Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ) Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Γκοντζή Μαρία ΠΕ 70 Τάξη: Β΄ Τμήμα:1 Μαθητές:18 Θέμα: «Γερά.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ) Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Γκοντζή Μαρία ΠΕ 70 Τάξη: Β΄ Τμήμα:1 Μαθητές:18 Θέμα: «Γερά."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ) Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Γκοντζή Μαρία ΠΕ 70 Τάξη: Β΄ Τμήμα:1 Μαθητές:18 Θέμα: «Γερά δόντια, χαρούμενα παιδιά»

2 Επιλέξαμε το θέμα γιατί Το στόμα μας και τα δόντια μας είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος της εμφάνισής μας. Η καλή κατάσταση των δοντιών μας παίζει ρόλο στην αυτοπεποίθησή μας. Πολλά παιδιά έχουν πρόβλημα με τα δόντια τους εξαιτίας της μη σωστής διατροφής τους.

3 ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Να γνωρίσουν και να εκτιμήσουν οι μαθητές τη σημασία της στοματικής υγεία και της στοματικής υγιεινής. Να κατανοήσουν τη σχέση ανάμεσα στην υγεία των δοντιών και τη διατροφή. Να γνωρίσουν τα είδη των δοντιών. Να μάθουν τις αρρώστιες των δοντιών και τρόπους αποφυγής τους

4 ΣΤΟΧΟΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Τα παιδιά να δουλεύουν σαν ομάδα και να σέβονται τους άλλους και τους κανόνες της ομάδας. Να βουρτσίζουν σωστά και τακτικά τα δόντια τους.

5 ΣΤΟΧΟΙ ΣΤΑΣΕΩΝ-ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ Τα παιδιά να προσέχουν την υγεία του στόματος αλλά και του σώματός τους. Να αποκτήσουν θετική στάση απέναντι στον οδοντίατρο. Να διαλέγουν σωστές τροφές για την υγεία τη δική τους και των δικών τους.

6 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Συγκεντρώσαμε πληροφορίες για τα είδη των δοντιών, τον αριθμό τους, τις αρρώστιες τους και τον τρόπο πρόληψής τους. Τα παιδιά συμπλήρωσαν πίνακες για το πόσο συχνά βουρτσίζουν τα δόντια τους. Συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια σχετικά με τη στάση τους προς τον οδοντογιατρό και την αξία της στοματικής υγιεινής. Έπαιξαν παιχνίδια αγοράς τροφών κατάλληλων ή όχι για τα δόντια. Οργανώσαμε δεκατινό στο σχολείο με σωστές για τα δόντια τροφές. Μάθαμε το σωστό βούρτσισμα των δοντιών.

7 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Δραματοποίηση ιστοριών ( Η ιστορία του δοντιού Πίκι πίκι). Μετατροπή της παραπάνω ιστορίας σε ποίημα από τα ίδια τα παιδιά. Δημιουργία ιστοριών για τα δόντια, τα μικρόβια και τον τρόπο αντιμετώπισής τους. Θεατρικό στο σχολείο στις 6/6/2013 με τίτλο «Το ταξίδι των δοντιών στη χώρα των τροφών».

8 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Κατασκευή στόματος με χαρτόνια. Κολλάζ με τις ομάδες τροφίμων ( καλών και κακών για τα δόντια). Κατασκευή διατροφικής πυραμίδας για να γνωρίσουν τι πρέπει να τρώνε καθημερινά και τι όχι. Κατασκευή των διαφόρων ειδών των δοντιών με χαρτόνια. Κατασκευή δοντιών, οδοντόβουρτσα, οδοντόκρεμας, φρούτων, λαχανικών, γαλακτοκομικών, γλυκών με χαρτόνια, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν στο θεατρικό.

9 ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ Δόνα Τερηδόνα Η ιστορία του δοντιού Πίκι πίκι Ο Λουκάς και η Τριχονεράιδα Κάποτε η κολοτούμπα Ούπς, δόντια καθαρά Ο κροκόδειλος στον οδοντογιατρό

10 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ Μας επισκέφτηκαν στο σχολείο οδοντίατροι. Έδειξαν στα παιδιά το σωστό τρόπο βουρτσίσματος και έκαναν φθορίωση. Επίσης διατροφολόγος μας μίλησε για τη σημασία της σωστής διατροφής στην υγεία του σώματος και του στόματος. Επίσκεψη σε εργοστάσιο γάλακτος.

11 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Στο τέλος συμπλήρωσαν τα ίδια ερωτηματολόγια για να διαπιστωθεί η αλλαγή ή όχι της στάσης τους προς τον οδοντίατρο και τη στοματική υγιεινή. Ενθύμιο βιβλίο για τα δόντια στα παιδιά με τίτλο «Γερά δόντια, χαρούμενα παιδιά». Θεατρική παράσταση στις 6/6/2013 με τίτλο « Το ταξίδι των δοντιών στη χώρα των τροφών», με το οποίο συνδέσαμε και τα δύο προγράμματα (διατροφή και στοματική υγεία).

12 ΠΟΙΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ Β1 ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ Το δοντάκι η Αστραφτερή Η πριγκίπισσα Αστραφτερή σε ένα όμορφο παλάτι κατοικεί. Έχει φίλους όμορφους, καλούς και εχθρούς πολύ πονηρούς. Η Αστραφτερή κάνει φίλη κολλητή την Ζαχαρίτσα την ασπρουλή. Όλη μέρα τη μασάει και επάνω της κολλάει.

13 Ώσπου μια μέρα σκοτεινή η Τερηδόνα η μοχθηρή επιτέθηκε στην Αστραφτερή. Να, τρυπάει εδώ, να, τρυπάει εκεί και πονάει τώρα η Αστραφτερή. Τους ιππότες της φωνάζει τους εχθρούς δεν λογαριάζει. Οδοντόβουρτσα και κρέμα τα μικρόβια διώχνουν. Τέρμα! Φθόριο, φρούτα, γάλα και γιαούρτι, οι φρουροί θα είναι τούτοι.

14 Το παλάτι θα φυλάνε, την Αστραφτερή θα αγαπάνε και δε θα τη χαλάνε. Οι τέσσερις φρουροί οδηγούν την Τερηδόνα στη φυλακή και η Αστραφτερή από’ δω και πέρα θα είναι πιο προσεχτική. Με τα φρούτα θα κοιμάται με το γάλα θα ξυπνάει και ποτέ δεν θα πονάει.

15

16

17


Κατέβασμα ppt "42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ) Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Γκοντζή Μαρία ΠΕ 70 Τάξη: Β΄ Τμήμα:1 Μαθητές:18 Θέμα: «Γερά."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google