Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Επιχειρηματικό Σχέδιο Ferrocom ΕΠΕ Επωνυμία: Ferrocom ΕΠΕ Δ/νση: Μεσογείων 42 Αθήνα Τηλ.: 77 84 840, Φαξ: 77 84 841 Υπεύθυνος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Επιχειρηματικό Σχέδιο Ferrocom ΕΠΕ Επωνυμία: Ferrocom ΕΠΕ Δ/νση: Μεσογείων 42 Αθήνα Τηλ.: 77 84 840, Φαξ: 77 84 841 Υπεύθυνος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επιχειρηματικό Σχέδιο Ferrocom ΕΠΕ Επωνυμία: Ferrocom ΕΠΕ Δ/νση: Μεσογείων 42 Αθήνα Τηλ.: , Φαξ: Υπεύθυνος σύμφωνα με τον Νόμο: Α. Ραφαηλίδης

2 2. Περίληψη Επιχ/κου Σχεδίου (1) Εξασφάλιση δανείου ύψους € για χρηματοδότηση μέρους παγίου κεφαλαιουχικού εξοπλισμού Συνολική αξία ως άνω εξοπλισμού: € Ferrocom: νέα εταιρία μορφοποίησης ράβδων σιδήρου Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Χρήση εξοπλισμού αιχμής τεχνολογίας για μορφοποίηση ράβδων οπλισμένου σκυροδέματος σε 3 διαστάσεις με βάση τις μελέτες των πολιτικών μηχανικών

3 3. Περίληψη Επιχ/κου Σχεδίου (2) Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα (συνέχεια): Μικρές ανοχές προϊόντος Αυξημένη αντισεισμική προστασία Μείωση χρόνου – κόστους τοποθέτησης σε εκμαγεία οδηγεί σε μείωση κόστους για τους κατασκευαστές Προμηθευτές σιδήρου αναγνωρισμένοι σε Ελλάδα και εξωτερικό Προϊόν μοναδικό στην αγορά Η εταιρία προβλέπεται κερδοφόρος από το 1 ο έτος

4 4. Περίληψη Επιχ/κου Σχεδίου (3) Διάθεση προϊόντων σε όλη την Ελλάδα Αρχική έμφαση σε Ν. Ελλάδα και Νησιά Πλήρης δραστηριοποίηση εταιρίας σε 1 μήνα από έγκριση δανείου Επιτυχία προσπάθειας όχι εγγυημένη, αλλά αναμενόμενη με βάση την τεκμηρίωση

5 5. Δομή Παρουσίασης Περιγραφή εταιρίας Διοίκηση εταιρίας Προϊόν Αγορά Ανταγωνισμός Εγκαταστάσεις Επεξεργασία Πρώτη ύλη Μικτό κέρδος Προμηθευτές Αγορές παγίων Λοιπά έξοδα Πωλήσεις Διοικητική Διάρθρωση Οργανόγραμμα Ferrocom ΕΠΕ Χρηματοδότηση Αποπληρωμή δανείου Οικονομικές καταστάσεις Προβλέψεις οικονομικών καταστάσεων Μελλοντικοί Σχεδιασμοί

6 6. Περιγραφή Εταιρίας (1) Εξασφάλιση δανείου ύψους € για χρηματοδότηση μέρους παγίου κεφαλαιουχικού εξοπλισμού. Συνολική αξία ως άνω εξοπλισμού € Χρηματοδότηση αναγκαία: σε αρχική φάση τα έξοδα οργάνωσης, παραγωγής, διοίκησης, πωλήσεων και δικτύου είναι πολύ υψηλά Η καινοτομία προσδίδει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Ακρίβεια κατεργασίας: Αντισεισμικές ιδιότητες Διευκολύνει τοποθέτηση σε εκμαγεία Μειώνει κόστος κατασκευαστών Η νέα τεχνολογία μειώνει κόστος Ferrocom και δίδει ικανότητα άσκησης επιθετικής εμπορικής πολιτικής

7 7. Περιγραφή Εταιρίας (2) Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα αναμένεται να: κινήσουν ενδιαφέρον υποψήφιων πελατών κάμψουν αδράνεια σε αναζήτηση προμηθευτών εκ μέρους τους εξουδετερώσουν παραδοσιακές συνεργασίες εξασφαλίσουν σημαντικό μερίδιο αγοράς

8 8. Περιγραφή Εταιρίας (3) Έτος ίδρυσης: 200Χ Νομική υπόσταση δίχως επαγγελματική στέγη επί του παρόντος Δεν απασχολείται μόνιμο προσωπικό Διοικητικές εργασίες από δύο εταίρους μέχρις εγκρίσεως δανείου Εταίροι οι: Απόστολος Ραφαηλίδης με 60% της εταιρικής περιουσίας και διαχειριστής Δημήτριος Νικολάου με 40% της εταιρικής περιουσίας

9 9. Διοίκηση Εταιρίας Διοίκηση από τους εταίρους: Ραφαηλίδης Μηχανολόγος Ηλεκτρολόγος, ΜΒΑ. Εμπειρία ως Δντης Προγραμματισμού παραγωγής σε βιομηχανία μεταλλικών κατασκευών και ως αντιπρόσωπος ξένου οίκου μηχανολογικού εξοπλισμού. Θα αναλάβει καθήκοντα Γενικού Δντη και Δντη Παραγωγής Νικολάου Οικονομολόγος πρώην ΑΣΟΕΕ. Εμπειρία ως ιδιοκτήτης φοροτεχνικού γραφείου. Ενεργός ρόλος στην Χρηματοοικονομική Διοίκηση της εταιρίας. Μετά την ενεργοποίηση της εταιρίας, θα ασχοληθεί αποκλειστικά με αυτήν Διεύθυνση Πωλήσεων θα αναλάβει έμπειρο στέλεχος που έχει συμφωνήσει να μετακινηθεί από εταιρία εισαγωγής σιδήρου μπετόν, με 15ετή πείρα Λεπτομερή βιογραφικά συνάπτονται στο Παράρτημα

10 10. Το Προϊόν Τα αντισεισμικά έργα πολιτικού μηχανικού χρησιμοποιούν οπλισμένο σκυρόδεμα Ράβδοι του σκυροδέματος άλλοτε τοποθετούνται σε ευθεία γραμμή και άλλοτε λαμβάνουν σχήματα σε 3 διαστάσεις Ferrocom προσφέρει δυνατότητα για εγγυημένη σχηματοποίηση σε 3 διαστάσεις των ράβδων, με πολύ μικρές ανοχές Μικρές ανοχές διευκολύνουν τοποθέτηση του προϊόντος με αποτέλεσμα να εξοικονομείται χρόνος και να μειώνεται το κόστος για κατασκευαστές – πελάτες

11 11. Η Αγορά (1) Σύνολο Ελληνικής αγοράς:  Μ.Τ. σιδήρου μπετόν ετησίως (ΕΣΥΕ)  Μ.Τ. μορφοποιούνται (πεπειραμένοι παράγοντες αγοράς) Μέση τιμή μορφοποιημένου σιδήρου οπλισμού:  €300 / τόνο Μέγεθος στοχευόμενης αγοράς:  € Προϊόν όχι καταναλωτικό αλλά ενδιάμεσο Πελάτες: κατασκευαστικές εταιρίες και εργολήπτες

12 12. Η Αγορά (2) Υποψήφιοι πελάτες:  500  45 μεγάλες και μικρομεσαίες αγοράζουν το 90% του μορφοποιημένου σιδήρου Στοιχεία για 45 σημαντικούς πελάτες και για 350 λοιπούς υποψήφιους πελάτες από ICAP, Χρυσό Οδηγό και παράγοντες αγοράς Ενημερωτικά και ερωτηματολόγια έρευνας αγοράς σε όλους στην βάση δεδομένων Απαντήσεις από 100 υποψήφιους πελάτες

13 13. Η Αγορά (3) Ραφαηλίδης: επικοινωνία με τους 45 σημαντικούς και 100 από τους λοιπούς υποψήφιους πελάτες Πραγματοποιήθηκε συνάντηση με 40 και 50, αντίστοιχα Ζωηρό ενδιαφέρον και μελέτη ενημερωτικού υλικού Δοκιμαστικές παραγγελίες Επιστολές πρόθεσης αγοράς δοκιμαστικής ποσότητας 5 μεγαλύτεροι υποψήφιοι πελάτες, 68% της αγοράς

14 14. Η Αγορά (4) ΚατασκευαστήςΕτήσιες ανάγκες σε μορφοποιημένο σίδερο (ΜΤ) Max. Ετήσιες αγορές ανά προμηθευτή (ΜΤ) Δοκιμαστική παραγγελία σε Ferrocom EΠE (ΜΤ) Η δοκιμαστική παραγγελία δόθηκε Γενική Κατασκευών ΑΕ Με επιστολή ΕΤΕΚΕΜ ΕΠΕ Με επιστολή ΑΤΕΜΑΚ ΑΕ Με επιστολή Ανανιάδης ΑΕ Με επιστολή Διακατασκευαστική ΑΕ Προφορικά Σύνολο

15 15. Η Αγορά (5) Δέσμευση 5 μεγαλύτερων υποψήφιων πελατών για ΜΤ προϊόντος Υπόσχεση λοιπών υποψηφίων για αγορά άλλων 400 ΜΤ Σύνολο παραγγελιών ΜΤ ή παραγωγή 2 μηνών με μια βάρδια Εκτιμώμενες παραγγελίες ΜΤ ετησίως, ίση με παραγωγική ικανότητα δυο βαρδιών Αναμενόμενο μερίδιο αγοράς 27% Φιλοδοξία: τρεις βάρδιες, πλήρης λειτουργία, περαιτέρω αύξηση μεριδίου αγοράς Στόχος: μεγαλύτερη δυνατή αύξηση απόδοσης επενδυμένου κεφαλαίου

16 16. Η Αγορά (6) Έρευνα αγοράς: Παραγγελίες ανά μήνα (45%), ανά εβδομάδα (30%), ανάλογα με ζήτηση (23%), ανά ημέρα (2%) Μέσο ύψος παραγγελίας ΜΤ (38%), ΜΤ (35%), >50 ΜΤ (12%), 5-10 ΜΤ (10%), <5 ΜΤ (5%) Ετήσιες ανάγκες: ΜΤ (42%), ΜΤ (30%), 500 ΜΤ (8%) Μέγιστη σημασία σε επωνυμία εργοστασίου προέλευσης σιδήρου, ανάγκη ύπαρξης πιστοποιητικού από τον ΕΛΟΤ Πολύ σημαντικοί παράγοντες η Τιμή, Ποιότητα και Χρόνος παράδοσης (100%) Σημαντικοί παράγοντες το πιστοποιητικό ποιότητας και η αξιοπιστία (80%) Μέτρια σημαντικοί παράγοντες οι γνωριμίες και συστάσεις (40-100%)

17 17. Η Αγορά (7) Οι υποψήφιοι πελάτες επιφυλάσσονται για «λογική» τιμή Ενδιαφέρον για εγγύησή μας για παραδόσεις εντός 2 ημερών από λήψεως παραγγελίας 70% υποψηφίων πελατών εκτελεί ιδιωτικά έργα, αλλά αυτά αντιστοιχούν μόνον στο 25% της αξίας των συνολικά εκτελούμενων 49% υποψηφίων πελατών πληρώνεται εντός 2 μηνών από εκτέλεσης έργου Όλοι πρόθυμοι να εξετάσουν δυνατότητα συνεργασίας με Ferrocom, εφόσον η προσφορά μας είναι ανταγωνιστική

18 18. Ο Ανταγωνισμός (1) Έρευνα Ραφαηλίδη σε: Μητρώο Α.Ε. και ΕΠΕ, δημοσιευμένους ισολογισμούς και λογαριασμούς αποτελεσμάτων χρήσεως, δημοσιεύματα τύπου, ICAP, επαφές με προμηθευτές σιδήρου και πελάτες ανταγωνιστών Συγκεντρώθηκαν στοιχεία για κύριους ανταγωνιστές που κατέχουν το 68,3% της αγοράς

19 19. Ο Ανταγωνισμός (2) Πληροφορίες Επωνυμία Ανταγωνιστών Σιδηρεμπορική Α.Ε. Γενική Προμηθευτική ΕΠΕ Μπετοχάλ Δημητριάδης Α.Ε. Οικοδομική ΕΠΕ Σίδηρα Οικοδομών Νικολάου Ετήσιες πωλήσεις Μερίδιο αγοράς23%9%25%7,5%3,8% Κέρδη Κέρδος / πωλήσεις 2%2,7%2,32%1,2%0,78% Ίδρυση Χρόνος παράδοσης 5 ημ. 4 ημ.10 ημ.9 ημ. Ευκολίες50% προκατ., υπόλοιπο 3μηνη επιταγή Δίμηνη επιταγή50% προκατ., υπόλοιπο 3μηνη επιταγή 40% προκατ., υπόλοιπο 2μηνη επιταγή Μετρητοίς ΤάσηΘετικήΣτάσιμηΘετικήΠτωτική Αξιοπιστία και φήμη (max. 100) 90%70%95%80%60%

20 20. Ο Ανταγωνισμός (3) Πληροφορίες Επωνυμία Ανταγωνιστών Σιδηρεμπορική Α.Ε.Γενική Προμηθευτική ΕΠΕ Μπετοχάλ Δημητριάδης Α.Ε. Οικοδομική ΕΠΕ Σίδηρα Οικοδομών Νικολάου Εξυπηρέτηση πελατών 95%80%98%70%50% Αποθέματα Α΄Υλών (τέλος προηγ. Έτους) ΜΤ2.000 ΜΤ ΜΤ1.000 ΜΤ500 ΜΤ Καθορισμός τιμής Τιμή προμήθειας συν 45% μείον εκπτώσεις κλίμακας Ευθυγραμμίζεται συνήθως με Σιδηρεμπορική Προσφέρει συνήθως τιμή 0,5% χαμηλότερη Σιδηρεμπορικ ής Προσφέρει συνήθως τιμή 1% χαμηλότερη Σιδηρεμπορική ς Μεγάλες εκπτώσεις, αλλά αναξιοπιστία στις παραδόσεις

21 21. Ο Ανταγωνισμός (4) Χαμηλό τεχνολογικό επίπεδο Οικογενειακές επιχειρήσεις Απουσία επαγγελματικού μάνατζμεντ και προδιαγραφών λειτουργίας Εγκαταστάσεις απαρχαιωμένες και προσωπικό δίχως ιδιαίτερη εκπαίδευση Ανταγωνιστές με καλύτερη φήμη πιο συγκρατημένοι σε προσφορές Σχετικά μεγάλος μέσος χρόνος παραδόσεων Όλοι οι ανταγωνιστές παρουσιάζουν κέρδη, συνεπώς η αγορά είναι σχετικά αποδοτική Πωλήσεις μέσω τηλεφώνου και προσωπικών σχέσεων, δίχως δίκτυο αντιπροσώπων

22 22. Ο Ανταγωνισμός (5) Η Ferrocom σε σχέση με τον ανταγωνισμό: Χρησιμοποιεί τελευταία τεχνολογία Μισθωμένοι χώροι επεξεργασίας – αποθήκευσης τ.μ., τ.μ. στεγασμένα Παραδόσεις με φορτηγά πελατών, εταιρίας ή μισθωμένα Παραδόσεις εντός 2 ημερών από παραγγελία Άριστη ποιότητα, μικρές ανοχές, εγγυήσεις Δυνατότητα παραγγελίας από το διαδίκτυο Πρόγραμμα επισκέψεων από αντιπρόσωπους Τοποθέτηση στην ΒΙΠΕ Αμφίπολης: ισομερής απόσταση από περισσότερα σημεία πώλησης, εγγύτητα σε αρτηρίες και ύπαρξη εργασιακού και επιστημονικού προσωπικού

23 23. Εγκαταστάσεις Μορφοποίησης (1) Πρόβλεψη για: Προστασία υγείας και σωματικής ακεραιότητας προσωπικού Ολοκληρωμένο σύστημα προστασίας από πυρκαγιά Μέτρα προστασίας περιβάλλοντος: ελάχιστοι ρύποι και ηχορύπανση μέσα στα προβλεπόμενα όρια Βιομηχανοστάσιο μισθωμένο για 15 έτη. Ενοίκιο € μηνιαίως για δύο έτη, € για τα επόμενα δύο έτη, αύξηση 4% ετησίως στη συνέχεια Στεγασμένοι χώροι τ.μ., 100 τ.μ. γραφεία Σχεδιασμός χωροταξικής κατανομής μηχανών έχει γίνει Σύνολο εξοπλισμού ετοιμοπαράδοτο Εγκατάσταση ολοκληρώνεται σε 1 μήνα Δοκιμές 4 ημέρες, κανονική παραγωγή αμέσως μετά

24 24. Εγκαταστάσεις Μορφοποίησης (2) Στελέχωση μιας βάρδιας: 1 προϊστάμενος επεξεργασίας, μηχανολόγος ΑΕΙ ή ΤΕΙ 1 εργοδηγός με πτυχίο ΤΕΙ ή ΟΑΕΔ 3 εργατοτεχνίτες με πτυχίο ΟΑΕΔ ή ΙΕΚ 1 γερανιστής 1 αποθηκάριος 2 οδηγοί φορτηγών Προϋπολογισμός ετήσιου εργασιακού κόστους μαζί με εργοδοτικές εισφορές και υπερωρίες: € Ετήσιο κόστος λειτουργίας μηχανών ανά βάρδια (περιλαμβάνει κόστος ενέργειας, ανταλλακτικά, κόστος συντήρησης): € Συνολικό ετήσιο κόστος επεξεργασίας ανά βάρδια, για το 1 ο έτος: €

25 25. Εγκαταστάσεις Μορφοποίησης (3) Ετήσια δυναμικότητα παραγωγής: Μ.Τ. (1.100 Μ.Τ. ανά μήνα, 55 Μ.Τ. ανά ημέρα) Με διάθεση παραγωγής μιας βάρδιας καλύπτουμε 13,5% της αγοράς Με δυο βάρδιες παραγωγή μέχρι Μ.Τ. ετησίως και 27% μερίδιο αγοράς Ενδιάμεσα επίπεδα παραγωγής με υπερωριακή απασχόληση Συνολικό κόστος επεξεργασίας (€ ) προς δυναμικότητα 1 βάρδιας ( Μ.Τ.) = μέσο κόστος επεξεργασίας €14,6 ανά τόνο

26 26. Εγκαταστάσεις Μορφοποίησης (4) Συνοπτικά (μία βάρδια): € Ετήσιο εργασιακό κόστος € Ετήσιο κόστος λειτουργίας εξοπλισμού € Συνολικό ετήσιο κόστος Μ.Τ. ετήσια δυναμικότητα παραγωγής ανά βάρδια (13,5% αγοράς) €14,6 μέσο κόστος επεξεργασίας ανά τόνο

27 27. Επεξεργασία Πλήρως αυτοματοποιημένη Ράβδοι μεταφέρονται με γερανογέφυρα σε εξέδρα Μηχανή προωθεί ράβδους σε κυρίως μηχάνημα το οποίο τις μορφοποιεί σε 3 διαστάσεις Επεξεργασία με ηλεκτρονικό έλεγχο μηχανών (CNC) Έκδοση δελτίου ποιοτικού ελέγχου που αναγράφει όλα τα στοιχεία της επεξεργασίας, το οποίο αρχειοθετείται αυτόματα 7 τόνοι ανά ώρα Εσωτερικός κανονισμός εργασίας, οδηγίες πρόληψης ατυχημάτων – πυρκαγιάς – ρύπανσης – αντιμετώπισης εκτάκτων Εκπαίδευση χειριστών με κάθε εκσυγχρονισμό συστημάτων ελέγχου Όλο το προσωπικό εκπαιδευμένο σε χρήση συσκευών πυρόσβεσης και αποτελεσματικής αντιμετώπισης πυρκαγιών

28 28. Πρώτη Ύλη (Π.Υ.) Ευθύγραμμες ράβδοι οπλισμού σκυροδέματος με διάμετρο ως 30mm. Αξιοποίηση κατά 98% της Π.Υ., απώλειες 2% θα πωλούνται ως scrap Μέση τιμή παραδοτέας στην αποθήκη μας Π.Υ. €205,8 ανά τόνο Περιλαμβάνοντας τις απώλειες 2%, το μέσο κόστος της Π.Υ. είναι €210 ανά τόνο Μειώνεται τέλος σε €208,8 ανά τόνο με την πώληση του scrap Μέση αξία παραγόμενου προϊόντος (κόστος επεξεργασίας + κόστος Π.Υ.) €223,4 ανά τόνο Μηνιαία ανάλωση Π.Υ Μ.Τ. ανά βάρδια Απόθεμα ασφαλείας Π.Τ. 800 Μ.Τ. (14 ημέρες)

29 29. Μικτό Κέρδος Τιμή σταθερή σε €294 ανά τόνο, χωρίς αναμενόμενες μεγάλες μεταβολές Μικτό κέρδος ανά τόνο: Τιμή €294 – Αξία Προϊόντος €223,4 = €70,6 ανά τόνο Ποσοστό μικτού κέρδους προς πωλήσεις 24%

30 30. Προμηθευτές Επωνυμία ΠρομηθευτήΕτήσια Ποσότητα (τόνοι)Τιμή με παράδοση σε αποθήκη μας (€ / τόνο) Χαλυβουργία Ν. Ελλάδας4.000 – – 205 Χαλυβοτεχνική4.000 – – 205 Italaciaii2.000 – – 205 Acc. Piombino2.000 – – 205 Πληρωμή σε 60 ημέρες από παράδοση, έναντι φορτωτικών Εγχώριοι προμ/τες: άμεσες παραδόσεις Ξένοι προμ/τες: παραδόσεις σε 30 ημέρες 1ο έτος: μια βάρδια, – τόνοι Α΄ ύλης, αξίας  €

31 32. Αγορές Παγίων Περιγραφή ΥλικούΠροϋπολογισμός (€) Πλήρης Μηχανολογικός Εξοπλισμός Γερανογέφυρα Δύο φορτηγά αυτοκίνητα Υπολογιστές, λογισμικό, συσκευές γραφείου Έπιπλα Σύνολο Παράδοση παγίων σε 1 μήνα Συντελεστής ετήσια απόσβεσης μηχανολογικού εξοπλισμού και γερανογέφυρας: 10% Συντελεστής ετήσιας απόσβεσης λοιπών παγίων: 20% Προκαταβολή 1/3 + 2 ίσες εξαμηνιαίες δόσεις Εγγύηση καλής λειτουργίας: 3 έτη Εκπαίδευση προσωπικού σε λειτουργία και συντήρηση εξοπλισμού Παράλληλη προμήθεια ανταλλακτικών και εφοδίων

32 33. Λοιπά Έξοδα Λοιπά έξοδα διαμόρφωσης γραφείων και βιομηχανοστασίου: € Έξοδα διοίκησης (μισθοί 2 εταίρων, 1 λογιστή, 1 γραμματέως, αντιμισθία 1 δικηγόρου): 1ο έτος € Λοιπά έξοδα διοίκησης: € Ασφάλεια κατά πυρκαγιάς, σεισμού πλημμύρας και κλοπής: καταβολή ανά εξάμηνο Απρόβλεπτα έξοδα

33 34. Πωλήσεις (1) Υψηλή παραγωγικότητα + χαμηλό κόστος = περιθώρια επιθετικής τιμολογιακής πολιτικής Δείκτης Κερδών / Πωλήσεις κατώτερος ανταγωνιστών μονάχα τα πρώτα 2 έτη Από 1,17% → 8,48% στο 3 ο έτος, σταθεροποίηση πάνω από 8% Εκπτώσεις και ειδικοί όροι πώλησης για αύξηση μεριδίου αγοράς σε 40% ( τόνοι ετησίως, 3 βάρδιες) Απλή η κατάκτηση 40% αγοράς, αν δεν ληφθεί υπόψη η αντίδραση των ανταγωνιστών Ανταγωνιστές θα βελτιωθούν στην παραγωγική και οικονομική απόδοση και θα εμποδίσουν την επίτευξη του στόχου μέσα στην 5ετία Πιθανότερο η Ferrocom να ξεπερνά κατά καιρούς το 27% με χρήση υπερωριών με μεγάλο κόστος Οι προβλέψεις στηρίζονται στο ότι τουλάχιστον 2 από τους ανταγωνιστές θα εκσυγχρονισθούν

34 35. Πωλήσεις (2) Ελάχιστος χρόνος από παραγγελία μέχρι εγκατάσταση μηχανημάτων: 1 έτος Λήψη απόφασης, εξεύρεση χώρου και χρηματοδότησης: τουλάχιστον 8 μήνες Συνεπώς, οι ανταγωνιστές θα παράγουν με ίδιους όρους με Ferrocom σε 18 – 20 μήνες από έναρξη λειτουργίας μας Μεσοδιάστημα: μεγάλα περιθώρια κέρδους επιτρέπουν αποπληρωμή αιτούμενου δανείου + τόκων Μετά από εκσυγχρονισμό ανταγωνιστών, η Ferrocom δεν θα έχει ανεξόφλητα δάνεια και θα βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση Δυνατότητα για πόλεμο τιμών, αλλά συγκράτησή τους στα υπάρχοντα επίπεδα και αυτοπεριορισμός σε 27 – 30% της αγοράς για αποφυγή πολέμου τιμών Πολιτική συμφέρουσα μακροπρόθεσμα

35 36. Πωλήσεις (3) Πωλήσεις σε νέους πελάτες: πίστωση 30 ημερών με τραπεζική εγγύηση ή επιταγές με επιλογή Πωλήσεις από πωλητές μας και από αντιπρόσωπους Ποσοτικοί στόχοι για όλους και αμοιβές σύμφωνα με τα δεδομένα της αγοράς Όχι μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά περιοχές ευθύνης πωλητών / αντιπροσώπων και επιτόπου επισκέψεις Παρακολούθηση πωλήσεων: Δντης Πωλήσεων Ομοιόμορφη αντιμετώπιση πελατών με δημοσιευμένους (στο πίσω μέρος κάθε τιμολογίου) όρους πωλήσεων Πλήρης εγγύηση για ποιότητα προϊόντος και χωρίς επιφύλαξη αντικατάσταση ελαττωματικών παρτίδων Στρατηγική πωλήσεων: Δντης Πωλήσεων Τμήμα Πωλήσεων: Δντης Πωλήσεων, 3 πωλητές + 5 εμπορικοί αντιπρόσωποι

36 37. Πωλήσεις (4) Μισθολόγιο υπαλλήλων: € για 1 ο έτος Προϋπολογισμός εξόδων προώθησης πωλήσεων, εξόδων φιλοξενίας, ταξιδιών και προμηθειών αντιπροσώπων: € για 1 ο έτος Συνολικές δαπάνες πωλήσεων: € για το 1 ο έτος

37 38. Διοικητική Διάρθρωση

38 39. Χρηματοδότηση (1) Αναλήψεις ΔανείουΎψος Ανάληψης (€)Χρόνος Ανάληψης Α΄Δόση Άμεσα Β΄Δόση μήνες από έναρξη λειτουργίας Γ΄Δόση μήνες από έναρξη λειτουργίας Σύνολο Δόσεις Αποπληρωμής ΠαγίωνΎψος Δόσης (€)Χρόνος Πληρωμής Α΄Δόση Προκαταβολή – άμεσα Β΄Δόση μήνες από παραγγελία Γ΄Δόση μήνες από παραγγελία Σύνολο

39 40. Χρηματοδότηση (2) Πάγιος εξοπλισμός έτοιμος προς παράδοση → χρόνος πληρωμής δόσεων συμπίπτει με χρόνο αναλήψεων δανείου Τόκοι καταβάλλονται ανά εξάμηνο και υπολογίζονται στο ύψος του ανεξόφλητου δανειακού κεφαλαίου Προβλέψεις με βάση επιτόκιο 10% Αναλήψεις ΔανείουΠοσό (€)Χρόνος Αποπληρωμής Α΄Δόση μήνες από ανάληψη Β΄Δόση μήνες από ανάληψη Γ΄Δόση μήνες από ανάληψη Σύνολο

40 41. Οικονομικές Καταστάσεις (1) Προβλέψεις για επόμενα 5 έτη Σκοπός προβλέψεων: Ανάγκες χρηματοδότησης, δηλαδή σύνταξη παρόντος επιχ/κου σχεδίου Οδηγός για έλεγχο πορείας Χρηματοοικονομικές ροές: δείχνουν προβλέψεις για πωλήσεις και προβλεπόμενα έξοδα Βάσει χρηματοοικονομικών ροών οι προβλέψεις λογ/μου αποτελεσμάτων χρήσης, ισολογισμοί και αριθμοδείκτες

41 42. Οικονομικές Καταστάσεις (2) Η Ferrocom έχει στέρεες βάσεις για ανάπτυξη: Κερδοφορία από το 1 ο έτος λειτουργίας Μερίδιο αγοράς  30% Υψηλός δείκτης Κέρδους / Κεφάλαιο + Αποθεματικά, πολύ πάνω από τα ομόλογα Δημοσίου Αύξηση αποθεματικών για μελλοντικές νέες επενδύσεις και διεύρυνση ποικιλίας προϊόντων Δείκτης Κέρδος / Πωλήσεις πολύ υψηλός από 3 ο έτος, πολλά περιθώρια ευελιξίας Δείκτης Δάνεια / Κεφάλαιο + Αποθεματικά μηδενίζεται μετά το 2 ο έτος, υψηλή πιστοληπτική ικανότητα Κυκλοφορούν Ενεργητικό 2,32 φορές υψηλότερο των Βραχυπρόθεσμων Υποχρεώσεων, πολύ ικανοποιητική ρευστότητα Δαπάνες / Πωλήσεις μειώνεται διαχρονικά από 22,58% σε 11,21%

42 43. Προβλέψεις Ισολογισμών: Ενεργητικό ΕνεργητικόΈτος 1Έτος 2Έτος 3Έτος 4Έτος 5 Πάγια Μηχανήματα Μταφορικά Μέσα Συσκευές Γραφείου43988 Έπιπλα43988 Μείον Συσσωρευμένες Αποσβέσεις Σύνολο Παγίων Κυκλοφορούντα Έτοιμα Προϊόντα Πρώτες Ύλες - Εφόδια Γραμμάτια Εισπρακτέα Χρεώστες Καταθέσεις Όψεως Ταμείο Σύνολο Κυκλοφορούντων Σύνολο Ενεργητικού

43 44. Προβλέψεις Ισολογισμών: Παθητικό ΚεφάλαιοΈτος 1Έτος 2Έτος 3Έτος 4Έτος 5 Μετοχικό Κεφάλαιο Αποθεματικά Μερίσματα Πληρωτέα Σύνολο Μετοχικού Κεφαλαίου Μακροπρόθεσμες Υποχρεώσεις Δάνεια Βραχυπρόθεσμες Υποχρεώσεις Προμηθευτές Πιστωτές Γραμμάτια Πληρωτέα Σύνολο Βραχυπρόθεσμων Υποχρεώσεων Σύνολο Παθητικού

44 45. Προβλέψεις Αποτελεσμάτων Χρήσεως ΠεριγραφήΈτος 1Έτος 2Έτος 3Έτος 4Έτος 5 Πωλήσεις Κόστος Παραγωγής Μικτό Κέρδος Δαπάνες Δαπάνες Διοίκησης Δαπάνες Πωλήσεων Ενοίκιο ΔΕΗ - ΟΤΕ - Δημοτ. Τέλη Ασφάλιση Αποσβέσεις Παγίων Τόκοι - Χρεολύσια Σύνολο Δαπανών Κέρδος προ Φόρων Καθαρό Κέρδος

45 46. Αριθμοδείκτες ΔείκτηςΈτος 1Έτος 2Έτος 3Έτος 4Έτος 5 Μικτό Κέρδος / Πωλήσεις25%24% Δαπάνες / Πωλήσεις22,58%22,64%11,41%11,17%11,21% Κέρδος / Πωλήσεις1,25%1,17%8,48%8,63%8,61% Κέρδος / Κεφάλαιο + Αποθεματικά11%23%129%108%92% Δάνεια / Κεφάλαιο + Αποθεματικά133%0% Κυκλ. Ενεργητικό / Βραχ. Υποχρεώσεις0,7220,7251,2031,6192,321

46 47. Ανάλυση Νεκρού Σημείου Διαίρεση Παγίων Εξόδων με Διαφορά Μέσου Μεταβλητού Κόστους από την Τιμή Πώλησης Μέσο Μεταβλητό Κόστος: Κόστος παραγωγής + 0,3% από συμμετοχή σε έξοδα όπως ηλεκτροδότηση και υδροδότηση Προβλέψεις πωλήσεων πάνω από τα επίπεδα του νεκρού σημείου Νεκρό Σημείο (Τόνοι) Έτος 1Έτος 2Έτος 3Έτος 4Έτος , , , , ,4 Προβλεπόμενες Πωλήσεις (Τόνοι)

47 48. Μελλοντικά Σχέδια Η Ferrocom ΕΠΕ σχεδιάζει: Επέκταση ποικιλίας προϊόντων με προϊόντα απευθυνόμενα στην βιομηχανία, με υψηλότερη προστιθέμενη αξία Δεν έχουν περιληφθεί προβλέψεις για την επέκταση αυτή καθώς δεν έχει ολοκληρωθεί η έρευνα αγοράς, ενώ και ο χρονικός της ορίζοντας είναι πέραν της 5ετίας


Κατέβασμα ppt "Επιχειρηματικό Σχέδιο Ferrocom ΕΠΕ Επωνυμία: Ferrocom ΕΠΕ Δ/νση: Μεσογείων 42 Αθήνα Τηλ.: 77 84 840, Φαξ: 77 84 841 Υπεύθυνος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google