Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ» Πρόγραμμα αγωγής υγείας Σχολικό έτος 2013-2014 Τάξη: Γ’1.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ» Πρόγραμμα αγωγής υγείας Σχολικό έτος 2013-2014 Τάξη: Γ’1."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ» Πρόγραμμα αγωγής υγείας Σχολικό έτος Τάξη: Γ’1

2 Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ) Βασικός στόχος του προγράμματος: να γνωρίσουν οι μαθητές τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ)

3 Ειδικοί στόχοι του προγράμματος: Οι μαθητές: 1.Να μάθουν, κατά το δυνατόν, τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ( Κ.Ο.Κ ). 2.Να μάθουν να περπατούν σωστά στον δρόμο και στο πεζοδρόμιο. 3.Να μάθουν να είναι σωστοί επιβάτες. 4.Να μάθουν να διασταυρώνουν σωστά στον δρόμο. 5.Να μάθουν να οδηγούν σωστά το ποδήλατό τους.

4 Ερωτηματολόγιο για να διερευνηθούν οι γνώσεις των μαθητών. 1. Στο σχολείο έρχομαι: Α) με τα πόδια Β) με αυτοκίνητο Γ) με μηχανάκι Δ) με λεωφορείο 2. Όταν είμαι στο αυτοκίνητο, κάθομαι Α) στη θέση του συνοδηγού Β) στο πίσω κάθισμα Γ) στη θέση του οδηγού 3. Στο αυτοκίνητο φοράω ζώνη: Α) πάντα Β) ποτέ Γ) μερικές φορές 4. Όταν είμαι σε μηχανάκι ή ποδήλατο φοράω κράνος: Α) πάντα Β) ποτέ Γ) μερικές φορές 5. Όταν περπατώ στο πεζοδρόμιο, είμαι Α) από την εσωτερική πλευρά Β) από την εξωτερική πλευρά Γ) από όπου τύχει 6. Για να περάσω απέναντι το δρόμο πάω συνήθως: Α) από το φανάρι Β) από τη διάβαση πεζών Γ) από όπου τύχει 7. Αναγνωρίζω κάποια σήματα του Κ.Ο.Κ: Α) ναι Β) όχι

5 Καταγράψαμε στοιχεία στο δρόμο.

6 Ζωγραφίσαμε μέσα μεταφοράς

7 Μιλήσαμε για τα σήματα και σχεδίασε ο καθένας αυτά που του άρεσαν.

8 Κάναμε κολάζ με τις ζωγραφιές όλων.

9 Μάθαμε παίζοντας! Κατασκευάσαμε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι από το βιβλίο της Μελέτης Περιβάλλοντος, παίξαμε, μάθαμε και διασκεδάσαμε!

10 «Οι τροχονόμοι πάνε σχολείο» Καλέσαμε στο σχολείο τροχονόμους που μας μίλησαν για τον Κ.Ο.Κ, τους εκφράσαμε τις απορίες μας και συζητήσαμε μαζί τους.

11 Μάθαμε τους πέντε βασικούς κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε όταν διασταυρώνουμε στο δρόμο. 1.ΣΤΑΜΑΤΩ στο πεζοδρόμιο και ΠΕΡΙΜΕΝΩ. 2.ΚΟΙΤΑΖΩ αριστερά. 3.ΚΟΙΤΑΖΩ δεξιά. 4.ΚΟΙΤΑΖΩ ΞΑΝΑ αριστερά. 5.ΕΑΝ ο δρόμος ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΕΡΝΩ χωρίς να τρέχω.

12 Ακούσαμε τραγούδια σχετικά με την οδήγηση και τα μέσα μεταφοράς.

13 Παρακολουθήσαμε ένα DVD που καλούμασταν να απαντήσουμε σε ερωτήσεις.

14 Πήγαμε εκπαιδευτική επίσκεψη σε Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής.

15 Εκεί, οδηγήσαμε…

16 Και μας έκαναν μαθήματα «Πρώτων Βοηθειών».

17 Στο τέλος, οι ομάδες δημιούργησαν αφίσες…..

18 Διαφορετικές….

19 Που όλες τις εκθέσαμε στο διάδρομο του σχολείου μας.

20 Τι μάθαμε τελικά; Οι μαθητές κατάλαβαν τη σημασία και την αναγκαιότητα που υπάρχει να ακολουθούν τον Κ.Ο.Κ. Την ανάγκη να φοράνε ζώνη στο αυτοκίνητο και κράνος στο μηχανάκι ή στο ποδήλατο. Την υποχρέωση που έχουν να ακολουθούν τα σήματα του τροχονόμου. Να σέβονται τα άτομα με ειδικές ανάγκες και να παραχωρούν προτεραιότητα.

21 Τι μάθαμε τελικά; Να προτιμούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, όταν αυτό είναι εφικτό. Να διασταυρώνουν με ασφάλεια στο δρόμο. Να αναγνωρίζουν τα βασικά σήματα του Κ.Ο.Κ. Να συνεργάζονται με τους συμμαθητές τους.


Κατέβασμα ppt "«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ» Πρόγραμμα αγωγής υγείας Σχολικό έτος 2013-2014 Τάξη: Γ’1."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google