Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον

2 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, αστικές - υπεραστικές οδοί (θάνατοι ανά 10^9 οχηματοχιλιόμετρα) 2

3 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Γεωμετρικά χαρακτηριστικά - διατομή πλάτος λωρίδας

4 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Γεωμετρικά χαρακτηριστικά - διατομή πλάτος ερείσματος

5 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Γεωμετρικά χαρακτηριστικά - διατομή πλάτος διαχωριστικής νησίδας Α: ποσοστό οχημάτων που διέσχισαν τη νησίδα --> ατύχημα Β: αριθμός ατυχημάτων ανά εκατομμύριο οχήματα Γ: ποσοστό ατυχημάτων με σύγκρουση

6 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Γεωμετρικά χαρακτηριστικά - διατομή επίκλιση

7 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Γεωμετρικά χαρακτηριστικά οριζόντια χάραξη

8 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Γεωμετρικά χαρακτηριστικά οριζόντια χάραξη

9 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Γεωμετρικά χαρακτηριστικά κατακόρυφη χάραξη

10 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Γεωμετρικά χαρακτηριστικά κατακόρυφη χάραξη

11 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, λειτουργικά χαρακτηριστικά μονόδρομοι στάθμευση –πλάτος οδού –χρήσεις γης –κυκλοφοριακός φόρτος –σχεδιασμός θέσεων στάθμευσης (παράλληλα ή υπό γωνία, μία ή δύο πλευρές δρόμου)

12 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, λειτουργικά χαρακτηριστικά έλεγχος προσβάσεων –τύπος ελέγχου (κανείς, μερικός, πλήρης) –αριθμός προσβάσεων –ύπαρξη διαχωριστικής νησίδας

13 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ,

14 κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά κυκλοφοριακοί φόρτοι

15 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ,

16 κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά στάθμη εξυπηρέτησης

17 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά ταχύτητα

18 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ,

19 Ισόπεδοι κόμβοι 50% ατυχημάτων σε αστικές οδούς - 25% σε υπεραστικές αριθμός σκελών ποσοστό φόρτου δευτερεύουσας οδού στο σύνολο του κόμβου σημαντικότητα δευτερεύουσας οδού ως προς την πρωτεύουσα κινήσεις ανά πρόσβαση (μονόδρομος, διπλής κατεύθυνσης) αριθμός λωρίδων με αριστερή στροφή αποκλειστικές λωρίδες αριστερής στροφής ρύθμιση κυκλοφορίας

20 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, ανισόπεδοι κόμβοι

21 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, ανισόπεδοι κόμβοι

22 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Ισόπεδες διασταυρώσεις με σιδ. γραμμές I = V x T x P I = δείκτης επικινδυνότητας V = μέσος ημερήσιος κυκλοφοριακός φόρτος T = μέσος ημερήσιος αριθμός συρμών P = δείκτης προστασίας (χιαστί σήματα, ηχοφωτεινά σήματα, αυτόματα δρύφακτα) τύπος οδού (εθνική - επαρχιακή, αστική - μη αστική)

23 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, φωτισμός νυχτερινές - πρωινές ώρες τεχνητός φωτισμός ταχύτητα πολυπλοκότητα χειρισμών οδήγησης αστικό - μη αστικό περιβάλλον παρόδια στοιχεία πλάτος παρόδιας ζώνης επίχωμα - όρυγμα και ύψος επιχώματος κλίσεις πρανών σταθερά στοιχεία

24 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Ζώνες συντήρησης και κατασκευής δείκτης ατυχημάτων Πριν Κατά τη διάρκεια αστική ελεύθερη λεωφόρος υπεραστική ελεύθερη λεωφόρος υπεραστική οδός 4 λωρίδων χωρίς νησίδα αστική οδός 2 λωρίδων υπεραστική οδός 2 λωρίδων

25 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Επιφάνεια οδοστρώματος –υγρό οδόστρωμα –αντίδραση σε ολίσθηση συντελεστής πλευρικής δύναμης αριθμός ολίσθησης –ομαλότητα

26 Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ,

27 Περιβαλλοντικές συνθήκες –Ομίχλη ( 40%-50% αύξηση δείκτη, αύξηση αριθμού εμπλεκόμενων οχημάτων, αύξηση ατυχημάτων με παθόντες ) –Χιονόπτωση ( 15%-80% αύξηση δείκτη ) –Παγωμένο οδόστρωμα ( 4-9 φορές μεγαλύτερος δείκτης ) –Υγρό οδόστρωμα ( 50%-300% αύξηση δείκτη )


Κατέβασμα ppt "Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google