Ενότητα 4: La contre–Réforme ou La Réforme catholique Ειρήνη Αποστόλου Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Εκφάνσεις της Πολιτισμικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
A. Fillon Mars 2006 Le futur actif et moyen Le temple dApollon, Delphes Formation Incidents phonétiques A. Fillon Mars 2006.
Advertisements

Devises Grèce Νομίσματα Ελλάδας CATHERINE - MARILETTA
Robert Doisneau est probablement le photographe français le plus connu dans le monde entier notamment grâce à des photos comme « le Baiser de l'hôtel de.
Έρρικα και Χριστίνα Sites importants de France Errika et Christine.
SEQUENCE GREC LES NOMBRES. RAPPEL LES NOMBRES 1 = ε ἶ ς 6 = ἕ ξ 11 = ἕ νδεκα 2 = δ ύ ο 7 = ἐ π τ ά 12 = δ ώ δεκα 3 = τρε ῖ ς 8 = ὀ κτ ώ 20 = ε ἴ κοσι.
 Σ ί μου Έ μιλη-Μαρ ί α-Αλ ί ς  Α.Μ
ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ LES JEUX OLYMPIQUES DE LA GRECE ANTIQUE.
Ενότητα 2: La Renaissance française Ειρήνη Αποστόλου Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Εκφάνσεις της Πολιτισμικής Ζωής στη Σύγχρονη.
Ενότητα 8: La Régence d’Anne d’Autriche pendant la minorité de Louis XIV ( ) Les débuts du règne de Louis XIV ( ) Ειρήνη Αποστόλου Φιλοσοφική.
Ενότητα 3: La Réforme Ειρήνη Αποστόλου Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Εκφάνσεις της Πολιτισμικής Ζωής στη Σύγχρονη Γαλλία.
Ενότητα 5: Le règne de Henri IV Ειρήνη Αποστόλου Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Εκφάνσεις της Πολιτισμικής Ζωής στη Σύγχρονη Γαλλία.
Ενότητα 7: La monarchie bicéphale ( ) Ειρήνη Αποστόλου Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Εκφάνσεις της Πολιτισμικής Ζωής στη.
Ενότητα 10: La Société française au XVIIe siècle Ειρήνη Αποστόλου Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Εκφάνσεις της Πολιτισμικής Ζωής.
Pourquoi apprendre le français ? Γιατί να μάθω γαλλικά;
Ενότητα 6: La Régence de Marie de Médicis ( ) Ειρήνη Αποστόλου Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Εκφάνσεις της Πολιτισμικής.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ Grigóris Lambrákis. ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΑΚΗ Quelques mots sur lui  Ο Γρηγόριος Λαμπράκης γεννήθηκε στην Κερασίτσα Αρκαδίας στις.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.6: Χορός και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Κοινωνική Εργασία στην υγεία και ψυχική υγεία Ενότητα 13: Διασφάλιση – Βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών ψυχικής υγείας Χάρης Ασημόπουλος, Ph.D., Επίκουρος.
Section 6: La Régence de Marie de Médicis ( ) Irini Apostolou Faculté des Lettres Département de langue et de Littérature françaises De la féodalité.
ΘΕΩΡΙΑ 1. 2 Oι παράγοντες, οι οποίοι επέδρασαν σημαντικά και αποφασιστικά στην αναβάθμιση του ρόλου της συσκευασίας στην παραγωγή και εμπορία των προϊόντων,
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων
Κουλτούρες, κοινωνικοποίηση και ταυτότητα
De la féodalité à la monarchie absolue : institutions politiques et mutations sociales en France du Moyen Âge au XVIIe siècle Cours 12 : La vie religieuse.
De la féodalité à la monarchie absolue : institutions politiques et mutations sociales en France du Moyen Âge au XVIIe siècle Section 12: La vie religieuse.
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Βασικά χαρακτηριστικά επιστήμης 1/2
Εορτολογία Ενότητα 3: Η Εορτή των Χριστουγέννων και Θεοφανείων
Εορτολογία Ενότητα 8: Οι Εορτές των Αγίων Γεώργιος Φίλιας
De la féodalité à la monarchie absolue : institutions politiques et mutations sociales en France du Moyen Âge au XVIIe siècle Section 7: La monarchie.
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
Υπολογισμός ροής χορήγησης ενδοφλέβιων διαλυμάτων
Εορτολογία Ενότητα 4: Οι Εορτές της Αναλήψεως και της Πεντηκοστής
Το Παρίσι Το Παρίσι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για του Αγίου Βαλεντίνου γιατί έχει το Πύργο του Άιφελ και εκεί πηγαίνουν ζευγάρια.
Μικρή επανάληψη.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
De la féodalité à la monarchie absolue : institutions politiques et mutations sociales en France du Moyen Âge au XVIIe siècle Section 4: La contre–Réforme.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Vert = nominatif Bleu = acc Gris = génitif Orange = datif
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Pan dresse le portrait à charge d'un solitaire bourru et sournois qui a pris une femme malheureuse qu'il tyrannise et qui le quitte pour vivre une vie.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Enseignement de spécialité en classe de 1ère
Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (641025) Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante: Xylogianni Artemis ( )
Οι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (1025)
3°) Fonctions cos et sin :
Mycènes, la Porte des Lionnes
Μάθημα επιλογής (1025) Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante : Takorou Panagiota.
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Partageons nos valeurs dans l'effort
De la féodalité à la monarchie absolue : institutions politiques et mutations sociales en France du Moyen Âge au XVIIe siècle Section 5: Le règne de Henri.
De la féodalité à la monarchie absolue : institutions politiques et mutations sociales en France du Moyen Âge au XVIIe siècle Section 4: La contre-Réforme.
De la féodalité à la monarchie absolue : institutions politiques et mutations sociales en France du Moyen Âge au XVIIe siècle Section 10: La Société française.
Département de Langue et de Littérature françaises
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 4: La contre–Réforme ou La Réforme catholique Ειρήνη Αποστόλου Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Εκφάνσεις της Πολιτισμικής Ζωής στη Σύγχρονη Γαλλία

2 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Réaction de l’église catholique face à la Réforme protestante

3 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Le Concile de Trente ( ) I Convoqué par Paul III, suite à la demande de Charles-Quint, il est clôturé par Pie IV Le Concile de Trente fixe la doctrine du catholicisme

4 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Le Concile de Trente ( ) Le Concile de Trente

5 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Le Concile de Trente II reconnaît l’autorité spirituelle du pape – réaffirme que la doctrine du salut se fait par la foi et les bonnes œuvres – définit la doctrine du péché originel – confirme le culte des saints et des reliques – déclare la Vulgate (traduction de la bible) authentique – reconnaît la tradition comme moyen de l’interprétation de la Bible – confirme les sept sacrements

6 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Le Concile de Trente III Révision des institutions de l’église – Triomphe de l’Épiscopat : renforcement de l’autorité des évêques – Interdiction du cumul des bénéfices – Amélioration de la formation des prêtres – Abolir les abus de l’église catholique Bulle Benedictus Deus et Pater : acceptation des décisions du concile par le pape Pie IV (1564)

7 La contre–Réforme ou La Réforme catholique La Compagnie de Jésus ou Société de Jésus Ordre religieux catholique fondé à Rome en 1540 par des étudiants de l’Université de Paris réunis autour de saint Ignace de Loyola (études théologiques à Paris). – Prédication – Confession – Catéchisme – Missions populaires – Enseignement et recherche scientifique – Les collèges jésuites Formation spirituelle Engagement missionnaire

8 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Premiers vœux de la compagne de Jésus à Montmartre Premiers vœux de la compagnie de Jésus à Montmartre

9 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Le Concile de Trente ( ) Le Saint-Office succède à l'Inquisition médiévale (1542) : Respect de la doctrine et de la foi catholiques L’Index : répertoire de livres interdits (1564) Congrégation de l’Index (1571)

10 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Les Guerres de Religion ( ) Huit conflits qui ont ravagé la France Catholiques/ protestants Guises, Montmorency/Bourbons

11 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Les causes des guerres de Religion La crise de la Réforme et la Contre-Réforme Le fanatisme religieux La faiblesse du pouvoir royal (François II, Charles IX, Henri III) L’ingérence des pays étrangers (Angleterre, Espagne) Conjuration d’Amboise (1560)

12 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Catherine de Médicis (reine mère) : politique de conciliation Politique de la bascule (François Clouet, Catherine de Médicis v. 1585) Catherine de Médicis

13 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Le triumvirat (1561) – Le duc François de Guise, – Le maréchal de Saint-André – Le connétable Anne de Montmorency Exploitation du conflit religieux dans un but politique (contrôle de la famille royale) Catherine de Médicis cède au triumvirat Assassinat du duc de Guise (1563)

14 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Le tableau fait allusion au massacre de protestants durant les guerres de religion Antoine Caron, Les massacres du Triumvirat (1566)

15 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Efforts de maintenir la paix religieuse Le Colloque de Poissy (1561) La Paix de Saint-Germain (1570) accorde des libertés restreintes aux protestants

16 La contre–Réforme ou La Réforme catholique L’échec de la conciliation Massacre de Wassy (1562) Massacre de la Saint-Barthélemy (le 24 août 1572)

17 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Tableau exécuté par François Dubois, Le massacre de la Saint-Barthélemy, 1572

18 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Catherine de Médicis dévisage les protestants massacrés au lendemain de la Saint-Barthélémy Édouard Debat-Ponsan, Un matin devant la porte du Louvre, 1880

19 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Henri IV et les guerres de religion Victoire d’Ivry : l’armée royale contre la Ligue catholique (1590) Abjuration de sa foi protestante (1593) Sacre à Chartres (1594) Entrée à Paris (1594) Déclaration de la guerre à l’Espagne (1595) La guerre contre la Ligue catholique continue jusqu’en 1598 L’Édit de Nantes (1598) La paix avec l’Espagne est obtenue par le traité de Vervins le 2 mai 1598 qui confirme celui de Cateau-Cambrésis

20 La contre–Réforme ou La Réforme catholique L’Édit de Nantes (1598) I Édit de pacification qui met fin aux guerres de religion Instauration d’un régime de coexistence religieuse assure aux protestants – la liberté de conscience – la liberté de culte (soigneusement délimitée) – l’égalité civile (accès aux charges et dignités) – des places de sûreté (garnisons) – et institue des chambres de justice mi-parties (juges catholiques et protestants)

21 La contre–Réforme ou La Réforme catholique L’Édit de Nantes (1598) II Les parlements résistent à son enregistrement Le parlement de Paris l’enregistre le 25 février 1599 et le parlement de Rouen en 1609 La religion catholique est la religion dominante et officielle du royaume

22 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Le manuscript de l’Édit de Nantes L’Édit de Nantes (1598)

Τέλος Ενότητας

24 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Σημειώματα

26 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Σημείωμα Ιστορικού Εκδόσεων Έργου Το παρόν έργο αποτελεί την έκδοση 1.0.

27 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Σημείωμα Αναφοράς Copyright Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών, Ειρήνη Αποστόλου Ειρήνη Αποστόλου. «Εκφάνσεις της Πολιτισμικής Ζωής στη Σύγχρονη Γαλλία. Ενότητα 4: La contre–Réforme ou La Réforme catholique». Έκδοση: 1.0. Αθήνα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση:

28 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

29 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει:  το Σημείωμα Αναφοράς  το Σημείωμα Αδειοδότησης  τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων  το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

30 La contre–Réforme ou La Réforme catholique Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων "Η δομή και οργάνωση της παρουσίασης, καθώς και το υπόλοιπο περιεχόμενο, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της συγγραφέως και του Πανεπιστημίου Αθηνών και διατίθενται με άδεια Creative Commons Αναφορά Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή Έκδοση 4.0 ή μεταγενέστερη. Οι φωτογραφίες που περιέχονται στην παρουσίαση προέρχονται από τους ιστοχώρους commons.wikimedia.org / wikipedia.com και είναι ελεύθερα διαθέσιμες με άδεια κοινού κτήματος (Public Domain)."