Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Χρύσα Παπαλεξοπούλου. Διαφήμιση είναι η διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή. Η.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Χρύσα Παπαλεξοπούλου. Διαφήμιση είναι η διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή. Η."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Χρύσα Παπαλεξοπούλου

2 Διαφήμιση είναι η διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή. Η διαφήμιση μπορεί να κάνει επίκληση στο συναίσθημα για να συνδέσει τον χρήστη με την αγορά ή την χρήση του προϊόντος και άλλοτε επίκληση στη λογική όπως τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του προϊόντος σε σχέση με τα ανταγωνιστικά.

3 Αποτελεί μια μορφή επικοινωνίας για ένα προϊόν/ιδέα/αγαθό, έχει σαφή σχεδιασμό, είναι αισθητικά ελκυστική και έχει ευφυές περιεχόμενο που στοχεύει να πείσει το στόχο της να καταλήξει σε μια απόφαση επιθυμητή για το διαφημιζόμενο. Σκοπός της διαφήμισης είναι να αυξήσει τις πωλήσεις ενός προϊόντος ή να το κάνει αποδεκτό από όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό ατόμων αναφερόμενη στα θετικά στοιχεία του προβαλλόμενου/είδους/προσώπου/ιδέας/αγαθού/υπ ηρεσίας/φορέα.

4 Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ. Κ ΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, Ο ΤΥΠΟΣ, ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ, ΟΙ ΑΦΙΣΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ.

5 Καθημερινά εκτός από την κοινωνία και την τεχνολογία εξελίσσεται και η διαφήμιση, η οποία αποτυπώνει και πολλά χαρακτηριστικά που προδίδουν την ημερομηνία δημιουργίας της, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στο σύγχρονο κοινό.

6 Η διαφήμιση για τους φυσικούς χυμούς «ΕΨΑ» ωθεί το προϊόν τονίζοντας την αγνότητα των συστατικών της

7 Η «ΜΠΙΡΑΛ» διαφημίζει το αρωματώδες αναψυκτικό και δελεάζει τον αποδέκτη συγκρίνοντάς το με τη γλυκιά γεύση του νέκταρ.

8 Τα μακαρόνια «ΑΒΕΖ» δελεάζουν τα μικρά παιδιά βάζοντας δύο από τους αγαπημένους τους χαρακτήρες να μοχθούν να αποκτήσουν το προϊόν

9 Το ρόφημα σοκολάτας «ΙΟΝ» αποπλανεί με το άρωμά του την πρωταγωνίστρια της διαφήμισης κάνοντάς μας να ανυπομονούμε να το γευτούμε.

10 Η διαφήμιση της σοκολάτας «ΙΟΝ» σε δελεάζει δείχνοντάς σου την ενέργεια που μπορεί να σου προσφέρει και να σε κάνει ακόμη πρωταθλητή

11 Η διαφήμιση των μακαρονιών «ΜΙΣΚΟ» απεικονίζει το πόσο ‘ωραία είναι η ζωή’ όταν έχεις ένα ζεστό πιάτο από αυτά.

12 Τ Α ΜΠΙΣΚΟΤΑ «Π ΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ » ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΣΤΙΜΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΛΑΧΤΑΡΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ

13 Η «Coca Cola » διαφημίζει το αναψυκτικό της με μικρούς και μεγάλους να το αναζητούν και να το απολαμβάνουν με όλη τους τη ψυχή.

14 Τα τσιγάρα «Lucky Strike» με την διαφήμισή τους δείχνουν πώς το όνομά τους αντιπροσωπεύει το προϊόν βάζοντας την πρωταγωνίστρια να ενθουσιάζεται με την καινούρια της ψαριά.

15 Η οδοντόκρεμα «Colgate » παρακινεί τους αποδέκτες της διαφήμισης να την αγοράσουν με το οικονομικό της μέγεθος και τη διαφορά που θα χαρακτηρίσει το χαμόγελό τους πολύ σύντομα μετά τη χρήση.

16 Το ξυραφάκι «Gillette» διαφημίζει το πόσο ασφαλές και εύκολο είναι το ξύρισμα απεικονίζοντας ένα μωρό να ξυρίζεται

17 Το ούζο «υπάρχω» φέρει το πρόσωπο του Στέλιου Καζαντζίδη του τραγουδιστή που στην εποχή του είχε κατακτήσει τις καρδιές πολλών ανθρώπων, αφού τα τραγούδια του άγγιζαν την ψυχή τους

18 Η μπύρα «ΦΙΞ» σε κάνει να νιώθεις καλύτερα από την πρώτη κιόλας γουλιά

19 Οι σύγχρονες διαφημίσεις όμως είναι πιο ευφυείς και ευρηματικές μιας και σε δελεάζουν με διάφορους τρόπους. Χρησιμοποιούν ζωντανά χρώματα που επιδρούν στην ψυχολογία, διάσημους καλλιτέχνες όπως και διάφορες θεματολογίες που σαγηνεύουν την όραση και πείθουν τον καθένα από εμάς να πέσουμε θύματά τους και να υποκύψουμε στον πειρασμό να αποκτήσουμε το προϊόν που διαφημίζεται.

20 Ο Σάκης Ρουβάς διαφημίζει τις τσίχλες «Trident» αφήνοντας πίσω του εκατοντάδες θαυμάστριες να κάνουν το προϊόν ανάρπαστο.

21 Η Katy Perry τρελαίνεται με τις καινούργιες, αυθεντικές γεύσεις «Popchps». Τίποτα το ψεύτικο με αυτά.

22 Η Julia Roberts διαφημίζει το άρωμα «Lancôme» και πολλές γυναίκες δείχνουν εμπιστοσύνη στις επιλογές της ηθοποιού στηρίζοντάς το.

23 Ο David Beckam διαφημίζει μάρκα εσωρούχων πετυχαίνοντας μεγάλες πωλήσεις, κερδίζοντας παράλληλα αντρικό αλλά και γυναικείο καταναλωτικό κοινό.

24 Ο Leonardo DiCaprio διαφημίζει το ουίσκι “Jim Beam” και όλοι το προτιμούν

25 Η διαφήμιση πάντα έπαιζε σημαντικό ρόλο στην πώληση και προώθηση των προϊόντων. Μέσω αυτής οι εταιρίες σημείωναν σημαντικά κέρδη… Οι πωλήσεις δεν θα ήταν οι ίδιες χωρίς αυτές αλλά ούτε και η κατανάλωση των προϊόντων…


Κατέβασμα ppt "Χρύσα Παπαλεξοπούλου. Διαφήμιση είναι η διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή. Η."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google