Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας

2 Τι δηλώνουν τα ρούχα μου;

3 Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ Τα χρώματα που διαλέγει ο άνθρωπος για το ντύσιμό του όχι μόνο αποκαλύπτουν την προσωπικότητά του αλλά και επιδρούν στη διάθεσή του (π.χ. τα σκουρόχρωμα ρούχα δίνουν την αίσθηση κατάθλιψης, κάποιου κλεισμένου στον εαυτό του, ανασφαλή και ίσως επιθετικού και απλησίαστου, τα φωτεινά ρούχα μπορούν να έχουν ακριβώς την αντίθετη επίδραση υποδηλώνουν αγνότητα, καθαρότητα και δίνουν την αίσθηση προσεγγίσιμου και φιλικού ατόμου.)

4 Τα ρούχα δηλώνουν την κοινωνική τάξη ενός ανθρώπου και το ρόλο του μέσα σ’ αυτήν (π.χ. ειδικές βασιλικές ενδυμασίες) Φανερώνουν την εθνικότητα (π.χ. χαρακτηριστικές εθνικές ενδυμασίες) Τη θρησκεία (π.χ. η μπούργκα που καλύπτει το πρόσωπο των μουσουλμάνων γυναικών)

5 ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΜΟΔΑ Κάθε νέος νοιάζεται για την εξωτερική του εμφάνιση. Οι έφηβοι πιστεύουν ότι η ενδυμασία είναι χαρακτηριστικό στοιχείο της αισθητικής αντίληψης του κάθε ανθρώπου. Τα ρούχα εκφράζουν περισσότερα από όσα πιστεύουμε, εκφράζουν την διάθεση που έχουμε όταν ντυνόμαστε, το πώς θέλουμε να αντιμετωπίσουμε την μέρα μας, αλλά και το πώς θέλουμε να μας αντιμετωπίζουν οι άλλοι. Μπορούν να εκφράσουν τις προσδοκίες μας αλλά και τους καθημερινούς μας στόχους.

6 ΟΜΑΔΑ : ΚΛΑΡΙΝΑΪΚΟΣ ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Δημήτρης Γκολέμης Εύα Βασιλοπούλου Ειρήνη Βλάσση Ελευθερία Βλάχου Χάρης Αποστολόπουλος

7 { ΜΟΔΑ – ΓΥΝΑΙΚΑ-ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Η γυναίκα στη διαφήμιση. Η παρουσία της γυναικείας μορφής στις διαφημίσεις έχει στόχο να προσελκύσει κυρίως τη γυναίκα καταναλώτρια αλλά και το ανδρικό καταναλωτικό κοινό με διαφορετική χρήση της γυναικείας μορφής.

8 ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η μόδα έχει φτάσει στο αποκορύφωμά της και έχει μπει ολοκληρωτικά στη ζωή μας. Δυστυχώς, όμως, η επιρροή της στις μάζες δεν είναι καθόλου εποικοδομητική.

9 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΟΔΑΣ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η επιστήμη της διαφήμισης μόδας δεν είναι όπως πιστεύουν πολλοί σύγχρονη. Η αρχή της τοποθετείται στα αρχαία κιόλας χρόνια. Η εξέλιξη ανά τους αιώνες τη φέρνει στις μέρες μας υπό τη μορφή που τη γνωρίζουμε.

10 Οι διαφημίσεις της μόδας εκτός από τη δημιουργία των καταναλωτικών προτύπων συμβάλλουν και στη διαμόρφωση της αντίληψης μας για το γυναικείο σώμα.

11 ΠΡΟΤΥΠΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΜΟΔΑΣ Τα πρότυπα ομορφιάς υπαγορεύουν με έναν συγκεκριμένο τρόπο το πώς θα πρέπει να φαίνονται όλοι οι άνθρωποι προκειμένου να αξίζουν το θαυμασμό, τη δόξα, την επιτυχία, τον έρωτα και την αγάπη.

12 ΟΜΑΔΑ:Money Money Προέλευση ρούχων Καθετοποιημένη παραγωγή Αργαλειοί και υφαντά τα παλιά χρόνια Επαγγέλματα που περνούν κρίση Επαγγέλματα που γνρίζουν άνθιση

13 Επηρεάζει τελικά η οικονομική κρίση όλα τα επαγγέλματα της μόδας αρνητικά;

14 Τι είναι τελικά η καθετοποιημένη παραγωγή; Με τον όρο καθετοποιημένη παραγωγή εννοούμε τον έλεγχο της επιχείρησης επί των διαφόρων σταδίων της παραγωγής και διανομής των προϊόντων που παράγει και των υπηρεσιών που προσφέρει. Όταν μια επιχείρηση είναι πλήρως καθετοποιημένη,κάτι τέτοιο ειναι ευνοϊκό για τη δομή του κόστους της.

15 Ποιο είναι το μειονέκτημα της δημιουργιάς ρούχων σε άλλες χώρες; Απο τη μία το κόστος παραγωγής εκεί είναι πολύ μικρότερο αλλά από την άλλη κατά την μεταφορά των προϊόντων το περιβάλλον μολύνεται σε μεγάλο βαθμό, καθώς εκλύονται πολλά καυσαέρια από τα μέσα μεταφοράς

16 Άρα είναι προτιμότερο να προμηθευόμαστε ελληνικά ρούχα ώστε να μην επιβαρύνουμε το περιβάλλον αλλά και να ενισχύουμε οικονομικά τη χώρα μας.Για αυτό θα πρέπει να ελέγχουμε πάντα τις ετικέτες των ρούχων πριν τα αγοράσουμε.

17 Ομάδα:Money money Κώστας Βελιώτης Φίλιππος Δημητρακόπουλος Μάνος Γκουλουμνιάν Πασχάλης Αντωνιάδης Κώστας Βελιώτης

18 ΟΜΑΔΑ: ‘ΟΙ ΚΑΡΝΤΑΡΟΜΠΕΣ’ ΦΩΤΗΣ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΗΜΗΤΣΑΣ ΜΑΡΙΝΑ ΓΙΑΧΑΪ ΝΤΕΜΗ ΑΤΣΟΥ ΔΑΝΑΗ ΔΕΡΕΜΠΕΗ ΠΟΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΦΟΡΕΣΙΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΣΚΟΠΕΛΙΤΙΚΗ ΦΟΡΕΣΙΑ ΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΝΔΥΣΗΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΝ 20 ο ΑΙΩΝΑ ΤΑ ΟΡΟΣΗΜΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ

19 ΟΜΑΔΑ: ‘ΤΑ ΨΩΝΙΑ’ ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΛΗΔΑ ΔΗΜΑΚΟΥΛΕΑ ΚΕΛΥ ΑΛΕΞΑΛΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΔΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΜΟΔΑ,ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΑ ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΦΕΤΙΝΗΣ ΜΟΔΑΣ ΕΡΕΥΝΑ: ‘ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΤΗ ΝΤΟΥΛΑΠΑ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ’


Κατέβασμα ppt "ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google