Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Arduino Πρώτη Επαφή Involve me & I learn 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Arduino Πρώτη Επαφή Involve me & I learn 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Arduino Πρώτη Επαφή Involve me & I learn 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

2 Το Arduino είναι μια υπολογιστική πλατφόρμα βασισμένη σε μια απλή μητρική πλακέτα με ενσωματωμένο μικροελεγκτή και εισόδους/εξόδους, και η οποία μπορεί να προγραμματιστεί: 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

3 Μπορεί να προγραμματιστεί με τη δική του γλώσσα προγραμματισμού

4 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας Ή με την έκδοση S4a της Scratch

5 Σκοπός του Arduino είναι να απλοποιήσει και να διευκολύνει τη δημιουργία διαδραστικών εφαρμογών ή κατασκευών, παρέχοντας έναν πολύ δυνατό ελεγκτή (πλακέτα), ο οποίος μπορεί εύκολα να χρησιμοποιηθεί τόσο για απλές, όσο και για σύνθετες κατασκευές 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

6

7 Μπορεί να συμπεριφερθεί σαν ένας μικροσκοπικός υπολογιστής, αφού ο χρήστης μπορεί να συνδέσει επάνω του πολλαπλές μονάδες εισόδου/εξόδου και να προγραμματίσει τον μικροελεγκτή να δέχεται δεδομένα από τις μονάδες εισόδου, να τα επεξεργάζεται και να στέλνει κατάλληλες εντολές στις μονάδες εξόδου. Η ρομποτική είναι μια από τις πολλές εφαρμογές στις οποίες χρησιμοποιείται το Arduino. Μπορεί να συμπεριφερθεί σαν ένας μικροσκοπικός υπολογιστής, αφού ο χρήστης μπορεί να συνδέσει επάνω του πολλαπλές μονάδες εισόδου/εξόδου και να προγραμματίσει τον μικροελεγκτή να δέχεται δεδομένα από τις μονάδες εισόδου, να τα επεξεργάζεται και να στέλνει κατάλληλες εντολές στις μονάδες εξόδου. Η ρομποτική είναι μια από τις πολλές εφαρμογές στις οποίες χρησιμοποιείται το Arduino. 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

8 ΤΙ ΈΧΟΥΜΕ ΚΆΝΕΙ ΕΜΕΊΣ ΜΕ ΤΟΝ ARDUINO 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

9 Έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε απλές εφαρμογές με το περιβάλλον της s4a του scratch και είμαστε έτοιμοι να σας τις παρουσιάσουμε!!!

10 ΈΝΑ LED ΑΝΆΒΕΙ ΚΑΙ ΣΒΉΝΕΙ ΑΝΆ 0,5 ΔΕΥΤΕΡΌΛΕΠΤΑ 1 η εφαρμογή 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

11 Τι θα χρειαστούμε 1.Πλακέτα Arduino 2.Πίνακας του Arduino 3.2 καλώδια 4.Έναν υπολογιστή με την s4a εγκατεστημένη 5.1 led 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

12 Τώρα υποτίθεται ότι παρουσιάζουμε πως θα γίνει η συναρμολόγηση του Arduino και ο προγραμματισμός. 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

13 ΣΕΙΡΉΝΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟΎ 2 η εφαρμογή 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

14 Τι θα χρειαστούμε 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας 1.Πλακέτα Arduino 2.Πίνακας του Arduino 3.3 καλώδια 4.Έναν υπολογιστή με την s4a εγκατεστημένη 5.2 led 6.Ένα καλώδιο για να διαχωρίσουμε το ηλεκτρικό ρεύμα

15 Τώρα υποτίθεται ότι παρουσιάζουμε πως θα γίνει η συναρμολόγηση του Arduino και ο προγραμματισμός. 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

16 ΦΑΝΆΡΙ ΟΔΙΚΉΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 3 η εφαρμογή 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

17 Τι θα χρειαστούμε 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας 1.Πλακέτα Arduino 2.Πίνακας του Arduino 3.4 καλώδια 4.Έναν υπολογιστή με την s4a εγκατεστημένη 5.3 led 6.2 καλώδια για να διαχωρίσουμε το ηλεκτρικό ρεύμα

18 Τώρα υποτίθεται ότι παρουσιάζουμε πως θα γίνει η συναρμολόγηση του Arduino και ο προγραμματισμός. 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

19 Ευχαριστούμε για την Προσοχή σας 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας Involve me & I learn


Κατέβασμα ppt "Arduino Πρώτη Επαφή Involve me & I learn 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google