί κα ὶ μεγ ά λαι. 10. Τ ὸ ἱ ερ ό ν ἐ στι καλ ό ν κα ὶ μ έ γα. 11. Τ ὰ θ έ ατρ ά ἐ στι καλ ὰ κα ὶ μεγ ά λα.

ΙV.ΙV. 1. Ο ἱ θεο ὶ ἄ ρχουσι τ ῶ ν θαλ ά ττων. 2. Ο ἱ ἄ νθρωποι προσφ έ ρουσι δ ῶ ρα. 3. Τα ῦ τα τ ὰ θ έ ατρ ά ἐ στι μεγ ά λα. 4. Τ ὰ ε ἴ δωλ ά ἐ στι λ ί θινα. 5. Α ἱ παρθ έ νοι παρασκευ ά ζουσιν ἑ ορτ ά ς. 6. Τα ῦ τα τ ὰ δ ῶ ρα ἀ ρ έ σκει το ῖ ς νεαν ί αις. 7. Ο ἱ π ό λεμοι ο ὐ κ ἀ ρέσκουσι το ῖ ς στρατι ώ ταις. 8. Τ ά ττουσι τ ὰ ε ἴ δωλα ἐ ν το ῖ ς ἱ ερο ῖ ς. 9. Τα ῦ τα τ ὰ ἱ ερ ά ἐ στιν ε ὔ δοξα. 10. Ο ὗ τοι ο ἱ νεαν ί αι ε ἰ σι δ ί καιοι.

V. 1. Αcusativo 2. Nominativo 3. Νοminativo 4. Acusativo 5. Acusativo 6. Nominativo 7. Nominativo 8. Nominativo 9. Acusativo

VI. 1.[ Ἑ γ ὼ ] πολλ ὰ ς κα ὶ μεγάλας ἑ ορτ ὰ ς παρασκευ ά ζω. 2. [Σ ὺ ] πολλ ὰ κα ὶ καλ ὰ ε ἴ δωλα προσφ έ ρεις. 3. Ἑ ορτ ή ἐ στιν. 4. Ἑ ορτ ή ἐ στιν ἐ ν τ ῷ Ὀ λυμπιακ ῷ ἱ ερ ῷ. 5. Ἑ ορτ ὴ μεγάλη ἐ στ ὶ ν ἐ ν τ ῷ μεγάλ ῳ Ὀ λυμπιακ ῷ ἱ ερ ῷ κα ὶ ἐ ν Δελφο ῖ ς.

VII. 1. Os rapazes trazem presentes. 2. Habitualmente, os rapazes trazem muitos presentes. 3. Habitualmente, os rapazes e as raparigas trazem muitos presentes belos para os deuses. 4. Habitualmente, os rapazes e as raparigas honram os deuses e trazem-lhes muitos presentes belos. 5. Habitualmente, a maioria dos rapazes e a maioria das raparigas honram a maioria dos deuses nos santuários e trazem-lhes muitos presentes belos.

VIII. 1.Λ έ γω ὅ τι, ὡ ς τ ὸ πολύ, τ ὰ πολλ ὰ ἱ ερ ά ἐ στι μεγ ά λα κα ὶ καλ ά. 2. Λ έ γομεν ὅ τι τ ὸ ε ἴ δωλ ό ν ἐ στιν ἱ ερ ὸ ν κα ὶ ο ἱ πολλο ὶ Ἀ θηνα ῖ οι α ὐ τ ὸ τ ὸ ἱ ερ ό ν θεραπε ύ ουσιν. 3. Λ έ γετε ὅ τι τ ὰ πολλ ὰ θ έ ατρ ά ἐ στι λ ί θινα κα ὶ μεγ ά λα. 4. Ο ἱ δυνατο ὶ θεο ὶ ἄ ρχουσι τ ῶ ν ἀ νθρ ώ πων κα ὶ α ὐ το ὶ το ὺ ς ἀ νθρώπους θεραπε ύ ουσιν.