Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα

2

3 ΧΡΗΣΤΕΣ Χωρίζονται σε αραιούς και συχνούς Αραιοί Λιγότερο log in Λιγότερο log in Δεν σχολιάζουν photos, status, κλπ Δεν σχολιάζουν photos, status, κλπ Δεν δίνουν στόχο Δεν δίνουν στόχο Δεν κάνουν κατάχρηση Δεν κάνουν κατάχρηση Είναι απλά παρατηρητές Είναι απλά παρατηρητές

4 Συχνοί Συνεχές log in (περισσότερος ελεύθερος χρόνος) Συνεχές log in (περισσότερος ελεύθερος χρόνος) Chat & συνεχές ψάξιμο για νέους «φίλους» Chat & συνεχές ψάξιμο για νέους «φίλους» «Ανέβασμα» φωτογραφιών «Ανέβασμα» φωτογραφιών Συχνή ανανέωση και σχολιασμός του status Συχνή ανανέωση και σχολιασμός του status Tests & Games Tests & Games

5 ΛΟΓΟΙ ΕΓΓΡΑΦΗΣ Αναζήτηση φίλων Αναζήτηση φίλων Επικοινωνία με μακρινούς συγγενείς Επικοινωνία με μακρινούς συγγενείς Δικτύωση (δημόσιες σχέσεις) Δικτύωση (δημόσιες σχέσεις) Έκθεση απόψεων και ιδεών Έκθεση απόψεων και ιδεών Παρουσίαση δουλειάς Παρουσίαση δουλειάς Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος Μόδα Μόδα Οι ρυθμοί της εποχής στην οποία ζούμε Οι ρυθμοί της εποχής στην οποία ζούμε

6 ΠΑΡΟΥΣΙΑ & ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Η εικόνα που περνάμε στα social media μέσω του προφίλ μας εξαρτάται από: Η εικόνα που περνάμε στα social media μέσω του προφίλ μας εξαρτάται από: Αυτά που γράφουμε και σχολιάζουμε (status, photos, κλπ) Αυτά που γράφουμε και σχολιάζουμε (status, photos, κλπ) Το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούμε Το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούμε Το περιεχόμενο των φωτογραφιών και των βίντεο που «ανεβάζουμε» Το περιεχόμενο των φωτογραφιών και των βίντεο που «ανεβάζουμε» Τις ομάδες ή group που γινόμαστε μέλη Τις ομάδες ή group που γινόμαστε μέλη Τις προσωπικές πληροφορίες που εκθέτουμε (relationship status, political views, ενδιαφέροντα, «looking for», αγαπημένες φράσεις, κ.α.) Τις προσωπικές πληροφορίες που εκθέτουμε (relationship status, political views, ενδιαφέροντα, «looking for», αγαπημένες φράσεις, κ.α.)

7 ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

8 Η έκθεση της προσωπικής μας ζωής στα social media μπορεί από τη μία να εξυπηρετεί την ανάγκη για κοινωνική συναναστροφή, όμως από την άλλη κρύβει και ένα μεγάλο ρίσκο. Κι αυτό γιατί προβάλλονται και μένουν διαθέσιμα σε δημόσια θέα: Η έκθεση της προσωπικής μας ζωής στα social media μπορεί από τη μία να εξυπηρετεί την ανάγκη για κοινωνική συναναστροφή, όμως από την άλλη κρύβει και ένα μεγάλο ρίσκο. Κι αυτό γιατί προβάλλονται και μένουν διαθέσιμα σε δημόσια θέα: Εξομολογήσεις προσωπικού χαρακτήρα Εξομολογήσεις προσωπικού χαρακτήρα Προσωπικές φωτογραφίες και βίντεο Προσωπικές φωτογραφίες και βίντεο Καταναλωτικές προτιμήσεις Καταναλωτικές προτιμήσεις Πολιτικές ιδέες Πολιτικές ιδέες Αρκετά συχνά ακόμα και πραγματικές διευθύνσεις κατοικίας και εργασίας, αλλά και τηλέφωνα επικοινωνίας Αρκετά συχνά ακόμα και πραγματικές διευθύνσεις κατοικίας και εργασίας, αλλά και τηλέφωνα επικοινωνίας

9 Ως αποτέλεσμα, τίθεται το ζήτημα της προσωπικής ελευθερίας του χρήστη, καθώς όλη του η προσωπική ζωή φαίνεται πως παρακολουθείται από ένα είδος «Μεγάλου Αδερφού», με πληθώρα στοιχείων της προσωπικής μας ζωής (ανάλογα βέβαια και από τη χρήση που κάνει ο καθένας) να προσφέρονται ως εργαλεία στα χέρια οποιουδήποτε επιθυμεί να μας «κατασκοπεύσει». Ως αποτέλεσμα, τίθεται το ζήτημα της προσωπικής ελευθερίας του χρήστη, καθώς όλη του η προσωπική ζωή φαίνεται πως παρακολουθείται από ένα είδος «Μεγάλου Αδερφού», με πληθώρα στοιχείων της προσωπικής μας ζωής (ανάλογα βέβαια και από τη χρήση που κάνει ο καθένας) να προσφέρονται ως εργαλεία στα χέρια οποιουδήποτε επιθυμεί να μας «κατασκοπεύσει».

10 ΕΛΕΓΧΟΣ Από τη στιγμή που παρατηρείται αυτός ο καταιγισμός πληροφοριών για την προσωπική ζωή των χρηστών, καταλαβαίνουμε πως δύσκολα μπορεί να πραγματοποιηθεί και έλεγχος στον οποίο θα επιλέγεται το τι πληροφορίες μπορούν να εκτεθούν σε δημόσια θέα. Είναι πάντως αξιοσημείωτο, πως ακόμα και οι ίδιοι οι χρήστες δείχνουν να μην ασχολούνται ιδιαίτερα με το θέμα αυτό. Από τη στιγμή που παρατηρείται αυτός ο καταιγισμός πληροφοριών για την προσωπική ζωή των χρηστών, καταλαβαίνουμε πως δύσκολα μπορεί να πραγματοποιηθεί και έλεγχος στον οποίο θα επιλέγεται το τι πληροφορίες μπορούν να εκτεθούν σε δημόσια θέα. Είναι πάντως αξιοσημείωτο, πως ακόμα και οι ίδιοι οι χρήστες δείχνουν να μην ασχολούνται ιδιαίτερα με το θέμα αυτό.

11 Οι χρήστες των social media δίνουν την εντύπωση ότι δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων καθώς πρώτοι οι ίδιοι τα εκθέτουν σε δημόσια θέα. Πρόσφατες έρευνες που έγιναν σε μαθητές και φοιτητές χρήστες του Facebook στις ΗΠΑ, έδειξαν ότι το 90% ποτέ δεν διαβάζει τους όρους του Facebook για της προστασία της ιδιωτικότητας (privacy policy) ενώ το 60% δήλωσε ότι δεν ανησυχεί πολύ για το θέμα αυτό. Οι χρήστες των social media δίνουν την εντύπωση ότι δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων καθώς πρώτοι οι ίδιοι τα εκθέτουν σε δημόσια θέα. Πρόσφατες έρευνες που έγιναν σε μαθητές και φοιτητές χρήστες του Facebook στις ΗΠΑ, έδειξαν ότι το 90% ποτέ δεν διαβάζει τους όρους του Facebook για της προστασία της ιδιωτικότητας (privacy policy) ενώ το 60% δήλωσε ότι δεν ανησυχεί πολύ για το θέμα αυτό. Ένα ζήτημα που χρειάζεται ιδιαίτερη συζήτηση για τους λόγους για τους οποίους συμβαίνει. Ένα ζήτημα που χρειάζεται ιδιαίτερη συζήτηση για τους λόγους για τους οποίους συμβαίνει.

12

13 Ευχαριστούμε…


Κατέβασμα ppt "SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google