Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Www.ioas.gr ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Www.ioas.gr ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

2 ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Χρόνος διεξαγωγής έρευνας: ΠΑΣΧΑ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2008 Δείγμα 918 οδηγών: –336 οδηγοί της γέφυρας Ρίου –280 Ίκαροι –302 οδηγοί ταξί (Αθήνα, Θεσ/νίκη, Πάτρα, Χαλκίδα) Στόχος: Να καταγραφούν οι απόψεις των Ελλήνων οδηγών για τα αίτια των οδικών ατυχημάτων

3 Μόρφωση Επαγγελματιών

4 Εμπειρία Επαγγελματιών

5 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Είναι φανερό ότι οι ερωτώμενοι θεωρούν τα εξής: Ο παράγοντας ‘”Κακή κατάσταση οδοστρώματος'' πιστεύεται ότι έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης, από αυτούς που αναφέρονταν, για τα οδικά ατυχήματα. Η ‘”Επιθετική οδήγηση των οδηγών'' και οι ‘”Πολλαπλές παραβάσεις των άλλων οδηγών'', είναι οι κύριοι ανθρώπινοι παράγοντες που ενοχλούν τους ερωτώμενους. ‘”Η παρουσία/έλεγχος της τροχαίας'' και η ‘”σήμανση/πινακίδες/ενημέρωση'' είναι οι παράγοντες με σημαντικό ρόλο στην αστυνόμευση της κυκλοφορίας.

6 ΟΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

7 ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ [παράγοντες που έχουν μερίδιο ευθύνης για τα ατυχήματα]

8 Κακή κατάσταση οδοστρώματος

9 Ελλιπής σήμανση

10 Κακός φωτισμός

11 Προβληματικές διασταυρώσεις & κόμβοι

12 Απαντήσεις ανοιχτής ερώτησης Η έλλειψη προστατευτικών κιγκλιδωμάτων – νησίδων. Ανάγκη για περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας Πολλές επαναλήψεις των παραγόντων ''κακή κατάσταση του οδοστρώματος'' αλλά και του ''κακού φωτισμού''

13 ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ [τι ενοχλεί περισσότερο]

14 Επιθετική οδήγηση

15 Πολλαπλές παραβάσεις άλλων οδηγών

16 Έλλειψη προσοχής/σεβασμού στους πεζούς από τους οδηγούς

17 Έλλειψη προσοχής των πεζών προς τα οχήματα

18 Απαντήσεις ανοιχτής ερώτησης Έλλειψη κυκλοφοριακής αγωγής και παιδείας Χορήγηση διπλωμάτων σε άσχετους / ανίκανους. Σύνδεση με διαφθορά Μεγάλη ταχύτητα Ασέβεια σε νέους οδηγούς / γυναίκες Γέροι οδηγοί Χρήση Κινητών Χρήση Προβολέων Κακή κατάσταση οχημάτων Κατανάλωση αλκοόλ

19 ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ [έχουν σημαντικό ρόλο]

20 Η παρουσία/έλεγχος της τροχαίας

21 Τα ηλεκτρονικά μέσα

22 H σήμανση / πινακίδες / ενημέρωση

23 Απαντήσεις ανοιχτής ερώτησης Διέλευση και κακή οδήγηση φορτηγών, νταλικών και τρακτέρ στις μεγάλες εξόδους Ανάγκη τήρησης του ΚΟΚ από όλους (και την αστυνομία)‏ Ανάγκη για πραγματική και εντατική αστυνόμευση, όχι για εισπρακτικούς λόγους. Σωστή σήμανση ταχύτητας στους δρόμους.

24 ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΕ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 15ΕΤΙΑ? ΠΟΣΟΣΤΟ%ΠΟΣΟΣΤΟ% ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΘΗΣΑΝ ΑΝΑ 5ΕΤΙΑ

25 ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΕ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙ 5ΕΤΙΑ? (ΔΕΙΓΜΑ ΓΕΦΥΡΑΣ + ΙΚΑΡΟΙ)‏

26 ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΕ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙ 5ΕΤΙΑ? (ΔΕΙΓΜΑ ΓΕΦΥΡΑΣ)‏

27 ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΕ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙ 5ΕΤΙΑ? (ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ)‏

28 ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΕ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙ 5ΕΤΙΑ? (ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ)‏ TOP ΑΘΗΝΑΣ


Κατέβασμα ppt "Www.ioas.gr ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google