Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ANGER MANAGEMENT ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΥΜΟΥ στην ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ANGER MANAGEMENT ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΥΜΟΥ στην ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ANGER MANAGEMENT ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΥΜΟΥ στην ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

2 RESPONSE RESPONSE Τομείς Εξειδίκευσης  Ενδυνάμωση Εταιρικής Κουλτούρας Αξιολόγηση Αξιολόγηση Ανάπτυξη Ανάπτυξη Εκπαίδευση Εκπαίδευση Καθοδήγηση Καθοδήγηση  Customer Service Excellence  Sales Effectiveness  Coaching for results Ανάπτυξη Ανθρωπίνου Δυναμικού H Response παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες στην Ανάπτυξη Ανθρωπίνου Δυναμικού, και συγκεκριμένα εξειδικεύεται στην ανάπτυξη των εμπορικών στελεχών επιχειρήσεων μέσα από τον σχεδιασμό & την εφαρμογή προγραμμάτων αλλαγής της συμπεριφοράς. 2 ΤΟΜΕΙΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ

3 Για περισσότερα από 18 χρόνια συνεργαζόμαστε με Ηγέτιδες Ελληνικές & Πολυεθνικές Εταιρίες, βοηθώντας τις να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στις προκλήσεις του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος. Αναπτύσσουμε στρατηγικές συνεργασίες με παγκόσμιους ηγέτες στο χώρο της Συμβουλευτικής προκειμένου να φέρουμε καινοτομία στην γνώση και να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των πελατών μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οι παρεμβάσεις μας επικεντρώνονται στις ανάγκες των πελατών (tailor made solutions) επιδιώκοντας μακράς διάρκειας αποτελέσματα (long lasting impact). Πιστεύουμε στις μακροχρόνιες προσωπικές σχέσεις και στη δυνατότητά μας να φέρουμε την αλλαγή συμπεριφοράς στις ομάδες μας για την επίτευξη του κοινού στόχου Ενδυναμώνουμε τα στελεχη των εταιρών, που συναλλάσσονται με τους πελάτες (customer facing), ενισχύοντας χαρακτηριστικά και διαμορφώνοντας δεξιότητες που θα φέρουν μετρήσιμα αποτελέσματα στον οργανισμό. 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΣ

4 4 RESPONSE: VALUE TO CUSTOMER FACING CHANNELS OUR RESPONSE TO THE MARKET Η ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ

5 Assessment & Development Centres: Consultancy, training, development & executive coaching: Psychometric Tools & Aptitude Testing: Personality Testing, 360° Appraisal, Assessment & Surveys Training: No 1 British Company in Career Development Assessment & Development Consultants 5 INTERNATIONAL PARTNERSHIPS

6 6 https://vimeo.com/ https://www.youtube.com/watch?v=lX1j-k_FMjg ΓΙΑΤΙ RESPONSE;  Περισσότερες από ημέρες εκπαίδευσης  Περισσότεροι από εκπαιδευόμενοι  Περισσότεροι από 600 Πελάτες  Περισσότερες από 450 επαναλαμβανόμενες συνεργασίες ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ  Sa les Excellence Awards 2013 (Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος) - Βραβείο Οργανωτικής Επιτροπής για το σύστημα εκπαίδευσης Integrity Selling  Εθνικά Βραβεία 2013 E.I.E.Π -Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, Έπαινος Επαγγελματία της Χρόνιας στην κα Λουκία Τσιμιτσέλη, Senior Consultant  HR Excellence Awards 2014 – Διάκριση – Integrity Coaching.  Sales Excellence Awards 2015 (Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος)- Βραβείο Υπηρεσίες & Ανάπτυξη Πωλήσεων

7 7 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ

8 ΟΡΟΣΗΜΟ- Ιδρυτικό Μέλος  Το ΕΙΕΠ είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός.  Ιδρύθηκε το  Tα μέλη της είναι πολυεθνικοί Οργανισμοί, μεγάλες Ελληνικές εταιρίες και επιστημονικοί φορείς με παρουσία στην Ελλάδα.  Τα ιδρυτικά μέλη του Ινστιτούτου είχαν κοινό όραμα την αναγνώριση, αναβάθμιση & υποστήριξη του ρόλου όσων, έρχονται σ’ επαφή με κάθε πελάτη. Η RESPONSE είναι Ιδρυτικό και Ενεργό μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών

9 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΠΗΓΕΣ ΑΓΧΟΥΣ ACTIVITY!

10 ΑΓΧΟΣ = ΦΟΒΟΣ, ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΠΕΙΛΗΣ, ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΥΣΗΕΣΩΤΕΡΙΚΕΥΣΗ

11 Ένας φίλος σου έχει μεθύσει και αρχίζει να σε κακολογεί σχετικά με τα οικογενειακά σου θέματα, μπροστά σε άλλους γνωστούς σας. Τι κάνεις? Α. Τίποτα, μιας και είναι μεθυσμένος και δεν τα εννοεί. Β. Τον βάζω στην θέση του. Δεν πρέπει να τον αφήσω να συνεχίσει έτσι. Γ. Τον βρίζω, ξεσπάω, ηρεμώ κι εγώ. Δ. Τον ξέρω, ότι όταν πίνει έτσι κάνει με όλους. Θα περιμένω να τον διορθώσω όταν έρθει η ώρα του. Ε. Δεν ξέρω. A small test

12 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΟΣ & ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΟΥ

13 ΘΥΜΟΣ ΥΨΗΛΟ ΧΑΜΗΛΟ ΣΤΑΔΙΑ 0 ΕΡΕΘΙΣΜΑ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟΣ ΟΡΓΗ 13 ΣΤΑΔΙΑ ΘΥΜΟΥ Είναι συναίσθημα και συνοδεύεται από αλλαγές στη Συμπεριφορά μας! ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗΝΟΡΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ

14 ΘΥΜΟΣ ΥΨΗΛΟ ΧΑΜΗΛΟ 0 14 ΣΤΑΔΙΑ ΘΥΜΟΥ ΣΤΑΔΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ/ΕΚΦΡΑΣΗΚΑΤΑΣΤΟΛΗΗΡΕΜΙΑ/ΕΛΕΓΧΟΣ

15 Tips ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΥΜΟΥ

16 10 tips Διαχείρισης θυμού

17 Ενός ατόμου οι συμπεριφορές έχουν να κάνουν περισσότερο με το επίπεδο της επιτυχίας στην εξυπηρέτηση του Πελάτη και λίγο με τις τεχνικές γνώσεις ή τη διαδικασία. ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

18 « Αν είχα 2 ώρες να κόψω ένα δέντρο, τη 1 ώρα θα την περνούσα ακονίζοντας το πριόνι μου»; ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ; Σελ 21

19 Νοητική Φυσική συναισθηματική ? ? ? vd

20 ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΤΥΛ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

21 Η ΜΕΘΟΔΟΣ DISC & ΤΟ ΡΡΑ Συμπεριφορά στον χώρο εργασίας Συμπεριφορά υπό συνθήκες πίεσης Εικόνα της προσωπικότητας του ατόμου ΒΗΜΑΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ: 1.Συμπλήρωση από κάθε συμμετέχοντα του ερωτηματο- λογίου μέσω mail τ ου P.P.A! 2.Έκδοση του Report 3.Παράδοση του αναλυτικού report σε κάθε άτομο 4.Επεξήγηση και ανάλυση του από τον Εισηγητή Ομιλητικός Ενεργητικός Ελεγκτικός Υποστηρικτι κός Ι S D C Προσωπική Εικόνα Έμφαση στη δουλειά Λέξεις που με περιγράφουν Πως θεωρώ ότι με βλέπουν οι άλλοι Συμπεριφορά Υπό Πίεση Γενικά Σχόλια Αυτοπαρακίνηση

22 ΠΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΚΑΝ ΤΟ «ΑΓΧΟΣ» ΤΟΥΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

23 ΑΜΕΑ

24 5 ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΥΜΟ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

25 Τα είπα και ξεθύμανε ο θυμός μου! Ο Θυμός προκύπτει σίγουρα σε μια λάθος τιμή! Αυτός με θύμωσε εγώ ήμουν ήρεμος Δεν μπορώ να βοηθήσω τον εαυτό μου. Ο θυμός μου είναι ανεξέλεγκτος! Αν δεν το παίξω θυμωμένος δεν θα κερδίσω το δίκιο μου!

26 26 Λουκία Τσιμιτσέλη Senior Consultant Μυκάλης 12, Μαρούσι Τηλ Κιν


Κατέβασμα ppt "ANGER MANAGEMENT ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΥΜΟΥ στην ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google