Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Έρευνας Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γρηγόριος Παινέσης Ακαδημαϊκό Έτος: 2010-2011.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Έρευνας Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γρηγόριος Παινέσης Ακαδημαϊκό Έτος: 2010-2011."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Έρευνας Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γρηγόριος Παινέσης Ακαδημαϊκό Έτος:

2 Δημοσκόπηση & Αρχές Σύνταξης Ερωτηματολογίου Διαδικασία & Βασικές Έννοιες Ακαδημαϊκό Έτος:

3 Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Έρευνας Μάρκετινγκ Ορισμός 1 ερωτώμενους Δημοσκόπηση είναι η συστηματική συλλογή πληροφοριών από ερωτώμενους με σκοπό την κατανόηση ή την πρόβλεψη της συμπεριφοράς του τμήματος του πληθυσμού που μας ενδιαφέρει Ερωτηματολόγιο

4 Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Έρευνας Μάρκετινγκ Σφάλμα Άρνησης Απάντησης 2 Όταν τα άτομα που δέχονται να απαντήσουν στην έρευνα διαφέρουν σημαντικά από αυτούς που δεν απαντούν, η διαφορά αυτή ονομάζεται σφάλμα άρνησης απάντησης Όσο μικρότερο το ποσοστό απαντήσεων τόσο μεγαλύτερη και η πιθανότητα του σφάλματος άρνησης απάντησης Τρόποι Μείωσης Κλείσιμο ραντεβού Γνωστοποίηση αντικειμένου Εξασφάλιση ανωνυμίας Παροχή Κινήτρου Τεχνική “άνοιγμα πόρτας” Τονισμός σημασίας συμμετοχής

5 Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Έρευνας Μάρκετινγκ Διαδικασία Σχεδιασμού Ερωτηματολογίου 3 1) Προκαταρκτικές Αποφάσεις 2) Αποφάσεις για το περιεχόμενο κάθε ερώτησης 3) Αποφάσεις για τη διατύπωση των ερωτήσεων 4) Αποφάσεις για τον τύπο των ερωτήσεων 5) Αποφάσεις για τη σειρά των ερωτήσεων 6) Αποφάσεις για τη διάταξη και εμφάνιση του ερωτηματολογίου 7) Αποφάσεις για τον προέλεγχο και την αναθεώρηση του ερωτηματολογίου Επιστήμ η & τέχνη

6 Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Έρευνας Μάρκετινγκ Προκαταρκτικές Αποφάσεις 4 Τι πληροφορίες θα συλλέξουμε; Από ποιους θα συλλέξουμε τις πληροφορίες; Με ποια μέθοδο θα γίνει η συλλογή; Ορισμός Προβλήματος & Ερευνητικές υποθέσεις Εξέταση Ανομοιογένειας Ερωτώμενων

7 Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Έρευνας Μάρκετινγκ Περιεχόμενο Ερωτήσεων 5 Είναι η ερώτηση απαραίτητη; Είναι η ερώτηση επαρκής; Ο ερωτώμενος γνωρίζει την απάντηση; Ο ερωτώμενος θυμάται τις πληροφορίες που ζητάμε; Ο ερωτώμενος θέλει να απαντήσει; Αποφυγή επηρεασμού από συγκυρίες; Η πληροφορίες θα μας χρειαστούν στην ανάλυση και στην εξαγωγή συμπερασμάτων; Μετράει αυτό που θέλουμε; Δεν είναι διπλή Δεν είναι χρήστης Δεν είναι αποφασίζων Χρήση ερωτήσεων φίλτρου Ηλικία, Εισόδημα, Φύλο, Ναρκωτικά, Σεξουαλική Συμπεριφορά

8 Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Έρευνας Μάρκετινγκ Διατύπωση Ερωτήσεων 6 Απλές Λέξεις Μη ασαφείς έννοιες Μη καθοδηγούμενες ερωτήσεις Αναφορά όλων των εναλλακτικών Αναφορά των συνεπειών Αποφυγή γενικεύσεων

9 Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Έρευνας Μάρκετινγκ Τύποι & Σειρά Ερωτήσεων 7 Ερωτήσεις Ανοιχτές Κλειστές Διχοτομικές Πολλαπλής επιλογής Οι εύκολες και ενδιαφέρουσες στην αρχή Με λογική και θεματική συνάφεια Με τη σωστή σχέση αλληλεξάρτησης Οι δύσκολες ερωτήσεις στο τέλος

10 Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Έρευνας Μάρκετινγκ Μορφή & Διάταξη Ερωτηματολογίου 8 Επαγγελματική Εμφάνιση Να μοιάζει με βιβλίο Καλής ποιότητας χαρτί Εύκολο να απαντηθεί Μικρό Χωρίς συνωστισμό ερωτήσεων Εύκολο να απαντηθεί Οι ερωτήσεις αριθμημένες Παροχή οδηγιών για τη συμπλήρωση στην αρχή ή σε κάθε ειδική ερώτηση

11 Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Έρευνας Μάρκετινγκ Προέλεγχος Ερωτηματολογίου 9 Σε μικρό δείγμα από τον ίδιο πληθυσμό Απαλοιφή Ερωτήσεων Αναδιατύπωση Ερωτήσεων Αλλαγή στη σειρά Τροποποίηση στις κλίμακες (floor, ceiling effects)

12 Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Έρευνας Μάρκετινγκ ΤΥΧΟΝ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

13 Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Έρευνας Μάρκετινγκ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ !!!


Κατέβασμα ppt "Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Έρευνας Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γρηγόριος Παινέσης Ακαδημαϊκό Έτος: 2010-2011."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google