Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Συναντήσεις με το περιοδικό Πολιτιστικό πρόγραμμα 4ου Λυκείου Ξάνθης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Συναντήσεις με το περιοδικό Πολιτιστικό πρόγραμμα 4ου Λυκείου Ξάνθης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Συναντήσεις με το περιοδικό Πολιτιστικό πρόγραμμα 4ου Λυκείου Ξάνθης

2 Θρακικά Χρονικά Το 1960 ο Στέφανος Ιωαννίδης, μορφή που σημάδεψε με το πέρασμά της τόσο τη «Στέγη Γραμμάτων και Καλών Τεχνών» όσο και τη «Φιλοπρόοδη Ένωση Ξάνθης», ιδρύει τα Θρακικά Χρονικά. Στηρίζεται σε θρακιώτες συνεργάτες. Η έκδοση είναι τριμηνιαία και φέρει τον υπότιτλο «Έρευνα – Επιστήμη – Τέχνη». Έμβλημα ο γρύπας από παράσταση νομίσματος των Αβδήρων. Το 1972 το περιοδικό επανεμφανίζεται ως ετήσια έκδοση και ο υπότιτλος θα γίνει «Αρχαιολογία – Ιστορία – Λαογραφία – Έρευνα». Στόχος του περιοδικού υπήρξε η ανάδειξη του πλούτου της Θράκης σε όλο το φάσμα των επιστημών και των τεχνών.

3 Θρακικά Χρονικά Πηγή πληροφοριών για μικρό κύκλο ερευνητών Λησμονημένο και αποσιωπημένο από το ευρύ κοινό Παρολαυτά ένας κόσμος με ζωντανό σφυγμό

4 Θρακικά Χρονικά Λογοτεχνικά Ποιητικές συνθέσεις Φιλολογικές μελέτες Ιστορικές Αρχαιολογικές Λαογραφικές Βιβλιοπαρουσιάσεις Βιβλιοκριτικές άρθρα

5 Στέφανος Ιωαννίδης Οι πρώτες φλόγες Οι Ντεγκτσήδες Τα παιδιά των πελαργών Τα είδωλα σττον καθρέφτη

6 Χρονικό Ανάπτυξης

7 Θρακιώτικος γάμος Όταν επέστρεφε η νύφη από την εκκλησία ρίχνανε ένα κόσκινο στα κεραμίδια. Αν έπεφτε μπρούμυτα θα έκανε αγόρι αν έπεφτε ανάσκελα κορίτσι

8 Η πέρδικα είχε ένα παιδί και το έστελνε στο σχολείο. Είχε και υπηρέτρια την κάργα κι έστελνε στο παιδί της φαγί. Πιο πολύ με την κακοκαιρία, για να μην πηγαινοέρχεται στο σπίτι και κρυώσει το περδικάκι. Κι έλεγε η πέρδικα στην κάργα, πως θα γνωρίζει το παιδί της εύκολα, γιατί είναι το πιο όμορφο, μέσα σε όλα τα παιδιά. Όμως η κάργα, πιο όμορφο βρήκε το δικό της το παιδί : του καργούδι τ’ ς. Κι όταν γυρνούσε πίσω στην κυρία της έλεγε ότι το πιο όμορφο παιδί :ήνταν του καργούδι τ’ ς.

9

10 Κατίνα Βέικου Σεραμέτη

11 Στο χάρτη της πορείας μας, δεν υποχρεωθήκαμε, διαδοχικά, Ν’ αλλάζουμε στίγμα· Όχι πως δεν αντιμετωπίσαμε δυσκολίες, η πάλη ακόμα και με τον εαυτό μας, πολλές φορές, έπαιρνε διαστάσεις επικής τιτανομαχίας, ή πάλης αετών, ως μικρογραφία, πάντα στα μέτρα μας, σ’ ένα πλάνο θολό ακαθόριστο. αλλά ο φανός, πού υποθετικά, μπορούσαμε να διακρίνουμε, μας οδηγούσε σωστά. [….] Η κατεύθυνσή μας, που δεν ήτανε τυχαία, αλλά μαζί και αυτοσκοπός απέβλεπε σε κάποιο αραξοβόλι. σ’ ένα συγκεκριμένο Ό ρ α μ α, […] Νιώθουμε ικανοποίηση, ότι δεν κάναμε συμβιβασμούς και υποχωρήσεις στη διαδρομή. η αναζήτησή μας παρέμεινε στις προθέσεις της· στα ορμητήρια της. και, κατά την πεποίθησή μας, πάντα, στις παρυφές του αλώβητου, του πηγαίου, του αληθινού.

12

13

14

15 Oι μαθητές του Β1 Αντωνιάδου Βαρβάρα Ευσταθιάδης Δημήτριος Καραμανή Ελένη Κατσίκα Κρυσταλλένια Κιοσέ Σεδά Κιούρτ Τζεϊλάν Μισκάκης Κυριάκος Μολά Χουσεϊν Μουτζής Μόδεστος Μπαντάκ Αλέϊνα Μπιλιάν Νουκτέ Ναθαναηλίδου Κωνσταντίνα Πελεβάν Χαβά Πισκουράς Κωνσταντίνος Ραμαδάν Εμπρού Σαρή Μπεϊζά Τοπ Μελίν Χαλήλ Σιμάη


Κατέβασμα ppt "Συναντήσεις με το περιοδικό Πολιτιστικό πρόγραμμα 4ου Λυκείου Ξάνθης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google