Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος στα πλαίσια διαφόρων γνωστικών αντικειμένων Γ) Μετά από το Μουσείο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος στα πλαίσια διαφόρων γνωστικών αντικειμένων Γ) Μετά από το Μουσείο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος στα πλαίσια διαφόρων γνωστικών αντικειμένων Γ) Μετά από το Μουσείο

2 Επέκταση… Βιβλιάριο δραστηριοτήτων

3 Διαθεματική και Πολυθεματική προσέγγιση της ύλης

4 Κυπριακό Ανθολόγιο Η 9η Ιουλίου 1821 (Τουρκοκρατία σ. 105) Μέσα ο χάρος κι έξω ο δανειστής (1934-Αγγλοκρατία, σ. 117) Η γνώμη του κοσμογύριστου (Αγγλοκρατία σ. 86) Το ξεσήκωμα του Οκτώβρη (Αγγλοκρατία σ. 162) Ένας ηρωϊκός λαός (Αγγλοκρατία σ.79) Διαδήλωση (Αγγλοκρατία σ. 239) Η 9η Ιουλίου 1821 (Τουρκοκρατία σ. 105) Μέσα ο χάρος κι έξω ο δανειστής (1934-Αγγλοκρατία, σ. 117) Η γνώμη του κοσμογύριστου (Αγγλοκρατία σ. 86) Το ξεσήκωμα του Οκτώβρη (Αγγλοκρατία σ. 162) Ένας ηρωϊκός λαός (Αγγλοκρατία σ.79) Διαδήλωση (Αγγλοκρατία σ. 239)

5 «Στα νεότερα χρόνια» Η Οθωμανική αυτοκρατορία (σ. 17) Ο σουλτάνος παραχωρεί «προνόμια» (σ. 27) Οι κοινότητες, μια μορφή αυτοδιοίκησης (σ.37) Οι οικονομικές δραστηριότητες των Ελλήνων (σ. 41) _____________________________________________________________________ (παράλληλα) Ιστορία της Κύπρου Η Κύπρος υπό την κυριαρχία των Οθωμανών Ο εθναρχικός ρόλος της Εκκλησίας (σ. 60) Ο θεσμός των δραγουμάνων (σ. 83) Ελληνική Ιστορία - Σύνδεση με την τοπική ιστορία Παραδείγματα

6 «Στα νεότερα χρόνια» Χαρές και λύπες της καθημερινής ζωής (σ. 47) «Στα νεότερα χρόνια» Χαρές και λύπες της καθημερινής ζωής (σ. 47) «Ιστορία της Κύπρου»

7 «Στα νεότερα χρόνια» Η Επανάσταση εξαπλώνεται (σελ. 19) ______________________________________________ (παράλληλα)Ιστορία της Κύπρου” (παράλληλα) “Ιστορία της Κύπρου” Ο Κυπριανός και η Φιλική Εταιρεία Η 9 η Ιουλίου 1821 Κύπριοι αγωνιστές του ΄21 (σ )

8 Θρησκευτικά «Εκκλησία της Κύπρου» Ιστορικοί σταθμοί της Εκκλησίας της Κύπρου (Τουρκοκρατία, Αγγλοκρατία) Ιστορικοί σταθμοί της Εκκλησίας της Κύπρου (Τουρκοκρατία, Αγγλοκρατία)

9 Γεωγραφία Χρήση γεωγραφικών συμβόλων και εννοιών στη μελέτη ενός χάρτη. (Χρήση του χάρτη της Λευκωσίας για να φτάσουν οι μαθητές στο Λεβέντειο Δημοτικό Μουσείο: «Κυκλοφορώ με ασφάλεια») Χρήση γεωγραφικών συμβόλων και εννοιών στη μελέτη ενός χάρτη. (Χρήση του χάρτη της Λευκωσίας για να φτάσουν οι μαθητές στο Λεβέντειο Δημοτικό Μουσείο: «Κυκλοφορώ με ασφάλεια») Εξοικείωση με την ιδέα της συνεχούς αλλαγής. Σύγχρονο / παλιό Κοινωνική ζωή Σύνθεση πληθυσμού Αλλαγές και προβλήματα Πολιτιστική κληρονομιά Σύγκριση φωτογραφικού υλικού (ενδυμασίες/κτίρια) Εξοικείωση με την ιδέα της συνεχούς αλλαγής. Σύγχρονο / παλιό Κοινωνική ζωή Σύνθεση πληθυσμού Αλλαγές και προβλήματα Πολιτιστική κληρονομιά Σύγκριση φωτογραφικού υλικού (ενδυμασίες/κτίρια)

10 Αγωγή υγείας Γνωριμία με τη λαϊκή ενδυμασία, τέχνη και παράδοση Γνωριμία με τη λαϊκή ενδυμασία, τέχνη και παράδοση Παραδοσιακές συνταγές μαχαλεπί μπακλαβάς Παραδοσιακές συνταγές μαχαλεπί μπακλαβάς

11 Μουσική (βιβλίο μαθητή Σ΄τ) Μουσικές ακροάσεις (σελ. 100) Σ. Μιχαηλίδη: Στο Γάμο του χωριού Μουσικές ακροάσεις (σελ. 100) Σ. Μιχαηλίδη: Στο Γάμο του χωριού Παραδοσιακά μουσικά όργανα (λαούτο, ούτι, βιολί, πιθκιάβλι) Δημοτικά τραγούδια Αμανές Παραδοσιακά μουσικά όργανα (λαούτο, ούτι, βιολί, πιθκιάβλι) Δημοτικά τραγούδια Αμανές

12 Φυσική Αγωγή Παραδοσιακοί χοροί ΑντικριστοίΑντικριστοί ΖεϊμπέκικοςΖεϊμπέκικος ΣυρτόςΣυρτός Παραδοσιακοί χοροί ΑντικριστοίΑντικριστοί ΖεϊμπέκικοςΖεϊμπέκικος ΣυρτόςΣυρτός

13 Εnglish Language Παραθετικά των επιθέτων Συγκρίσεις Περιγραφή χώρου Περιγραφή αντικειμένων Asking and giving directions Talking about distance Habits (use to, didn’t use to) Αναφορά σε γεγονότα του παρελθόντος Describing people’s appearance Σύνθεση βιογραφιών

14 Τουρκοκρατία: Τέμενος Μπαϊρακτάρη, χάνια, Λουτρά της Εμερκές, Οικία Χ΄Γιωργάκη Κορνέσιου, παλιά Αρχιεπισκοπή (Μουσείο Λαϊκής Τέχνης), αρχοντικό της οδού Αξιοθέας Αγγλοκρατία: Παγκύπριο Γυμνάσιο, Μουσεία Παγκυπρίου Γυμνασίου, Προεδρικό Μέγαρο, Κυπριακό Μουσείο, Κέντρο Τεχνών, Ελένειο, Άγιος Αντώνιος (δημοτικό), Λήδρα Πάλας, Δημαρχείο, Δημόσιος Κήπος. Τουρκοκρατία: Τέμενος Μπαϊρακτάρη, χάνια, Λουτρά της Εμερκές, Οικία Χ΄Γιωργάκη Κορνέσιου, παλιά Αρχιεπισκοπή (Μουσείο Λαϊκής Τέχνης), αρχοντικό της οδού Αξιοθέας Αγγλοκρατία: Παγκύπριο Γυμνάσιο, Μουσεία Παγκυπρίου Γυμνασίου, Προεδρικό Μέγαρο, Κυπριακό Μουσείο, Κέντρο Τεχνών, Ελένειο, Άγιος Αντώνιος (δημοτικό), Λήδρα Πάλας, Δημαρχείο, Δημόσιος Κήπος.

15 1. Επιλογή θέματος 2. Τίτλος έκθεσης 3. Έρευνα για συλλογή αντικειμένων 4. Επιλογή αντικειμένων (φωτογραφίες, κάρτες, ποιήματα, ημερολόγια. εικόνες, ταινίες, αντικείμενα) 5. Πληροφοριακά στοιχεία για το κάθε αντικείμενο 6. Αισθητική παρουσίαση της έκθεσης 7. Διοργάνωση παρουσίασης της έκθεσης (αφίσα, προσκλήσεις προς συμμαθητές, δασκάλους, γονείς, γειτονικά σχολεία)


Κατέβασμα ppt "Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος στα πλαίσια διαφόρων γνωστικών αντικειμένων Γ) Μετά από το Μουσείο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google