Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Microsoft Dynamics CRM 3.0 Όνομα: Ισίδωρος Σιδερίδης Τίτλος: Business Development Manager Ονομασία Συνεργάτη: SiEBEN Innovative Solutions Επιτυχημένες.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Microsoft Dynamics CRM 3.0 Όνομα: Ισίδωρος Σιδερίδης Τίτλος: Business Development Manager Ονομασία Συνεργάτη: SiEBEN Innovative Solutions Επιτυχημένες."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Microsoft Dynamics CRM 3.0 Όνομα: Ισίδωρος Σιδερίδης Τίτλος: Business Development Manager Ονομασία Συνεργάτη: SiEBEN Innovative Solutions Επιτυχημένες Εγκαταστάσεις

2 Microsoft CRM | Θέματα Παρουσίαση SiEBEN Innovative SolutionsΠαρουσίαση SiEBEN Innovative Solutions Παρουσίαση ECDL HellasΠαρουσίαση ECDL Hellas Επιχειρηματική ΑνάγκηΕπιχειρηματική Ανάγκη Περιγραφή ΛύσηςΠεριγραφή Λύσης ΟφέληΟφέλη

3 Παρουσίαση SiEBEN Innovative Solutions Η εταιρία μας ιδρύθηκε τον Οκτώβριο του 2000 και παρέχει καινοτόμες λύσεις πληροφορικής Τον Ιανουάριο του 2005 απέκτησε την διάκριση του Microsoft Gold Certified Partner για τους τομείς ISV Software Solutions και Information Worker Solutions Τον Σεπτέμβριο του 2005 ίδρυσε τη θυγατρική της εταιρία στη Ρουμανία Η SiEBEN συνεργάζεται με την Microsoft χτίζοντας τις εφαρμογές της σε προϊόντα της κορυφαίας εταιρίας λογισμικού

4 Microsoft CRM | Θέματα Παρουσίαση SiEBEN Innovative SolutionsΠαρουσίαση SiEBEN Innovative Solutions Παρουσίαση ECDL HellasΠαρουσίαση ECDL Hellas Επιχειρηματική ΑνάγκηΕπιχειρηματική Ανάγκη Περιγραφή ΛύσηςΠεριγραφή Λύσης ΟφέληΟφέλη

5 Στόχος της εταιρίας είναι η ανύψωση του επιπέδου γνώσεων πληροφορικής στην Ελλάδα και η αύξηση της παραγωγικότητας και της ποιότητας εργασίας των υπαλλήλων που χειρίζονται ηλεκτρονικούς υπολογιστές Η εταιρία ECDL Hellas ανήκει στον όμιλο εταιριών Interfranchise Παρουσίαση ECDL Hellas Η εταιρία είναι αποκλειστικός φορέας διαχείρισης στην Ελλάδα του προγράμματος ECDL Το ECDL είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένο Πρόγραμμα Πιστοποίησης Γνώσεων Πληροφορικής και Δεξιοτήτων Χρήσης Η/Υ

6 Microsoft CRM | Θέματα Παρουσίαση SiEBEN Innovative SolutionsΠαρουσίαση SiEBEN Innovative Solutions Παρουσίαση ECDL HellasΠαρουσίαση ECDL Hellas Επιχειρηματική ΑνάγκηΕπιχειρηματική Ανάγκη Περιγραφή ΛύσηςΠεριγραφή Λύσης ΟφέληΟφέλη

7 Η εταιρία διαχειρίζεται ένα μεγάλο αριθμό πελατών, κάποιοι από τους οποίους είναι πελάτες και άλλων εταιριών του Ομίλου Επιχειρηματική Ανάγκη Παράλληλα επιθυμούσε να εξασφαλίσει αποτελεσματική διαχείριση των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων Στόχος της ήταν η καλύτερη παρακολούθηση της συνεργασίας με τους πελάτες της και η αυτοματοποίηση των διαδικασιών που ακολουθούνται για την πιστοποίηση

8 Microsoft Outlook Integrated Solutions Microsoft CRM IP Call Center + Exchange Server + + Επιχειρηματική Ανάγκη Active Directory

9 Microsoft CRM | Θέματα Παρουσίαση SiEBEN Innovative SolutionΠαρουσίαση SiEBEN Innovative Solution Παρουσίαση ECDLΠαρουσίαση ECDL Επιχειρηματική ΑνάγκηΕπιχειρηματική Ανάγκη Περιγραφή ΛύσηςΠεριγραφή Λύσης ΟφέληΟφέλη

10 Περιγραφή Λύσης  Παρακολούθηση νέων και παλαιότερων πελατών  Αποτελεσματικότερη διαχείριση συμβάσεων  Υποστήριξη πελατών  Αυτοματοποίηση εσωτερικών διαδικασιών  Χρήση knowledge base Microsoft Dynamics CRM Sales & Customer Module Avaya IP Office  Αποτελεσματική διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων – σύνδεση με CRM  Άμεση εξυπηρέτηση πελατών  Βελτίωση παρεχόμενων υπηρεσιών  Δημιουργία χρήσιμων αναφορών

11 Περιγραφή Λύσης SQL Server Exchange Server CRM Server Avaya IP Office Active Directory

12 Περιγραφή Λύσης Microsoft Dynamics CRM Microsoft Outlook Avaya IP Office Πλήρης ενοποίηση των εφαρμογών Οι υπάλληλοι της ECDL Hellas μπορούν μέσα από μια και μόνο εφαρμογή να πραγματοποιούν το σύνολο των καθημερινών τους εργασιών

13 Microsoft CRM | Θέματα Παρουσίαση SiEBEN Innovative SolutionsΠαρουσίαση SiEBEN Innovative Solutions Παρουσίαση ECDL HellasΠαρουσίαση ECDL Hellas Επιχειρηματική ΑνάγκηΕπιχειρηματική Ανάγκη Περιγραφή ΛύσηςΠεριγραφή Λύσης ΟφέληΟφέλη

14 Οφέλη Συντόμευση διαδικασιών Εύκολη πρόσβαση σε δεδομένα & πληροφορίες Δυνατότητα reporting για την διοίκηση Ενοποιημένο περιβάλλον εργασίας: Avaya- CRM Integration “Εμπιστευτήκαμε τη SiEBEN αφού ήταν η μοναδική εταιρία στην Ελλάδα που αναλάμβανε την υλοποίηση ενός ανάλογου έργου. Επιπλέον το ότι είναι Microsoft Gold Certified Partner αλλά και η εμπειρία των στελεχών της αποτέλεσαν για εμάς εγγύηση για την επιτυχία του συγκεκριμένου έργου.” Γιάννης Δημόπουλος Head of IT Department

15 Ευχαριστούμε


Κατέβασμα ppt "Microsoft Dynamics CRM 3.0 Όνομα: Ισίδωρος Σιδερίδης Τίτλος: Business Development Manager Ονομασία Συνεργάτη: SiEBEN Innovative Solutions Επιτυχημένες."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google