Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΑΔΟΓΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΚΑΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΟΥΛΟΥΚΤΣΗ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΑΔΟΓΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΚΑΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΟΥΛΟΥΚΤΣΗ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΑΔΟΓΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΚΑΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΟΥΛΟΥΚΤΣΗ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑ: <<Καταναλωτικά πρότυπα και συμπεριφορές των κατοίκων του Τυχερού, ομοιότητες και διαφορές με τα αστικά κέντρα>> ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΑΔΟΓΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΚΑΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΟΥΛΟΥΚΤΣΗ

2 Σκοπός της συγκεκριμένης ερευνητικής εργασίας ήταν:
Να ερευνήσουμε τις αξίες των καταναλωτών σε προϊόντα και αγορές στο τοπικό και αστικό περιβάλλον. Να προσεγγίσουμε κριτικά και ερευνητικά τα πρότυπα στερεότυπα σήμερα και παλιότερα. Να προσδιορίσουμε και να συνειδητοποιήσουμε την διαφορετικότητα στις αγροτικές και αστικές περιοχές.

3 [[Καταναλωτισμός]] Ο καταναλωτισμός είναι όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει την τάση της εξίσωσης της προσωπικής ευτυχίας με την απόκτηση υλικών αγαθών και την κατανάλωση.

4 ΘΕΤΙΚΑ!!! Ο ανταγωνισμός των βιομηχανιών και λοιπών παραγωγικών φορέων συμβάλλει στην ποιοτική βελτίωση των αγαθών. Δυνατότητες επιλογής μεταξύ πολλών - ομοειδών προϊόντων. Βελτίωση των υλικών όρων ζωής, άνοδος βιοτικού επιπέδου. Ο άνθρωπος, ζώντας σ' έναν παραγωγικό και καταναλωτικό οργασμό, δραστηριοποιείται, γίνεται δημιουργικότερος και βελτιώνει την επαγγελ­ματική του κατάρτιση.

5 ΑΡΝΗΤΙΚΑ!!! Στον ψυχισμό του. Στην πνευματική του υπόσταση.
Στην εργασιακή του απασχόληση. Στον κοινωνικό τομέα. Στην ιδεολογία και την πολιτική συνείδηση.

6 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 1ο

7 ΤΥΧΕΡΟ: ΒΓΑΛΑΜΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΩΣ ΣΤΟ ΤΥΧΕΡΟ ΤΟ 19% ΑΠΌ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΓΑΘΑ ΤΟΥΣ ΕΊΝΑΙ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΠΩΣ ΑΥΤΌ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΊΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΌ ΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ…ΑΝΤΙΘΕΤΑ

8 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΣΥΜΠΕΡΑΝΑΜΕ ΠΩΣ ΤΟ 28% ΑΠΌ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΓΑΘΑ ΤΟΥΣ ΕΊΝΑΙ Η ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΌΧΙ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ, ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΠΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΕΤΣΙ ΕΠΕΙΔΗ ΌΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ.

9 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 2ο Καταλήξαμε πως το γεγονός αυτό με τις αστικές πόλεις
οδηγεί στον υπερκαταναλωτισμό… ας δούμε τι είναι!

10 Υπερκαταναλωτισμός Ο καταναλωτής στην ουσία δεν επιλέγει αυτό που πραγματικά θέλει, αλλά αυτό που του επιτάσσει η παγκοσμιοποίηση. Ο υπερκαταναλωτισμός μπορούμε να πούμε πως μετατρέπει όλα τα άτομα σε δυνητικούς καταναλωτές.

11 Και τώρα……… θα θέλαμε να σας δώσουμε κάτι!

12 Η τάση για υπερκατανάλωση οδηγεί στη μείωση των φυσικών πόρων.

13 Ο «πολιτισμένος» άνθρωπος αγοράζει κάθε είδους υλικά προϊόντα, λαχταρά για κομψά έπιπλα, για σκεύη, για φανταχτερά αυτοκίνητα, για είδη πολυτελείας, για ψυχαγωγία. Όλα αυτά οδηγούν στον υπερκαταναλωτισμό ο οποίος δημιουργεί νέες ανάγκες για το άτομο, τον κάνει δούλο της πολυτέλειας και μεταβάλλει τη ζωή του σε άγχος.

14 SHOPPING THERAPY

15 Όλοι λένε ότι το shopping therapy το κάνουνε περισσότερο οι γυναίκες για να γίνει καλύτερη η διάθεσή τους. Αντιθέτως, όμως με αυτά που ξέρουμε μέχρι τώρα έχει αποδειχτεί το εντελώς αντίθετο όταν έχουμε κακή ψυχολογία δεν ξέρουμε τι ακριβώς θέλουμε και υπερκαταναλώνουμε άχρηστα πράγματα ενώ όταν έχεις ανεβασμένη ψυχολογική διάθεση έχεις και ξεκάθαρο μυαλό έτσι ώστε να αγοράζεις μόνο χρήσιμα προϊόντα.

16 Κάπως έτσι ελέγχουν το μυαλό σας.. Τι λέτε; Σας αρέσει αυτή η εικόνα;
Κάπως έτσι ελέγχουν το μυαλό σας.. Τι λέτε; Σας αρέσει αυτή η εικόνα;

17 Σκοπός της έρευνας μας ήταν να διερευνήσουμε με άριστο τρόπο τον καταναλωτισμό μέσω αξιοποίησης των ερευνητικών ερωτημάτων μας. Αναλύσαμε τα ερωτηματολόγια που κατασκευάσαμε και μοιράσαμε σε άτομα του χωριού μας και του αστικού κέντρου βγάζοντας έτσι τα συμπεράσματά μας.

18 Συνεντεύξεις Πήραμε συνέντευξη από ανθρώπους του χωριού και από ανθρώπους που ζουν στα αστικά κέντρα. Βγάλαμε συμπέρασμα πως η ανάγκη στα χωριά είναι μειωμένη στα καύσιμα και στην ανάγκη για ρούχα. Συμπεράναμε πως οι άνθρωποι στα χωριά έχουνε πιο ποιοτικό τρόπο ζωής επειδή τα αγαθά τους τα καλλιεργούνε μόνοι τους, ενώ οι άνθρωποι στα αστικά κέντρα χρησιμοποιούν κατασκευασμένα προϊόντα και τίποτα χειροποίητο.

19 Πηγές : http://www.google.gr/search?q=% http://el.wikipedia.org/wiki/%

20 Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την κ
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την κ.Αργυρίου για την πολύτιμη βοήθειά της και όλους τους ανθρώπους που πήραμε συνεντεύξεις και που συμπλήρωσαν τα ερωτηματολόγια που με τόσο κόπο κάναμε.!!

21


Κατέβασμα ppt "ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΑΔΟΓΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΚΑΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΟΥΛΟΥΚΤΣΗ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google