Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πρόγραμμα Αγωγής υγείας « περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω » Σχολικό έτος 2012-2013 54 ο Νηπιαγωγείο Πατρών.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πρόγραμμα Αγωγής υγείας « περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω » Σχολικό έτος 2012-2013 54 ο Νηπιαγωγείο Πατρών."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πρόγραμμα Αγωγής υγείας « περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω » Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών

2 Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Γιαγιά Αναστασία Τάξη: Νηπιαγωγείο Τμήμα: Α1

3 Τα παιδιά χωρίστηκαν: σε τρεις ομάδες: αυτοκίνητα, μηχανάκια, ποδήλατα. εργάστηκαν ατομικά και σε μία ομάδα (σύνολο της τάξης)ανάλογα με τις δραστηριότητες.

4 Επιλέξαμε το θέμα αυτό με αφορμή την επίσκεψή μας στην έκθεση της Τροχαίας όπου τα παιδιά είδαν από κοντά τρακαρισμένα και καμένα αυτοκίνητα. Ενδιαφέρθηκαν να μάθουν για τους κανόνες οδικής συμπεριφοράς και να ενημερωθούν για τους κινδύνους και τα αίτια των ατυχημάτων.

5 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: ανάγνωση βιβλίου Διαβάσαμε το βιβλίο «στο δρόμο» από τη σειρά «οι συμβουλές του μικρού λύκου» του Mario Gomboli. Ακολούθησε συζήτηση για το πόσο επικίνδυνος είναι ο δρόμος αν δεν είμαστε προσεκτικοί. Τα παιδιά κατέθεσαν τις εμπειρίες τους τόσο ως πεζοί όσο και ως ποδηλά- τες.

6 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2: οχήματα στην πόλη (μελέτη πεδίου) Τα παιδιά βγήκαν στους γειτονικούς δρόμους όπου κατέγραψαν τα οχήματα που κυκλοφορούν στην πόλη. Στη συνέχεια εντόπισαν ήχους και τους ξεχώρισαν σε επικίνδυνους και ακίνδυνους. Επίσης εστιάσαμε στη σχέση ανάμεσα στην ταχύτητα και στην απόσταση των οχημάτων. Μετά την έξοδο κατά την επιστροφή στο σχολείο τα παιδιά ζωγράφισαν όσα είδαν και έμαθαν.

7 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3: γνωριμία με φανάρια, διαβάσεις, τροχονόμο, σήματα. Τα παιδιά γνώρισαν τα φανάρια, τις διαβάσεις τα σήματα και τον τροχονόμο, συζήτησαν για τη σημασία τους τόσο για τους πεζούς όσο και για τους οδηγούς, ζωγράφισαν, έπαιξαν παιχνίδια ρόλων και επιτραπέζια μέσα από τα οποία έγινε εμπέδωση όσων έμαθαν.

8 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4: δεύτερη έξοδος Τα παιδιά στάθηκαν σε κάποιο σημείο το δρόμου με κίνηση και παρατήρησαν την οδική συμπεριφορά πεζών και οδηγών εστιάζοντας κυρίως στα λάθη. Όταν επέστρεψαν συζήτησαν πάνω στο θέμα και στη συνέχεια σε ομάδες ξεχώρισαν καρτέλες με τη σωστή και λάθος οδική συμπεριφορά τις οποίες κατέδειξαν στην ολομέλεια.

9 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 5: Κατασκευή σουπλά Τα παιδιά αφού συζήτησαν τους κανόνες σωστής συμπεριφοράς στο δρόμο, κατασκεύασαν σουπλά με τους κανόνες τα οποία χάρισαν στους γονείς τους προκειμένου να γίνουν καλύτεροι πεζοί και οδηγοί.

10 Από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας. Οι υπεύθυνοι έπαιξαν με τα παιδιά παιχνίδια ρόλων, αισθήσεων, παιχνίδια προσανατολισμού. Καραγκιοζοπαίχτης με θέμα ''Κυκλοφοριακή αγωγή''. Αλλά κι εμείς επισκεφτήκαμε την έκθεση της Τροχαίας στην πλατεία Γεωργίου όπου στάθηκε η αφορμή για την υλοποίηση του προγράμματός μας.

11

12 Τα παιδιά κάλεσαν, μίλησαν και ενέπλεξαν τους γονείς τους, στη δράση τους, τους μοίρασαν τα σουπλά και τους ζήτησαν να τηρούν και αυτοί τους κανόνες όταν κυκλοφορούν στους δρόμους.

13  Οι μαθητές μας έδειξαν ενθουσιασμό στις δράσεις, στις επισκέψεις, στην παράσταση Καραγκιόζη και στα παιχνίδια ρόλων.  Υπήρξε αλλαγή στη στάση και τις αξίες τους και αυτό φάνηκε από την οδική συμπεριφορά τους κατά τις εξόδους από το σχολείο…  και από τον τρόπο που οι γονείς ευαισθητοποιήθηκαν και ενεπλάκησαν.  Μέσα από το πρόγραμμα τα παιδιά απέκτησαν αυτοπεποίθηση και έβαλαν τα θεμέλια για σωστή μελλοντική οδική συμπεριφορά.

14 Το μήνυμά μας:

15 Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από κοινού και από τα δύο τμήματα του 54 ου Νηπιαγωγείου Πατρών. Καλό καλοκαίρι


Κατέβασμα ppt "Πρόγραμμα Αγωγής υγείας « περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω » Σχολικό έτος 2012-2013 54 ο Νηπιαγωγείο Πατρών."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google