Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΜΑΝΟΣ ΠΕΡΓΑΜΙΝΕΛΗΣ ΧΑΡΗΣ ΠΑΡΑΜΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΟΥΣΟΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΜΑΝΟΣ ΠΕΡΓΑΜΙΝΕΛΗΣ ΧΑΡΗΣ ΠΑΡΑΜΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΟΥΣΟΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΜΑΝΟΣ ΠΕΡΓΑΜΙΝΕΛΗΣ ΧΑΡΗΣ ΠΑΡΑΜΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΟΥΣΟΣ

2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

3 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Λειτουργία Βασική διαδικασία Λειτουργία Βασική διαδικασία Οι τετράχρονοι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν 4 βασικά βήματα: Οι τετράχρονοι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν 4 βασικά βήματα: Εισαγωγή Εισαγωγή Το καύσιμο μείγμα εισέρχεται στο θάλαμο καύσης Το καύσιμο μείγμα εισέρχεται στο θάλαμο καύσης Συμπίεση Συμπίεση Το μείγμα τίθεται υπό πίεση Το μείγμα τίθεται υπό πίεση Καύση / Εκτόνωση Καύση / Εκτόνωση Το μείγμα είναι καίγεται και εκτονώνεται, πιέζοντας τα κινούμενα μέρη του κινητήρα ώστε να εκτελέσει χρήσιμο έργο. Το μείγμα είναι καίγεται και εκτονώνεται, πιέζοντας τα κινούμενα μέρη του κινητήρα ώστε να εκτελέσει χρήσιμο έργο. Εξαγωγή Εξαγωγή Τα προϊόντα της καύσης εξέρχονται από το θάλαμο καύσης Τα προϊόντα της καύσης εξέρχονται από το θάλαμο καύσης

4 WANKELWANKEL -DIESEL DIESEL WANKELDIESEL

5 WANKEL Ο κινητήρας είναι ένας τύπος κινητήρα εσωτερικής καύσης που εφευρέθηκε από τον Γερμανό μηχανολόγο Φέλιξ Βάνκελ στις αρχές της δεκαετίας του '50. Το χαρακτηριστικό γνώρισμα του κινητήρα αυτού αφορά την κίνηση του εμβόλου η οποία είναι περιστροφική. Το βασικό σχήμα του εμβόλου είναι το ισόπλευρο τρίγωνο και περιστρέφεται μέσα στον κύλινδρο της μηχανής

6 DIESEL Στον κινητήρα Diesel δεν εισάγεται εύφλεκτο μίγμα καυσίμου-αέρα, το οποίο πυροδοτείται, αλλά διαχέεται το καύσιμο με ισχυρό περίσσευμα αέρα, το οποίο συμπυκνώνεται με μια σχέση 25:1 και αυτοαναφλέγεται στη θερμοκρασία των oC. Αυτός ο κινητήρας ανακοινώθηκε ως ευρεσιτεχνία το έτος 1892 από το Γερμανό μηχανικό Rudolf Diesel (Ντήζελ, ) και μελετήθηκε στα έτη με χρηματική υποστήριξη της εταιρίας Friedrich Krupp AG. Στον κινητήρα Diesel δεν εισάγεται εύφλεκτο μίγμα καυσίμου-αέρα, το οποίο πυροδοτείται, αλλά διαχέεται το καύσιμο με ισχυρό περίσσευμα αέρα, το οποίο συμπυκνώνεται με μια σχέση 25:1 και αυτοαναφλέγεται στη θερμοκρασία των oC. Αυτός ο κινητήρας ανακοινώθηκε ως ευρεσιτεχνία το έτος 1892 από το Γερμανό μηχανικό Rudolf Diesel (Ντήζελ, ) και μελετήθηκε στα έτη με χρηματική υποστήριξη της εταιρίας Friedrich Krupp AG.

7 ΙΣΤΟΡΙΑ Το αυτοκίνητο, με κινητήρα του (Nikolaus Otto) εσωτερικής καύσης και καύσιμο τη βενζίνη, εφευρέθηκε στη Γερμανία το 1885 από τον Καρλ Μπεντς. Παρότι στον Μπεντς αποδόθηκε η εφεύρεση του αυτοκινήτου, αρκετοί άλλοι Γερμανοί, Γάλλοι και άλλων εθνικοτήτων μηχανικοί προσπαθούσαν να κατασκευάσουν παρόμοια οχήματα την ίδια εποχή.

8 ΙΣΤΟΡΙΑ Το 1886 οι Γκότλιμπ Ντάιμλερ και Βίλχελμ Μάιμπαχ στην Στουτγκάρδη κατέθεσαν αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την μοτοσυκλέτα, κατασκευασμένη και δοκιμασμένη το Το 1870, ο Γερμανο- Αυστριακός εφευρέτης Siegfried Marcus συναρμολόγησε ένα μηχανοκίνητο αμαξίδιο. Το όχημα του Marcus έχει ήδη ξεπεράσει το μηχανικό κινητήρα σε μηχανική ενέργεια είχε καταρτίσει ο Γάλλος Νικολά Κουνιό, τα οποία είναι αμφίβολο αν ποτέ υλοποιήθηκαν

9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ -WANKEL

10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ-DIESEL


Κατέβασμα ppt "ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΜΑΝΟΣ ΠΕΡΓΑΜΙΝΕΛΗΣ ΧΑΡΗΣ ΠΑΡΑΜΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΟΥΣΟΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google