Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Προώθηση / Επικοινωνία. 1 η Εργασία Εαρινού Εξαμήνου Επιλέξτε: 1. Ένα γυμναστήριο 2. Ένα υπαίθριο event Ετοιμάστε ένα πλάνο επικοινωνίας το οποίο να περιλαμβάνει:

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Προώθηση / Επικοινωνία. 1 η Εργασία Εαρινού Εξαμήνου Επιλέξτε: 1. Ένα γυμναστήριο 2. Ένα υπαίθριο event Ετοιμάστε ένα πλάνο επικοινωνίας το οποίο να περιλαμβάνει:"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Προώθηση / Επικοινωνία

2 1 η Εργασία Εαρινού Εξαμήνου Επιλέξτε: 1. Ένα γυμναστήριο 2. Ένα υπαίθριο event Ετοιμάστε ένα πλάνο επικοινωνίας το οποίο να περιλαμβάνει:

3 1.Περιγραφή του γυμναστηρίου / event 2.Καθορισμός των Ομάδων Στόχου (θεωρία της τμηματοποίησης της αγοράς ) 3.Επιλογή των στρατηγικών επικοινωνίας (θεωρητική ανάπτυξη και επιλογή) 4.Περιεχόμενο επικοινωνίας 5.Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η ομάδα στόχου, το κόστος, ο στόχος της επικοινωνίας και να αιτιολογηθούν 6.Εκτίμηση του πλάνου επικοινωνίας 1500 λέξεις Ημερομηνία υποβολής: 9/4 (Τετάρτη) Παρουσίαση μετά το Πάσχα

4 Προώθηση κι Επικοινωνία Προώθηση «Η ανάπτυξη μέσων για την διανομή πληροφοριών σχετικά με το προϊόν, τα κανάλια διανομής, και την τιμή» (Mullin et al., 2003) Δράσεις σχεδιασμένες να: Α) Βελτιώσουν την Ενημέρωση Β) Προσελκύσουν Ενδιαφέρον Γ) Αναπτύξουν την Επιθυμία για Αγορά Δ) Παρακινήσουν την Αγορά

5 Προώθηση κι Επικοινωνία Χρήση της Επικοινωνίας στο Μάρκετινγκ  Χτίσιμο της Εικόνας  Αλλαγή της Εικόνας  Αύξηση των Πωλήσεων  Επικοινωνία με τους Πελάτες μέσων Μηνυμάτων  Πληροφόρηση για ένα Προϊόν  Πειθώ  Υπενθύμιση

6 Προώθηση κι Επικοινωνία Διαφημιστικό Πρόγραμμα Στόχος: Αποτελεσματική Επικοινωνία 1. Προσδιορισμός της Ομάδας Στόχου •Έρευνα Αγοράς (επιθυμητά οφέλη, ΜΜΕ, Αντίληψη των Πελατών για το προϊόν) 2. Ορισμός Στόχων Α) Αύξηση των Πωλήσεων με: •Ενθάρρυνση πιθανών πελατών να επισκεφτούν τις εγκαταστάσεις μας •Προσωπικές Πωλήσεις •Δημιουργία Συνθηκών για Ανάπτυξη Συστάσεων •Ανάπτυξη Δικτύου Διανομής – Ανάπτυξη Εικόνας •Προώθηση Άμεσης Αγοράς μέσω Προσφορών

7

8

9

10

11

12 Προώθηση κι Επικοινωνία Β) Αύξηση των Γνώσεων των Πελατών για το Προϊόν:  Ενημέρωση πιθανών πελατών για τα χαρακτηριστικά του προϊόντος  Αναγγελία νέων μοντέλων  Τονισμός μοναδικών χαρακτηριστικών του προϊόντος  Πληροφόρηση για το που μπορούν να αγοραστούν τα προϊόντα  Αναγγελία αλλαγών στις τιμές  Επίδειξη της χρήσης του Προϊόντος

13 Προώθηση κι Επικοινωνία Γ) Αλλαγή Στάσεων  Αλλαγή της αντίληψης των πελατών για το προϊόν  Αλλαγή της αντίληψης των πελατών γι τους ανταγωνιστές 3) Καθορισμός του προϋπολογισμού για την διαφήμιση  Η πιο συνηθισμένη μέθοδος είναι ως ποσοστό των πωλήσεων  Εναλλακτική λύση είναι η μέθοδος του καθορισμού των στόχων

14

15

16

17 Προώθηση κι Επικοινωνία 4 ) Δημιουργία Μηνύματος  Αναγνωσιμότητα  Βασικό Μήνυμα  Συχνότητα των Λέξεων  Μέγεθος των Προτάσεων  Επαναλήψεις  Υπογραφή (Trademark)  Πλαίσιο 5) Διαφημιστικό Μέσο 6) Εφαρμογή του Προγράμματος 7) Εκτίμηση

18 Προώθηση κι Επικοινωνία Διαφημιστικό Μέσο 1. Επιγραφές / Μηνύματα (Γήπεδα, Χορηγίες, Πινακίδες κτλ.) Βασικά Σημεία  Τοποθεσία  Χρήση Τεχνολογίας

19 Running -You are faster than you think

20

21

22 Προώθηση κι Επικοινωνία 2. Γραπτό Τύπος (εφημερίδες, περιοδικά, φυλλάδια, προγράμματα αθλητικών συναντήσεων, αφίσες, χρήση φυλλαδίων μέσω ταχυδρομείο κτλ) Βασικά σημεία: Σχεδιασμός (χρώματα, εμφάνιση, ελκυστικότητα κτλ) ΜήνυμαΚόστος Δυνατότητα «Στόχευσης» Συντομία Έκφρασης

23

24 Προώθηση κι Επικοινωνία 3. Ραδιόφωνο  Χαμηλό Κόστος  Δυνατότητα «Στόχευσης» 4. Τηλεόραση  Μεγαλύτερο Κοινό  Κόστος 5. Επιγραφές Εξωτερικού Χώρου  Σταθερές /κινητές 6. Χρήση «Διασημοτήτων»  Χορηγίες  Αθλητές / ονόματα 7. Προσωπικές Πωλήσεις

25 Προώθηση κι Επικοινωνία 7. Προώθηση Πωλήσεων  Εκδηλώσεις / Αγώνες / Δείγματα Δωρεάν / Ελεύθερες Επισκέψεις Βασικά Σημεία  Χρονοδιάγραμμα  Αποφυγή Επαναλήψεων  Εκτίμηση της Αποτελεσματικότητας 8. Ανεπίσημη Επικοινωνία (WOM)  Συστάσεις από Άλλους Πελάτες  Ικανοποίηση Πελατών  Σύστημα Αντιμετώπισης κι Επίλυσης Προβλημάτων Ποιότητας  Εγγυήσεις  Μάρκετινγκ Εσωτερικού Χώρου  Δημόσιες Σχέσεις

26 Προώθηση κι Επικοινωνία Μάρκετινγκ Μέσα στις Εγκαταστάσεις  Ξεναγήσεις  Ενημερώσεις Ανάμιξη της Τοπικής Κοινωνίας  Διοργάνωση Τοπικών Εκδηλώσεων  Συγκέντρωση χρημάτων για κοινωφελούς σκοπούς Υπηρεσίες για τους Πελάτες Τηλέφωνα χωρίς Χρέωση Πιστωτικές Κάρτες Εγγυήσεις Διαχείριση Παραπόνων Ταχύτητα Εξυπηρέτησης

27 Αντίληψη Χρωμάτων «Ψυχρά» Χρώματα Ζεστά Χρώματα ΜπλεΠράσινο‘ΆσπροΚόκκινοΚίτρινοΠορτοκαλί Σεβασμό Κύρος Αξιοπιστία Δύναμη Ηρεμία Ξεκούραση Ειρήνη Ανάπτυξη Καθαριότητα Αγνότητα Αγάπη Πάθος Θάρρος Πείνα Φωτιά Ζεστασιά Ενθουσιασμό Stop Sportive Δόξα Φιλία Ζεστασιά Πλούτος Χρυσάφι Ζεστασιά Φιλία

28 Δημόσιες Σχέσεις

29 Ερωτήσεις 1. Είναι στην Αθλητική Αγορά Σημαντικές οι Δημόσιες Σχέσεις; 2. Γνωρίζετε Παραδείγματα Αθλητικών Οργανισμών – Σωματείων που Χρησιμοποιούν τις Δημόσιες Σχέσεις; 3. Ποιος μπορεί να είναι ο Ρόλος των Δημοσίων Σχέσεων σε:  ΑΟ ενός Δήμου  Εταιρία Υπαίθριας Αναψυχής  Κατασκήνωση  Χιονοδρομικό Κέντρο  Ακαδημία Σκι

30 Δημόσιες Σχέσεις Ορισμός  «Ένα εργαλείο με στόχο την ανάπτυξη ποικίλων μέσων επικοινωνίας με μία ή περισσότερες ομάδες κοινού για την διάδοση των ιδεών, της φιλοσοφίας, και των στόχων του οργανισμού με στόχο την ανάπτυξη σχέσεων» (Mullin et al., 2003).

31 Δημόσιες Σχέσεις « Κοινό»  Οικονομική Κοινότητα  ΜΜΕ  Κράτος – Κυβέρνηση  Πελάτες  Προμηθευτές «Τοπικό Κοινό»  Κοινότητα  Τοπικοί Πελάτες  Τοπική ΜΜΕ «Εσωτερικό Κοινό»  Προσωπικό  Διευθυντές  Μέτοχοι Στόχος: Βελτίωση της Εικόνας του Οργανισμού / Επιχείρησης

32 Δημόσιες Σχέσεις Βασικές Λειτουργίες του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων  Διαχείριση των Σχέσεων με τα ΜΜΕ  Δημοσιότητα  Επικοινωνία (εσωτερική κι εξωτερική)  Ανάπτυξη Σχέσεων με το Κράτος / Πολιτική Υποστήριξη  Βελτίωση των Σχέσεων με το Προσωπικό

33 Δημόσιες Σχέσεις Δημόσιες Σχέσεις για Συγκεκριμένο Προϊόν  Βοήθεια στην Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων  Βοήθεια στην Τοποθέτηση (Επανατοποθέτηση) του Προϊόντος στην Αγορά  Βοήθεια στην Ανάπτυξη Ενδιαφέροντος από την μεριά των Καταναλωτών Επικοινωνία  Προσέγγιση Συγκεκριμένων Ομάδων  Υπεράσπιση Προϊόντων που Αντιμετωπίζουν Προβλήματα  Χτίσιμο τις Εικόνας του Προϊόντος / Οργανισμού

34 Δημόσιες Σχέσεις Η Διαδικασία της Ανάπτυξης Δημοσίων Σχέσεων 1. Έρευνα 2. Ορισμός Στόχων Μάρκετινγκ 3. Ανάπτυξη Δικτύου Ενημέρωσης των Πελατών 4. Χτίσιμο Αξιοπιστίας 5. Δημιουργία Συνθηκών για την Πώληση 6. Δημιουργία Συνθηκών για την Ανάπτυξη των Καναλιών Διανομής 7. Διατήρηση του Κόστους της Προώθησης / Διαφήμισης σε Χαμηλά Επίπεδα 8. Ορισμός του Κοινού (Ομάδα Στόχου) 9. Επιλογή του Μηνύματος για την Επικοινωνία και του κατάλληλου «Οχήματος»

35 Δημόσιες Σχέσεις Εκτίμηση των Αποτελεσμάτων του Πλάνου Δημοσίων Σχέσεων  Έκθεση – δημοσιότητα  Αύξηση Γνώσεων σχετικά με το Προϊόν  Αλλαγή Στάσεων  Συνεισφορά στις Πωλήσεις  Συνεισφορά στο Κέρδος

36 Δημόσιες Σχέσεις  Βασικά Εργαλεία των Δημοσίων Σχέσεων  Δημοσιεύσεις  Εκδηλώσεις  Συνεργασία με την Τοπική Κοινωνία  Ενημερώσεις / Νέα / Δελτίο Τύπου  Ομιλίες / Παρουσιάσεις  Δραστηριότητες προσφοράς υπηρεσιών στο κοινό / κοινωνία  Identity Media

37 Δημόσιες Σχέσεις Διαχείριση Κρίσεων Απαραίτητα:  Ένα Πλάνο Κρίσης: Φυσικές Καταστροφές, Ζητήματα Ασφάλειας, Απεργίες Προσωπικού κτλ.  Συχνή Ανανέωση του Πλάνου  Ύπαρξη ενός Στελέχους – Ομιλητής για την Διαχείριση του Πλάνου (συνήθως ο ΓΔ)  Ειλικρίνεια στην Αντιμετώπιση των Προβλημάτων που Σχετίζονται με τους Πελάτες  Αποδοχή Ευθυνών  Ενημέρωση των Κοινού (π.χ., συνεντεύξεις τύπου)

38 Δημόσιες Σχέσεις Διαχείριση Κρίσεων Βασικά Λάθη  Η ανάπτυξη Πλάνου την Ώρα της Κρίσης  Η Εκπαίδευση του Προσωπικού την Ώρα της Κρίσης  Η Απόδοση Ευθυνών Επώνυμα την Ώρα της Κρίσης  Η Απόκρυψη των Πληροφοριών ή η Επιλεκτική Διάδοση Πληροφοριών


Κατέβασμα ppt "Προώθηση / Επικοινωνία. 1 η Εργασία Εαρινού Εξαμήνου Επιλέξτε: 1. Ένα γυμναστήριο 2. Ένα υπαίθριο event Ετοιμάστε ένα πλάνο επικοινωνίας το οποίο να περιλαμβάνει:"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google