Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Αυτοκίνητα νέες τεχνολογίες Ομάδα Velocity. Ιστορία Το πρώτο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε το 1908 από τον Χένρι Φόρντ.Την αρχή έκανε στην Γαλλία, το 1769,

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Αυτοκίνητα νέες τεχνολογίες Ομάδα Velocity. Ιστορία Το πρώτο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε το 1908 από τον Χένρι Φόρντ.Την αρχή έκανε στην Γαλλία, το 1769,"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Αυτοκίνητα νέες τεχνολογίες Ομάδα Velocity

2 Ιστορία Το πρώτο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε το 1908 από τον Χένρι Φόρντ.Την αρχή έκανε στην Γαλλία, το 1769, ο Νικολά Κουνιό (Nicolas Jοseph Cugnot), δημιουργώντας το πρώτο αυτοκίνητο όχημα, ένα ατμοκινούμενο αμάξι, το fardier. Το ασταθές αυτό όχημα ανετράπη και χτύπησε σε ένα τοίχο, αποτελώντας έτσι και το πρώτο ατύχημα με αυτοκινούμενο όχημα στην ιστορία. Το 1770, ο Γερμανο- Αυστριακός εφευρέτης Ζίγκφριντ Μάρκους (Siegfried Marcus) συναρμολόγησε ένα μηχανοκίνητο αμαξίδιο. Το όχημα του Marcus έχει ήδη ξεπεράσει το μηχανικό κινητήρα του Κουνιό σε μηχανική ενέργεια. 92 χρόνια αργότερα, ο Ετιέν Λενουάρ (Etienne Lenoir) έφτιαξε το πρώτο αυτοκίνητο με μηχανή εσωτερικής καύσης και ένα χρόνο αργότερα ο Λενουάρ πραγματοποίησε το 1-ο ταξίδι με αυτοκίνητο στον κόσμο καλύπτοντας κυκλική διαδρομή 19,3 χλμ. με μέση ταχύτητα 6,4 χλμ/ώρα και ισχύ μόλις 0,5 ίππους. Το πρώτο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε το 1908 από τον Χένρι Φόρντ.Την αρχή έκανε στην Γαλλία, το 1769, ο Νικολά Κουνιό (Nicolas Jοseph Cugnot), δημιουργώντας το πρώτο αυτοκίνητο όχημα, ένα ατμοκινούμενο αμάξι, το fardier. Το ασταθές αυτό όχημα ανετράπη και χτύπησε σε ένα τοίχο, αποτελώντας έτσι και το πρώτο ατύχημα με αυτοκινούμενο όχημα στην ιστορία. Το 1770, ο Γερμανο- Αυστριακός εφευρέτης Ζίγκφριντ Μάρκους (Siegfried Marcus) συναρμολόγησε ένα μηχανοκίνητο αμαξίδιο. Το όχημα του Marcus έχει ήδη ξεπεράσει το μηχανικό κινητήρα του Κουνιό σε μηχανική ενέργεια. 92 χρόνια αργότερα, ο Ετιέν Λενουάρ (Etienne Lenoir) έφτιαξε το πρώτο αυτοκίνητο με μηχανή εσωτερικής καύσης και ένα χρόνο αργότερα ο Λενουάρ πραγματοποίησε το 1-ο ταξίδι με αυτοκίνητο στον κόσμο καλύπτοντας κυκλική διαδρομή 19,3 χλμ. με μέση ταχύτητα 6,4 χλμ/ώρα και ισχύ μόλις 0,5 ίππους.1908Γαλλία1769Νικολά Κουνιό Γαλλία1769Νικολά Κουνιό1770 Το αυτοκίνητο, με κινητήρα του Νικολάους Όττο (Nikolaus Otto) εσωτερικής καύσης και καύσιμο τη βενζίνη, παρήχθη στη Γερμανία το1885 από τον Καρλ Μπεντς (Karl Benz). Ο Μπεντς κατέθεσε τα σχέδια αυτού του αυτοκινήτου στο Μάνχαϊμ (Mannheim) της Γερμανίας. Παρότι στον Μπεντς αποδόθηκε η εφεύρεση του αυτοκινήτου (κακώς αφού ο Λενουάρ το είχε εφεύρει), αρκετοί άλλοι Γερμανοί, Γάλλοι και άλλων εθνικοτήτων μηχανικοί προσπαθούσαν να κατασκευάσουν παρόμοια οχήματα την ίδια εποχή. Το 1886 οι Γκότλιμπ Ντάιμλερ(Gottlieb Daimler) και Βίλχελμ Μάιμπαχ (Wilhelm Maybach) στην Στουτγκάρδη κατέθεσαν αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τηνμοτοσυκλέτα, κατασκευασμένη και δοκιμασμένη επίσης το Αργότερα,τα αυτοκίνητα εξελίχτηκαν και πλέον μπορούσαν να καλύπτουν μεγαλύτερες αποστάσεις σε λιγότερο χρόν Το αυτοκίνητο, με κινητήρα του Νικολάους Όττο (Nikolaus Otto) εσωτερικής καύσης και καύσιμο τη βενζίνη, παρήχθη στη Γερμανία το1885 από τον Καρλ Μπεντς (Karl Benz). Ο Μπεντς κατέθεσε τα σχέδια αυτού του αυτοκινήτου στο Μάνχαϊμ (Mannheim) της Γερμανίας. Παρότι στον Μπεντς αποδόθηκε η εφεύρεση του αυτοκινήτου (κακώς αφού ο Λενουάρ το είχε εφεύρει), αρκετοί άλλοι Γερμανοί, Γάλλοι και άλλων εθνικοτήτων μηχανικοί προσπαθούσαν να κατασκευάσουν παρόμοια οχήματα την ίδια εποχή. Το 1886 οι Γκότλιμπ Ντάιμλερ(Gottlieb Daimler) και Βίλχελμ Μάιμπαχ (Wilhelm Maybach) στην Στουτγκάρδη κατέθεσαν αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τηνμοτοσυκλέτα, κατασκευασμένη και δοκιμασμένη επίσης το Αργότερα,τα αυτοκίνητα εξελίχτηκαν και πλέον μπορούσαν να καλύπτουν μεγαλύτερες αποστάσεις σε λιγότερο χρόνΝικολάους ΌττοΓερμανία1885Καρλ ΜπεντςΜάνχαϊμ1886Γκότλιμπ ΝτάιμλερΒίλχελμ ΜάιμπαχΣτουτγκάρδημοτοσυκλέταΝικολάους ΌττοΓερμανία1885Καρλ ΜπεντςΜάνχαϊμ1886Γκότλιμπ ΝτάιμλερΒίλχελμ ΜάιμπαχΣτουτγκάρδημοτοσυκλέτα

3 Αυτοκίνητο ονομάζεται κάθε τροχοφόρο επιβατικό όχημα με ενσωματωμένο κινητήρα. Σύμφωνα με τους συνηθέστερους ορισμούς, τα αυτοκίνητα σχεδιάζονται ώστε να κινούνται (ως επί το πλείστον) στους αυτοκινητόδρομους, να έχουν καθίσματα για ένα ως έξι άτομα, έχουν συνήθως τέσσερις τροχούς και κατασκευάζονται κυρίως για τη μεταφορά ανθρώπων,αλλά και μερικές φορές για την μεταφορά διαφόρων πραγμάτων. Ωστόσο, ο όρος αυτοκίνητο καλύπτει και άλλα οχήματα (φορτηγά, λεωφορεία κτλ). Αυτοκίνητο ονομάζεται κάθε τροχοφόρο επιβατικό όχημα με ενσωματωμένο κινητήρα. Σύμφωνα με τους συνηθέστερους ορισμούς, τα αυτοκίνητα σχεδιάζονται ώστε να κινούνται (ως επί το πλείστον) στους αυτοκινητόδρομους, να έχουν καθίσματα για ένα ως έξι άτομα, έχουν συνήθως τέσσερις τροχούς και κατασκευάζονται κυρίως για τη μεταφορά ανθρώπων,αλλά και μερικές φορές για την μεταφορά διαφόρων πραγμάτων. Ωστόσο, ο όρος αυτοκίνητο καλύπτει και άλλα οχήματα (φορτηγά, λεωφορεία κτλ).τροχοφόροόχημακινητήρααυτοκινητόδρομουςτροχοφόροόχημακινητήρααυτοκινητόδρομους Το 2002 υπήρχαν περίπου 590 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα παγκοσμίως (περίπου ένα ανά 11 κατοίκους), εκ των οποίων τα 140 εκατομμύρια βρίσκονταν στις ΗΠΑ (σχεδόν ένα ανά δύο κατοίκους). Ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς, καθώς οι κάτοικοι των αναπτυσσόμενων κρατών σταδιακά αρχίζουν να αποκτούν επιβατικά αυτοκίνητα. Το 2002 υπήρχαν περίπου 590 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα παγκοσμίως (περίπου ένα ανά 11 κατοίκους), εκ των οποίων τα 140 εκατομμύρια βρίσκονταν στις ΗΠΑ (σχεδόν ένα ανά δύο κατοίκους). Ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς, καθώς οι κάτοικοι των αναπτυσσόμενων κρατών σταδιακά αρχίζουν να αποκτούν επιβατικά αυτοκίνητα.ΗΠΑ

4

5

6

7

8 Συχνά ακούμε τον όρο Euro IV ή Euro V όταν μιλά κάποιος για τον κινητήρα ενός αυτοκινήτου. Τι είναι λοιπόν αυτό και ποιός το εφαρμόζει? Οι κανονισμοί Euro είναι όρια τιμών σε καυσαέρια που θέτει η ΕΕ στους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Οι κανονισμοί αυτοί αφορούν όλες τις χωρές – μέλη της ΕΕ και έχει να κάνει με την ανώτερη ποσότητα εκπομπής σε συγκεκριμένες στροφές λειτουργίας των ακόλουθων χημικών ενώσεων: Οξείδια του αζώτου, άκαυστοι υδρογονάνθρακες, μονοξείδιο του άνθρακα και μικροσωματίδια. Οι κανονισμοί Euro είναι όρια τιμών σε καυσαέρια που θέτει η ΕΕ στους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Οι κανονισμοί αυτοί αφορούν όλες τις χωρές – μέλη της ΕΕ και έχει να κάνει με την ανώτερη ποσότητα εκπομπής σε συγκεκριμένες στροφές λειτουργίας των ακόλουθων χημικών ενώσεων: Οξείδια του αζώτου, άκαυστοι υδρογονάνθρακες, μονοξείδιο του άνθρακα και μικροσωματίδια. Ο πρώτος κανονισμός (Euro I) ξεκίνησε να ισχύει τον Ιούλιο του Έπειτα κάθε 4 χρόνια θεσπίζονταν πιο αυστηρά όρια για τα καυσαέρια, αναγκάζοντας έτσι τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προβούν σε εξέλιξη των κινητήρων τους. Οι κανονισμοί αυτοί αφορούν όλα τα οχήματα ανεξαρτήτως καυσίμου και είδους χρήσης (επαγγελματικό, ΙΧ). Ο πρώτος κανονισμός (Euro I) ξεκίνησε να ισχύει τον Ιούλιο του Έπειτα κάθε 4 χρόνια θεσπίζονταν πιο αυστηρά όρια για τα καυσαέρια, αναγκάζοντας έτσι τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προβούν σε εξέλιξη των κινητήρων τους. Οι κανονισμοί αυτοί αφορούν όλα τα οχήματα ανεξαρτήτως καυσίμου και είδους χρήσης (επαγγελματικό, ΙΧ). Οι εξελίξεις αυτές είναι σαφέστατα προς το κοινό ώφελος καθότι, με αυτόν τον τρόπο ο αέρας διατηρείται καθαρότερος, ιδιαίτερα στις πόλεις που είναι πιο επιβαρυμένες λόγω του μεγάλου αριθμού οχημάτων που κινούνται σε αυτές. Επίσης, προβλέπεται η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου μακροπρόθεσμα, με στόχο το 2020, το κάθε αυτοκίνητο της ΕΕ να εκπέμπει 98 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο με αποτέλεσμα την προστασία του περιβάλλοντος από το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Οι εξελίξεις αυτές είναι σαφέστατα προς το κοινό ώφελος καθότι, με αυτόν τον τρόπο ο αέρας διατηρείται καθαρότερος, ιδιαίτερα στις πόλεις που είναι πιο επιβαρυμένες λόγω του μεγάλου αριθμού οχημάτων που κινούνται σε αυτές. Επίσης, προβλέπεται η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου μακροπρόθεσμα, με στόχο το 2020, το κάθε αυτοκίνητο της ΕΕ να εκπέμπει 98 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο με αποτέλεσμα την προστασία του περιβάλλοντος από το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Ο ισχύον κανονισμός είναι το Euro V. Το Euro VI αναμένεται να εφαρμοστεί το Ο ισχύον κανονισμός είναι το Euro V. Το Euro VI αναμένεται να εφαρμοστεί το 2015.

9 Καύσιμα  Βενζίνη  Πετρέλαιο κίνησης  Υδρογόνο  Υγραέριο  Βιοκαυσιμα (βιοντίζελ, βιοαεριο, βιο-υδρογονο και η βιοαιθανόλη)  Καφές*

10 Βενζίνη Το πρώτο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε το 1908 από τον Χένρι Φόρντ. Οι πιο διαδεδομένοι. Υψηλή απόδοση, απλή κατασκευή, χαμηλό κόστος, χαμηλό βάρος, προβληματικές εκπομπές αερίου του θερμοκηπίου (CO2). Το χαμηλό κόστος και η απλή κατασκευή των βενζινοκινητήρων βεβαιώνουν ότι με την μια ή την άλλη μορφή θα είναι μαζί μας για πολλά χρόνια ακόμα. Δεν θα επεκταθώ, γιατί τους γνωρίζετε πολλά χρόνια τώρα. Το πρώτο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε το 1908 από τον Χένρι Φόρντ. Οι πιο διαδεδομένοι. Υψηλή απόδοση, απλή κατασκευή, χαμηλό κόστος, χαμηλό βάρος, προβληματικές εκπομπές αερίου του θερμοκηπίου (CO2). Το χαμηλό κόστος και η απλή κατασκευή των βενζινοκινητήρων βεβαιώνουν ότι με την μια ή την άλλη μορφή θα είναι μαζί μας για πολλά χρόνια ακόμα. Δεν θα επεκταθώ, γιατί τους γνωρίζετε πολλά χρόνια τώρα.

11 Πετρέλαιο Πολύ δημοφιλείς. Χαμηλή απόδοση, υψηλό κόστος αγοράς, μεγάλο βάρος, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, μεγάλη (υποτίθεται) μακροζωία, δυσάρεστος θόρυβος, προβληματικές εκπομπές σωματιδίων που προκαλούν άσθμα και δημιουργούν καρκινογόνους δευτερογενείς ρυπαντές. Πολύ δημοφιλείς. Χαμηλή απόδοση, υψηλό κόστος αγοράς, μεγάλο βάρος, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, μεγάλη (υποτίθεται) μακροζωία, δυσάρεστος θόρυβος, προβληματικές εκπομπές σωματιδίων που προκαλούν άσθμα και δημιουργούν καρκινογόνους δευτερογενείς ρυπαντές. Η σύγχρονη οικονομική κρίση έχει πανικοβάλει πολλούς υποψήφιους αγοραστές, ωθώντας τους στην αγορά diesel οχημάτων που προσφέρουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Οι κινητήρες αυτοί όμως αποτελούν παγίδα για τους αγοραστές, καθώς φέρουν ακριβά και υπερευαίσθητα εξαρτήματα (turbo – τυπικό κόστος 1000 με 1500€, αντλία πετρελαίου υψηλής πίεσης Η σύγχρονη οικονομική κρίση έχει πανικοβάλει πολλούς υποψήφιους αγοραστές, ωθώντας τους στην αγορά diesel οχημάτων που προσφέρουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Οι κινητήρες αυτοί όμως αποτελούν παγίδα για τους αγοραστές, καθώς φέρουν ακριβά και υπερευαίσθητα εξαρτήματα (turbo – τυπικό κόστος 1000 με 1500€, αντλία πετρελαίου υψηλής πίεσης

12 Υδρογόνο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ: Μείωση συμβατικού καυσίμου % συμπεριλαμβανομένου LPG Μείωση συμβατικού καυσίμου % συμπεριλαμβανομένου LPG ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Αύξηση της ιπποδύναμης έως 15% Αύξηση της ιπποδύναμης έως 15% Αύξηση της ροπής 10 – 15% Αύξηση της ροπής 10 – 15% Αύξηση γραμμικότητας ισχύος από το χαμηλό φάσμα των στροφών Αύξηση γραμμικότητας ισχύος από το χαμηλό φάσμα των στροφών Αύξηση της απόκρισης του πεντάλ του γκαζιού Αύξηση της απόκρισης του πεντάλ του γκαζιού Αύξηση της ελαστικότητας του κινητήρα. Αύξηση της ελαστικότητας του κινητήρα. Μείωση καυσαερίων μέχρι 80% Μείωση καυσαερίων μέχρι 80% Απομάκρυνση εξανθρακωμάτων από προηγούμενη χρήση Απομάκρυνση εξανθρακωμάτων από προηγούμενη χρήση Μείωση θορύβου κινητήρα κατά 30% Μείωση θορύβου κινητήρα κατά 30% Μείωση των στροφών του κινητήρα στο ρελαντί Μείωση των στροφών του κινητήρα στο ρελαντί ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ: Εύκολη τοποθέτηση σε όλα τα οχήματα Εύκολη τοποθέτηση σε όλα τα οχήματα ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ: Ετήσιο μικρό κόστος συντήρησης Ετήσιο μικρό κόστος συντήρησης

13 Υγραέριο Το υγραέριο με απόφαση του Υπουργείο Μεταφορών από το 2000 είναι νόμιμο. Κόστος 1400 ευρά!! Το υγραέριο με απόφαση του Υπουργείο Μεταφορών από το 2000 είναι νόμιμο. Κόστος 1400 ευρά!! Περιλαμβάνει: πνεύμωνα πνεύμωνα βαλβίδα βαλβίδα μπέκ μπέκ εγκέφαλο εγκέφαλο μπουκάλα και τα συναφή της!! μπουκάλα και τα συναφή της!! ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ: Δίνεις το αυτοκίνητό σου σε έναεξουσιοδοτημενο συνεργειο σήμερα το πρωι και αυριο το μεσημέρι είναι έτοιμο Δίνεις το αυτοκίνητό σου σε έναεξουσιοδοτημενο συνεργειο σήμερα το πρωι και αυριο το μεσημέρι είναι έτοιμο INSTALLATION: γίνονται μόνο 4 τρύπες στην πολλαπλή εκεί που φτάνει το καυσιμο στα μπέκ και μπαίνουν 4 μικρά ακροφύσια!! εκεί μπαίνουν σωληνάκια τα μπέκ του υγραερίου και στερεώνονται με 2 βίδες στο αμαξωμα!!επίσης δύο βίδες για τον εγκέφαλο και αυτό είναι όλο!! οι καλωδιώσεις στερεώνονται με straps ώστε αν θέλουμε μετά από καιρό να το αφαιρέσουμε και να το βάλουμε στο καινούργιο μας αυτοκίνητο (αφού πουλήσουμε αυτό)!! γίνονται μόνο 4 τρύπες στην πολλαπλή εκεί που φτάνει το καυσιμο στα μπέκ και μπαίνουν 4 μικρά ακροφύσια!! εκεί μπαίνουν σωληνάκια τα μπέκ του υγραερίου και στερεώνονται με 2 βίδες στο αμαξωμα!!επίσης δύο βίδες για τον εγκέφαλο και αυτό είναι όλο!! οι καλωδιώσεις στερεώνονται με straps ώστε αν θέλουμε μετά από καιρό να το αφαιρέσουμε και να το βάλουμε στο καινούργιο μας αυτοκίνητο (αφού πουλήσουμε αυτό)!! ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ: τιμή βενζίνης 1,3 ευρό τιμή βενζίνης 1,3 ευρό τιμή υγραερ. 0.6 ευρό τιμή υγραερ. 0.6 ευρό Η φυάλη μπάινει στα μικρά αυτοκίνητα (ΙΧ) στην θέση της ρεζέρβας και δίνει οφέλιμα 40 λίτρα υγραερίου!Εχει σχήμα ακριβώς σαν ρόδα και είναι περίπου (όπως την ονομάζουν άλλωστε ) σαν donut!! Αυτο σημαίνει στα 1400 κυβικά ότι αν το αυτοκίνητό σας καίει μέσο όρο 7 στα 100 χλμ και προσθέτοντας 1 λίτρο ακόμα γιατι το υγραέριο καίει λίγο παραπάνω (από την συνήθη καταναλλωση ακόμα ένα λίτρο) έχουμε 8 λίτρα στα 100 χλμ. διαιρώντας το 40 δια 8 κάνει 500 χλμ αυτονομία!! Η φυάλη μπάινει στα μικρά αυτοκίνητα (ΙΧ) στην θέση της ρεζέρβας και δίνει οφέλιμα 40 λίτρα υγραερίου!Εχει σχήμα ακριβώς σαν ρόδα και είναι περίπου (όπως την ονομάζουν άλλωστε ) σαν donut!! Αυτο σημαίνει στα 1400 κυβικά ότι αν το αυτοκίνητό σας καίει μέσο όρο 7 στα 100 χλμ και προσθέτοντας 1 λίτρο ακόμα γιατι το υγραέριο καίει λίγο παραπάνω (από την συνήθη καταναλλωση ακόμα ένα λίτρο) έχουμε 8 λίτρα στα 100 χλμ. διαιρώντας το 40 δια 8 κάνει 500 χλμ αυτονομία!!

14 Τι είναι τα βιοκαύσιμα Ως βιοκαύσιμα χαρακτηρίζονται όλα τα στερεά, υγρά και αέρια καύσιμα που προέρχονται από βιομάζα (ενεργειακές καλλιέργειες και υπολείμματα και απόβλητα αγροβιομηχανικών δραστηριοτήτων ή/και το οργανικό κλάσμα των αστικών απορριμμάτων). Τα πλέον διαδεδομένα είναι : α) το βιοντίζελ που παράγεται από φυτικά έλαια και ζωϊκά λίπη με μία διαδικασία που ονομάζεται μετεστεροποίηση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στους υπάρχοντες πετρελαιοκινητήρες είτε αυτούσιο είτε σε ανάμιξη με το πετρέλαιο κίνησης. β) η βιοαιθανόλη που παράγεται από φυτά σακχαρούχα, κυτταρινούχα και αμυλούχα με αλκοολική ζύμωση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ανάμιξη με την βενζίνη στους υπάρχοντες βενζινοκινητήρες μετά από ελάχιστες ή και καθόλου μετατροπές ανάλογα με την περιεκτικότητα του μίγματος. γ) το βιοαέριο (κυρίως μεθάνιο) που παράγεται από την αναερόβια χώνευση της βιομάζας δ) το βιο-υδρογόνο που παράγεται κυρίως από τη ζύμωση της βιομάζας ε) τα προϊόντα πυρόλυσης και αεριοποίησης της βιομάζας

15 Καφες* Ενα να νέο είδους οικολογικού, αλλά καθόλου οικονομικού, καυσίμου ανακάλυψαν οι Βρετανοί επιστήμονες και δεν είναι άλλο από τον καφέ εσπρέσσο! Το νέο carpuccino αντί για βενζίνη ή πετρέλαιο μπορεί να «καίει» καφέ. Ωστόσο οι δοκιμές των Βρετανών ένα Volkswagen Scirocco απέδειξαν ότι το carpuccino δε θα μπορέσει να κυκλοφορήσει στην αγορά, τουλάχιστον προς το παρόν, καθώς πρέπει να κάψει έως και καφέδες εσπρέσσο για να διανύσει μια απόσταση 100 χλμ. Με λίγα λόγια, ο καφές είναι πικρός, αφού το κόστος κυκλοφορίας ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι ως και 50% υψηλότερο από αυτό ενός συμβατικού αυτοκινήτου. Ενα να νέο είδους οικολογικού, αλλά καθόλου οικονομικού, καυσίμου ανακάλυψαν οι Βρετανοί επιστήμονες και δεν είναι άλλο από τον καφέ εσπρέσσο! Το νέο carpuccino αντί για βενζίνη ή πετρέλαιο μπορεί να «καίει» καφέ. Ωστόσο οι δοκιμές των Βρετανών ένα Volkswagen Scirocco απέδειξαν ότι το carpuccino δε θα μπορέσει να κυκλοφορήσει στην αγορά, τουλάχιστον προς το παρόν, καθώς πρέπει να κάψει έως και καφέδες εσπρέσσο για να διανύσει μια απόσταση 100 χλμ. Με λίγα λόγια, ο καφές είναι πικρός, αφού το κόστος κυκλοφορίας ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι ως και 50% υψηλότερο από αυτό ενός συμβατικού αυτοκινήτου.

16 Μετά τη θεωρία, ας δούμε κι ένα πρακτικό παράδειγμα. Αγοράζουμε σήμερα ένα, πχ. Toyota Yaris, ποιο καύσιμο μας συμφέρει; Αν υποθέσουμε χρήση Km:

17 Yaris Hatchback 5θυρο 1.4 D-4D6 M/T Diesel YARIS Hatchback 5Θυρο 1.33 L Dual VVT-i6 M/TΗ βενζίνη YARIS Hatchback 5Θυρο 1.33L Dual VVT-i6 M/TΔιασκευή με ακριβό σύστημα υγραερίου ΤΙΜΗ Ιπποδυναμη 90hp 99hp99hp Βαρος Τελικη ταχύτητα Καταναλωση(1) 4.88 l/100 km 6.75 l/100 km 7.76 l/100 km Καταναλωση σε λίτρα λίτρα λίτρα Κοστος καθσιμου σε ΚΟστος βλαβών Συνολικο κόστος

18 Ως υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή του. Οι τεχνολογίες αυτές περιλαμβάνουν συνήθως τον κλασικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και μια πιο "ήπια" προς το περιβάλλον τεχνολογία, συνήθως ηλεκτρικό κινητήρα, ή εναλλακτικά πνευματικό κινητήρα, βιοκαύσιμο, φυσικό αέριο κ.α. Ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί να αναλαμβάνει αποκλειστικά την κίνηση του αυτοκινήτου ή να είναι απλά υποβοηθητικός όταν χρειάζεται περισσότερηισχύς. Τα υβριδικά αυτοκίνητα θεωρούνται φιλικότερα προς το περιβάλλον, από αυτά που χρησιμοποιούν αποκλειστικά για την κίνησή τους ως καύσιμο, βενζίνη ή πετρέλαιο Ως υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή του. Οι τεχνολογίες αυτές περιλαμβάνουν συνήθως τον κλασικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και μια πιο "ήπια" προς το περιβάλλον τεχνολογία, συνήθως ηλεκτρικό κινητήρα, ή εναλλακτικά πνευματικό κινητήρα, βιοκαύσιμο, φυσικό αέριο κ.α. Ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί να αναλαμβάνει αποκλειστικά την κίνηση του αυτοκινήτου ή να είναι απλά υποβοηθητικός όταν χρειάζεται περισσότερηισχύς. Τα υβριδικά αυτοκίνητα θεωρούνται φιλικότερα προς το περιβάλλον, από αυτά που χρησιμοποιούν αποκλειστικά για την κίνησή τους ως καύσιμο, βενζίνη ή πετρέλαιοαυτοκίνητοκινητήρα εσωτερικής καύσηςηλεκτρικό κινητήραπνευματικό κινητήραβιοκαύσιμοφυσικό αέριοισχύςπετρέλαιοαυτοκίνητοκινητήρα εσωτερικής καύσηςηλεκτρικό κινητήραπνευματικό κινητήραβιοκαύσιμοφυσικό αέριοισχύςπετρέλαιο

19 VELOCITY ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ

20 Μέλη ομάδας : Κωστάς Μίμικος Θωμάς Κωνσταντίνου Νικός Μαρτσούκος Γιαννής Μήτρο Μανός Λουροτζής


Κατέβασμα ppt "Αυτοκίνητα νέες τεχνολογίες Ομάδα Velocity. Ιστορία Το πρώτο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε το 1908 από τον Χένρι Φόρντ.Την αρχή έκανε στην Γαλλία, το 1769,"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google