Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Innovation Culture and Creativity for a new Economy.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Innovation Culture and Creativity for a new Economy."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Innovation Culture and Creativity for a new Economy

2 Σκοπός Διαγωνισμού  Η συνδρομή των πολιτών, συλλογικοτήτων, δημόσιων φορέων, ιδιωτικών επιχειρήσεων, φυσικών προσώπων κλπ....Στοχεύοντας στη συλλογή και αξιοποίηση καινοτόμων προτάσεων από τους δημιουργούς του τουριστικού προϊόντος και μάλιστα με τρόπο που να ικανοποιεί τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του τελικού χρήστη….

3 Σκοπός Διαγωνισμού  Απώτερος Στόχος:  Η αύξηση της ποικιλομορφίας των προσφερόμενων υπηρεσιών  Η αύξηση της αυθεντικότητας ως εργαλείο αξιοποίησης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής  Η μείωση της εποχικότητας και η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου

4 Σκοπός Διαγωνισμού  Συλλογή  Αξιολόγηση  Βράβευση  Χρηματοδότηση δράσεων & αναγκών Με σκοπό: Την πιλοτική εφαρμογή τους Την επίτευξη αναγνωρισιμότητας Την σύναψη & παγίωση των συνεργασιών των εμπλεκομένων συλλογικοτήτων, φορέων κ.α.

5 Προδιαγραφές Ένα ολοκληρωμένο τουριστικό πακέτο: – Υφιστάμενες δραστηριότητες, εκδηλώσεις, αξιοθέατα και σημεία ενδιαφέροντος – ή/και την ανάδειξη νέων αξιοθέατων και σημείων ενδιαφέροντος – ή/και τη διοργάνωση νέων εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων – χρονοπρογραμματισμό των εκδηλώσεων & δράσεων ώστε να ενταχθούν σε ένα τουριστικό πακέτο 3-4 ημερών

6 Προδιαγραφές Δύο σετ εγγράφων: – Υπεύθυνες Δηλώσεις Συνεργασιών Εκπρόσωπος Συνεργαζόμενων Φορέων Εκπρόσωπος Νομικού Προσώπου περί συνεργασίας Φυσικό Πρόσωπο περί συνεργασίας – Δελτίο Υποβολής Πρότασης

7 Προδιαγραφές Θεματικό Περιεχόμενο: 1.Ιστορικά και αρχαιολογικά σημεία ενδιαφέροντος 2.Μνημεία της φύσης, σπήλαια, βιότοποι 3.Μνημεία θρησκευτικής σημασίας 4.Χώρους εικαστικών και παραστατικών τεχνών 5.Φεστιβάλ και πολιτιστικές εκδηλώσεις 6.Αθλητικές δραστηριότητες, εναλλακτικά αθλήματα 7.Λίμνες, ποτάμια συστήματα, λιμνοθάλασσες, παραλίες 8.Ιαματικός τουρισμός, τουρισμός ευεξίας 9.Επιστημονικός, εκπαιδευτικός και συνεδριακός τουρισμός 10.Λαογραφικές δραστηριότητες κ.α.

8 Ελάχιστες Προδιαγραφές  Συνδυασμός δύο ή περισσοτέρων θεματικών πεδίων  Τουριστικά πακέτα 3-4 ημερών  Δικαίωμα υποβολής προτάσεων έχουν:  Σύλλογοι, Επιχειρήσεις, Τουριστικοί Πράκτορες, Πολιτιστικές Ομάδες, Αθλητικά Σωματεία, Δήμοι, Λέσχες, Μέσα Ενημέρωσης, Επιστημονικοί Φορείς, Καλλιτέχνες, Περιβαλλοντικές Οργανώσεις κ.α.  Φυσικά πρόσωπα σε συνεργασία με Φορείς

9 Υλοποίηση Τουριστικών Πακέτων  Η ΠΕΔΔΕ δεν χρηματοδοτεί απευθείας τους συμπράττοντες φορείς  Θα καλύψει τις δαπάνες των συντελεστών των εκδηλώσεων καθώς και των υποστηρικτικών εργασιών που σχετίζονται με αυτές  Συνεννόηση για την υλοποίηση μεταξύ ΠΕΔΔΕ και του Εκπροσώπου των συμπραττόντων φορέων

10 Υλοποίηση Τουριστικών Πακέτων  Οριακές τροποποιήσεις στις προτάσεις οι οποίες όμως δεν θα αλλοιώνουν τον αρχικό σχεδιασμό, στόχους κλπ  Ο εκπρόσωπος των συμπραττόντων φορέων θα συμβληθεί με τη ΠΕΔΔΕ με βάση το κατά περίπτωση νομικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία της

11 Αξιολόγηση Προτάσεων (1)  Κριτήρια: 1.Η εμπειρία και σύνθεση της ομάδας των φορέων που υποβάλει την πρόταση – Προφίλ / βιογραφικό των εταίρων 2.Η γνώση και κατανόηση της τουριστικής αγοράς της περιοχής 3.Η πληρότητα, σαφήνεια και εφικτότητα της προτεινόμενης ιδέας 4.Η ενσωμάτωση δια-θεματικών και δια- περιφερειακών δράσεων και σημείων υψηλής σημασίας

12 Αξιολόγηση Προτάσεων (2)  Κριτήρια: 5.Ο διεθνής χαρακτήρας της πρότασης 6.Ο βαθμός καινοτομίας και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος που επιφέρει 7.Ο βαθμός διασφάλισης του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος 8.Η προοπτική καθιέρωσης των προτεινόμενων δράσεων ως μόνιμος επαναλαμβανόμενος θεσμός

13 Αξιολόγηση Προτάσεων (3)  Κριτήρια: 9.Η δυνατότητα πραγματοποίησης των προτεινόμενων δράσεων σε άλλες εποχές του έτους ώστε να εξασφαλιστεί η δια-εποχικότητα των προτεινόμενων πακέτων 10.Η παροχή προσβασιμότητας για τον γενικό πληθυσμό και για ΑΜΕΑ 11.Η παροχή ασφάλειας & υγιεινής για τους επισκέπτες 12.Η χρήση και η ποιότητα καμπάνιας προώθησης 13.Η συνάφεια με το Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

14 Αξιολόγηση Προτάσεων (4)

15 Δελτίο Υποβολής Πρότασης

16

17

18

19

20

21 ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΦΕΙΔΗΣ Tel: Skype:vafeidis.panos Web:www.protea.grwww.protea.gr


Κατέβασμα ppt "Innovation Culture and Creativity for a new Economy."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google