Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ. ΟΡΙΣΜΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ Ο ΟΡΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΑΝΑΔΥΘΗΚΕ ΤΟ 1960 ΟΤΑΝ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΝΤΟΝΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ. ΟΡΙΣΜΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ Ο ΟΡΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΑΝΑΔΥΘΗΚΕ ΤΟ 1960 ΟΤΑΝ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΝΤΟΝΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ

2 ΟΡΙΣΜΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ Ο ΟΡΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΑΝΑΔΥΘΗΚΕ ΤΟ 1960 ΟΤΑΝ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ  ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΜΑΔΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΚΑΠΟΙΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

3 ΜΟΡΦΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ  ΟΣΤΡΑΚΙΣΜΟΣ ΜΟΡΦΗ ΕΞΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ  ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ  ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΩΣ ΜΟΡΦΗ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΚΤΙΚΗ Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΚΤΙΚΗ Η ΦΥΣΙΚΗ

4 ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ  ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ  ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ-ΨΥΧΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ  ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ  ΑΠΟΡΟΙ  ΓΥΝΑΙΚΕΣ  ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ-ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ  ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ

5 Οι παράγοντες που θα μπορούσαν να συμβάλουν στον κοινωνικό αποκλεισμό είναι τα προβλήματα που αφορούν: Την ηλικία Το φύλο Τη θρησκεία Τη φτώχεια ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ Την εργασία

6

7 Φτωχοί –Άνεργοι-Άστεγοι

8 Παράνομοι Μετανάστες

9 Άτομα με ειδικές ικανότητες

10

11

12 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ  ΕΛΛΕΙΨΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ  ΚΑΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ  ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΟΙΚΙΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ  ΕΛΛΕΙΠΗΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ (ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,) (ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,)

13 ΑΙΤΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ  ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΟΥΣΙΕΣ  ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ,ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ  ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΟΙΚΙΝΩΝΙΑΣ  ΕΛΛΕΙΨΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΝΤΩΝ

14 ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ  ΦΤΩΧΕΙΑ  ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ  ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ  ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ

15 ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ???

16 ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΘΥΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

17 «Από την πρώτη ως την τρίτη δημοτικού όλοι με αντιμετώπιζαν σαν ένα σκουπίδι. Ένιωθα χάλια. Όλοι είχαν φίλους, εκτός από μένα. Το χειρότερο ήταν ότι κάποιο παιδί με απειλούσε. Η μητέρα μου με πήγαινε ως την πόρτα του σχολείου και μετά εγώ τριγυρνούσα μόνη στους δρόμους…Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω. Όλοι έχουμε ίσα δικαιώματα. Τι μαύρος, τι άσπρος, τι χριστιανός, τι μουσουλμάνος, τι Έλληνας, τι Αλβανός!!! Όλοι είμαστε άνθρωποι!!!» «Από την πρώτη ως την τρίτη δημοτικού όλοι με αντιμετώπιζαν σαν ένα σκουπίδι. Ένιωθα χάλια. Όλοι είχαν φίλους, εκτός από μένα. Το χειρότερο ήταν ότι κάποιο παιδί με απειλούσε. Η μητέρα μου με πήγαινε ως την πόρτα του σχολείου και μετά εγώ τριγυρνούσα μόνη στους δρόμους…Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω. Όλοι έχουμε ίσα δικαιώματα. Τι μαύρος, τι άσπρος, τι χριστιανός, τι μουσουλμάνος, τι Έλληνας, τι Αλβανός!!! Όλοι είμαστε άνθρωποι!!!» Βασιλική, Αλβανία Βασιλική, Αλβανία

18 «Όταν πρωτοπήγα στο γυμνάσιο, όλοι νόμιζαν ότι είμαι από την Τουρκία. Όσοι με έβλεπαν, καθηγητές και μαθητές, δεν έλεγαν ο Σουκρής ή ο μαθητής, έλεγαν «ο Τούρκος» «Όταν πρωτοπήγα στο γυμνάσιο, όλοι νόμιζαν ότι είμαι από την Τουρκία. Όσοι με έβλεπαν, καθηγητές και μαθητές, δεν έλεγαν ο Σουκρής ή ο μαθητής, έλεγαν «ο Τούρκος» Σουκρή, μουσουλμάνος Σουκρή, μουσουλμάνος

19 «Όπως πολλοί άνθρωποι, έτσι κι εγώ ήρθα αντιμέτωπη με ρατσιστικές συμπεριφορές. Όταν πήγαινα στην πρώτη Δημοτικού και γνώριζα πρώτη φορά τα παιδιά και αυτά εμένα, στα διαλείμματα με κορόιδευαν για τη θρησκεία αλλά και για τη σκουρόχρωμη επιδερμίδα που είχα. Μου ήταν πολύ δύσκολο να το αντιμετωπίσω. Ήθελα να γίνω φίλη μαζί τους αλλά αυτοί δε με έπαιρναν στις παρέες τους…Δυστυχώς ο ρατσισμός είναι στη ζωή μας, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα εκτός από το να είμαστε δυνατοί…» «Όπως πολλοί άνθρωποι, έτσι κι εγώ ήρθα αντιμέτωπη με ρατσιστικές συμπεριφορές. Όταν πήγαινα στην πρώτη Δημοτικού και γνώριζα πρώτη φορά τα παιδιά και αυτά εμένα, στα διαλείμματα με κορόιδευαν για τη θρησκεία αλλά και για τη σκουρόχρωμη επιδερμίδα που είχα. Μου ήταν πολύ δύσκολο να το αντιμετωπίσω. Ήθελα να γίνω φίλη μαζί τους αλλά αυτοί δε με έπαιρναν στις παρέες τους…Δυστυχώς ο ρατσισμός είναι στη ζωή μας, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα εκτός από το να είμαστε δυνατοί…» Τουτού Φατμέ Τουτού Φατμέ

20 ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΘΥΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΤΟΥΣ

21 Η επώδυνη πορεία του μικρού Γιώργου στη ζωή -ένα από τα πολύ ικανά παιδιά του αυτιστικού φάσματος- αρχίζει από το δημόσιο νηπιαγωγείο απ' όπου εκδιώκεται μετά από απόφαση του διευθυντή. Στο δημόσιο δημοτικό, ο δάσκαλος με την ανοχή του διευθυντή διώχνει -και πάλι- το παιδί από την τάξη επιτρέποντάς του να παρευρίσκεται μόνο στη γυμναστική και στη μουσική. Το μήνυμα διευθυντή και δασκάλου έγινε αμέσως αντιληπτό στη σχολική κοινότητα: Ο Γιώργος είναι ανεπιθύμητος. Ετσι, ο μικρός σύντομα έγινε το θύμα της παιδικής σχολικής βίας, με την ανοχή των υπευθύνων του σχολείου. Οι γονείς, αν και στριμωγμένοι οικονομικά, αναγκάστηκαν να προσλάβουν θεραπευτή παράλληλης στήριξης με δικά τους έξοδα. Η επώδυνη πορεία του μικρού Γιώργου στη ζωή -ένα από τα πολύ ικανά παιδιά του αυτιστικού φάσματος- αρχίζει από το δημόσιο νηπιαγωγείο απ' όπου εκδιώκεται μετά από απόφαση του διευθυντή. Στο δημόσιο δημοτικό, ο δάσκαλος με την ανοχή του διευθυντή διώχνει -και πάλι- το παιδί από την τάξη επιτρέποντάς του να παρευρίσκεται μόνο στη γυμναστική και στη μουσική. Το μήνυμα διευθυντή και δασκάλου έγινε αμέσως αντιληπτό στη σχολική κοινότητα: Ο Γιώργος είναι ανεπιθύμητος. Ετσι, ο μικρός σύντομα έγινε το θύμα της παιδικής σχολικής βίας, με την ανοχή των υπευθύνων του σχολείου. Οι γονείς, αν και στριμωγμένοι οικονομικά, αναγκάστηκαν να προσλάβουν θεραπευτή παράλληλης στήριξης με δικά τους έξοδα.

22 Ομως, ο δ/ντής και ο δάσκαλος που δεν ήθελαν κάποιον συνοδό να βλέπει τι γίνεται στο σχολείο, απείλησαν και προπηλάκισαν τους γονείς, δηλώνοντας ότι δεν θα επιτρέψουν στον θεραπευτή να μπει στο «σχολείο τους». Το παιδί προπηλακίστηκε από τον διευθυντή, έτσι ζήτησε από τους γονείς του να μην πηγαίνει σχολείο, που έγινε γι' αυτό ένας εφιάλτης. Τα αυτιστικά συμπτώματα οξύνθηκαν στο έπακρο. Αρχισε να παρουσιάζει ασυνήθιστα ψυχοσωματικά συμπτώματα: Το περπάτημα και η στάση του σώματός του αλλοιώθηκαν, με αποτέλεσμα να αποκτήσει σοβαρές μυοσκελετικές βλάβες. Σήμερα, ο μικρός Γιώργος δίνει τη μάχη για να αποφύγει μια πολύ δύσκολη εγχείρηση. Ομως, ο δ/ντής και ο δάσκαλος που δεν ήθελαν κάποιον συνοδό να βλέπει τι γίνεται στο σχολείο, απείλησαν και προπηλάκισαν τους γονείς, δηλώνοντας ότι δεν θα επιτρέψουν στον θεραπευτή να μπει στο «σχολείο τους». Το παιδί προπηλακίστηκε από τον διευθυντή, έτσι ζήτησε από τους γονείς του να μην πηγαίνει σχολείο, που έγινε γι' αυτό ένας εφιάλτης. Τα αυτιστικά συμπτώματα οξύνθηκαν στο έπακρο. Αρχισε να παρουσιάζει ασυνήθιστα ψυχοσωματικά συμπτώματα: Το περπάτημα και η στάση του σώματός του αλλοιώθηκαν, με αποτέλεσμα να αποκτήσει σοβαρές μυοσκελετικές βλάβες. Σήμερα, ο μικρός Γιώργος δίνει τη μάχη για να αποφύγει μια πολύ δύσκολη εγχείρηση.

23 ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΙΛΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ

24

25 ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΣΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ

26  Σαν Έλληνες Χριστιανοί δεχόμαστε τον ξένο και το μετανάστη σαν ευλογία και σαν δώρο Θεού, που μας δίνει ευκαιρία υπηρεσίας και αγάπης Xριστού.  Aναγνωρίζουμε ότι όλοι έχουμε πλαστεί σαν εικόνα του Θεού και έχουμε τα ίδια ανθρώπινα δικαιώματα για ζωή, εργασία, ελευθερία, σκέψη και έκφραση.  Πιστεύουμε ότι το Eυαγγέλιο, που εμπνέει τη λατρεία μας και διαμορφώνει τις πράξεις και την υπηρεσία μας, καταδικάζει το ρατσισμό και τις φυλετικές διακρίσεις και μας καλεί να ζητάμε τη δικαιοσύνη για τα θύματα του ρατσισμού και των διακρίσεων.  Συμπαραστεκόμαστε στον πόνο και στη θλίψη των θυμάτων των διακρίσεων και στεκόμαστε ο καθένας με τον τρόπο του μαζί τους και κοντά τους.

27  Yποστηρίζουμε τη δημιουργία διορθωτικών αντιρατσιστικών θεσμών όπου είναι αναγκαίο στην κοινωνία μας και υποστηρίζουμε όσους εργάζονται για την αλλαγή της νοοτροπίας μας προς την κατεύθυνση της ισότητας και της αποδοχής του ξένου.  Eνθαρρύνουμε τους χριστιανούς στην αγάπη και την υπηρεσία προς τους ξένους ως φυσική έκφραση του ότι είμαστε υπηρέτες του Xριστού και για να γίνουμε οι δεσμοί και οι συνδετικοί κρίκοι των ξένων μας με τη νέα τους πατρίδα.  Tέλος, προσευχόμαστε οι εκκλησίες να καλωσορίζουν ανθρώπους από κάθε φυλή, χρώμα και εθνικότητα, οι οποίοι θα συμμετέχουν πλήρως χωρίς καμιά διάκριση στη ζωή των εκκλησιών μας και θα αξιοποιούνται για τη δόξα του Θεού.

28 Η Εκκλησία μας δείχνει μια ιδιαίτερη ευαισθησία απέναντι στον ξένο. Άλλωστε και ο ιδρυτής Της αρχίζει την επίγεια ζωή Του ως πρόσφυγας, όταν η Αγία Οικογένεια καταφεύγει στην Αίγυπτο για να γλυτώσει από την απειλή του Ηρώδη (Ματθ. β, ), και συνεχίζει την επίγεια δράση Του ως ξένος, μη έχων που να κλίνει την κεφαλήν Του. Η Εκκλησία μας δείχνει μια ιδιαίτερη ευαισθησία απέναντι στον ξένο. Άλλωστε και ο ιδρυτής Της αρχίζει την επίγεια ζωή Του ως πρόσφυγας, όταν η Αγία Οικογένεια καταφεύγει στην Αίγυπτο για να γλυτώσει από την απειλή του Ηρώδη (Ματθ. β, ), και συνεχίζει την επίγεια δράση Του ως ξένος, μη έχων που να κλίνει την κεφαλήν Του.

29 ΟΧΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΑΛΛΑ Η ΘΕΡΜΗ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ !!!!!

30 Για τον χριστιανό ο σεβασμός του ανθρωπίνου προσώπου, η αναγνώριση του ίδιου του Χριστού στο πρόσωπο του ξένου, και κατά συνέπεια η απόρριψη κάθε μορφής συμπεριφοράς που προσβάλλει, υποβιβάζει, αδικεί ή απειλεί με αφανισμό την εικόνα αυτή του Θεού, είναι ζήτημα γνησιότητος της πίστεώς του και βεβαίωσης για την ορθή πορεία του επί τα ίχνη του Χριστού, των Αποστόλων και των Πατέρων της Εκκλησίας. Για τον χριστιανό ο σεβασμός του ανθρωπίνου προσώπου, η αναγνώριση του ίδιου του Χριστού στο πρόσωπο του ξένου, και κατά συνέπεια η απόρριψη κάθε μορφής συμπεριφοράς που προσβάλλει, υποβιβάζει, αδικεί ή απειλεί με αφανισμό την εικόνα αυτή του Θεού, είναι ζήτημα γνησιότητος της πίστεώς του και βεβαίωσης για την ορθή πορεία του επί τα ίχνη του Χριστού, των Αποστόλων και των Πατέρων της Εκκλησίας.

31 Ο Κύριος μας εδίδαξε ότι το μοναδικό κριτήριο για να είναι ο κάθε άνθρωπος δίπλα Του, στον χώρο της αιώνιας και παντοτινής αγαλλίασης, είναι η Αγάπη. Ειδικότερα ο Σωτήρας μας μας εδίδαξε ότι, ως Χριστιανοί, πρέπει να αισθανόμαστε την ανάγκη να είμαστε πηγές απεριόριστης Αγάπης προς τον πλησίον, ιδιαίτερα τον εμπερίστατο, ειδικότερα δε τον "ξένο", τον οποίο καλούμεθα να "συναγάγουμε" και να φροντίσουμε (Ματθ. κε', 3 εξ.). Ο Κύριος μας εδίδαξε ότι το μοναδικό κριτήριο για να είναι ο κάθε άνθρωπος δίπλα Του, στον χώρο της αιώνιας και παντοτινής αγαλλίασης, είναι η Αγάπη. Ειδικότερα ο Σωτήρας μας μας εδίδαξε ότι, ως Χριστιανοί, πρέπει να αισθανόμαστε την ανάγκη να είμαστε πηγές απεριόριστης Αγάπης προς τον πλησίον, ιδιαίτερα τον εμπερίστατο, ειδικότερα δε τον "ξένο", τον οποίο καλούμεθα να "συναγάγουμε" και να φροντίσουμε (Ματθ. κε', 3 εξ.).

32 ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ Η ΦΡΑΣΗ ΑΥΤΗ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΕΙ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΥΛΗ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΦΡΑΣΗ ΑΥΤΗ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΕΙ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΥΛΗ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ

33 ΓΝΩΣΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ.Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΟΕΘΝΗ ΣΑΜΑΡΕΙΤΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΑΝΑΝΑΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΣΑΜΑΡΕΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΕ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΑΛΕΙΤΕ Η ΑΓΑΠΗ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ.Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΟΕΘΝΗ ΣΑΜΑΡΕΙΤΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΑΝΑΝΑΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΣΑΜΑΡΕΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΕ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΑΛΕΙΤΕ Η ΑΓΑΠΗ

34

35 «Δεν υπάρχει πια Ιουδαίος και ειδωλολάτρης, δεν υπάρχει δούλος και ελεύθερος, δεν υπάρχει άντρας και γυναίκα· όλοι σας είστε ένας, χάρη στον Ιησού Χριστό» Απ. Παύλος (Γαλ. 3,28)

36 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ  ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ  ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ - Κ.ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΠΑ

37  ΕΛΕΝΗ ΟΨΙΜΟΥ  ΤΜΗΜΑ Β7  ΕΡΓΑΣΙΑ Β ΤΡΙΜΗΝΟΥ  ΘΕΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ  ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ –Κος. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΙΤΣΙΟΥΝΗΣ  ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2010


Κατέβασμα ppt "ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ. ΟΡΙΣΜΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ Ο ΟΡΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΑΝΑΔΥΘΗΚΕ ΤΟ 1960 ΟΤΑΝ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΝΤΟΝΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google