Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ  ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ l ΚΑΘΟΛΙΚΗ l ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ l ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ  ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ  ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ-ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ  ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ l ΚΑΘΟΛΙΚΗ l ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ l ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ  ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ  ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ-ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ

2 ΕΙΣΑΓΩΓΗ  ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ  ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ l ΚΑΘΟΛΙΚΗ l ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ l ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ  ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ  ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ-ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ lΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ  Τεκμηρίωση  Αποδοχή lΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ  Διαμόρφωση Ερωτηματολογίου  Εστίαση Ερωτηματολογίου

3 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΤΟΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

4 l ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΕΡΙΟΧΗΣ l ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ l ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ l ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ l ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ l ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ l ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ l ΔΟΥΛΕΙΑ ΥΠΑΙΘΡΟΥ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΤΟΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

5 ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ  ΤΕΧΝΙΚΕΣ  ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ  ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ  Παραδίνεται - Παραλαμβάνεται  Αποστέλλεται Ταχυδρομικώς  ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ  ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ  ΔΕΙΓΜΑ  ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ  ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ  ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ  ΠΟΡΟΙ  ΧΡΟΝΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ  ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΑΠΟΓΡΑΦΟΜΕΝΟΥ

6 ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ

7 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Η καρδιά κάθε επιτόπιας έρευνας είναι η δημιουργία του ερωτηματολογίου, που ουσιαστικά αποτελεί μια σειρά ενεργειών και αποφάσεων, οι οποίες αναφέρονται:  Στη διάρκεια του ερωτηματολογίου  Στο είδος των ερωτήσεων  Στη μορφή των ερωτήσεων  Στο περιεχόμενο των ερωτήσεων  Στη σειρά με την οποία εμφανίζονται

8 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ  ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ  Μέγιστος Χρόνος 1 ώρα  ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  Μέγιστος Χρόνος 30΄  ΕΙΔΟΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ  ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΕΣ  Προσωπικά, Κοινωνικά και Λοιπά Χαρακτηριστικά  ΓΝΩΜΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗΣ  Πιστεύω, Ιδεώδη, Παρανοήσεις και Γνώσεις  ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΕΥΝΑΣ  Σχετίζονται απόλυτα με την Έρευνα

9 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ  ΜΟΡΦΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ  ΑΝΟΙΚΤΕΣ l Πλεονεκτήματα l Μειονεκτήματα  ΚΛΕΙΣΤΕΣ l Διχοτομικές l Πολλαπλών Επιλογών l Σταθμισμένες Κλιμακωτές Απαντήσεις Σταθμισμένη Κλίμακα Σχηματική Διαφοροποίηση l Ιεραρχημένες  ΦΙΛΤΡΑ  ΕΛΕΓΧΟΥ  ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ Η΄ ΕΝΤΑΣΗΣ

10 ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

11 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ «ΦΙΛΤΡΩΝ»

12  ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ u ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ  Σαφείς Πλήρεις Ακριβείς Χρονικά Προσδιορισμένες  Κατανοητές Άγνωστοι Όροι  Μη-Μεροληπτικές u ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ  Μεροληπτικές Σύντομες  Όχι τεχνικούς όρους  Όχι διπλές ερωτήσεις  Όχι διπλές αρνήσεις  Όχι απολογητικό ύψος ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

13  ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ  Θέση  Γειτονιά  Περιοχή  Επιφάνεια  Εισόδημα  Απασχόληση  Νοικοκυριό  ΣΕΙΡΑ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ  Εισαγωγή  Ερωτήσεις Ζεστάματος  Ερωτήσεις Κυρίου Θέματος  Δημογραφικές Ερωτήσεις ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

14 ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

15 ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

16 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Ένα καλό ερωτηματολόγιο επιτυγχάνεται όταν:  Αποτελείται από 4 ενότητες ερωτήσεων  Έχει ένα λογικό αριθμό ερωτήσεων  Υπάρχει αρκετός χώρος μεταξύ των ερωτήσεων, και, τέλος,  Διαθέτει ευχάριστη και ικανοποιητική εμφάνιση

17 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ  ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ  ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ  ΣΥΝΕΠΕΙΑ  ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ  ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ  ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΕΛΙΔΩΝ

18 ΔΟΥΛΕΙΑ ΥΠΑΙΘΡΟΥ  ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ  ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ  ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ l Φιλική Σχέση l Ομοιομορφία Απάντησης Ερωτήσεων l Χρήση μόνο μιας όψης του Χαρτιού l Διαστήματα για συμπληρωματικές πληροφορίες l Όχι στην παρουσία τρίτων  ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ  ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ  ΑΠΟΓΡΑΦΕΙΣ  ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ  ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗΣ  ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

19 ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

20 Η ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ

21 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΕΝΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ


Κατέβασμα ppt "ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ  ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ l ΚΑΘΟΛΙΚΗ l ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ l ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ  ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ  ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ-ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google