Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2007 ΓΙΑΝΝΗΣ Χ. ΠΑΠΑΤΖΑΝΗΣ Δ/ΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΒΙΟΠΑ ΑΕ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΡΕΘΥΜΝΗΣ

2 Περιεχόμενα Δημιουργικές Επιχειρήσεις  ΜΕΡΟΣ Ι - Τι είναι δημιουργικές επιχειρήσεις?  ΜΕΡΟΣ ΙΙ- Γιατί είναι σημαντικές για το Ρέθυμνο?  ΜΕΡΟΣ ΙΙΙ- Πως μπορούν να υποστηριχτούν?

3 Ορισμός •Δημιουργικές επιχειρήσεις περιλαμβάνουν τη δημιουργικότητα, τις ικανότητες και το ταλέντο που μπορούν να δημιουργήσουν πνευματική ιδιοκτησία

4 Κατηγορίες Δημιουργικών Επιχειρήσεων •Διαφήμιση •Τέχνες •Φωτογραφία •Δημοσιογραφία •Πολιτισμός •Πληροφορική •Σχέδιο •Αρχιτεκτονική •Τηλεόραση/ VIDEO •Πολυμέσα •Μουσική •Μόδα

5 4 Βασικά Συστατικά των Δημιουργικών επιχειρήσεων Στηρίζονται στη δημιουργικότητα του παραγωγού Συνεργασία με τεχνοκράτες και managers ….. Κατοχύρωση διανοητικής ιδιοκτησίας......Παραγωγή νέων προϊόντων /υπηρεσιών

6 ΜΕΡΟΣ Ι ΕΙΣΑΓΩΓΗ

7 Εφοδιαστική Αλυσίδα των Δημιουργικών Επιχειρήσεων  Γένεση :Παραγωγή Ψηφιακού και Πολιτιστικού Υλικού  Παραγωγή:Παραγωγή προιοντών και υπηρεσιών από τη διαδικασία της γέννησης  Διάθεση:Με καινοτόμες μεθόδους διάθεσης χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες  Κατανάλωση:Ικανοποιώντας τις ανάγκες του καταναλωτή/ τελικού χρήστη

8 ΓΕΝΕΣΗ •Τραγούδια, σχέδια, φωτογραφίες, κείμενα, εικόνες, πολιτισμικό υλικό, χωρογραφίες, μουσική, video, μόδα

9 ΠΑΡΑΓΩΓΗ •CD, DVD, film, τηλεοπτική παραγωγή, παραγωγή για το διαδίκτυο, βιβλία, σχέδια για αρχιτέκτονες κτλ

10 ΔΙΑΘΕΣΗ •Τηλεόραση •Ραδιόφωνο •Τύπος •Ιnternet •Διαφημίσεις •Κινητή Τηλεφωνία •Συναυλίες •Εκθέσεις

11 ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ •Δημόσιοι Χώροι : Cinema, Galleries, Bars, Night clubs •Προσωπικοί Χώροι: Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, Internet

12

13

14 ΜΕΡΟΣ ΙΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ

15 ΛΟΓΟΙ ΥΠΑΡΞΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ •Κοινωνικοί Δημιουργική ικανότητα σημαντική όσο και η καινοτομία •Οικονομικοί Κλάδος με υψηλή ανάπτυξη

16 Ο ΝΕΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ •Δημιουργεί ψηφιακό περιεχόμενο •Παράγει πνευματική ιδιοκτησία •Χρησιμοποιεί τη νέα τεχνολογία •Συνεργάζεται με τη κοινωνία και τα ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα

17 Η ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ •Οι δημιουργικές επιχειρήσεις υποβοηθούν πόλεις, μικρά κέντρα, ομάδες να αναδείξουν το πολιτισμό τους και τη κουλτούρα τους •Παραδείγματα από τις μειονεκτικές ομάδες πληθυσμού, τους αλλοδαπούς που ζουν στη Κρήτη

18 ΝΕΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ •Στο Ρέθυμνο υπάρχει υστέρηση σε νέες μορφές επιχειρηματικότητας που βασίζονται στη δημιουργικότητα και τις νέες τεχνολογίες •Ανάλογη υποδομή δεν υπάρχει στη υπόλοιπη Ελλάδα

19 ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗ Η δημιουργία θερμοκοιτίδας δημιουργικών επιχειρήσεων θα συμβάλει και τη προσπάθεια του νομού Ρεθύμνης για ψηφιακή σύγκλιση καθώς επίσης θα ενισχύσει τις υφιστάμενες επιχειρήσεις που ασχολούνται με το κλάδο

20 ΥΨΗΛΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ •15-20% ανάπτυξη ανά έτος στη Ευρώπη •Νέες και καλλίτερες θέσεις εργασίας •Νέες επιχειρήσεις έντασης γνώσης

21 ΜΕΡΟΣ ΙΙΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

22 Η ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ •Δημιουργία Θερμοκοιτίδας επιχειρήσεων στο χώρο του ΒΙΟΠΑ •Πολυχώρος για πολιτιστικές εκδηλώσεις, παραστάσεις, εργαστήρια κτλ

23 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ •Εταιρία Διαχείρισης Θερμοκοιτίδας •Επενδύσεις σε υποδομές γνώσης (Πληροφορική κτλ) •Παροχή κεφαλαίου σποράς •Συνεργασία με τα εκπαιδευτικά και ερευνητικά ιδρύματα της Κρήτης •Κίνητρα για φορείς εκτός Κρήτης •Σύνδεση με τις τοπικές επιχειρήσεις του κλάδου •Συνεργασία με το Δήμο Ρεθύμνης για ηλεκτρονική πόλη •Cluster δημιουργικών επιχειρήσεων στη Κρήτη

24 ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (Ι) •20 χώροι για ενοικίαση •Κοινόχρηστοι χώροι •Εγκατάσταση υποδομών •Παροχή υπηρεσιών στις επιχειρήσεις •3-5 χρόνια διαμονή •Δημιουργία εταιρίας Διαχείρισης •Χρηματοδότηση από Ελληνικά και Διεθνή Προγράμματα •Έρευνα και ανάπτυξη στο χώρο των δημιουργικών επιχειρήσεων

25 ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΙΙ) •Συνεργασία με άλλες θερμοκοιτίδες σε Κρήτη και Ελλάδα •Συνεργασία με αντίστοιχες θερμοκοιτίδες του εξωτερικού •Συνεργασία με τις επιχειρήσεις του ΒΙΟΠΑ

26 ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ •Πολιτισμικός- Δημιουργικός χώρος •Εργαστήριο Δημιουργίας •Παραστάσεις για πολιτιστικές ομάδες •Εκθετήριο για νέες τεχνολογίες στις δημιουργικές επιχειρήσεις

27 ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ •Τόπος προσέλκυσης αλλοδαπών επιχειρηματιών που ζουν στη Κρήτη •Παροχή επιπλέον κινήτρων για μετεγκατάσταση επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών στο Ρέθυμνο από όλη τη Κρήτη που ανήκουν σε αλλοδαπούς

28 ΜΕΡΟΣ ΙV ΟΦΕΛΗ- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

29 ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ •Το Ρέθυμνο γίνεται χώρος καινοτομίας και επιχειρηματικότητας στο πολιτισμό και τις δημιουργικές επιχειρήσεις •Προσελκύει ταλέντα και δημιουργούς από όλη τη Κρήτη και τη Ελλάδα •Παντρεύει το επιχειρείν με τη κοινωνία του πολιτισμού •Αποτελεί χώρος δημιουργίας και για ξένους που ζουν στη Κρήτη και αναζητούν ένα ολοκληρωμένο χώρο για τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες

30 ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ •ΔΗΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ •ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΡΕΘΥΜΝΟΥ •ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΙΤΕ, ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ •ΦΟΡΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ •ΤΡΑΠΕΖΑ

31 ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ •ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ (ΕΡΕΥΝΑ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ) •ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ- ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ (ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ) •ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ •ΑΙΤΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΓΓΒ, ΓΓΕΤ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ

32 ΒΙΟΠΑ Ρεθύμνου


Κατέβασμα ppt "ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google